-
Ειχα μια συζητηση σημερα με εναν φιλο μου και προβληματιστηκαμε και οι δυο...
για ποιο λογο αναγκαζομαστε να ρυθμισουμε βαλβιδες καθε λιγο?- Ξεσφυγονται τα κοντρα παξιμαδια..
- τρωγεται το μεταλλο των βαλβιδων απο τα κοκορακια ή τον εκκεντροφορο και μεγαλωνει η αποσταση
Ευχαριστω!
-
Ειχα μια συζητηση σημερα με εναν φιλο μου και προβληματιστηκαμε και οι δυο...
για ποιο λογο αναγκαζομαστε να ρυθμισουμε βαλβιδες καθε λιγο?- Ξεσφυγονται τα κοντρα παξιμαδια..
- τρωγεται το μεταλλο των βαλβιδων απο τα κοκορακια ή τον εκκεντροφορο και μεγαλωνει η αποσταση
Ευχαριστω!
-
Ειχα μια συζητηση σημερα με εναν φιλο μου και προβληματιστηκαμε και οι δυο...
για ποιο λογο αναγκαζομαστε να ρυθμισουμε βαλβιδες καθε λιγο?- Ξεσφυγονται τα κοντρα παξιμαδια..
- τρωγεται το μεταλλο των βαλβιδων απο τα κοκορακια ή τον εκκεντροφορο και μεγαλωνει η αποσταση
Ευχαριστω!
-
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
Ειχα μια συζητηση σημερα με εναν φιλο μου και προβληματιστηκαμε και οι δυο...
**για ποιο λογο αναγκαζομαστε να ρυθμισουμε βαλβιδες καθε λιγο?
**- Ξεσφυγονται τα κοντρα παξιμαδια..
- τρωγεται το μεταλλο των βαλβιδων απο τα κοκορακια ή τον εκκεντροφορο και μεγαλωνει η αποσταση
Ευχαριστω!
Δεν το έχω ξανακούσει αυτό.
Μιλάς για αυτοκίνητα με παλιά τεχνολογία (χωρίς εγκέφαλο δηλαδή που να ελέγχει αβάνς-προανάφλεξη-καύση και άλλα) ?
Προσωπικά δεν έχω πληρώσει ποτέ για κάτι τέτοιο στο service και δεν πιστεύω ότι θα μου το κάνανε τσάμπα.(Γι'αυτό και η ύπαρξη της ερώτησής μου )
Μήπως να ανησυχήσω ή μπα? -
Είναι οι ανοχές των μετάλλων και τα φαγώματα των εδρών που μειώνουν το διάκενο των βαλβίδων. Κάνεις έλεγχο στα διαστήματα που δίνει ο κατασκευαστής ή μετά από μοντάρισμα της μηχανής (πχ για καμμένη φλάντζα) αν χρειαστεί ρύθμιση.
Όταν έχεις υδραυλικά ωστήρια αυτορυθμίζονται αλλά αν έχεις μηχανικά πρέπει να ανοίξεις το καπάκι και να ελεγξεις με το φίλλερ.
-
Puntofato, σ'ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Είναι οι ανοχές των μετάλλων και τα φαγώματα των εδρών που μειώνουν το διάκενο των βαλβίδων.στο φαγωμα των μεταλλων δηλαδη οφειλεται η αναγκη για
ρυθμιση των βαλβιδων! μιλαμε καθαρα για φθορα δηλαδη...και οχι οτι
με το καιρο ξεβιδωνουν τα παξιμαδια!φθορα η οποια επιταχυνεται οταν δουλευεις ψηλα ενα μοτερ...
-
Aν ξεβιδώσει παξιμάδι απο κοκκοράκι και πέσει ( σίγουρα θα πέσει ) θα μαζέψεις το καπάκι στο χέρι. Πρόκειται περί φθοράς, απειροελάχιστη μέν, φθορά δε.
-
Μετά από ακινησία 6 εβδομάδων λόγω απουσίας είχα βρει τις βαλβίδες στο Υ10 απορρυθμισμένες κι ο ένας κύλινδρος δεν δούλευε σωστά. Πριν την ακινησία όμως η λειτουργία του κινητήρα ήταν ομαλή. Είναι δυνατόν να απορρυθμιστούν οι βαλβίδες από την ακινησία;
-
ΟΧΙ. Η απορρύθμιση που αναφέρεις δεν υφίσταται, οι αστάθειες όμως του κινητήρα σου προέρχονται από τα κεραμικά κατάλοιπα που αφήνει η βενζίνη στα μπέκ που άλλαξαν το pattern του ψεκασμού και απο τις κολλώδεις ουσίες που αφήνει στο κύκλωμα τροφοδοσίας η βενζίνη όταν εξατμίζεται. Βάλε ένα καθαριστικό για τα μπέκ στο ρεζερβουάρ και σε 1 ημέρα το πολύ θα επανέλθει στην καλή κατάσταση που ήταν πρώτα.
-
Να διευκρινήσω ότι μιλάμε για μηχανή με καρμπυρατέρ. Το πήγα στο συνεργείο και μου είπαν ότι ήθελαν ρύθμιση οι βαλβίδες.
-
Αυτό που γράφει ο Puntofato - φθορές και ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΚΑΥΣΗΣ στις έδρες των βαλβίδων.
-
Οι βαλβίδες δεν απορρυθμίζονται με την ακινησία, ότι συμβαίνει με τα μπέκ που περιέγραψα πιο πάνω συμβαίνει και με τα διάφορα μπεκάκια που είναι μέσα στο καρμπυρατέρ,και ίσωσ ακόμα χειρότερα γιατί δεν υπάρχει αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης που να ψεκάζει με π.χ 3bar, αλλά απλή αντλία lift.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Οι βαλβίδες δεν απορρυθμίζονται με την ακινησία, ότι συμβαίνει με τα μπέκ που περιέγραψα πιο πάνω συμβαίνει και με τα διάφορα μπεκάκια που είναι μέσα στο καρμπυρατέρ,και ίσωσ ακόμα χειρότερα γιατί δεν υπάρχει αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης που να ψεκάζει με π.χ 3bar, αλλά απλή αντλία lift.Πολύ ενδιαφέρον, ευχαριστώ. Δηλαδή γι ακόμη μία φορά μάλλον με παραμύθιασαν!!
-
Οι βαλβίδες όχι, αλλά σε κινητήρες με πολλά χιλιόμετρα και πολλά κατάλοιπα στις έδρες των βαλβίδων, όταν το παρκάρεις για μερικούς μήνες μετά οι βαλβίδες μπορεί να θέλουν ρύθμιση - δεν είναι κανόνας αλλά συμβαίνει.
-
Aπό που προκύπτει αυτό Λεωνίδα ? Αφού ο κινητήρας δούλευε σωστά πρίν, τα πατήματα στις έδρες ήταν όπως ήταν, τί άλλαξε με την ακινησία ? φούσκωσαν τα κάρβουνα που υπάρχουν, αν υπάρχουν, γύρω απο τους οδηγούς των βαλβίδων εξαγωγής και επηρρέασαν τα διάκενα ?
-
Αυτό (για τη ρύθμιση των βαλβίδων) είναι κάτι για το οποίο δεν είμαι σίγουρος. Το έχω δει να συμβαίνει σε δύο αμάξια μετά από μερικούς μήνες ακινησίας - μάλιστα στο ένα χρειάστηκε αλλαγή μια βαλβίδα (έκανε θόρυβο σαν τρακτέρ). Επειδή και τα δύο δούλευαν μια χαρά πριν, τι άλλο μπορεί να είναι;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αυτό (για τη ρύθμιση των βαλβίδων) είναι κάτι για το οποίο δεν είμαι σίγουρος. Το έχω δει να συμβαίνει σε δύο αμάξια μετά από μερικούς μήνες ακινησίας - μάλιστα στο ένα χρειάστηκε αλλαγή μια βαλβίδα (έκανε θόρυβο σαν τρακτέρ). Επειδή και τα δύο δούλευαν μια χαρά πριν, τι άλλο μπορεί να είναι;Υδραυλικα ωστηρια?Αν ναι τοτε αδειασε το λαδι απο μεσα τους.
-
Σίγουρα αδειάζουν τα υδραυλικά ωστήρια, συνήθως όμως μόλις πάρει εμπρός ο κινητήρας και ανέβει η πίεση στο λάδι τότε όλα έρχονται στα ίσια τους και σταματάνε οι θόρυβοι. Η μόνη περίπτωση να στραβώσει βαλβίδα είναι να κολλήσει ανοιχτή και να την βρεί το έμβολο την ώρα που ανεβαίνει, αλλά αυτό συμβαίνει σε κυνηγητό που έχει μεγάλες θερμοκρασίες ο κινητήρας, και πηδήξει δόντι ο ιμάντας αλλά τότε στραβώνουν όλες μαζί. Υπάρχει περίπτωση να υπήρχε βλάβη που δεν είχε γίνει αντιληπτή, δεν πηγαίνει το μυαλό μου αλλού, βέβαια δεν μπορούμεν α αποκλείσουμε και την περίπτωση να την ' έκανε ' την λαδιά του ο μηχανικός, και να ' έβγαλε ' βλάβη, μόνο αν είσαι παρών την ώρα που ανοίγει το καπάκι και βγάζει τις βαλβίδες είσαι σίγουρος τι άκριβώς είναι η ζημιά, έχουνε δεί πολλά τα μάτια μου, έχω φίλο μηχανικό και μάλιστα αγωνιζόμενο, που λέει ότι εμείς οι μηχανικοί των αυτοκινήτων όταν πεθαίνουμε δεν λιώνουμε άπό τις κατάρες των πελατών μας..
Απορυθμιση βαλβιδων