Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiesta, clio ένα λεμόνι και ένα αυτοκίνητο...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Fiesta, clio ένα λεμόνι και ένα αυτοκίνητο...
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    20
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trailbraker last edited by

      intro
      Καιρό τώρα θέλω να κάνω αυτό το post αλλά κάθε φορά το αναβάλλω.
      Άλλοτε από βαρεμάρα, άλλοτε σκέφτομαι πως πρέπει να οργανώσω καλύτερα
      τα στοιχεία που έχω. Και ας ξεκινήσουμε όμως με ένα ερώτημα.
      Έχουμε 2 αυτοκίνητα, ένα Ford Fiesta 1.4 του 2003 και ένα Renault Clio
      1.2 16v facelift του 2001. Το αυτοκινητιστικό ένστικτό σας τι σας λέει για
      την αξιοπιστία τους; Ποιο είναι το λεμόνι; Νομίζω πως μόνο οι
      υποψιασμένοι θα βρουν την σωστή απάντηση.

      2003 a Fiesta oddysey...
      Μετά την τελευταία περιπέτεια του Fiesta αποφάσισα λοιπόν να σας πω την ιστορία
      μου μιας και αν περιμένω κι άλλο θα γίνει τόσο μεγάλη που δεν πρόκειται να βρω το κουράγιο
      να την γράψω ποτέ. Την περασμένη εβδομάδα, το Fiesta που χρησιμοποιούν
      η μητέρα μου και ο αδερφός μου κλατάρισε πάλι. Πηγαίνοντας να ξεκινήσει η μητέρα
      μου, δεν της άναβε. Το αυτοκίνητο άναβε τελικά μόνο με γκάζι και κρατούσε
      αγκομαχώντας 'ρελαντί' λίγο κάτω από τις 2000 στροφές με τον κινητήρα να σπαρταράει.
      Ανεβάζοντας στροφές, ο θόρυβος που έκανε μόνο υγιής δεν ήταν.
      Το λαμπάκι των ηλεκτρικών του κινητήρα αναβόσβηνε συνεχώς. Η εντύπωσή που
      σχημάτισα ήταν πως κάποιος κύλινδρος δεν είχε ανάφλεξη και δεν είχα άδικο.
      Το συνεργείο (μεγάλο συγκρότημα Ford των νοτίων προαστίων) απεφάνθη πως έχει
      πρόβλημα ο πολλαπλασιαστής και πως πρέπει να αλλαχθούν και τα μπουζί και τα
      μπουζοκαλώδια (αλλάχτε τα όλα και βλέπουμε δηλαδή).

      Και πάμε στο κεφάλαιο 'εγγύηση Ford'. Μία από τις κλασσικές 'εγγυήσεις'
      που μετά τα 2 χρόνια καλύπτει επιλεκτικά τα 'χοντρά' μέρη του αυτοκινήτου που
      χαλάνε πιο σπάνια (με απλά λόγια αυτό). Μου εξήγησαν λοιπόν εκεί πως στην
      εγγύηση αν εγκριθεί, θα περαστεί ο πολλαπλασιαστής. Και αυτό το 'αν εγκριθεί'
      υπάρχει γιατί θέλουν λέει όλα τα service να έχουν γίνει σε εξουσιοδοτημένο και
      έγκαιρα και στο αυτοκίνητό ένα service είχε γίνει κάμποσα (λιγότερα από 1000χμ)
      καθυστερημένα. Τα δε αδικαιολόγητα κατά την άποψή μου μπουζί και καλώδια
      είναι αναλώσιμα (τα καλώδια γιατί;) και κοστίζουν περίπου 120Ε.

      flashback...
      Το παραπάνω λεμονάκι λοιπόν έχει και φοβερή προιστορία. Έχουμε και λέμε:

      • Από την πρώτη στιγμή της αγοράς του όποτε του καπνίσει δεν ανάβει και
        χρειάζονται πολλές προσπάθειες.

      • Έχει μείνει μια φορά από αντλία συμπλέκτη, μια φορά από δίσκο συμπλέκτη
        (που κόστισε όμως πάνω από 600Ε!!) και μία φορά από το πεντάλ του
        συμπλέκτη που ξεκούμπωσε. Το ίδιο πεντάλ που έκανε θόρυβο όποτε το
        πατούσες σαν ξεχαρβαλωμένο ελατήριο (δεν μιλάω για τρίξιμο) και είχε
        υποτίθεται επισκευαστεί μαζί με την αλλαγή συμπλέκτη.

      • Έχει χαλάσει 2 αισθητήρες λ.

      • Τους πρώτους μήνες είχε ανεξήγητη απώλεια ψυκτικού και όλο έσφιγγαν το
        καπάκι του δοχείου διαστολής ώσπου κάποια στιγμή άλλαξαν δοχείο.

      • Καίει τις πίσω λάμπες συνεχώς. Tα μπροστινά φώτα είναι καντήλια για
        καινούριο αυτοκίνητο by design. Άσε που με προβολείς βλέπεις μόνο μακριά
        με πορείας στα 10 μέτρα. Καμία σχέση με το Renault.

      • Έχει χαλάσει ρουλεμάν ημιαξονίου, έχει μικρή διαρροή η κραμαγιέρα, η όπισθεν
        μπαίνει συχνά γκρινιάζοντας και συχνά δεν μπαίνει καθόλου εάν δεν βάλεις πρώτα
        μια τρίτη να 'έρθουν' τα γρανάζια.

      • Το χρώμα είναι το λιγότερο της πλάκας. Οτιδήποτε πέφτει αφήνει σημάδι.
        Οι κουτσουλιές δεν αφήνουν απλώς λεκέδες. Ξέρω πολύ καλά πως οι κουτσουλιές
        χαλάνε το χρώμα, απο 4 αυτοκίνητα που έχουμε όμως, κανένα άλλο δεν έχει
        σημάδι εκτός από το Fiesta. Μιλάμε για χρώμα που σπάει και ζαρώνει λες
        και έχεις ρίξει πάνω καυστικό. Δεν αποχρωματίζεται, αφήνει το χρώμα σε μια
        κατάσταση λες και έχει βράσει, κάνει λακκούβα. Το έχω δει μόνο σε άλλα
        μαύρα Ford.

      • Το 'δώρο' ραδιοκασετόφωνο έχει σταματήσει να παίζει από ένα ηχείο,
        πολύ γρήγορα έγινε επιλεκτικό στα CD που θα παίξει και το αποκορύφωμα
        ήρθε όταν το ταμπλό έσπασε γύρω από το στερεοφωνικό και αυτό μετακόμισε
        στον κάτω όροφο (το εργοστασιακό είναι μεγαλύτερο και είχε γίνει τοποθέτηση
        με adaptor της Ford).

      • Το πλαστικό του λεβιέ ταχυτήτων (που γράφει τις ταχύτητες), ένα εξωτερικό
        πλαστικό μεταξύ των εμπρος και πίσω τζαμιών και τα ρυθμιστικά των καθρεφτών
        είναι συναρμολογούμενα και ακούσια αποσπώμενα.

      • Το A/C έχει χαλάσει 3 φορές. Μια φορά ο ανεμιστήρας και 2 φορές 'τα καλώδια'.
        Επισκευή με επιβάρυνσή μας κάθε φορά.

      • Το πίσω πιτσιλιστήρι κάνει έναν ανατριχιαστικό θόρυβο (προερχόμενο από εμπρός)
        όταν λειτουργεί και πιτσιλάει... ντροπαλά θα έλεγα σε σχέση με άλλα Fiesta.

      • Το ταμπλό αλλά ιδιαίτερα η πίσω εταζέρα είναι λαλίστατα (η εταζέρα δεν
        στηρίζεται επαρκώς by design).

      Τέλος θέλω να σας διηγηθώ μια ακόμα εμπειρία με το τέλος της διετούς εγγύησης.
      Μετά από service και αλλαγή των πάντα καμμένων πίσω λαμπών, στο ένα φωτιστικό
      έχει αναστραφεί το στοπ με το φως θέσης (τελος πάντων αναβόσβηναν εντελώς
      κουλά). Τους το πάω και λέω:

      • μήπως κατά λάθος συνδέσατε ανάποδα τις λάμπες;
      • Αποκλείεται μου λέει ο μηχανικός γεμάτος καμάρι. Δεν μπαίνουν αλλιώς.
        Το κοιτάει και μετά γυρίζει καμαρωτός και μου λέει:
      • Είχαν μπει ανάποδα αν και κανονικά δεν μπαίνουν ανάποδα (σε στυλ δεν
        φταίω εγώ). Μπήκαν όμως γιατί έχεις σπασμένο ντουί.
        Σαν να μου λέει σπάσαμε το ντουί. Ένα πράγμα στο οποίο μόνο αυτοί είχαν
        πρόσβαση μέχρι τότε. Τους λέω να το αλλάξουν και μου λένε: η εγγύηση έληξε
        πριν από λίγες μέρες και η 5ετής δεν καλύπτει τα φώτα! Τους πίεσα όσο
        μπορούσα γιατί έπαθα πλάκα με αυτό που άκουσα. Για κάτι που είχαν χαλάσει
        εκείνοι έιτε σε αυτό είτε σε προηγούμενο service! Το αποτέλεσμα; Μου το
        αλλάξανε με μεταχειρισμένο ανταλλάσσοντας το φανάρι με άλλο Fiesta που
        ήταν στο συνεργείο εκείνη την στιγμή!

      Αυτή τη στιγμή, στα 60κάτι χιλιάδες χμ το αυτοκίνητο είναι στο
      συνεργείο για το πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή. Η σύγκριση με το
      αναξιόπιστο γαλλικό είναι συντριπτική.

      Μη γκαντεμιάζετε, τα πάμε καλά...
      Clio: Μερικές καμένες λάμπες, ένα καλώδιο αερόσακου που πότε πότε
      δεν κάνει καλή επαφή κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. (Είναι
      τρίθυρο και ταλαιπωρείται με το μπες βγες). Τέλος πρόσφατα (72.000km)
      μου εμφάνισε το πρώτο του μηχανικό προβληματάκι αφού έχουν φθαρεί
      στα εμπρός δισκόφρενα οι φωλιές από κάτι πυρούς και κάθε τόσο πάω
      και μου το λιπαίνουν γιατί έχει αποκτήσει μπόσικα και κάνουν θόρυβο
      στις λακκούβες. Το αυτοκίνητο έχει τώρα 76000χμ και το προσέχω αρκετά
      συντηρώντας το κατά το δυνατόν καλύτερα και οδηγώντας στρωτά.
      Έχει πάει όμως και 2 φορές Μέγαρα.

      Conclusion
      Ελπίζω πως τα μεταγενέστερα Fiesta θα είναι κάπως καλύτερα αν και δεν
      έχω σοβαρές ενδείξεις γι αυτό από ότι διαβάζω στο forum και ότι βλέπω
      στο συνεργείο. Το συγκεκριμένο είναι απαράδεκτο και θα αποτελεί μεγάλο
      πρόβλημα όταν σταματήσει να το καλύπτει αυτή η έστω και υποτυπώδης εγγύηση.
      Δεν μπορώ παρά να αισθάνομαι απογοητευμένος από το Fiesta που ήρθε να
      αντικαταστήσει το παλιό μας που δεν είχε A/C, υδραυλικό και είχε αρχίσει να
      βγάζει προβληματάκια (τρομάρα μας).
      Και τα δύο αυτοκίνητα ήταν σχετικά φρέσκα στην αγορά όταν αγοράστηκαν.
      Το renault βέβαια ήταν facelift. Είναι σίγουρα μερικώς και θέμα τύχης.

      And a small head to head comparison
      Όσο αφορά τις διαφορές μεταξύ των δύο αυτοκινήτων είναι πολλές
      αλλά ωχριούν μπροστά στο χάσμα αξιοπιστίας που τα χωρίζει μέχρι σήμερα.
      Συνοπτικά:
      Renault:

      • Οδική συμπεριφορά
      • Λογική κατανάλωση
      • Κινητήρας (για 1.2 δεν απογοητεύει παντού)
      • Χώροι (ειδικά ύψος)
      • Μέτρια θέση οδήγησης

      Fiesta:

      • Χώροι
      • Ροπή χαμηλά
      • Τιμόνι
      • Οδική συμπεριφορά
      • Αξιοπιστία, ποιότητα
      • Εξοπλισμός
      • Μακριές σχέσεις
      • Τραχύς και αδύναμος κινητήρας όσο ανεβαίνουν οι στροφές.

      Συνολική εμπειρία: μέρα με τη νύχτα.

      PS: Τι λέτε, είναι λογικό με τον πολλαπλασιαστή να αλλάξω καλώδια
      και μπουζί;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        trailbraker last edited by

        intro
        Καιρό τώρα θέλω να κάνω αυτό το post αλλά κάθε φορά το αναβάλλω.
        Άλλοτε από βαρεμάρα, άλλοτε σκέφτομαι πως πρέπει να οργανώσω καλύτερα
        τα στοιχεία που έχω. Και ας ξεκινήσουμε όμως με ένα ερώτημα.
        Έχουμε 2 αυτοκίνητα, ένα Ford Fiesta 1.4 του 2003 και ένα Renault Clio
        1.2 16v facelift του 2001. Το αυτοκινητιστικό ένστικτό σας τι σας λέει για
        την αξιοπιστία τους; Ποιο είναι το λεμόνι; Νομίζω πως μόνο οι
        υποψιασμένοι θα βρουν την σωστή απάντηση.

        2003 a Fiesta oddysey...
        Μετά την τελευταία περιπέτεια του Fiesta αποφάσισα λοιπόν να σας πω την ιστορία
        μου μιας και αν περιμένω κι άλλο θα γίνει τόσο μεγάλη που δεν πρόκειται να βρω το κουράγιο
        να την γράψω ποτέ. Την περασμένη εβδομάδα, το Fiesta που χρησιμοποιούν
        η μητέρα μου και ο αδερφός μου κλατάρισε πάλι. Πηγαίνοντας να ξεκινήσει η μητέρα
        μου, δεν της άναβε. Το αυτοκίνητο άναβε τελικά μόνο με γκάζι και κρατούσε
        αγκομαχώντας 'ρελαντί' λίγο κάτω από τις 2000 στροφές με τον κινητήρα να σπαρταράει.
        Ανεβάζοντας στροφές, ο θόρυβος που έκανε μόνο υγιής δεν ήταν.
        Το λαμπάκι των ηλεκτρικών του κινητήρα αναβόσβηνε συνεχώς. Η εντύπωσή που
        σχημάτισα ήταν πως κάποιος κύλινδρος δεν είχε ανάφλεξη και δεν είχα άδικο.
        Το συνεργείο (μεγάλο συγκρότημα Ford των νοτίων προαστίων) απεφάνθη πως έχει
        πρόβλημα ο πολλαπλασιαστής και πως πρέπει να αλλαχθούν και τα μπουζί και τα
        μπουζοκαλώδια (αλλάχτε τα όλα και βλέπουμε δηλαδή).

        Και πάμε στο κεφάλαιο 'εγγύηση Ford'. Μία από τις κλασσικές 'εγγυήσεις'
        που μετά τα 2 χρόνια καλύπτει επιλεκτικά τα 'χοντρά' μέρη του αυτοκινήτου που
        χαλάνε πιο σπάνια (με απλά λόγια αυτό). Μου εξήγησαν λοιπόν εκεί πως στην
        εγγύηση αν εγκριθεί, θα περαστεί ο πολλαπλασιαστής. Και αυτό το 'αν εγκριθεί'
        υπάρχει γιατί θέλουν λέει όλα τα service να έχουν γίνει σε εξουσιοδοτημένο και
        έγκαιρα και στο αυτοκίνητό ένα service είχε γίνει κάμποσα (λιγότερα από 1000χμ)
        καθυστερημένα. Τα δε αδικαιολόγητα κατά την άποψή μου μπουζί και καλώδια
        είναι αναλώσιμα (τα καλώδια γιατί;) και κοστίζουν περίπου 120Ε.

        flashback...
        Το παραπάνω λεμονάκι λοιπόν έχει και φοβερή προιστορία. Έχουμε και λέμε:

        • Από την πρώτη στιγμή της αγοράς του όποτε του καπνίσει δεν ανάβει και
          χρειάζονται πολλές προσπάθειες.

        • Έχει μείνει μια φορά από αντλία συμπλέκτη, μια φορά από δίσκο συμπλέκτη
          (που κόστισε όμως πάνω από 600Ε!!) και μία φορά από το πεντάλ του
          συμπλέκτη που ξεκούμπωσε. Το ίδιο πεντάλ που έκανε θόρυβο όποτε το
          πατούσες σαν ξεχαρβαλωμένο ελατήριο (δεν μιλάω για τρίξιμο) και είχε
          υποτίθεται επισκευαστεί μαζί με την αλλαγή συμπλέκτη.

        • Έχει χαλάσει 2 αισθητήρες λ.

        • Τους πρώτους μήνες είχε ανεξήγητη απώλεια ψυκτικού και όλο έσφιγγαν το
          καπάκι του δοχείου διαστολής ώσπου κάποια στιγμή άλλαξαν δοχείο.

        • Καίει τις πίσω λάμπες συνεχώς. Tα μπροστινά φώτα είναι καντήλια για
          καινούριο αυτοκίνητο by design. Άσε που με προβολείς βλέπεις μόνο μακριά
          με πορείας στα 10 μέτρα. Καμία σχέση με το Renault.

        • Έχει χαλάσει ρουλεμάν ημιαξονίου, έχει μικρή διαρροή η κραμαγιέρα, η όπισθεν
          μπαίνει συχνά γκρινιάζοντας και συχνά δεν μπαίνει καθόλου εάν δεν βάλεις πρώτα
          μια τρίτη να 'έρθουν' τα γρανάζια.

        • Το χρώμα είναι το λιγότερο της πλάκας. Οτιδήποτε πέφτει αφήνει σημάδι.
          Οι κουτσουλιές δεν αφήνουν απλώς λεκέδες. Ξέρω πολύ καλά πως οι κουτσουλιές
          χαλάνε το χρώμα, απο 4 αυτοκίνητα που έχουμε όμως, κανένα άλλο δεν έχει
          σημάδι εκτός από το Fiesta. Μιλάμε για χρώμα που σπάει και ζαρώνει λες
          και έχεις ρίξει πάνω καυστικό. Δεν αποχρωματίζεται, αφήνει το χρώμα σε μια
          κατάσταση λες και έχει βράσει, κάνει λακκούβα. Το έχω δει μόνο σε άλλα
          μαύρα Ford.

        • Το 'δώρο' ραδιοκασετόφωνο έχει σταματήσει να παίζει από ένα ηχείο,
          πολύ γρήγορα έγινε επιλεκτικό στα CD που θα παίξει και το αποκορύφωμα
          ήρθε όταν το ταμπλό έσπασε γύρω από το στερεοφωνικό και αυτό μετακόμισε
          στον κάτω όροφο (το εργοστασιακό είναι μεγαλύτερο και είχε γίνει τοποθέτηση
          με adaptor της Ford).

        • Το πλαστικό του λεβιέ ταχυτήτων (που γράφει τις ταχύτητες), ένα εξωτερικό
          πλαστικό μεταξύ των εμπρος και πίσω τζαμιών και τα ρυθμιστικά των καθρεφτών
          είναι συναρμολογούμενα και ακούσια αποσπώμενα.

        • Το A/C έχει χαλάσει 3 φορές. Μια φορά ο ανεμιστήρας και 2 φορές 'τα καλώδια'.
          Επισκευή με επιβάρυνσή μας κάθε φορά.

        • Το πίσω πιτσιλιστήρι κάνει έναν ανατριχιαστικό θόρυβο (προερχόμενο από εμπρός)
          όταν λειτουργεί και πιτσιλάει... ντροπαλά θα έλεγα σε σχέση με άλλα Fiesta.

        • Το ταμπλό αλλά ιδιαίτερα η πίσω εταζέρα είναι λαλίστατα (η εταζέρα δεν
          στηρίζεται επαρκώς by design).

        Τέλος θέλω να σας διηγηθώ μια ακόμα εμπειρία με το τέλος της διετούς εγγύησης.
        Μετά από service και αλλαγή των πάντα καμμένων πίσω λαμπών, στο ένα φωτιστικό
        έχει αναστραφεί το στοπ με το φως θέσης (τελος πάντων αναβόσβηναν εντελώς
        κουλά). Τους το πάω και λέω:

        • μήπως κατά λάθος συνδέσατε ανάποδα τις λάμπες;
        • Αποκλείεται μου λέει ο μηχανικός γεμάτος καμάρι. Δεν μπαίνουν αλλιώς.
          Το κοιτάει και μετά γυρίζει καμαρωτός και μου λέει:
        • Είχαν μπει ανάποδα αν και κανονικά δεν μπαίνουν ανάποδα (σε στυλ δεν
          φταίω εγώ). Μπήκαν όμως γιατί έχεις σπασμένο ντουί.
          Σαν να μου λέει σπάσαμε το ντουί. Ένα πράγμα στο οποίο μόνο αυτοί είχαν
          πρόσβαση μέχρι τότε. Τους λέω να το αλλάξουν και μου λένε: η εγγύηση έληξε
          πριν από λίγες μέρες και η 5ετής δεν καλύπτει τα φώτα! Τους πίεσα όσο
          μπορούσα γιατί έπαθα πλάκα με αυτό που άκουσα. Για κάτι που είχαν χαλάσει
          εκείνοι έιτε σε αυτό είτε σε προηγούμενο service! Το αποτέλεσμα; Μου το
          αλλάξανε με μεταχειρισμένο ανταλλάσσοντας το φανάρι με άλλο Fiesta που
          ήταν στο συνεργείο εκείνη την στιγμή!

        Αυτή τη στιγμή, στα 60κάτι χιλιάδες χμ το αυτοκίνητο είναι στο
        συνεργείο για το πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή. Η σύγκριση με το
        αναξιόπιστο γαλλικό είναι συντριπτική.

        Μη γκαντεμιάζετε, τα πάμε καλά...
        Clio: Μερικές καμένες λάμπες, ένα καλώδιο αερόσακου που πότε πότε
        δεν κάνει καλή επαφή κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. (Είναι
        τρίθυρο και ταλαιπωρείται με το μπες βγες). Τέλος πρόσφατα (72.000km)
        μου εμφάνισε το πρώτο του μηχανικό προβληματάκι αφού έχουν φθαρεί
        στα εμπρός δισκόφρενα οι φωλιές από κάτι πυρούς και κάθε τόσο πάω
        και μου το λιπαίνουν γιατί έχει αποκτήσει μπόσικα και κάνουν θόρυβο
        στις λακκούβες. Το αυτοκίνητο έχει τώρα 76000χμ και το προσέχω αρκετά
        συντηρώντας το κατά το δυνατόν καλύτερα και οδηγώντας στρωτά.
        Έχει πάει όμως και 2 φορές Μέγαρα.

        Conclusion
        Ελπίζω πως τα μεταγενέστερα Fiesta θα είναι κάπως καλύτερα αν και δεν
        έχω σοβαρές ενδείξεις γι αυτό από ότι διαβάζω στο forum και ότι βλέπω
        στο συνεργείο. Το συγκεκριμένο είναι απαράδεκτο και θα αποτελεί μεγάλο
        πρόβλημα όταν σταματήσει να το καλύπτει αυτή η έστω και υποτυπώδης εγγύηση.
        Δεν μπορώ παρά να αισθάνομαι απογοητευμένος από το Fiesta που ήρθε να
        αντικαταστήσει το παλιό μας που δεν είχε A/C, υδραυλικό και είχε αρχίσει να
        βγάζει προβληματάκια (τρομάρα μας).
        Και τα δύο αυτοκίνητα ήταν σχετικά φρέσκα στην αγορά όταν αγοράστηκαν.
        Το renault βέβαια ήταν facelift. Είναι σίγουρα μερικώς και θέμα τύχης.

        And a small head to head comparison
        Όσο αφορά τις διαφορές μεταξύ των δύο αυτοκινήτων είναι πολλές
        αλλά ωχριούν μπροστά στο χάσμα αξιοπιστίας που τα χωρίζει μέχρι σήμερα.
        Συνοπτικά:
        Renault:

        • Οδική συμπεριφορά
        • Λογική κατανάλωση
        • Κινητήρας (για 1.2 δεν απογοητεύει παντού)
        • Χώροι (ειδικά ύψος)
        • Μέτρια θέση οδήγησης

        Fiesta:

        • Χώροι
        • Ροπή χαμηλά
        • Τιμόνι
        • Οδική συμπεριφορά
        • Αξιοπιστία, ποιότητα
        • Εξοπλισμός
        • Μακριές σχέσεις
        • Τραχύς και αδύναμος κινητήρας όσο ανεβαίνουν οι στροφές.

        Συνολική εμπειρία: μέρα με τη νύχτα.

        PS: Τι λέτε, είναι λογικό με τον πολλαπλασιαστή να αλλάξω καλώδια
        και μπουζί;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr