-
Σωστό κι αυτό!
-
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... suburu-xv/
Video: Εκτός δρόμου με το νέο Subaru XV
Στο πλαίσιο της πανελλήνιας παρουσίασης του νέου XV είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το μεσαίο SUV της Subaru στο Διαδρόμιο σε ειδικά διαμορφωμένη off road διαδρομή.
Το νέο XV στηρίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα SGP της Subaru. Οι Ιάπωνες κάνουν λόγο για βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας κατά 70%. Η οδηγική μας εμπειρία από το αυτοκίνητο δεν μας έδωσε κανένα λόγο να αμφιβάλλουμε γι’ αυτό, τουναντίον. Το XV διατίθεται μόνο με ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα είτε 1.6lt/114PS, ή 2.0lt/156PS. Είναι αποκλειστικά 4κινητο με την ροπή σε κανονικές συνθήκες να μοιράζεται 60% μπροστά, 40% πίσω ενώ σε ακραίες συνθήκες αυτό μπορεί να γίνει 50% - 50%.Προσφέρεται μόνο με κιβώτιο Lineatronic συνεχούς μεταβαλλόμενης μετάδοσης. Το XV έχει δυο διαφορικά μπρος/πίσω και πολύδισκο κεντρικό συμπλέκτη. Εδώ έγκειται η σημαντική διαφορά του σε σχέση με τα συνήθη Crossover της αγοράς. Πρόκειται για μόνιμα 4κινητο όχημα που δεν προσφέρεται σε δικίνητη έκδοση, με απόσταση 22cm από το έδαφος και με πραγματικά εντυπωσιακές off road δυνατότητες όπως μπορείτε να δείτε και στο σχετικό βίντεο.
Το αυτοκίνητο δοκιμής μας φορούσε το ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.6lt/114PS που δεν προβληματίζεται από τα 1425kg του αμαξώματος. Στο δρόμο το XV σε κερδίζει με το αθόρυβο ταξίδι του, την άνεση της ανάρτησης, τις περιορισμένες κλίσεις (boxer κινητήρας), το στιβαρό αμάξωμα και τη συνολική αίσθηση ασφάλειας που αποκομίζεις χάρη και στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που φέρει το αυτοκίνητο: Eye Sight 3ης γενιάς, Pilot Assist, Blind Spot Assist, Adaptive Cruise Control, Brake Assist και άλλα. Εμείς είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε την off road ικανότητα του XV στο ασφαλές περιβάλλον της χωμάτινης πίστας στο Διαδρόμιο. Αν θέλετε μπορείτε να δείτε περισσότερα στο σχετικό βίντεο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Subaru XV 1.6lt/114PS
Κινητήρας: 1600 cc
Ισχύς: 114 PS στις 6.200 rpm
Ροπή: 15,3 kgm/3.600 rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Συνεχούς μεταβαλλόμενης μετάδοσης
Τελική ταχύτητα: 175 km/h
Επιτάχυνση 0-100km/h: 13,9 sec
Μεικτή κατανάλωση (lt/100 km): 8,7 (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 145 gr/km
Βάρος: 1.425 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.465/1.800/1.615 mm
Χώρος αποσκευών: έως 1310lt σε διθέσια διαμόρφωση
Τέλη κυκλοφορίας: 269 €
Τιμή: Από 26.000 ευρώhttps://www.youtube.com/watch?v=r8VEVWg ... r_embedded
-
Ένα ιδιαίτερο και πολύ καλό αυτοκίνητο, που ως συνήθως (λόγω ιδιοτροπίας της Subaru) 'καίγεται' από τον κινητήρα, το κιβώτιο (εν μέρη) και φυσικά την τιμή.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
....Το αυτοκίνητο δοκιμής μας φορούσε το ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.6lt/114PS που δεν προβληματίζεται από τα 1425kg του αμαξώματος.....Τεχνικά χαρακτηριστικά Subaru XV 1.6lt/114PS
Κινητήρας: 1600 cc
Ισχύς: 114 PS στις 6.200 rpm
Ροπή: 15,3 kgm/3.600 rpm
Τελική ταχύτητα: 175 km/h
Επιτάχυνση 0-100km/h: 13,9 sec
Μεικτή κατανάλωση (lt/100 km): 8,7 (δοκιμής)Τέλη κυκλοφορίας: 269 €
Τιμή: Από 26.000 ευρώΔεν 'προβληματίζεται' λέει, με 14' στο 0-100 και 170 τελική. Και φυσικό είναι, πως να προβληματιστούν οι 114 ολόκληροι ίπποι και τα απύθμενα 15 κιλά ροπής από τα feather-weight 1400τόσα κιλά του αμαξώματος
Καλά τα τέλη κυκλοφορίας και τη τιμή τα αφήνω ασχολίαστα, δεν χρειάζεται περαιτέρω λόγια
-
Νομίζω ότι το αμάξι απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό με συγκεκριμένη χρήση και μάλλον περισσότερο...εκτός Ελλάδος...
Πολλά ωστόσο τα φάουλ όντως...
Δεν έχω καταλάβει τον προσανατολισμό της εταιρίας τα τελευταία χρόνια. Από τη μια προσπαθεί να ανοιχτεί σε μεγαλύτερο κοινό, αλλά νομίζω ότι μόνο το forester πάει καλά...και από την άλλη σαν να απομακρύνεται και από το αγωνιστικό της dna που την έκανε θρύλο τόσα χρόνια και έτσι χάνει και αυτό το έστω περιορισμένο κοινό...Ίσως θα έπρεπε να εστιάσει περισσότερο στο δεύτερο...
Αν δεν κάνει κάτι δραστικό και γρήγορα, δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Νομίζω ότι το αμάξι απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό με συγκεκριμένη χρήση και μάλλον περισσότερο...εκτός Ελλάδος...
Πολλά ωστόσο τα φάουλ όντως...
Δεν έχω καταλάβει τον προσανατολισμό της εταιρίας τα τελευταία χρόνια. Από τη μια προσπαθεί να ανοιχτεί σε μεγαλύτερο κοινό, αλλά νομίζω ότι μόνο το forester πάει καλά...και από την άλλη σαν να απομακρύνεται και από το αγωνιστικό της dna που την έκανε θρύλο τόσα χρόνια και έτσι χάνει και αυτό το έστω περιορισμένο κοινό...Ίσως θα έπρεπε να εστιάσει περισσότερο στο δεύτερο...
Αν δεν κάνει κάτι δραστικό και γρήγορα, δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα...Ακριβώς έτσι Βασίλη
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Το 1,6 είναι, όπως και να το κάνουμε, ανεπαρκές αν έχεις στο πρόγραμμά σου πολλές και μεγάλες διαδρομές
Αν έχεις το (φορολογικό) θάρρος και το διαθέσιμο κεφάλαιο να πας για το δίλιτρο, τότε ανήκεις στο ειδικό κοινό της Subaru και εγώ τουλάχιστον σου βγάζω το καπέλο... -
Βασίλη, η Σουμπαρού ανήκει στη Fuji Heavy Industries, δεν ειναι ενας μεμονομένος κατασκευαστής. Στην Ασία κυκλοφορεί πολύ και ιδίως απο το '15 έβλεπα πολλά περισσότερα στο δρόμο. Η βασική της αγορα ειναι ΗΠΑ/Καναδας και Ιαπωνία. Ευρώπη γενικότερα, ούτε ο 5% δεν ειναι στο πίνακά της. Ισα, ίσα, προσωπικά, πιστεύω οτι η εταιρία έχει ενδιαφέρον μέλλον (στην Ελλαδα, βέβαια δε ξέρω.. επρεπε να είχε κανενα μοντελάκι σε κατηγορία Μίκρα/Γιαρις/Σουιφτ.. ).
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Βασίλη, η Σουμπαρού ανήκει στη Fuji Heavy Industries, δεν ειναι ενας μεμονομένος κατασκευαστής. Στην Ασία κυκλοφορεί πολύ και ιδίως απο το '15 έβλεπα πολλά περισσότερα στο δρόμο. Η βασική της αγορα ειναι ΗΠΑ/Καναδας και Ιαπωνία. Ευρώπη γενικότερα, ούτε ο 5% δεν ειναι στο πίνακά της. Ισα, ίσα, προσωπικά, πιστεύω οτι η εταιρία έχει ενδιαφέρον μέλλον (στην Ελλαδα, βέβαια δε ξέρω.. επρεπε να είχε κανενα μοντελάκι σε κατηγορία Μίκρα/Γιαρις/Σουιφτ.. ).Συμφωνώ μαζί σου και αυτά που γράφεις υπονοώ και στο δικό μου προηγούμενο μήνυμά μου.
Εγώ θα ήθελα τη subaru πέρα από τα οχήματα ελεύθερου χρόνου στα οποία ειδικεύεται να έχει διαρκώς ένα hatch και ένα sedan με σχεδίαση σαν αυτή που βλέπουμε στα πρωτότυπα στις εκθέσεις και με κινητήρες και στήσιμο που την καθιέρωσαν σαν 'αγρίμι' τις προηγούμενες δεκαετίες. Ούτως ή άλλως το dna των αυτοκινήτων για την καθημερινότητα δεν το έχει καθόλου...και είναι πολύ πίσω από τους άλλους...Άλλωστε με τους κινητήρες που έχει και τις 4κίνητες εκδόσεις δεν μπορεί να κοντράρει και σε επιδόσεις και κατανάλωση τα αμάξια στις μικρές κατηγορίες... -
Ναι, κυρίως σχολίασα τη τελευταία σου πρόταση.
Και εγώ συμφωνώ σε αυτά που λες. Οντως τα κονσπετ που έχουν δείξει τελευταία ειναι απλά καταπληκτικά.
Πλάκα πλάκα, προχθες ήμουν πισω από ενα νέο Ιμπρέζα (απλό λευκό). Αδιάφορο εντελώς αλλά είχε όλα τα σηματάκια 4κίνησης
Για να δούμε! -
καλά τώρα πλάκα μας κάνετε;;;;
http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... ru-impreza
Δοκιμάζουμε το νέο Subaru Impreza
[spoiler=:1zhda6np]Η νέα γενιά του Subaru Impreza έχει παντού αλλαγές που όμως δεν αλλοιώνουν τον ξεχωριστό χαρακτήρα και τις αξίες του.Η Subaru ανήκει στο ολιγομελές κλαμπ κατασκευαστών που ακολουθούν το «δύσκολο» δρόμο. Μπορεί αυτό το χαρακτηριστικό να είναι μην τόσο χρήσιμο για τα τμήματα μάρκετινγκ και διαφήμισης, σίγουρα όμως προσθέτει λιθαράκια στην εξέλιξη και την πρόοδο της αυτοκίνησης.
Το μικρότερο μοντέλο της σύγχρονης Subaru είναι το Impreza που πλέον βρίσκεται στην πέμπτη γενιά. Η νέα γενιά του μοντέλου με το δαφνοστεφανομένο όνομα από την εποχή που μεσουρανούσε στα ράλι είναι καθολικά καινούργια και βασίζεται στη νέα Subaru Global Platform. Σύμφωνα με τη Subaru, η νέα πλατφόρμα παρέχει το ανώτατο επίπεδο ασφάλειας στον κόσμο και, πέρα από υψηλές επιδόσεις, προσφέρει πιο δυναμική αίσθηση στην οδήγηση. Η σπονδυλωτή δομή της επιτρέπει να προσαρμοστεί και στον εξηλεκτρισμό, πράγμα που επιβεβαιώνει το ότι ετοιμάζονται υβριδικά Subaru. Επιπλέον, η SGP έδωσε και μεγαλύτερες διαστάσεις, με το συνολικό μήκος να πλησιάζει πλέον τα 4,5 m.
Η νέα πλατφόρμα χαρίζει στο καινούργιο Impreza θεαματικά μεγαλύτερη δομική αντοχή, με την εταιρεία να μιλάει για 70-100% αυξημένη ακαμψία καθώς και κατά 5 mm χαμηλότερο κέντρο βάρους. Η βελτιωμένη ακαμψία σημαίνει επίσης βελτιωμένη άνεση και χαμηλότερο επίπεδο θορύβων και κραδασμών (NVH), ενώ η στήριξη της πίσω αντιστρεπτικής δοκού απευθείας στο πλαίσιο βοηθά στη μείωση της κλίσης στις στροφές κατά 50% σε σχέση με τα παλαιότερα μοντέλα.
Η απορρόφηση ενέργειας σε συγκρούσεις έχει αυξηθεί κατά 40%, καθώς η νέα πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να παρέχει κορυφαία για την κατηγορία παθητική ασφάλεια ακόμη και το 2025. Το τελευταίο έχει επιβεβαιωθεί και από τον Euro NCAP που βράβευσε το νέο Impreza ως το ασφαλέστερο μικρό οικογενειακό για το 2017.
Η σχεδίαση της νέας γενιάς του Impreza ακολουθεί τη σύγχρονη τάση της φίρμας με εντονότερες ακμές, ανάγλυφες επιφάνειες και φώτα ημέρας LED που σχηματίζουν ένα «C». Ακόμα, η νέα δομή εξασφάλισε πιο χαμηλή και μακριά σιλουέτα, χαρίζοντας ένα δυναμισμό που έλειπε από τις προηγούμενες 5θυρες εκδόσεις.
Νέα εικόνα συναντάμε και στην καμπίνα όπου, πέρα από τη διαφορετική σχεδίαση, βρίσκουμε και ιδιαίτερα αναβαθμισμένη ποιότητα. Το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και τα ψηλότερα σημεία στα πάνελ των θυρών καλύπτονται από μαλακό πλαστικό πολύ καλής ποιότητας, ενώ χαμηλότερα συναντάμε σκληρά πλαστικά που δεν υποβαθμίζουν την συνολική εικόνα. Αντίστοιχου επιπέδου είναι και η συναρμογή των υλικών, ενώ η χωρίς εξάρσεις σχεδίαση βοηθά και την εργονομία.
Οι χώροι θα βολέψουν με άνεση έως και τέσσερις ενηλίκους, και μόνο ένας τρίτος πίσω θα χρειαστεί λίγο περισσότερο χώρο για τα πόδια του λόγω του τούνελ μετάδοσης. Μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών που ακουμπά τα 385 λίτρα, τιμή που ναι μεν βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι από κάτω του φωλιάζει ένα διαφορικό.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου Impreza οδηγήσαμε τη βασική έκδοση κινητήρα με τον βελτιωμένο ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο μπόξερ που είναι και 12 kg ελαφρύτερος. Αποδίδει 114 ίππους στις 6.200 rpm, 15,3 kgm ροπή στις 3.600 rpm και συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο CVT κιβώτιο Lineartronic. Η κίνηση μοιράζεται στους τέσσερις τροχούς σε κανονικές συνθήκες με ποσοστό 60 εμπρός και 40 πίσω με πολύδισκο συμπλέκτη, έχοντας τη δυνατότητα να φτάσει και το 50/50. Σε ήπιο ρυθμό κίνησης μέσα στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο, η ποιότητα λειτουργίας είναι από τις κορυφαίες και μόνο σε ανηφορικό επαρχιακό δρόμο ή μεγάλη απαίτηση για δύναμη θα αρχίσει να θορυβεί λόγω μετάδοσης που θα ανεβάσει αρκετά τις στροφές του επίπεδου κινητήρα. Η ανάρτηση λειτουργεί σωστά και χωρίς θόρυβο, με τη ρύθμισή της να συνδυάζει πετυχημένα την άνεση με το κράτημα.
Από τη βασική κιόλας έκδοση ES, ο εξοπλισμός άνεσης είναι καλός, με αυτόν της ασφάλειας να βρίσκεται στα υψηλά κλιμάκια της κατηγορίας. Στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων βρίσκουμε το σύστημα EyeSight που χρησιμοποιεί δύο στερεοσκοπικές κάμερες για να καταγράφει μοτίβα και να εντοπίζει τυχόν πιθανό κίνδυνο. Εάν αντιληφθεί κίνδυνο ειδοποιεί τον οδηγό ή και επεμβαίνει τα φρένα.
Τι λέει το DRIVE
Η νέα γενιά του Subaru Impreza εξακολουθεί να προσφέρει αυτό το διαφορετικό στην κατηγορία, μόνο που αυτή τη φορά το κάνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Τιμή Από €22.700
Τεχνολογία 1.600 cc, F4, 16v, 2x2, ψεκασμός πολλαπλών σημείων, 114 PS/6.200 rpm, 15,3 kgm/3.600 rpm, αυτόματο κιβώτιο CVT
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 12,4”
Τελική ταχύτητα 180 km/h
Μέση κατανάλωση 6,2 lt/100 km
Εκπομπές CO2 140 g/km
Διαστάσεις 4.460 x 1.778 x 1.480 mm
Χώρος αποσκευών 385 lt
Βάρος 1.358 kg
Μετρήσεις κατασκευαστή[/spoiler:1zhda6np] -
Ο χρήστης antonispatra έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους
Σκέφτομαι να προχωρήσω σε αγορά μτχ Subaru forester/outback diesel 2011
Αλλά με φρενάρει η αλήθεια φημών για (αν)αξιοπιστία τους. Ολο ακούω κ διαβαζω για σπασιματα, 8000+Ζημιά, ολικες ανακατασκευες κτλΕχει κάνεις εμπειρια ή εμπεριστατωμένη άποψη;;; Επίσης εχει διαφορά ο αρχικός κινητήρας σε αξιοπιστία του 2008-2009 με τους μεταγενέστερους π.χ.2011+???
Σας ευχαριστώ πολύ για οποιαδήποτε βοήθεια[emoji41]
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εχουν αναφερθει θεματα για τον διλιτρο ντιζελ που εμπαινε σε αυτα τα μοντελα, ως και το 10-11, απο εκει και μετα σχεδον τιποτα. Αν δεν κανω λαθος θεματα στο στροφαλοφορο λογω σχεδιασης. Αλλο θεμα ειναι το DPF, εξαρταται βεβαια και απο την ποιοτητα του καυσιμου συν το γεγονος οτι τα ντιζελ γενικα δεν συμπαθουν τις μικρες διαδρομες.
Εχω το φορεστερ του 13, 4η γενια δηλαδη και 85Κ χιλιομετρα ως τωρα, χωρις κανενα προβλημα. Εξωτερικο ομως, οχι Ελλαδα. -
Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση, η αλήθεια είναι οτι το μοντέλο ειναι 2011οποτε ελπίζω να μην εχω θέμα, κ ευτυχώς το θελω για Εγνατία κ όχι μέσα στην πόλη
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οδήγησα το XV και έμεινα άφωνος....απίστευτο αυτοκίνητο!
Σήμερα ή αύριο θα γράψω αναλυτικά εντυπώσεις στο σχετικό θέμα.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Οδήγησα το XV και έμεινα άφωνος....απίστευτο αυτοκίνητο!Σήμερα ή αύριο θα γράψω αναλυτικά εντυπώσεις στο σχετικό θέμα.
Ευχαριστώ!!πήρα πριν λίγες μέρες το outback diesel μτχ. Επίσης άφωνος, μόλις το συνηθιζεις κολλάς...
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
-
Subaru XV 1,6 cvt AWD.
Κάναμε 100 χμ περίπου χθες .
Εντάξει τι να πω ...ΑΜΑΞΑΡΑ. Το μοναδικό του μειονέκτημα είναι ο κινητήρας.Ακόμα και το CVT μου άρεσε έτσι όπως το έφτιαξαν στη SUBARU.Πολύ καλύτερη λειτουργία από το τραγικό Lexus NXh που είχα οδηγήσει παλιότερα.
Το καινούριο σασί του 2019 φοβερό.Εκτός από το πολύ ωραίο design ,άρεσε και στη γυναίκα , το αμάξι είναι βράχος.Η λειτουργία των αναρτήσεων φοβερή.Απίστευτα άνετο και με ελάχιστες κλίσεις και φοβερό έλεγχο του αυτοκινήτου,χωρίς να το νιώθεις πλαδαρό.Και όλα αυτά με 22cm απόσταση από το έδαφος.Βγήκα και σε κάτι χωράφια ,με νεροφαγώματα επίσης δεν κατάλαβε τίποτα.Υπάρχει επίσης Χmode & hill descent.
Το εσωτερικό πολύ ωραίο επίσης.Πολύ καλά υλικά και συμπαθητικό design.Πολύ άνετα καθίσματα
και μεγάλοι χώροι.Το πορτ μπαγκαζ θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο αλλά οι πολλαπλοί και η τετρακίνηση έχουν το τίμημα τούς,ενώ και η εξάτμιση έχει σηκωθεί αρκετά ψηλά προφανώς για να αυξηθεί η γωνία διαφυγής.
Γενικά σου έβγαζε μία αίσθηση ποιότητας το αυτοκίνητο,ενώ ήταν αγχολυτικό στην οδήγηση.Ο συνδυασμός CVT και τετρακίνησης σε αφήνει να παίζεις μόνο με το γκάζι αδιαφορώντας για την επιφάνεια του δρόμου ,αν βρίσκεσαι υπό κλίση ή οτιδήποτε άλλο.
Το πρόβλημα είναι ο κινητήρας. Είναι οριακός για το αυτοκίνητο αλλά το CVT βοηθάει αρκετά.
Ένιωσα οτι δυσκολεύεται περισσότερο στις επιταχύνσεις από στάση,στις ρεπρίζ μου φάνηκε πιο ζωντανό.Στην ΑΟ με 140- 150 πάει άνετα με απόλυτη ησυχία .Από εκεί και πάνω όμως δυσκολεύεται αρκετά. Εγώ το ένιωσα έντονα μιας και η διαφορά με το A5 είναι χαοτική.Στην αντιπροσωπεια μου είπαν οτι θέλει λίγο συνήθεια το CVT και καλό θα ήταν να πάω ένα Test Drive μαζί τους για να μου δείξουν ορισμένα πράγματα. Σημειώνω εδώ ότι δεν υπάρχει άλλη επιλογή κινητήρα ο δίλιτρος δεν εισάγεται και δεν υπάρχει χειροκίνητο,μoνο cvt.
Το άλλο πρόβλημα είναι οτι πλέον βγαίνουμε εντελώς εκτος budget.To subi κάνει 28Κ με καλό εξοπλισμό βέβαια.Έχει τα πάντα εκτός απο ηλιοροφή.
Πήγαμε μετα να δούμε το 500Χ και ξενέρωσα τελείως .Πολύ χειρότεροι οι χώροι,ειδικά τα καθίσματα μου φάνηκαν πολύ στενά,το εσωτερικό έδειχνε φτηνιάρικο σε σχέση με το Subaru...Βέβαια με LED ,ηλιοροφή 1,3Τ 150ps DCT βγάινει 25Κ. Από το λίγο που οδήγησα βέβαια είναι πολύ σφιχτό ουσιαστικά ξεχνάς οτιδήποτε εκτός δρόμου.
Αυτά ακούω απόψεις.Σημειώνω εδω οτι το άμαξι το θέλουμε για δεύτερο ,θα το οδηγάει η σύζυγος. -
Για δεύτερο.... Της γυναίκας σου....
Τα λιγότερα λεφτά.... -
Υποθέτω ότι έκανες τη γνωστή διαδρομή που κάνει η αντιπροσωπεία. Χαλάνδρι-Αττική Οδός- περ Υμηττού κλπ.
Την έχω κάνει και εγώ και μπορώ να πω ότι το αμάξι είναι απλά άψογο σε όλα πλην του μοτέρ. Πλαίσιο βράχος και οδική συμπεριφορά για σεμινάριο.
Για το μόνο προβλημα του πέρα από τον κινητήρα και την υψηλή κατανάλωση που έχει είναι το πολύ μικρό πορτ μπαγκαζ για την κατηγορία του. Αν είχε 50 λίτρα παραπάνω θα μπορούσα να το καταπιω αλλά αυτά που έχει είναι πολύ λιγα...
Αν όμως το θες για 2ο (αρα οχι ταξιδια υποθετω) τότε δε θα το συζητούσα καν. Για σύγκριση με το fiat δε ούτε για αστείο!
Υγ: Σου έκαναν εκπτωση; εμένα μου είχαν που 29κ κλειδί. -
Μου το έδωσαν όλο το πρωί χθες οπότε το οδησα και εγώ και η γυναίκα σε όλες τις διαδρομές....
Ναι για δεύτερο θα είναι.Της συζύγου.Εγω έχω ένα Α5 2.0Τ sport back.Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
SUBARU Forum