-
Η ανεξάρτητη εταιρεία Warranty Direct, μετά από έρευνα που έκανε σε 450.000 αυτοκίνητα από 33 διαφορετικούς κατασκευαστές στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ, κατάρτισε τον παρακάτω Πίνακα Αξιοπιστίας οχημάτων:
- Αριθμός μηχανικών προβλημάτων που αναφέρθηκαν από τους ιδιοκτήτες οχημάτων για κάθε 100 οχήματα, ηλικίας μεταξύ τριών και εννέα χρόνων.
Κατασκευαστής - *Συχνότητα εμφάνισης προβλημάτων %
1 Mazda 8.04%
2 Honda 8.90%
3 Toyota 15.78%
4 Mitsubishi 17.04%
5 Kia 17.39%
6 Subaru 18.46%
7 Nissan 18.86%
8 Lexus 20.05%
9 Mini 21.90%
10 Citroen 25.98%
11 Daewoo 26.30%
12 Hyundai 26.36%
13 Peugeot 26.59%
14 Ford 26.76%
15 Suzuki 27.20%
16 Porsche 27.48%
17 Fiat 28.49%
18 BMW 28.64%
19 Vauxhall 28.77%
20 Mercedes 29.90%
21 Rover 30.12%
22 Volvo 31.28%
23 Volkswagen 31.44%
24 Jaguar 32.05%
25 Skoda 32.12%
26 Chrysler 34.90%
27 Audi 36.74%
28 Seat 36.87%
29 Renault 36.87%
30 Alfa Romeo 39.13%
31 Saab 41.59%
32 Land Rover 44.21%
33 Jeep 46.36% -
Η ανεξάρτητη εταιρεία Warranty Direct, μετά από έρευνα που έκανε σε 450.000 αυτοκίνητα από 33 διαφορετικούς κατασκευαστές στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ, κατάρτισε τον παρακάτω Πίνακα Αξιοπιστίας οχημάτων:
- Αριθμός μηχανικών προβλημάτων που αναφέρθηκαν από τους ιδιοκτήτες οχημάτων για κάθε 100 οχήματα, ηλικίας μεταξύ τριών και εννέα χρόνων.
Κατασκευαστής - *Συχνότητα εμφάνισης προβλημάτων %
1 Mazda 8.04%
2 Honda 8.90%
3 Toyota 15.78%
4 Mitsubishi 17.04%
5 Kia 17.39%
6 Subaru 18.46%
7 Nissan 18.86%
8 Lexus 20.05%
9 Mini 21.90%
10 Citroen 25.98%
11 Daewoo 26.30%
12 Hyundai 26.36%
13 Peugeot 26.59%
14 Ford 26.76%
15 Suzuki 27.20%
16 Porsche 27.48%
17 Fiat 28.49%
18 BMW 28.64%
19 Vauxhall 28.77%
20 Mercedes 29.90%
21 Rover 30.12%
22 Volvo 31.28%
23 Volkswagen 31.44%
24 Jaguar 32.05%
25 Skoda 32.12%
26 Chrysler 34.90%
27 Audi 36.74%
28 Seat 36.87%
29 Renault 36.87%
30 Alfa Romeo 39.13%
31 Saab 41.59%
32 Land Rover 44.21%
33 Jeep 46.36% -
(τρελό ξέθαμα )
Νέα έρευνα της Warranty Direct στην Αγγλία...αναμενόμενα τα χάλια της BMW με τους προβληματικούς πολλαπλασιαστές
Περισσότερα εδώ: http://carscoop.blogspot.com/2011/07/ho ... lague.html
-
Λαθος ειναι ,δεν εχει ουτε ενα Ιταλικο μεσα
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Λαθος ειναι ,δεν εχει ουτε ενα Ιταλικο μεσαΤα Ιταλικά γίνονται πλέον αξιόπιστα
-
http://carscoop.blogspot.com/2011/07/uk ... e-and.html
3 γερμανικά + 2 Ισπανικά (με γερμανό μπαμπά) + 1 γαλλικό + 1 αγγλό-κινέζικο + η Land Rover
Ιταλικό ή Ιαπωνικό ούτε για δείγμα....
Κατά τα άλλα οι Γερμανοί είναι αξιόπιστοι....
-
Οχι απλα Ιταλικα Ιαπωνικα και Κορεατικα δεν αγοραζουν εκει ........... ετσι δεν χαλανε !
-
Δεν αγοράζουν στο Ηνωμένο Βασίλειο Κορεάτικα, Ιαπωνικά και Ιταλικα;
Μάλισσσσσσσττττττττττττταααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα...............
-
.....χαχαχαχαχα , κατσερε φιλε για βλαβες μιλησε , όχι σκουρια.....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
http://carscoop.blogspot.com/2011/07/uk-insurer-imagines-most-unreliable-and.html3 γερμανικά + 2 Ισπανικά (με γερμανό μπαμπά) + 1 γαλλικό + 1 αγγλό-κινέζικο + η Land Rover
Ιταλικό ή Ιαπωνικό ούτε για δείγμα....
Κατά τα άλλα οι Γερμανοί είναι αξιόπιστοι....
+μπαταρίες ΙΜΑ
-
Τις οποίες άλλαξαν στην εγγύηση και δεν προκάλεσε η βλάβη αυτή στάση του οχήματος ......
-
Ρε παιδια η Daihatsu που ειναι?????
-
-
Το ζητημα αξιοπιστία και αντοχή στο χρόνο είναι δυο διαφορετικά στοιχεία χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι δεν συναντιούνται κάποιες φορές. Συνήθως οι έρευνες αξιοπιστίας αφορούν ένα τυχαίο δείγμακαι είναι αρκετά ενδιαφέρουσες διότι αποδεικνύουν ότι η αξιοπιστία των κατασκευαστών πολλές φορές αλλάζει προς το χειρότερο και άλλες στο καλύτερο. Π.χ. η ντιζελ μερτσεντες σειρά ε στα μέσα της δεκαετίας 90 είχε κακή φήμη ενώ αντίστοιχα hyundai acent πορεί να ήταν πολύ καλύτερο, αφού χρησιμοποιύσε ήδη ξεπερασμένη και δοκιμασμένη τεχνολογία. Ο καταναλωτής λοιπόν τι θα λάβει υπόψιν του? θα ακυρώσει ένα μεγάλο κατασκευαστή εξαιτίας ενός μοντέλου? θα έχει υπόψιν του τις στατιστικές ? Ας τα λάβει όλα υπόψιν του κατά τη γνώμη μου, συν την άποψη της αγοράς που πριμοδοτεί τα μοντέλα θετικά ή αρνητικά για την αξιοπιστία τους, δεν είναι τυχαίο ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων διαμορφώνονται με κριτήριο την αξιοπιστία τους αρκετές φορές σε αντίθετη φορά με τη βαρύτητα του ονόματος και της ιστορίας τους. Κλασσικό παράδειγμα ηAlfa Romeo και η citroen παρότι και οι δυο έχουν ιστορία και τεχνολογία αιχμής δεν καταφέρνουν να σταθούν ψηλά στη μεταπώληση. Αλλοι πάλι πχ vw εχουν εξαντλήσει το καλό τους όνομα με αποτέλεσμα εαν κάποιος θέλει αξιοπιστο πια αμαξι να πληρώνει για ένα μιτσουμπίσι ή ενα χιουνται και να ξενοιαζει απο την επισκεψιμότητα στα συνεργεία. Συμπέρασμα, ή αξιοπιστία πλεον μπορεί να βρεθεί και με λιγα χρήματα είναι θέμα επιλογής οδηγική ευχαρίστηση ή απόλυτη αξιοπιστία ??? Η απάντηση ειναι στο πορτοφόλι του καθένα.
-
παρακολουθώ χρόνια τώρα τις στατιστικές τόσο του ADAC, όσο και του TUV..Κατα καιρούς έχω δει πολλά περίεργα. Αυτοκίνητα που στη μια στατιστική διαπρέπουν ,στην άλλη πατώνουν. Αυτοκίνητα που στην πράξη έχουν βγει μάπα από άποψης ποιότητας και αξιοπιστίας, τα βλέπω να έχουν καλή βαθμολογία στις στατιστικές των οργανισμών αυτών.
Παράδειγμα 1ης περίπτωσης
BMW Mini:
1o στη στατιστική του ADAC
κάτω από το μέσο όρο στις στατιστικές του TUV (βλ. http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/mini)Παράδειγμα 2ης περίπτωσης
VW Fox:
Δεν έχω ακούσει κάποιον να λέει καλά λόγια για την αξιοπιστία αυτού του αυτοκινήτου. Επίσης σ' ένα σχετικά πρόσφατο τεύχος του AutoBild θάβεται από τους ίδιους τους Γερμανούς! Πως είναι δυνατόν να τα πηγαίνει καλά στις στατιστικές του ADAC (βλ. πιο πάνω εικόνα για τις στατιστικες του ADAC) αλλά και του TUV (βλ. http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 09-2-3/218) -
Στην παρακάτω σελίδα μπορείτε να βρείτε τις πιο πρόσφατες στατιστικές αξιοπιστίας του TUV και του ADAC
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
.... αυτό ή κάποιες βλάβες τις θεωρουν λάθος χρήστη και δεν τις περνάνε μέσα. Πχ το πρόβλημα με τα αυτόματα κιβώτια και τους δίσκους που είχαν πρόβλημα , οι αντιπροσωπείες εδω έλεγαν ότι εφταιγε ο χρήστης που πατινάριζε και είχε τρέμουλο (real fact ).....
Η Audi στα Α4 Q5 επιδιωρθωνει τα Stronic δωρεαν και εκτος εγγυησης.Δεν εχω ακουσει να συμβαινει αυτο που λες στα συγκεκριμενα μοντελα για τα οποια μιλαμε.
Για κοιτα απο VW μεριά γιατί η Audi ειναι premium ( μη χ***ω) και γιαυτο τα υποστηριζει μην γίνει ρόμπα. Check wvclub gr ή όπως αλλιως το λένε να δεις , γεμάτο είναι.
-
Εγω αναφερομαι στα Audi οταν εγραψα για Stronic.
-
Διάφορες έρευνες δημοσιεύονται κατά καιρούς,άλλες αξιόπιστες και άλλες όχι...συνήθως δε βγαίνει άκρη διότι κάποιες παρουσιάζουν αντικρουόμενα αποτελέσματα...εδώ έχουμε την έρευνα Vehicle Dependability Study (VDS) της J.D.Power στη Γερμανία και στη Μ.Βρετανία
Για να λάβουν μέρος, οι πελάτες πρέπει να έχουν οδηγήσει το όχημα για τουλάχιστον 2 χρόνια. Η έρευνα περιλαμβάνει ερωτήσεις για την ποιότητα/αντοχή, εμφάνιση και λειτουργικό κόστος. Από τις αξιολογήσεις προκύπτει μία κατάταξη στην οποία αναδεικνύεται νικητής η μάρκα ή το μοντέλο με το μικρότερο αριθμό προβλημάτων.
Η έρευνα καταγράφει τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι ιδιοκτήτες των οχημάτων κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, ύστερα από 12-36 μήνες ιδιοκτησίας. Η J.D. Power εξέτασε 177 προβλήματα σε οκτώ κατηγορίες (κινητήρας και μετάδοση, αμάξωμα, οδηγική εμπειρία, χειριστήρια, συστήματα ήχου – πολυμέσων, καθίσματα, θέρμανση – εξαερισμός και εσωτερικό).
Ο μέσος όρος της αξιοπιστίας καθορίζεται από τον αριθμό προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ανά 100 οχήματα (PP100) και όσο χαμηλότερη είναι η βαθμολογία, τόσο πιο καλή είναι η αξιοπιστία.Υπάρχουν διαφορές στις αξιολογήσεις μεταξύ των 2 χωρών...μου έκαναν εντύπωση οι ''επιδόσεις'' των Skoda,Peugeot,Seat και στην αντίπερα όχθη αυτές των BMW,Mini,Audi.
-
Μιλάμε για τα αυτοκίνητα Πεζώ ή για τους πιπερόμυλους?
Και, παράλληλα, τα Σιτροέν ψάχνεις να τα βρεις στον πάτο.
Αξιοπιστία οχημάτων. Διαφορες ερευνες!