-
Έχω παρατηρήσει ότι όλοι πλην των εργαζόμενων στην αυτοκινητοβιομηχανία, χρησιμοποιούμε τον όρο με αρνητική έννοια. Για να δούμε...
- Παθητική ασφάλεια: Λύσσα για αερόσακους, μπάρες προστασίας κλπ.
- Ενεργητική ασφάλεια: Λύσσα για ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, μεγαλύτερα φρένα, σοφιστικέ αναρτήσεις, δυνατότερα μοτέρ κλπ.
- Χώροι και δυνατότητες διαμόρφωσης
- Σχεδιασμός (π.χ. θέση οδήγησης, όργανα στο κέντρο, βοηθητικά τζάμια στο πλάι του αυτοκινήτου, εκατομμύρια θήκες στο χώρο των επιβατών)
- Εξοπλισμός απαραίτητος, μη απαραίτητος, άχρηστος.
Τόσο άσχημα αποτελέσματα έχουν οι επιταγές του marketing, οι οποίες συχνά συμπίπτουν και με τις ανάγκες του κόσμου ( ); Πόσα πράγματα δεν τα είχατε σκεφτεί και σας πρόλαβαν οι εταιρείες; Για ποιες εξελίξεις είστε υπέρ και για ποιες κατά;
Π.χ. ως μη οδηγός αγώνων, μου τη δίνει η μειωμένη ορατότητα στα σημερινά αυτοκίνητα, πόσο μάλλον αυτοκίνητα πόλης. Αντίθετα, δεν με ενοχλούν τα όργανα στο κέντρο ούτε η ψηλή θέση οδήγησης, μάλλον την προτιμώ κιόλας.
Είμαστε απλά παρελθοντολάτρες ή όντως οι εξελίξεις είναι κακές; Και αν είναι κακές, γιατί τις ζητάμε;
-
Έχω παρατηρήσει ότι όλοι πλην των εργαζόμενων στην αυτοκινητοβιομηχανία, χρησιμοποιούμε τον όρο με αρνητική έννοια. Για να δούμε...
- Παθητική ασφάλεια: Λύσσα για αερόσακους, μπάρες προστασίας κλπ.
- Ενεργητική ασφάλεια: Λύσσα για ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, μεγαλύτερα φρένα, σοφιστικέ αναρτήσεις, δυνατότερα μοτέρ κλπ.
- Χώροι και δυνατότητες διαμόρφωσης
- Σχεδιασμός (π.χ. θέση οδήγησης, όργανα στο κέντρο, βοηθητικά τζάμια στο πλάι του αυτοκινήτου, εκατομμύρια θήκες στο χώρο των επιβατών)
- Εξοπλισμός απαραίτητος, μη απαραίτητος, άχρηστος.
Τόσο άσχημα αποτελέσματα έχουν οι επιταγές του marketing, οι οποίες συχνά συμπίπτουν και με τις ανάγκες του κόσμου ( ); Πόσα πράγματα δεν τα είχατε σκεφτεί και σας πρόλαβαν οι εταιρείες; Για ποιες εξελίξεις είστε υπέρ και για ποιες κατά;
Π.χ. ως μη οδηγός αγώνων, μου τη δίνει η μειωμένη ορατότητα στα σημερινά αυτοκίνητα, πόσο μάλλον αυτοκίνητα πόλης. Αντίθετα, δεν με ενοχλούν τα όργανα στο κέντρο ούτε η ψηλή θέση οδήγησης, μάλλον την προτιμώ κιόλας.
Είμαστε απλά παρελθοντολάτρες ή όντως οι εξελίξεις είναι κακές; Και αν είναι κακές, γιατί τις ζητάμε;
Marketing - Ποια είναι η θέση σας;