Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mercedes c63 amg
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Mercedes c63 amg
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Μελλοντικά Μοντέλα
    15
    33
    2
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris60 last edited by

      Η καινούργια C-class απο την ΑMG με τον V8 της AMG 6.3λιτρα και 520ps.
      Πιστεύω πως θα είναι πιο σπορ απο τις προηγούμενες C class AMG.
      Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...


      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitris60 last edited by

        Η καινούργια C-class απο την ΑMG με τον V8 της AMG 6.3λιτρα και 520ps.
        Πιστεύω πως θα είναι πιο σπορ απο τις προηγούμενες C class AMG.
        Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...


        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitris60 last edited by

          Η καινούργια C-class απο την ΑMG με τον V8 της AMG 6.3λιτρα και 520ps.
          Πιστεύω πως θα είναι πιο σπορ απο τις προηγούμενες C class AMG.
          Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...


          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
            Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...

            Καμία Merc δεν το έπαιξε ποτέ Μ3 killer. Άλλος ο στόχος, άλλοι οι πελάτες. Καμία, εκτός από την 190 2.5-16 φυσικά

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              georgetz last edited by

              Θα δεχτεί της περιποιήσεις του τμήματος της AMG αλλά στα πλαίσια των Black Series.Έστω και λίγο να πλησιάζει σε φιλοσοφία την CLK 63,τότε θα ήταν κατι παραπάνω απο απλά ανταγωνιστικό....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                technik last edited by

                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...

                Καμία Merc δεν το έπαιξε ποτέ Μ3 killer. Άλλος ο στόχος, άλλοι οι πελάτες. Καμία, **εκτός από την 190 2.5-16 φυσικά **:iconcool:

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης technik έγραψε:

                  Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...

                  Καμία Merc δεν το έπαιξε ποτέ Μ3 killer. Άλλος ο στόχος, άλλοι οι πελάτες. Καμία, **εκτός από την 190 2.5-16 φυσικά **:iconcool:

                  Δεν το λέω για πλάκα. Αυτή, όντως κατασκευάστηκε με στόχο την Μ3 Ε30, για τους αγώνες, αλλά και για το δρόμο. Οι επόμενες γρήγορες C δεν είχαν τέτοιους στόχους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                    Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...

                    Καμία Merc δεν το έπαιξε ποτέ Μ3 killer. Άλλος ο στόχος, άλλοι οι πελάτες. Καμία, **εκτός από την 190 2.5-16 φυσικά **:iconcool:

                    Δεν το λέω για πλάκα. Αυτή, όντως κατασκευάστηκε με στόχο την Μ3 Ε30, για τους αγώνες, αλλά και για το δρόμο. Οι επόμενες γρήγορες C δεν είχαν τέτοιους στόχους.

                    για Μερκ καλη ηταν....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kasel last edited by

                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                      Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...

                      Καμία Merc δεν το έπαιξε ποτέ Μ3 killer. Άλλος ο στόχος, άλλοι οι πελάτες. Καμία, **εκτός από την 190 2.5-16 φυσικά **:iconcool:

                      Δεν το λέω για πλάκα. Αυτή, όντως κατασκευάστηκε με στόχο την Μ3 Ε30, για τους αγώνες, αλλά και για το δρόμο. Οι επόμενες γρήγορες C δεν είχαν τέτοιους στόχους.

                      ενταξει οχι και ετσι.
                      αυτο απο που το ακουσες;
                      αλλο Μ3 Ε30 και αλλο W201.
                      μην κοιτας τι μετατροπες κανεις στο αμαξι,
                      αλλα πως βγαινει το καθε αμαξι μανισιο και που αποσκοπει.
                      το ενα ειναι ενα σπορ κουπε,
                      και το αλλο μια μικρη λιμουζινα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-dimou last edited by

                        IMHO αν εκεί στην Φρανκφούρτη θεωρούν ως σπορ όχημα ένα με V8 6.3 λίτρα και βάρος στους 2 τόννους τότε η Scaglietti είναι το πιο σπορ όχημα της αγοράς.

                        Ένα ακόμα όχημα της ματαιοδοξίας της AMG χωρίς προφανή χαρακτήρα πέραν από το τυπικό γερμανικό κατακιτσαριό.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kasel last edited by

                          Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                          IMHO αν εκεί στην Φρανκφούρτη θεωρούν ως σπορ όχημα ένα με V8 6.3 λίτρα και βάρος στους 2 τόννους τότε η Scaglietti είναι το πιο σπορ όχημα της αγοράς.

                          Ένα ακόμα όχημα της ματαιοδοξίας της AMG χωρίς προφανή χαρακτήρα πέραν από το τυπικό γερμανικό κατακιτσαριό.....

                          η φρανκφουρτη που κολλαει;
                          τωρα αν θεωρεις την amg ματαιοδοξια,
                          και τα γερμανικα οχηματα καρακιτσαριο,
                          τοτε δικαιωμα σου.
                          γουστα ειναι αυτα,τα οποια σπανια εχουν σχεση με αντικειμενικοτητα.
                          η μερσεντες ποτε δεν ειχε στοχο να βγαλει καθαροαιμα σπορ αμαξια,
                          αν και το εχει κανει πολλες φορες.
                          να υποβιβαζεις ετσι μια εταιρεια με τοσο μεγαλη ιστορια στο χωρο του αυτοκινητου,
                          και εναν οικο οπως την amg,
                          δεν στεκει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            wannabe last edited by

                            Ο χρήστης kasel έγραψε:

                            η φρανκφουρτη που κολλαει;

                            στην έκθεση , μάλλον Stuttgart εννοούσε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                              Ένα ακόμα όχημα της ματαιοδοξίας της AMG χωρίς προφανή χαρακτήρα πέραν από το τυπικό γερμανικό κατακιτσαριό.....

                              γνωρίζεις κάτι παραπάνω απο εμάς, γιατί το αυτοκίνητο ΔΕΝ έχει βγεί στην παραγωγή...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                georgetz last edited by

                                Αν το πρόβλημα είναι στα κυβικά,τότε τύφλα να χουν τα Zonda(7.3 λίτρα), Viper(8.3) και η κάθε λογής Corvette.
                                Για το βάρος συμφωνώ,αλλά και πάλι δεν είναι απόλυτο.
                                Τέσπα,αν δεν οδηγηθεί το αμάξι δεν μπορεί να είναι κανείς σίγουρος...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  Διόρθωση για το Frankfurt με Stuttgart.....

                                  Με ενοχλεί πάρα πολύ το γεγονός ότι ακόμα και σήμερα οι Daimler δεν έχει κατανοήσει το βασικό λόγο επιτυχίας της BMW. Δεν είναι στο less is more αλλά στο περισσότερο με λιγότερα.

                                  Πως είναι δυνατόν ένα αμάξι με κινητήρα Αμερικάνικου μεγαθήριου και κατανομή βάρους 60-40 (στην καλύτερη περίπτωση) να κινηθεί σβέλτα και το κυριότερο διασκεδαστικά.

                                  Μετά συζητάμε για το ESP++ και μία σειρά από ηλεκτρονικούς αγγέλους που πιθανά να μην ήταν τόσο απαραίτητοι σε μία έκδοση 300 κιλά ελαφρύτερη με πιο compact μάζες.

                                  Συγκρίσεις με το Pagani Zonda δεν γίνονται και δεν πρέπει να γίνονται. Σύγκριση με το επερχόμενο Μ3 και S5 αν γίνουν δείχνουν το πόσο λάθος είναι η πορεία του συγκεκριμένου οχήματος.

                                  Γιατί η Μ3 καθορίζεται ως επαρκής με 4.0 λίτρα και η AMG αποζητά τα 6.3??
                                  Η S5 με την τετρακίνηση θα είναι πιο αργή από την C63??

                                  Δεν χρειάζεται να οδηγήσεις κάτι όταν βλέπεις ότι από πλευράς προδιαγραφών είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας.

                                  Από εκεί και πέρα θα περιμένω και τους ειδικούς όταν το όχημα βρεθεί στο δρόμο για περισσότερα και τότε θα δούμε ποιός έχει δίκαιο και ποιός άδικο.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    georgetz last edited by

                                    ^^
                                    To Pagani το ανέφερα επειδή εσύ με τη σειρά σου ανέφερες τα πολλά κυβικά και ήθελα να σου δείξω οτι δεν υπάρχει πρόβλημα αν είναι πολλά τα κυβικά,αρκεί να χρησιμοποιούνται καλά και αποδοτικά...Σαν παράδειγμα,όχι σαν μέτρο σύγκρισης.Ένα ενδοMercedico παράδειγμα είναι και η CLK Black Series...

                                    Κατα τη γνώμη μου,η Mercedes θέλει και βγάζει μεγάλα μοτέρ και σε καμμιά περίπτωση δεν της λείπει η τεχνογνωσία.Πιστεύω οτι πολύ μεγάλο ρόλο παίζει η ροπή για την Mercedes παρά η απόλυτη ιπποδύναμη.

                                    Αλλά μην ξεχνάμε οτι στην ουσία είναι διαφορετικός ο προσανατολισμός των 2 εταιριών.Μου αρέσει η BMW για τα απίστευτα μοτέρ της,την τεχνογνωσία της και τη διαρκή εξέλιξη αλλά απο την άλλη η Mercedes έχει έναν πιο αγχολυτικό χαρακτήρα που ναι μεν δεν σε πριζώνει τόσο,αλλά προσφέρει μια διαρκή 'ήρεμη' δύναμη (για ροπή είπα εε? ).

                                    Αναμένουμε τα τέστ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Ο χρήστης kasel έγραψε:

                                      Οσο για το θέμα M3 killer...Μαλλον οχι...

                                      Καμία Merc δεν το έπαιξε ποτέ Μ3 killer. Άλλος ο στόχος, άλλοι οι πελάτες. Καμία, **εκτός από την 190 2.5-16 φυσικά **:iconcool:

                                      Δεν το λέω για πλάκα. Αυτή, όντως κατασκευάστηκε με στόχο την Μ3 Ε30, για τους αγώνες, αλλά και για το δρόμο. Οι επόμενες γρήγορες C δεν είχαν τέτοιους στόχους.

                                      ενταξει οχι και ετσι.
                                      αυτο απο που το ακουσες;
                                      αλλο Μ3 Ε30 και αλλο W201.
                                      μην κοιτας τι μετατροπες κανεις στο αμαξι,
                                      αλλα πως βγαινει το καθε αμαξι μανισιο και που αποσκοπει.
                                      το ενα ειναι ενα σπορ κουπε,
                                      και το αλλο μια μικρη λιμουζινα.

                                      Η 2.5-16, όπως ΚΑΙ η Μ3 Ε30, κατασκευάστηκαν για να ομολογκαριστούν για το DTM, όπου και κοντραρίστηκαν έντονα μεταξύ τους, αλλά και με τις Alfa 155 Q4. Οι εκδόσεις δρόμου ήταν ένα βήμα πριν τις αγωνιστικές, όχι όπως σήμερα που δεν έχουν καμία σχέση.

                                      Κατά τα άλλα μ' αρέσει που είσαι και σίγουρος το ότι είσαι σχετικός με το θέμα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pavlos23 last edited by

                                        Άλλες οι προτεραιότητες της Merc τότε απο αυτές της BMW όπως ακριβώς και σήμερα. Οι εκδόσεις όμως της 190Ε ως 2.3 και 2.5 16v έφτασαν τόσο κοντά στις Μ όσο καμία άλλη Merc.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Είναι αυτό μια μικρή λιμουζίνα;;;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adrivas last edited by

                                            Oυτε ο 6.3 της AMG ουτε ο small block της Corvette ειναι σημαντικα πιο βαριοι απο π.χ. εναν 4λιτρο V8. Μην μπερδευουμε τον κυβισμο με το βαρος. Πιστευω αν η C63 ειναι τελικα ''χειροτερη'' απο την Μ3, πιο πολυ θεμα επιλογων θα ειναι και οχι βασικης αρχιτεκτονικης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                                            ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr