-
Χαίρετε και καλή Ανάσταση σε όλους!
Είμαι κάτοχος ενός **Honda Civic 3θ 1.4iS **του 1997, το οποίο αν και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο, είμαι έτοιμος πλέον να αποχωριστώ. Ψάχνομαι για την αγορά (hot) hatch, που να συνδυάζει πέρα από δύναμη, ασφάλεια, ποιότητα κύλισης και καλό εξοπλισμό σε λογική φυσικά τιμή.
Έπειτα από αρκετό ψάξιμο και σκέψη, νομίζω πως όλα αυτά μαζί τα συνδυάζει στο μέγιστο βαθμό η C4 VTS, με τον 2λιτρο (γνωστό και από το 306 GTI) των 180 ίππων.
Η τιμή της ξεκινά στα 21300, με υπερπλήρη όμως εξοπλισμό (Xenon, Αλκαντάρα κτλ, βλ. σάιτ Citroen), που ουσιαστικά δεν χρειάζεσαι να προσθέσεις τίποτα, πέρα ίσως από την πανέμορφη πανοραμική ηλιοροφή (βγαίνει περίπου στο 1000ρικο). Υπάρχει πλέον και η πιο σπορ έκδοση by Loeb, αλλά νομίζω με ελαφρώς φτωχότερο εξοπλισμό.
Τον ίδιο εξοπλισμό για να προσθέσεις πχ. Στο νέο Astra 1.6 Turbo, που ξεκινά στα 21090, θέλεις ούτε λίγο ούτε πολύ άλλα 4000! Και φυσικά μιλάω χωρίς την ηλιοροφή.
Θα ήθελα κυρίως την γνώμη και τις εντυπώσεις από τους κατόχους της VTS, για να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για την συγκεκριμένη αγορά. Πιο συγκεκριμένα με ενδιαφέρουν:
- Οδηγική συμπεριφορά - απόδοση κινητήρα
- Κατανάλωση
- Κόστος σέρβις
- Θόρυβος (που τόσος λόγος γίνεται για το συγκεκριμένο μοντέλο)
- Αξιοπιστία
Στα υπόψη μου βέβαια έχω – σε δεύτερο ρόλο και με σειρά προτεραιότητας – το Astra GTC 1.6 Turbo, Golf 1.4 GT, Civic 3θ 1.8.
Ευπρόσδεκτη κάθε άποψη…
-
Χαίρετε και καλή Ανάσταση σε όλους!
Είμαι κάτοχος ενός **Honda Civic 3θ 1.4iS **του 1997, το οποίο αν και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο, είμαι έτοιμος πλέον να αποχωριστώ. Ψάχνομαι για την αγορά (hot) hatch, που να συνδυάζει πέρα από δύναμη, ασφάλεια, ποιότητα κύλισης και καλό εξοπλισμό σε λογική φυσικά τιμή.
Έπειτα από αρκετό ψάξιμο και σκέψη, νομίζω πως όλα αυτά μαζί τα συνδυάζει στο μέγιστο βαθμό η C4 VTS, με τον 2λιτρο (γνωστό και από το 306 GTI) των 180 ίππων.
Η τιμή της ξεκινά στα 21300, με υπερπλήρη όμως εξοπλισμό (Xenon, Αλκαντάρα κτλ, βλ. σάιτ Citroen), που ουσιαστικά δεν χρειάζεσαι να προσθέσεις τίποτα, πέρα ίσως από την πανέμορφη πανοραμική ηλιοροφή (βγαίνει περίπου στο 1000ρικο). Υπάρχει πλέον και η πιο σπορ έκδοση by Loeb, αλλά νομίζω με ελαφρώς φτωχότερο εξοπλισμό.
Τον ίδιο εξοπλισμό για να προσθέσεις πχ. Στο νέο Astra 1.6 Turbo, που ξεκινά στα 21090, θέλεις ούτε λίγο ούτε πολύ άλλα 4000! Και φυσικά μιλάω χωρίς την ηλιοροφή.
Θα ήθελα κυρίως την γνώμη και τις εντυπώσεις από τους κατόχους της VTS, για να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για την συγκεκριμένη αγορά. Πιο συγκεκριμένα με ενδιαφέρουν:
- Οδηγική συμπεριφορά - απόδοση κινητήρα
- Κατανάλωση
- Κόστος σέρβις
- Θόρυβος (που τόσος λόγος γίνεται για το συγκεκριμένο μοντέλο)
- Αξιοπιστία
Στα υπόψη μου βέβαια έχω – σε δεύτερο ρόλο και με σειρά προτεραιότητας – το Astra GTC 1.6 Turbo, Golf 1.4 GT, Civic 3θ 1.8.
Ευπρόσδεκτη κάθε άποψη…
CITROEN C4 VTS - αγορά - γνώμες, συγκρίσεις