-
Πιστευω οτι ο τιτλος τα λεει ολα..σε αυτο το θεμα θα αναλυσουμε τις τεχνικες που γνωριζει ο καθενας για να υπερστρεφουν τα μπροστοκινητα..
-
Πιστευω οτι ο τιτλος τα λεει ολα..σε αυτο το θεμα θα αναλυσουμε τις τεχνικες που γνωριζει ο καθενας για να υπερστρεφουν τα μπροστοκινητα..
-
Ενδιαφέρον τόπικ αλλά πρέπει να μπει προειδοποίηση 'ακατάλληλο για ανηλίκους' προκειμένου να μην πλουτίσουν οι φαναρτζήδες...
Απορία: γιατί σε καλό οδόστρωμα βγαίνει η υπερστροφή τόσο αβίαστα ενώ σε γλιστερό παλεύεις με τη μούρη?
-
Εγω με το saxo τι να πω
Τερμα γκαζι πριν το απεξ, αποτομο αφημα (αν θες και συμπλεκταρισμα) και οσο αναποδο θες...(μεχρι και πανω απο μισο αναποδο τιμονι αλλα χωρις ιδιαιτερη διαρκεια)
Γενικα, θελει παντα εγρηγορση το αμαξι (ιδιως στα αποτομα φρενα μεσα στην στροφη) γιατι διωχνει ευκολα. Μουρες δεν βγαζει με τιποτα.
Παντα κωλο ανοιγει και καμια φορα εκει που δεν το περιμενεις.
Και με σταθερο γκαζι να μπεις και να πετυχεις σαπουνονερα, παλι κωλο θα πεταξει.
Ευτυχως, εχω παιξει παρα πολυ με το αμαξι και αντιδρω παντα γρηγορα.
Το σημαντικο ειναι ομως οτι οσο ευκολα πεταει κωλο τοσο ευκολα το ελεγχεις και το επαναφερεις. Δεν με εχει αγχωσει ποτε σε επαναφορα.
Ασε που εχω εθιστει τοσο που δεν θα ηθελα το επομενο να ειναι ουδετερο... -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Απορία: γιατί σε καλό οδόστρωμα βγαίνει η υπερστροφή τόσο αβίαστα ενώ σε γλιστερό παλεύεις με τη μούρη?Γιατί στο γλιστερό οι εμπρός τροχοί, που φορτίζονται και περισσότερο, δεν έχουν καλή πρόσφυση.
Η κυριότερη αιτία πρόκλησης της υπερστροφής είναι ο μπροστινός άξονας να έχει περισσότερη πρόσφυση από τον πίσω.
Υπερστροφη σε μπροστοκινητα