-
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=230&page_id=5268
Chrysler Group: σε νέα εποχή...
Η εταιρεία ιδιωτικού μετοχικού κεφαλαίου «Cerberus Capital Management» ήταν τελικά εκείνη που κέρδισε τη μάχη για την εξαγορά της Chrysler Group, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η DaimlerChrysler. Λίγες ώρες πριν από την επίσημη επιβεβαίωση της συμφωνίας, το νέο είχε κυκλοφορήσει ευρέως από το αμερικανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο «Bloomberg», το οποίο επικαλέστηκε τρεις διαφορετικές πηγές.
H «Cerberus Capital Management» θα προβεί στην εξαγορά του 80,1% της αμερικανικής Chrysler αντί του ποσού των 5,5 δισ. ευρώ. Παράλληλα, η DaimlerChrysler AG θα διατηρήσει τον έλεγχο του 19,9% του αμερικανικού ομίλου.
Oι συνταξιοδοτικές υποχρεώσεις και το κόστος των προγραμμάτων υγείας θα παραμείνουν στις εταιρείες του ομίλου Chrysler.Η DaimlerChrysler θα μετονομαστεί πλέον σε «Daimler», επισημοποιώντας ταυτόχρονα το τέλος ενός πολύκροτου εννεαετούς «γάμου», που για πολλούς αναλυτές της αγοράς του αυτοκινήτου ήταν εδώ και χρόνια ορατό.
-
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=230&page_id=5268
Chrysler Group: σε νέα εποχή...
Η εταιρεία ιδιωτικού μετοχικού κεφαλαίου «Cerberus Capital Management» ήταν τελικά εκείνη που κέρδισε τη μάχη για την εξαγορά της Chrysler Group, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η DaimlerChrysler. Λίγες ώρες πριν από την επίσημη επιβεβαίωση της συμφωνίας, το νέο είχε κυκλοφορήσει ευρέως από το αμερικανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο «Bloomberg», το οποίο επικαλέστηκε τρεις διαφορετικές πηγές.
H «Cerberus Capital Management» θα προβεί στην εξαγορά του 80,1% της αμερικανικής Chrysler αντί του ποσού των 5,5 δισ. ευρώ. Παράλληλα, η DaimlerChrysler AG θα διατηρήσει τον έλεγχο του 19,9% του αμερικανικού ομίλου.
Oι συνταξιοδοτικές υποχρεώσεις και το κόστος των προγραμμάτων υγείας θα παραμείνουν στις εταιρείες του ομίλου Chrysler.Η DaimlerChrysler θα μετονομαστεί πλέον σε «Daimler», επισημοποιώντας ταυτόχρονα το τέλος ενός πολύκροτου εννεαετούς «γάμου», που για πολλούς αναλυτές της αγοράς του αυτοκινήτου ήταν εδώ και χρόνια ορατό.
-
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=230&page_id=5268
Chrysler Group: σε νέα εποχή...
Η εταιρεία ιδιωτικού μετοχικού κεφαλαίου «Cerberus Capital Management» ήταν τελικά εκείνη που κέρδισε τη μάχη για την εξαγορά της Chrysler Group, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η DaimlerChrysler. Λίγες ώρες πριν από την επίσημη επιβεβαίωση της συμφωνίας, το νέο είχε κυκλοφορήσει ευρέως από το αμερικανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο «Bloomberg», το οποίο επικαλέστηκε τρεις διαφορετικές πηγές.
H «Cerberus Capital Management» θα προβεί στην εξαγορά του 80,1% της αμερικανικής Chrysler αντί του ποσού των 5,5 δισ. ευρώ. Παράλληλα, η DaimlerChrysler AG θα διατηρήσει τον έλεγχο του 19,9% του αμερικανικού ομίλου.
Oι συνταξιοδοτικές υποχρεώσεις και το κόστος των προγραμμάτων υγείας θα παραμείνουν στις εταιρείες του ομίλου Chrysler.Η DaimlerChrysler θα μετονομαστεί πλέον σε «Daimler», επισημοποιώντας ταυτόχρονα το τέλος ενός πολύκροτου εννεαετούς «γάμου», που για πολλούς αναλυτές της αγοράς του αυτοκινήτου ήταν εδώ και χρόνια ορατό.
-
καιρος ηταν.
αρκετα την κρατησε την chrysler η μερσεντες,και αρκετα εχασε εξαιτιας της.ενα προβληματικο παιδι ηταν,οπως την αποκαλει ο γερμανικος αυτοκινητιστικος τυπος,γιαυτο και την πουλησε η μερσεντες για να μην ζημιωθει και αλλο. -
στο καλό και να μην ξαναρθει απο εδώ
-
Ο χρήστης kasel έγραψε:
καιρος ηταν.
αρκετα την κρατησε την chrysler η μερσεντες,και αρκετα εχασε εξαιτιας της.ενα προβληματικο παιδι ηταν,οπως την αποκαλει ο γερμανικος αυτοκινητιστικος τυπος,γιαυτο και την πουλησε η μερσεντες για να μην ζημιωθει και αλλο.+1.
ΑΛΛΑ....
όταν βλέπω η πλεονεξία του μέγιστου κέρδους και οι φιλοδοξίες για παγκόσμια κυριαρχία να είναι πλέον τα σημαντικότερα οράματα και ιδανικά για εταιρίες με βαριά ιστορία όπως η daimler benz,έπενδύοντας λιγότερα με στόχο την αύξηση των κερδών παραμελώντας ταυτόχρονα και τον βαθμό αξιοπιστίας τους, καλά να πάθουν να ρημάξουν και να κλείσουν.Μόνοι τους έπεσαν στην παγίδα.
Ας πρόσεχαν.
Οι ίδιοι δε σεβάστηκαν 100 χρόνια τεχνολογίας και ποιότητας και σε μια δεκαετία γ@μησαν το όνομα τους.
Όποιος θέλει τα πολλά λέει η παροιμία χάνει και τα λίγα. -
ε μα για αυτο την σουταραν την chrysler.
καταλαβαν οτι δεν πηγαινε αλλο.
ενταξει το ονομα μερσεντες υπεστει καποια φθορα,αλλα πιστευω οτι θα ανεβει ξανα πολυ σε αξιοπιστια. -
Μάκη όσο και να απαύτωσαν το όνομά τους η Μερτσέντες είναι και θα είναι Η ΜΕΡΤΣΕΝΤΕΣ ότι κ να λέμε...
-
Ο χρήστης kasel έγραψε:
ε μα για αυτο την σουταραν την chrysler.΄
όταν την απέκτησαν όμως οι βλέψεις του ήταν να σβήσουν το καντήλι στους υπόλοιπους (αυτοκρατορία γαρ) και τους γύρισε μπούμερανγκκαταλαβαν οτι δεν πηγαινε αλλο.
Αργησαν
Η toyota είναι ΗΔΗ No1 και η Lexus αργά αλλά σταθερά τους σκάβει το λάκο
Τουλάχιστον στο μεγάλο παζάρι που ονειρευόταν.....το αμέρικα σίτυενταξει το ονομα μερσεντες υπεστει καποια φθορα,αλλα πιστευω οτι θα ανεβει ξανα πολυ σε αξιοπιστια.
Διατηρώ επιφυλάξεις πλέον αν δε δω .
Μια δεκαετία πάντως θα τη φανε χαλαρααααααα -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μάκη όσο και να απαύτωσαν το όνομά τους η Μερτσέντες είναι και θα είναι Η ΜΕΡΤΣΕΝΤΕΣ ότι κ να λέμε...Εδώ.
Και γενικά όπου υφίστανται φανατικός αγοραστής.
όπως και με τα ιταλικά.Πελάτες όμως σαν τους αμερικανους που πληρώνουν πχ για μερσεντες,αν αυριο τους βγει σκαρτο το σουτάρουν κι επιλέγουν άλλη μάρκα.
Αυτη που σεβετε κατα το πορτοφόλι τους,τον πελάτη. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Μάκη όσο και να απαύτωσαν το όνομά τους η Μερτσέντες είναι και θα είναι Η ΜΕΡΤΣΕΝΤΕΣ ότι κ να λέμε...
Εδώ.
Και γενικά όπου υφίστανται φανατικός αγοραστής.
όπως και με τα ιταλικά.Πελάτες όμως σαν τους αμερικανους που πληρώνουν πχ για μερσεντες,αν αυριο τους βγει σκαρτο το σουτάρουν κι επιλέγουν άλλη μάρκα.
Αυτη που σεβετε κατα το πορτοφόλι τους,τον πελάτη.γενικά μιλάω...όχι μόνο για την αγορά των ΗΠΑδων...
-
μακη ενταξει οταν την αγορασαν ειχαν αλλες βλεψεις.τα λαθη πληρωνονται και τουλαχιστον καταλαβαν το λαθος τους.
παρολα αυτα αν δεις τις πωλησεις της παγκοσμιως καθε αλλα παρα πτωτικη ταση ειχαν.
η τογιοτα μπορει να ειναι πρωτη σε πωλησεις αλλα δεν εχει την ποικιλια των οχηματων που εχει η μερσεντες,ειτε στον επιβατικο ειτε στον επαγγελματικο τομεα.
το οτι θα χρειαστει τουλαχιστον μια δεκαετια για να ξανααποκτησει την αιγλη που ειχε παλια,αυτο ειναι σιγουρο.
παντως παραμενει η εταιρεια με την πιο ποικιλομορφη γκαμα οχηματων. -
Ο χρήστης kasel έγραψε:
μακη ενταξει οταν την αγορασαν ειχαν αλλες βλεψεις.τα λαθη πληρωνονται και τουλαχιστον καταλαβαν το λαθος τους.
παρολα αυτα αν δεις τις πωλησεις της παγκοσμιως καθε αλλα παρα πτωτικη ταση ειχαν.
η τογιοτα μπορει να ειναι πρωτη σε πωλησεις αλλα δεν εχει την ποικιλια των οχηματων που εχει η μερσεντες,ειτε στον επιβατικο ειτε στον επαγγελματικο τομεα.
το οτι θα χρειαστει τουλαχιστον μια δεκαετια για να ξανααποκτησει την αιγλη που ειχε παλια,αυτο ειναι σιγουρο.
παντως παραμενει η εταιρεια με την πιο ποικιλομορφη γκαμα οχηματων.ούτε την τιμή τους...για παράδειγμα άλλο να πουλάς 100.000 τεμάχια στα 100.000 ευρώ το ένα και άλλο 200.000 τεμάχια στα 20.000 ευρώ το ένα.
-
ε ναι ρε ελτεο,λογικο ειναι.και μαρκες οπως φερραρι,λαμποργκινι κλπ ειναι τελευταιες στις πωλησεις.
αλλο μερσεντες,αλλο τογιοτα.τι μου συγκρινεις τωρα.
ααα και για την αξιοπιστια.η τογιοτα ΔΕΝ εχει πλεον την αξιοπιστια που ειχε καποτε. -
Ο χρήστης kasel έγραψε:
ε ναι ρε ελτεο,λογικο ειναι.και μαρκες οπως φερραρι,λαμποργκινι κλπ ειναι τελευταιες στις πωλησεις.
αλλο μερσεντες,αλλο τογιοτα.τι μου συγκρινεις τωρα.
ααα και για την αξιοπιστια.η τογιοτα ΔΕΝ εχει πλεον την αξιοπιστια που ειχε καποτε.δεν την συγκρίνω εγώ ...χαλάρωσε φίλε...
Αργησαν
Η toyota είναι ΗΔΗ No1 και η Lexus αργά αλλά σταθερά τους σκάβει το λάκο
Τουλάχιστον στο μεγάλο παζάρι που ονειρευόταν.....το αμέρικα σίτυ -
H Toyota και η Honda κανουν το 1-2 εδω και πολλα χρονια στις ΗΠΑ. Αλλα εταιριες σαν τη Mercedes ΔΕΝ σβηνουν ετσι απλα απο καμια αγορα. Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο που επεζησε εκει μεχρι σημερα μαζι με αλλους Γερμανους οταν ολοι οι αλλοι ευρωπαιοι (πλην Σουηδων) πληρωσαν τα λαθη τους και δεν εχουν τολμησει να επιστρεψουν στις ΗΠΑ. (Renault, Fiat, Alfa Romeo κ.α.). Ο βραχνας της Chrysler δεν θα επηρεασει ΤΟΣΟ πολυ την εταιρια ειδικα στην Ευρωπη. Παντως ευχαριστα τα νεα!
-
Το αμερικάνικο παιχνίδι έχει ΧΑΘΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ για τις
ευρωπαίκες αυτοκινητοβιομηχανίες.Toyota, Honda (ειδικά το accord δεν παίζεται), Subaru πρώτες σε αξιοπιστία
στις μετρήσεις του οργανισμού consumerreports. Συναμα και η Lexus ανεβαίνει.Η τελευταία αναφορά του consumerreports καλύπτει 1996 ως 2006. Τα τζαπόνια
έφτασαν να έχουν λιγότερες βλαβες σε μοντέλα 10ετίας από όσες κάποιος
'γνωστός' γερμανός στην 5ετία (δεν θα πώ μάρκα/μοντέλο μην αρχίσει πόλεμος,
μπείτε να τον βρείτε μόνοι σας).Αντίθετα οι SLK, CLK και Ε έπιασαν πάτο (σχεδόν πάτο, ακριβώς από κάτω
βρίσκεται μοντέλο της Landrover).Μέχρι και η Ford κατάφερε και βελτίωσε την αξιοπιστία της, όταν το 2000
είχε πιάσει (αμερικάνικο) πάτο.Ο μεγάλος ασθενής λέγεται πιά Ευρώπη
-
Καλα οι Ιαπωνες ειναι πρωτοι σε ολες τις ερευνες σε Ευρωπη και Αμερικη. Παντως εταιριες οπως η BMW (μαζι με τα MINI) και VW δεν τα πανε καθολου ασχημα στις ΗΠΑ. Μαλιστα το προηγουμενο Passat ειχε ιδιαιτερα μεγαλη επιτυχια εκει, ενω και η Audi επανεκαμψε μετα απο χρονια προβληματων στην εκει αγορα. Παντως η Chrysler για ενα διαστημα πουλαγε πολλα ιαπωνικα μοντελα με το σημα της, μεσω και θυγατρικων οπως η Dodge (απο Mitsubishi μερια) ενω το βασικο van στις ΗΠΑ δεν ειναι αλλο απο το Sprinter της Mercedes με αμερικανικα σηματα (Dodge).
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
ενω το βασικο van στις ΗΠΑ δεν ειναι αλλο απο το Sprinter της Mercedes με αμερικανικα σηματα (Dodge).Καλά λες,δεν το ήξερα, τώρα το είδα
Πάντως το παλιό van της dodge πολύ το γούσταρα
-
Υπάρχουν πάντα τα αντίστοιχα σε αισθητική και στύλ Ford, Chevrolet-GMC πάντως το van την Chrysler εεε Mercedes ήθελα να πώ θεωρείται σαφώς ανώτερο
-
Παντως ενω οι Ιαπωνες αλωνιζουν στην Αμερικη η Chrysler δε μπορεσε να κανει κατι γιαυτο πουλωντας Μιtsubishi μεσω της προβληματικης Plymouth και της 'χωρις ταυτοτητα' Eagle (που ξεκινησε με αυτοκινητα βασισμενα σε Renault). Και η 2 αυτες εταιριες αποτελουν παρελθον. Ουτε η Mercedes την σωζει ουτε κανεις μου φαινεται. Ας ειναι καλα η Jeep.
DaimlerChrysler finito. Daimler....o νέος παίκτης!