-
αγγλια 350Z με το gt pack κανει 33.500 ευρω.. εδω ξεκιναει η βασικη εκδοση απο 56.000 και με το αντιστοιχο πακετο κανει 62Κ .
ενταξει ειναι γνωστο οτι στην αγγλια τα αυτοκινητα ειναι φθηνα και οτι στη ελλαδα τα κυβικα φορολογουνται,αλλα τετοιες αποκλισεις???
ασχετα με το ποσο καλο αυτοκινητο ειναι,ειναι nissan,συνεπως δε μπορει να φτανει τη τιμη μιας 335,ενος ΤΤ-S και μιας cayman μονο στην ελλαδαρα γινονται αυτα... και πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα αντιπροσωπου.
το 370 λογικα θα το χτυπησει ακομα παραπανω -
ασχετα με το ποσο καλο αυτοκινητο ειναι,ειναι nissan,συνεπως δε μπορει να φτανει τη τιμη μιας 335,ενος ΤΤ-S και μιας cayman μονο στην ελλαδαρα γινονται αυτα... και πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα αντιπροσωπου.
Σύμφωνα με τη λίστα που παραθέτεις το TT-S είναι συγκριτικά πολύ ακριβό διότι έχει κινητήρα μόλις 2.000 κυβικών, άρα είναι σε μικρότερη φορολογική κλάση από το 370Ζ και την 335. Παρόλα αυτά η τιμή του είναι στα ύψη.
Μην ξεχνάμε ότι το 370Ζ που θα έρθει θα είναι Ιαπωνικό. Δεν ξέρω αν είδατε που πήγε το γιεν τελευταία και με αυτά τα κυβικά που έχει το πήρε και το σήκωσε.
Επίσης η 335, αλλά και το ΤΤ-S αντίστοιχα, έχει πάρα πολλά κοινά εξαρτήματα (οικονομία κλίμακας στο μέγιστο δηλαδή) με τα υπόλοιπα μικρά ξαδερφάκια της σειράς 3, ενώ το 370Ζ είναι μοναδικό σαν αμάξωμα.
Ο κάθε αντιπρόσωπος να πουλήσει θέλει. Τα περιθώρια διαμόρφωσης της τιμής που μπορεί να κάνει είναι υπαρκτά, αλλά όχι τόσο τεράστια όσο νομίζουμε. -
οι bmw και audi ειναι συγκριτικα ακριβες μαρκες(ακομη κι αν δεν υπαρχει για πολλους καποιος σοβαρος λογος) σε ολο το κοσμο.σου πουλανε μουρη και premium-οσυνη ενω η νισσαν ΔΕΝ ειναι σε θεση να κανει κατι τετοιο και δεν κανει κατι τετοιο!
αυτο λοιπον συμβαινει στον υπολοιπο κοσμο.στην ελλαδα ετσι κι αλλιως αυτα τα αυτοκινητα πωλουνται αρκετα ακριβοτερα,αλλα συγκρινουμε το 'ποσο αρκετα' μεταξυ ελλαδας αγγλιας(μιας και ετσι το ξεκινησα) θα δεις οτι η βασικη εκδοση του 350 εχει διαφορα 20+ χιλιαρικων αναμεσα στις 2 χωρες,ενω ενος βασικου ΤΤ περιπου 11-12 χιλιαρικων.
Δε μπορω να καταλαβω γιατι να υπαρχει τοσο μεγαλη αποκλιση,οσα κι αν ειναι τα κυβικα..
ιδια και χειροτερη περιπτωση το s2000.. -
Πιστευω πως η Νισσαν το κατανεμει στα επιπεδα της Κευμαν και πιστευω πως ειναι μασλ καρ οποτε ορθα .
Τα αλλα που παραθετετε δεν ειναι σε αυτον τον ρολο.
Παρ'ολα αυτα ειναι ακριβο για Ελλαδα .Αξιζει ομως σαν κατασκευη και ειναι 1 με 2 κλασεις πανω απο το ττs σε πρεστιζ , αμαξωμα και κινητηρα!
Τα εχω δει και τα δυο και δεν εχουν καμμια σχεση μεταξυ τους στα παραπανω!
Πρακτικα το 370 θα ειναι πιο γρηγορο και με διαφορα! -
δε ξερω τι θα ειναι το 370 οταν με το καλο ερθει,το 350 παντως δεν εχει περισσοτερο πρεστιζ ουτε απο ΤΤ με 160 αλογα(εξαρταται βεβαια πώς εννοεις το πρεστιζ),δεν εχει καλυτερο αμαξωμα(δες διαφορες βαρους),δεν εχει καλυτερη ποιοτητα(δες τη πλαστικουρα),και αυτο που σιγουρα δεν εχει ειναι καλυτερο κινητηρα!(εκτος αν του φορεσεις twin turbo,εκει παω πασο )
σιγουρα αξιζει σαν κατασκευη και ειναι θεικο αυτοκινητο,απλα και δω στην ελλαδα επρεπε να ακολουθηθει η τιμολογιακη πολιτικη,ή η αναλογια αυτης τεσπα ,που ακολουθειται και στον υπολοιπο κοσμο!
το 350 περα απο τις παρα πολυ καλες του επιδοσεις ειναι ενα φθηνο αυτοκινητο,ενα musclecar οπως σωστα ειπες και ενα απο τα χαρακτηριστικα αυτων των αυτοκινητων ειναι η χαμηλη τιμη τους..
πρεπει να σαι τελειως τρελος να δωσεις 20φευγα εκατομμυρια παλιες δραχμες για να παρεις ενα νισσαν,την στιγμη που μπορεις να παρεις απο μια πιο πουλ-μουρ μαρκα ενα μοντελο που μπορει να κανει τα ιδια και ακομα περισσοτερα.
και αν δε θες αυτο το αυτοκινητο να ναι ΤΤ γιατι διαβασες στα περιοδικα οτι δεν εχουν καλο τιμονι και ειναι υπερβολικα ευκολοδηγητα για τους hardcore-αδες,ας ειναι μια 135,μια Ζ4 3.0... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πρεπει να σαι τελειως τρελος να δωσεις 20φευγα εκατομμυρια παλιες δραχμες για να παρεις ενα νισσαν,την στιγμη που μπορεις να παρεις απο μια πιο πουλ-μουρ μαρκα ενα μοντελο που μπορει να κανει τα ιδια και ακομα περισσοτερα.
και αν δε θες αυτο το αυτοκινητο να ναι ΤΤ γιατι διαβασες στα περιοδικα οτι δεν εχουν καλο τιμονι και ειναι υπερβολικα ευκολοδηγητα για τους hardcore-αδες,ας ειναι μια 135,μια Ζ4 3.0...Συμφωνώ. Όποιος θέλει αυτοκίνητο για μούρη το 350Ζ δεν είχε τη σωστή αναλογία κόστους/πρεστίζ.
Ευτυχώς δεν επιλέγουν όλοι με αυτό το κριτήριο, οπότε οι 'τρελοί' που θα το επιλέξουν θα εκτιμήσουν ιδιαιτέρως το αυτοκίνητο αυτό για αυτά που μπορεί να καταφέρει και που δε μπορεί ένα προσθιοκίνητο coupe όπως το ΤΤ να δώσει. -
Αυτό το Rev Synchro πρέπει να τα σπάει πάντως.
-
το ΤΤ μαλλον λαμβανει τεραστια τιμη να βρισκεται στην ιδια παραγραφο με το Ζ imho...
γουστα ειναι αυτα βεβαια!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δε ξερω τι θα ειναι το 370 οταν με το καλο ερθει,το 350 παντως δεν εχει περισσοτερο πρεστιζ ουτε απο ΤΤ με 160 αλογα(εξαρταται βεβαια πώς εννοεις το πρεστιζ),δεν εχει καλυτερο αμαξωμα(δες διαφορες βαρους),δεν εχει καλυτερη ποιοτητα(δες τη πλαστικουρα),και αυτο που σιγουρα δεν εχει ειναι καλυτερο κινητηρα!(εκτος αν του φορεσεις twin turbo,εκει παω πασο )σιγουρα αξιζει σαν κατασκευη και ειναι θεικο αυτοκινητο,απλα και δω στην ελλαδα επρεπε να ακολουθηθει η τιμολογιακη πολιτικη,ή η αναλογια αυτης τεσπα ,που ακολουθειται και στον υπολοιπο κοσμο!
το 350 περα απο τις παρα πολυ καλες του επιδοσεις ειναι ενα φθηνο αυτοκινητο,ενα musclecar οπως σωστα ειπες και ενα απο τα χαρακτηριστικα αυτων των αυτοκινητων ειναι η χαμηλη τιμη τους..
πρεπει να σαι τελειως τρελος να δωσεις 20φευγα εκατομμυρια παλιες δραχμες για να παρεις ενα νισσαν,την στιγμη που μπορεις να παρεις απο μια πιο πουλ-μουρ μαρκα ενα μοντελο που μπορει να κανει τα ιδια και ακομα περισσοτερα.
και αν δε θες αυτο το αυτοκινητο να ναι ΤΤ γιατι διαβασες στα περιοδικα οτι δεν εχουν καλο τιμονι και ειναι υπερβολικα ευκολοδηγητα για τους hardcore-αδες,ας ειναι μια 135,μια Ζ4 3.0...O 6κυλινδρος κινητηρας της σειρας VQ κατα την αποψη μου ειναι απο τους καλυτερους κινητηρες παραγωγης.
Ο ηχος του δε ειναι συγκλονιστικος καλυτερος ακομα και απο αυτον του TT 3.2.
Απλως οταν με 56000 Euro παιρνεις ενα εξαιρετικο αυτοκινητο (ΤΤ-S) που εχει και ''σωστο'' badge σου φαινεται καπως να δωσεις παραπανω για κατι πιο ιδιαιτερο, που θελει και μεγαλυτερη προσπαθεια για να παει γρηγορα.
-
Αυτο το παραπανω ειναι που κανει την διαφορα βρε παιδια!
Το παραδεχομαστε ολοι στην ουσια και ας κοστιζει περισσοτερα.Και αυτη ειναι και η αιτια τελικα!
Το 370 ειναι σαφως πιο ποιοτικο και γρηγορο σε μια ματια που εριξα ! -
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
Ο ηχος του δε ειναι συγκλονιστικος καλυτερος ακομα και απο αυτον του TT 3.2.Φανταζομαι δεν εχεις ακουσει V6 Busso σε καποια GTA ή GT 3.2.
Πιστεψε με αν ακουσεις εναν Busso δεις τι σημαινει συγκλονιστικος ηχος.
Αυτος του nissan 350Z ειναι απλα ενας τυπικος ηχος 6κυλινδρου, θεωρω οτι ο 3.2JTS στην Brera ειναι πιο συγκλονιστικος .....
Τελος παντων ακου εναν Busso και θα με θυμηθεις -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ο ηχος του δε ειναι συγκλονιστικος καλυτερος ακομα και απο αυτον του TT 3.2.
Φανταζομαι δεν εχεις ακουσει V6 Busso σε καποια GTA ή GT 3.2.
Πιστεψε με αν ακουσεις εναν Busso δεις τι σημαινει συγκλονιστικος ηχος.
Αυτος του nissan 350Z ειναι απλα ενας τυπικος ηχος 6κυλινδρου, θεωρω οτι ο 3.2JTS στην Brera ειναι πιο συγκλονιστικος .....
Τελος παντων ακου εναν Busso και θα με θυμηθειςΤου 370Ζ λέμε.Απο το τέστ αμερικανικού περιοδικού,ακούγεται όντως πολύ ωραία.
-
Ιδιος κινητηρας δεν ειναι?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ο ηχος του δε ειναι συγκλονιστικος καλυτερος ακομα και απο αυτον του TT 3.2.
Φανταζομαι δεν εχεις ακουσει V6 Busso σε καποια GTA ή GT 3.2.
Πιστεψε με αν ακουσεις εναν Busso δεις τι σημαινει συγκλονιστικος ηχος.
Αυτος του nissan 350Z ειναι απλα ενας τυπικος ηχος 6κυλινδρου, θεωρω οτι ο 3.2JTS στην Brera ειναι πιο συγκλονιστικος .....
Τελος παντων ακου εναν Busso και θα με θυμηθειςΤζουζέπε, οι 6κύλινδροι της BMW δεν σου αρέσουν σε ήχο?
-
Ερώτηση
Το 370Z ή το GT3.2 είναι καλύτερο (overall)? -
Το 370Ζ
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ιδιος κινητηρας δεν ειναι?Του 370Ζ είναι ο VQ37HVR ενώ του 350Ζ ο VQ35DE ο οποίος είχε πρωτοπαρουσιαστεί το 1995 αν θυμάμαι καλά από την Infiniti.
-
εχει ουσιαστικες διαφορες ή ειναι απλα μια εξελιξη του προηγουμενου,απλα με περισσοτερα κυβικα??
-
Αν δε με απατά η μνήμη μου, ο VQ35DE αντικαταστάθηκε από τον VQ35HR ο οποίος ήταν εντελώς νέος και τοποθετήθηκε στις ανανεωμένες εκδόσεις του 350Ζ (αυτές που στρόφαραν περισσότερο). Η διαφορά του VQ37HR και από τα δύο αυτά σύνολα είναι οτι διαθέτει VVEL (Variable Valve Event and Lift) και πιθανολογώ πως βασίζεται στον VQ35HR.
-
HR= High Revving.
Οντως, τα facelift 350Z εχουν αυτον τον κατα πολυ εξελιγμενο,σε σχεση με τον προηγουμενο, κινητηρα.
Nissan 370Ζ