-
Η Κρατική Κινεζική Αυτοκινητοβιομηχανία JMC Landwind παρουσίασε δύο νέα αυτοκίνητα που θα κάνουν την εμφάνιση τους στην Ευρωπαϊκή αγορά εντός του 2007. Το πρώτο μοντέλο είναι ένα νέο πολυμορφικό (MPV) με την εμπορική ονομασία Fashion και το δεύτερο είναι το ανανεωμένο αισθητικά και τεχνολογικά SUV, με την εμπορική ονομασία Χ-Pedition. H μηχανή του έχει σχεδιασθεί από την γερμανική εταιρεία FEV, με την τεχνική υποστήριξη της BMW και της Volkswagen. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι κατασκευασμένο από την γερμανική Getrag Group.
Περισσότερες πληροφορίες στο
http://www.auto24.gr/html/ent/365/ent.21365.asp
-
Η Κρατική Κινεζική Αυτοκινητοβιομηχανία JMC Landwind παρουσίασε δύο νέα αυτοκίνητα που θα κάνουν την εμφάνιση τους στην Ευρωπαϊκή αγορά εντός του 2007. Το πρώτο μοντέλο είναι ένα νέο πολυμορφικό (MPV) με την εμπορική ονομασία Fashion και το δεύτερο είναι το ανανεωμένο αισθητικά και τεχνολογικά SUV, με την εμπορική ονομασία Χ-Pedition. H μηχανή του έχει σχεδιασθεί από την γερμανική εταιρεία FEV, με την τεχνική υποστήριξη της BMW και της Volkswagen. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι κατασκευασμένο από την γερμανική Getrag Group.
Περισσότερες πληροφορίες στο
http://www.auto24.gr/html/ent/365/ent.21365.asp
-
Η Κρατική Κινεζική Αυτοκινητοβιομηχανία JMC Landwind παρουσίασε δύο νέα αυτοκίνητα που θα κάνουν την εμφάνιση τους στην Ευρωπαϊκή αγορά εντός του 2007. Το πρώτο μοντέλο είναι ένα νέο πολυμορφικό (MPV) με την εμπορική ονομασία Fashion και το δεύτερο είναι το ανανεωμένο αισθητικά και τεχνολογικά SUV, με την εμπορική ονομασία Χ-Pedition. H μηχανή του έχει σχεδιασθεί από την γερμανική εταιρεία FEV, με την τεχνική υποστήριξη της BMW και της Volkswagen. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι κατασκευασμένο από την γερμανική Getrag Group.
Περισσότερες πληροφορίες στο
http://www.auto24.gr/html/ent/365/ent.21365.asp
-
το fashion το είχανε φέρει και στη διεθνή έκθεση της Αθήνας, στο Ελληνικό
-
Δεν θέλω να είμαι κακός, αλλά ακόμη και οι μεσήλικες / υπερήλικες στη φωτογραφία ΑΛΛΟΥ κοιτάζουν, και όχι στο όχημα!!
Κάπως έτσι νομίζω θα συμπεριφερθούν και οι καταναλωτές... εκτός φυσικά αν οι Κινέζοι φτιάξουν κάτι φοβερό. Που δεν το νομίζω.
-
Πάντως το X-PEDITION το ανανεωμένο τζίπ δηλαδή που θα έλθει το Σεπτέμβριο ήταν εντυπωσιακό στην έκθεση Αθηνών και απ'οτι μου είπαν η τίμή του στα 18.000 περίπου είναι πολύ καλή για τόσο θηρίο μέγεθος. Από ποιότητα επίσης μου φάνηκε πολύ ανεβασμένη..... Εντύπωση μου έκανε και η πολύ προσεγμένη κατασκευή που διαπιστώνεις οταν κοιτάξεις κάτω από το αμάξι. Εάν κοιτάξετε πχ το Maverick θα καταλάβετε τι εννοώ...
Και το fashion έδειχνε πάντως πολύ προσεγμένο αν και η μάσκα δε μου άρεσε καθόλου...
-
Ο χρήστης oceanborn έγραψε:
Πάντως το X-PEDITION το ανανεωμένο τζίπ δηλαδή που θα έλθει το Σεπτέμβριο ήταν εντυπωσιακό στην έκθεση Αθηνών και απ'οτι μου είπαν η τίμή του στα 18.000 περίπου είναι πολύ καλή για τόσο θηρίο μέγεθος. Από ποιότητα επίσης μου φάνηκε πολύ ανεβασμένη..... Εντύπωση μου έκανε και η πολύ προσεγμένη κατασκευή που διαπιστώνεις οταν κοιτάξεις κάτω από το αμάξι. Εάν κοιτάξετε πχ το Maverick θα καταλάβετε τι εννοώ...Και το fashion έδειχνε πάντως πολύ προσεγμένο αν και η μάσκα δε μου άρεσε καθόλου...
Τι στο καλό με το μέτρο γίνεται η επιλογή αυτοκινήτου;
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Πάντως το X-PEDITION το ανανεωμένο τζίπ δηλαδή που θα έλθει το Σεπτέμβριο ήταν εντυπωσιακό στην έκθεση Αθηνών και απ'οτι μου είπαν η τίμή του στα 18.000 περίπου είναι πολύ καλή για τόσο θηρίο μέγεθος. Από ποιότητα επίσης μου φάνηκε πολύ ανεβασμένη..... Εντύπωση μου έκανε και η πολύ προσεγμένη κατασκευή που διαπιστώνεις οταν κοιτάξεις κάτω από το αμάξι. Εάν κοιτάξετε πχ το Maverick θα καταλάβετε τι εννοώ...
Και το fashion έδειχνε πάντως πολύ προσεγμένο αν και η μάσκα δε μου άρεσε καθόλου...
Τι στο καλό με το μέτρο γίνεται η επιλογή αυτοκινήτου;
Γιατί δε μετράει και το μέγεθος? Στο αντίστοιχο μέγεθος κάτω από 37.000 δε βρίσκεις. Και άμα το ψάξεις λίγο και το μέγεθος μετράει για πολλούς. Από την άλλη 'νέος' 16 βάλβιδος της mItsubishi, νέες αναρτήσεις για σκληρό off-road και φυσικά αργές δε βρίσκεις σε τέτοια τιμή... Το οτι είναι κινέζικο δε σημαίνει τίποτα πλέον. Και οι νέοι κινητήρες της VW TFSI 1.8 στην Κίνα κατασκευάζονται. Ναι καλά διαβάσατε...
-
Άλλο κατασκευάζονται στην Κίνα από την VW που έχει κάποια Α τεχνογνωσία και άλλο κατασκευάζονται από κινέζους με πολύ μικρότερη τεχνογνωσία και εμπειρία..
-
Ο χρήστης oceanborn έγραψε:
Πάντως το X-PEDITION το ανανεωμένο τζίπ δηλαδή που θα έλθει το Σεπτέμβριο ήταν εντυπωσιακό στην έκθεση Αθηνών και απ'οτι μου είπαν η τίμή του στα 18.000 περίπου είναι πολύ καλή για τόσο θηρίο μέγεθος. Από ποιότητα επίσης μου φάνηκε πολύ ανεβασμένη..... Εντύπωση μου έκανε και η πολύ προσεγμένη κατασκευή που διαπιστώνεις οταν κοιτάξεις κάτω από το αμάξι. Εάν κοιτάξετε πχ το Maverick θα καταλάβετε τι εννοώ...Και το fashion έδειχνε πάντως πολύ προσεγμένο αν και η μάσκα δε μου άρεσε καθόλου...
To fashion ήταν μίλια μπροστά από το τσιπάκι, το οποίο μόνο γέλια προκαλούσε με το φινίρισμα μέσα-έξω. Μόνο γέλια όμως...
@νδρέας
-
Κάπως έτσι 'γελούσαμε' (εμείς οι 'δυτικοί' ) κάποτε με τα προϊόντα των ιαπώνων, των κορεατών και άλλων απωανατολιτικών, ισχυρών (σήμερα) βιομηχανικά χωρών. Ζώντας σε αυτήν την 'χώρα', μάλλον όταν συζητάμε για παραγωγή αυτοκινήτων (όπου γης), πρέπει περισσότερο να κλαίμε παρά να 'γελάμε' ... Κάποτε και οι κινέζοι θα βρουν τον (αυτοκινητιστικό) δρόμο τους και τότε να δουν τα μάτια σας 'κινέζικα S.U.V.' στα απανταχού 'κολωνάκια' ...
-
Κάπως έτσι 'γελούσαμε' (εμείς οι 'δυτικοί' ) κάποτε με τα προϊόντα των ιαπώνων, των κορεατών και άλλων απωανατολιτικών, ισχυρών (σήμερα) βιομηχανικά χωρών
Σωστός. Κοιτα να δεις πως λεγόταν μια εταιρία κορεάτικη....εε... Huyndai νομίζω... τι, ανόητος αυτος ο εισαγωγέας, που νόμισε οτι θα πουλήσει στην ελλάδα. Μετά απο τα πρώτα απείρου κάλους μοντέλα, εξαφανίστηκε η εταιρία.
Πέρα απο τη πλάκα, όταν πρωτοήρθαν τα κορεάτικα στην ελλάδα, έλεγα, 'ποιός θα παει να πάρει κορεάτικο?'. Και όμως πούλησαν και μάλιστα παααρα πολύ καλα. Δε ξέρω αν και τα κινέζικα σε κάποιο βάθος χρόνου θα τύχουν της ίδιας αποδοχής αλλά δε πρέπει να είμαστε τόσο αρνητικοί στις προσπάθειές τους.
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Κάπως έτσι 'γελούσαμε' (εμείς οι 'δυτικοί' ) κάποτε με τα προϊόντα των ιαπώνων, των κορεατών και άλλων απωανατολιτικών, ισχυρών (σήμερα) βιομηχανικά χωρών
Σωστός. Κοιτα να δεις πως λεγόταν μια εταιρία κορεάτικη....εε... Huyndai νομίζω... τι, ανόητος αυτος ο εισαγωγέας, που νόμισε οτι θα πουλήσει στην ελλάδα. Μετά απο τα πρώτα απείρου κάλους μοντέλα, εξαφανίστηκε η εταιρία.
Πέρα απο τη πλάκα, όταν πρωτοήρθαν τα κορεάτικα στην ελλάδα, έλεγα, 'ποιός θα παει να πάρει κορεάτικο?'. Και όμως πούλησαν και μάλιστα παααρα πολύ καλα. Δε ξέρω αν και τα κινέζικα σε κάποιο βάθος χρόνου θα τύχουν της ίδιας αποδοχής αλλά δε πρέπει να είμαστε τόσο αρνητικοί στις προσπάθειές τους.
τα hyundai στην αρχη(και ακομα)αντικατεστησαν κατα κυριο λογο τον στολο των lada-yugo-polski-dacia.βλεπω ολους του γερους(κυριως)που ερχοντουσαν στο μαγαζι με 2105-samara-tempra-127 κλπ τα εχουν αντικαταστησει με accent,sephia και οι πιο 'τζοβενοι'με atos(το παιζουν πιο νεοι και trendy!!).
κακα τα ψεμματα ειναι αμαξακια που δεν πας σχεδον ποτε συνεργειο! -
PUNTOCC, έχεις απόλυτο δίκιο. Μιλάω όμως για ακόμα ποιο παλιά μοντέλα όπως το Excel.. το θυμάστε? Ή ενα άλλο, δε θυμάμαι ποιας εταιρίας που βασιζόταν σε opel kadett του '80 (daewoo).
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
PUNTOCC, έχεις απόλυτο δίκιο. Μιλάω όμως για ακόμα ποιο παλιά μοντέλα όπως το Excel.. το θυμάστε? Ή ενα άλλο, δε θυμάμαι ποιας εταιρίας που βασιζόταν σε opel kadett του '80 (daewoo).daewoo nexia
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Κάπως έτσι 'γελούσαμε' (εμείς οι 'δυτικοί' ) κάποτε με τα προϊόντα των ιαπώνων, των κορεατών και άλλων απωανατολιτικών, ισχυρών (σήμερα) βιομηχανικά χωρών. Ζώντας σε αυτήν την 'χώρα', μάλλον όταν συζητάμε για παραγωγή αυτοκινήτων (όπου γης), πρέπει περισσότερο να κλαίμε παρά να 'γελάμε' ... Κάποτε και οι κινέζοι θα βρουν τον (αυτοκινητιστικό) δρόμο τους και τότε να δουν τα μάτια σας 'κινέζικα S.U.V.' στα απανταχού 'κολωνάκια' ...Οι εποχές ήταν άλλες - και αλλιώς - όταν έμπαιναν οι Ιάπωνες στο παιγνίδι της αυτοκίνησης. Οι Ιάπωνες προσέφεραν κάτι που οι υπάρχοντες παίκτες απλά δεν είχαν: καλή ποιότητα και αξιοπιστία σε καλή τιμή.
Στην εποχή μας, υπάρχουν πλέον τα πάντα και για όλα τα βαλάντια. Πώς θα τα καταφέρουν οι Κινέζοι; Πόσο μπορεί να πέσει το κόστος; Εδώ έριξε το κόστος η Μερσεντές (που στο κάτω-κάτω θα είχε και μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους λόγω γοήτρου) και.. κόλλησε τη ρετσινιά της αναξιόπιστης!
Οι Κορεάτες είδαν κι' έπαθαν για να καθιερωθούν, και πάλι το έχουν καταφέρει στις 'μεγάλες' αγορές (βλ Ελλάδα...) και ΜΟΝΟ σαν φτηνοί κατασκευαστές. ΚΑΝΕΝΟΣ δεν είναι όνειρο ν' αποκτήσει ένα Χιουντάι (δεν το λέω κακοπροαίρετα, έτσι; ) Και πώς το κατάφεραν; Προσφέροντας 'ειλικρινή' προϊόντα: ναι, φτηνά, αλλά αξιόπιστα και χωρίς να πλασάρονται σαν να είναι οι.. λιμουζίνες των φτωχών!
Αντίθετα, οι Κινέζοι παρουσιάζουν κάτι.. κομήτες του παραπάνω τύπου, σαν να θέλουν να αρπάξουν τον.. πεινασμένο, που θέλει 'κουρσάρα' και 'λιμουζίνα' με.. ψίχουλα! Ναι, θα πουλήσει μερικά, θα την πάρουν χαμπάρι (και οι ΜΗ-υποψιασμένοι) και θα πατώσει...
-
Άβυσσος η ψυχή του καταναλωτή. Πραγματικά δε μπορώ να προβλέψω το μέλλον της προσπάθειας των κινέζων. Δε θα εκπλαγώ όμως αν οι κινέζοι σε κάποια χρόνια υπερσκελίσουν τους κορεάτες σε ποιότητα και design.
Μη ξεχνάμε οτι οι κινέζοι ναι μεν τα τελευταία χρόνια δημιουργούν μια παράδοση στο φτηνό και ευτελές αλλά απο την άλλη μεριά έχουν τεράστια παράδοση σε προιόντα πολυτελείας (μετάξι, πορσελάνη.. κτλ αλλά και προσπάθεια εταιριών όπως η Shanghai Tang στο χώρο του fashion design) αλλά και σε κουλτούρα. Επίσης, ειναι μια χώρα που κάνει τεράστιες προσπάθειες να δημιουργήσει τη δική της σχεδιαστική, αισθητική ταυτότητα (και που θα πάρει καιρό όμως).
Θα δείξει...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Κάπως έτσι 'γελούσαμε' (εμείς οι 'δυτικοί' ) κάποτε με τα προϊόντα των ιαπώνων, των κορεατών και άλλων απωανατολιτικών, ισχυρών (σήμερα) βιομηχανικά χωρών. Ζώντας σε αυτήν την 'χώρα', μάλλον όταν συζητάμε για παραγωγή αυτοκινήτων (όπου γης), πρέπει περισσότερο να κλαίμε παρά να 'γελάμε' ... Κάποτε και οι κινέζοι θα βρουν τον (αυτοκινητιστικό) δρόμο τους και τότε να δουν τα μάτια σας 'κινέζικα S.U.V.' στα απανταχού 'κολωνάκια' ...Μίλησα για κάτι πολύ συγκεκριμένο που δεν έχει σχέση με αυτό που λες και είναι πολύ σωστό βέβαια. Σε θέματα ποιότητας οι Κορεάτες δεν απείχαν ΠΟΤΕ όσο οι Κινέζοι σήμερα από τους Ευρωπαίους.
Αυτό δεν ακυρώνει την εξέλιξη των Κινέζων. Ήδη με τα καινούρια τους μοντέλα κάνουν άλματα, οπότε δεν αμφιβάλει κανείς πως σε 10 χρόνια κάποιες από τις δεκάδες Κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες θα βγάζουν αξιοπρεπέστατα μοντέλα.
@νδρέας
Landwind