-
http://www.s2ki.com/forums/index.php?showtopic=490422
clopy-paste το link απο moto.gr
-
http://www.s2ki.com/forums/index.php?showtopic=490422
clopy-paste το link απο moto.gr
-
http://www.s2ki.com/forums/index.php?showtopic=490422
clopy-paste το link απο moto.gr
-
Respect @ big H!!!
Ολόκληρη ιστορία η έκθεση αυτή...
-
Οι σιελογόνοι αδένες μου σε υπερωρίες...
Τεχνολογία, αγώνες, ιστορία... από που ν' αρχίσεις και που να τελειώσεις!
Αυτή η κοντινή με το ανθρακόνημα στην ανάρτηση ήταν όλα τα λεφτά..
Αλλά και το S600 ήταν...
Καλοκαιρινές διακοπές στην Ιαπωνία;;
-
Ποιός είπε ότι δεν έχουν Ιστορία?
Που ζούμε ρε το κέρατό μου?
Εχουμε κι εμείς εκθέσεις
Προς κατανάλωση........και γραβάτα κάτσε καλά να ούμε -
καλά μας έστειλες φίλε!!! κορυφαίο λίνκ!
Μία ερώτηση μόνο είδα ένα μοτέρι με οχτώ βαλβίδες ανα κύλινδρο (ελλειψοειδούς διατομής μάλιστα) τελικά μπήκε στην παραγωγή?
-
εμ μαλλον λες του NR 750 με τα οβαλ πιστονια..αποδειξη της τεχνολογικης υπεροχης της χοντα...παρουσιαστηκε το 92 κ το περιοδικο μοτο ειχε ενα που αργοτερα πουλησε στο νικολας κειτζ....
-
Χμμμ... σίγουρα δεν είναι της RCV που τρέχει στα MotoGP; Αυτό στην προθήκη που λέει HRC δε λέμε;
http://photos.voodoophotography.com/img/p916479372-5.jpg -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Χμμμ... σίγουρα δεν είναι της RCV που τρέχει στα MotoGP; Αυτό στην προθήκη που λέει HRC δε λέμε;
http://photos.voodoophotography.com/img/p916479372-5.jpgΟχι, η RCV δεν έχει οβάλ πιστόνια. Υπήρχε μια NR 500 αγωνιστική τη δεκαετία του 80 και μία NR 750 'πολιτική' στο πρώτο μισό της δεκαετίας του 90. Ολες V4-οβάλ, 2 μπιέλες, 8 βαλβίδες, 2 μπουζί ανά κύλινδρο. Η κόκκινη ουρά της πολιτικής NR φαίνεται κάπου σε κάποια φωτο.
Ο λόγος που έβγαλαν την NR 500 ήταν επειδή επέμεναν να χτυπήσουν τα δίχρονα '500' με τετράχρονο. Δεν το κατάφεραν, αλλά ήταν επίδειξη τεχνολογίας.
Για τους Hondάκηδες...(κ οχι μονο..)