Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φυσικό Αέριο κίνησης: πλήρης απελευθέρωση στην Ελλάδα !!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Φυσικό Αέριο κίνησης: πλήρης απελευθέρωση στην Ελλάδα !!!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    17
    28
    86
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      imaginos last edited by

      Υγραεριοκίνηση: πλήρης απελευθέρωση στην Ελλάδα

      O Yπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης υπέγραψε απόφαση με την οποία η χρήση φυσικού αερίου επεκτείνεται σε όλα τα οχήματα (λεωφορεία, φορτηγά, όπως απορριματοφόρα, στόλοι εμπορικών οχημάτων αλλά και επιβατικά). Όπως αναφέρεται στην απόφαση, το καύσιμο «συμπιεσμένο φυσικό αέριο-CNG» θα μπορεί πλέον να χρησιμοποιείται σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων εφόσον διαθέτουν το σχετικό πιστοποιητικό του κανονισμού 110 της Oικονομικής Eπιτροπής για την Eυρώπη του ΟΗΕ (ΟΕΕ R-110) που αφορά στην καταλληλότητα της εγκατάστασης εξαρτημάτων χρήσης συμπιεσμένου φυσικού αερίου.

      Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης δήλωσε για το θέμα τα εξής:

      «Στην κοινή προσπάθεια για την διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος, προωθούμε τη χρήση του φυσικού αερίου ως καύσιμο στην κυκλοφορία λεωφορείων, φορτηγών, αλλά και επιβατικών αυτοκινήτων. Παράλληλα ολοκληρώθηκε η διαδικασία για τη δημιουργία πρατηρίων εφοδιασμού των οχημάτων με φυσικό αέριο. Είναι βέβαιο ότι η επέκταση της χρήσης του φυσικού αερίου στην κυκλοφορία, θα επιφέρει σημαντικά οφέλη τόσο στους χρήστες όσο και στο περιβάλλον».

      4ΤΡΟΧΟΙ

      Βέβαια ούτε κουβέντα για πετρελαιοκίνηση, αυτή την καταραμένη λέξη έξω από δω.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        imaginos last edited by

        Υγραεριοκίνηση: πλήρης απελευθέρωση στην Ελλάδα

        O Yπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης υπέγραψε απόφαση με την οποία η χρήση φυσικού αερίου επεκτείνεται σε όλα τα οχήματα (λεωφορεία, φορτηγά, όπως απορριματοφόρα, στόλοι εμπορικών οχημάτων αλλά και επιβατικά). Όπως αναφέρεται στην απόφαση, το καύσιμο «συμπιεσμένο φυσικό αέριο-CNG» θα μπορεί πλέον να χρησιμοποιείται σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων εφόσον διαθέτουν το σχετικό πιστοποιητικό του κανονισμού 110 της Oικονομικής Eπιτροπής για την Eυρώπη του ΟΗΕ (ΟΕΕ R-110) που αφορά στην καταλληλότητα της εγκατάστασης εξαρτημάτων χρήσης συμπιεσμένου φυσικού αερίου.

        Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης δήλωσε για το θέμα τα εξής:

        «Στην κοινή προσπάθεια για την διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος, προωθούμε τη χρήση του φυσικού αερίου ως καύσιμο στην κυκλοφορία λεωφορείων, φορτηγών, αλλά και επιβατικών αυτοκινήτων. Παράλληλα ολοκληρώθηκε η διαδικασία για τη δημιουργία πρατηρίων εφοδιασμού των οχημάτων με φυσικό αέριο. Είναι βέβαιο ότι η επέκταση της χρήσης του φυσικού αερίου στην κυκλοφορία, θα επιφέρει σημαντικά οφέλη τόσο στους χρήστες όσο και στο περιβάλλον».

        4ΤΡΟΧΟΙ

        Βέβαια ούτε κουβέντα για πετρελαιοκίνηση, αυτή την καταραμένη λέξη έξω από δω.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          imaginos last edited by

          Υγραεριοκίνηση: πλήρης απελευθέρωση στην Ελλάδα

          O Yπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης υπέγραψε απόφαση με την οποία η χρήση φυσικού αερίου επεκτείνεται σε όλα τα οχήματα (λεωφορεία, φορτηγά, όπως απορριματοφόρα, στόλοι εμπορικών οχημάτων αλλά και επιβατικά). Όπως αναφέρεται στην απόφαση, το καύσιμο «συμπιεσμένο φυσικό αέριο-CNG» θα μπορεί πλέον να χρησιμοποιείται σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων εφόσον διαθέτουν το σχετικό πιστοποιητικό του κανονισμού 110 της Oικονομικής Eπιτροπής για την Eυρώπη του ΟΗΕ (ΟΕΕ R-110) που αφορά στην καταλληλότητα της εγκατάστασης εξαρτημάτων χρήσης συμπιεσμένου φυσικού αερίου.

          Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης δήλωσε για το θέμα τα εξής:

          «Στην κοινή προσπάθεια για την διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος, προωθούμε τη χρήση του φυσικού αερίου ως καύσιμο στην κυκλοφορία λεωφορείων, φορτηγών, αλλά και επιβατικών αυτοκινήτων. Παράλληλα ολοκληρώθηκε η διαδικασία για τη δημιουργία πρατηρίων εφοδιασμού των οχημάτων με φυσικό αέριο. Είναι βέβαιο ότι η επέκταση της χρήσης του φυσικού αερίου στην κυκλοφορία, θα επιφέρει σημαντικά οφέλη τόσο στους χρήστες όσο και στο περιβάλλον».

          4ΤΡΟΧΟΙ

          Βέβαια ούτε κουβέντα για πετρελαιοκίνηση, αυτή την καταραμένη λέξη έξω από δω.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            catalyst last edited by

            Διευκρίνιση: άλλο το φυσικό αέριο (Compressed Natural Gas, CNG) και άλλο το υγραέριο (Liquified Petroleum Gas, LPG).

            Πέρα από το ότι πρόκειται για διαφορετικό καύσιμο, μια ουσιαστική διαφορά είναι ότι πολλοί κατασκευαστές φτιάχνουν καινούργια μοντέλα που κινούνται με φυσικό αέριο (CNG), ενώ ελάχιστοι φτιάχνουν αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο (LPG). Τα περισσότερα οχήματα υγραερίου είναι μετασκευασμένα (retrofit).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              balo last edited by

              Λεπτομέρειες κανείς για το κόστος,την κατανάλωση,την συντήρηση αυτού του είδους των οχημάτων;Ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν τέτοια οχήματα;Επίσης το κόστος του καυσίμου στην λιανική;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thodor last edited by

                http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=13461&highlight=��������

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  g60 last edited by

                  Αντι τα σαινια της εξουσιας να επιτρεψουν τα diesel και με φορολογικα κινητρα μαλιστα στα μικρα οπως px panta multijet θεωρουν κατορθωμα την κυκλοφορια των κινητων χειροβομβιδων!

                  Εδω φυσικα ειναι ελλαντα και φτιχνεις νομους που να μην θιγονται τα συμφεροντα των εισαγωγεων(βλ και προεκλογικες πριμοδοτησεις)και του κρατους.
                  Κατα τ'αλλα θα μειωσουμε τους ρυπους. με καρναβαλισμους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    imaginos last edited by

                    Πάντως θυμάμαι το 87 που βρισκόμουν Ιταλία, από τότε σε εκείνη τη χώρα υπήρχαν αυτοκίνητα που κινούνταν με μεθάνιο και βενζίνη. Ειχαν ένα διακόπτη στο ταμπλώ του αυτοκινήτου και οταν έκανες αστικές μετακινήσεις χρησιμοποιούσες το μεθανιο το οποίο ομως δεν εδινε επιδόσεις στον κινητήρα. Οταν έβγαινες στην Εθνική και ηθελες να το πατησεις το γυρναγες στη βενζίνη. Ετσι ηταν και η Alfetta 2000 που ειχα τοτε. Το μεθάνιο έμπαινε σε ενα μικρο ρεζερβουάρ στη θέση του πορτ μπαγκαζ και κράταγε κανα μηνα περίπου και ηταν 8-10 φορές φθηνότερο της βενζίνης αναλογικά ανα χιλιόμετρο. Το κακό ήταν οτι οσα αυτοκίνητα είχαν αυτό το διπλό σύστημα τροφοδοσίας πλήρωναν και 2-4 φορές μεγαλύτερα ασφάλιστρα ανάλογα τα κ.ε. καθώς και μεγαλύτερα τέλη κυκλοφορίας η κάτι τέτοιο που πληρώναμε θυμάμαι.

                    Ελπίζω να μη συμβεί το ίδιο και εδώ και πληρώνουμε 4 πλασια τελη και ασφάλιστρα αλλά να δωθούν κίνητρα και όχι δίωξη του μέτρου.

                    Οσο για την ασφάλεια δεν νομίζω να υπάρχει ρπόβλημα. Και με την τότε τεχνολογία δεν είχα ακούσει κανένα απολύτως ατύχημα να έχει συμβεί. Και τα αυτοκίνητα με μεθάνιο ηταν περί τα 2/5 του συνολικού αριθμού στις πόλεις, αλλα 2/5 ήταν πετρελαιοκίνητα και μόνο το 1/5 ηταν καθαρά βενζινοκίνητα μπορεί και λιγότερο...

                    Δεν ξέρω αν το φυσικό αέριο που λένε να χρησιμοποιήσουν στην Ελλάδα είναι το μεθάνιο που αναφέρομαι παραπάνω αλλά υπήρχε και ενα άλλο καλό. Με το μεθάνιο ο κινητήρας του αυτοκινήτου παρέμενε πεντακάθαρος και δεν παρουσιάζονταν βλάβες σε συχνότητα όπως αυτη με τα καθαρά βενζινοκίνητα, προφανώς γιατί οι κινητήρες καταπονούνταν πολύ λιγότερο λόγω της πολύ χαμηλότερης συμπιεσης. Παντως άφηνε και μια μυρωδιά που εμένα προσωπικά με πείραζε, κάτι σαν τα πράσινα λεοφωρεία που έχουμε και στην Αθήνα που κινούντια με φυσικό αέριο. Αυτη τη μυρωδιά δεν μπόρεσα ποτέ να την συνηθίσω ρε παιδιά. Τουλάχιστον το μεθάνιο που σας λέω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      catalyst last edited by

                      Ο χρήστης G60 έγραψε:
                      Αντι τα σαινια της εξουσιας να επιτρεψουν τα diesel και με φορολογικα κινητρα μαλιστα στα μικρα οπως px panta multijet θεωρουν κατορθωμα την κυκλοφορια των κινητων χειροβομβιδων!

                      Τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο τα φτιάχνουν οι ίδιοι κατασκευαστές που φτιάχνουν και τα βενζινοκίνητα/πετρελαιοκίνητα. Γιατί να είναι λοιπόν χειροβομβίδες; Στην Ιταλία κυκλοφορούν 400.000 επιβατικά με φυσικό αέριο, στη Γερμανία 30.000, δε θα έπρεπε να θρηνούνε θύματα αν ήταν τόσο επικίνδυνα;

                      Εδω φυσικα ειναι ελλαντα και φτιχνεις νομους που να μην θιγονται τα συμφεροντα των εισαγωγεων(βλ και προεκλογικες πριμοδοτησεις)και του κρατους.
                      Κατα τ'αλλα θα μειωσουμε τους ρυπους. με καρναβαλισμους.

                      'Θίγονται τα συμφέροντα των εισαγωγέων' όταν απαγορεύεται η κίνηση με φυσικό αέριο και δεν θίγονται όταν απαγορεύεται η πετρελαιοκίνηση;
                      Γιατί είναι καρναβαλισμός το να επιτρέπεις μια τεχνολογία που κυκλοφορεί σε άλλες χώρες ελεύθερα;

                      edit: Κι ένα λινκ με διαθέσιμα εργοστασιακά μοντέλα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        imaginos last edited by

                        Σε κάθε περίπτωση η απαγόρευση των πετρελαιοκίνητων στην Ελλάδα πρέπει να έχει να κάνει με συμφέροντα. Δεν ξέρω ακριβώς πιά αλλά όλες οι απαγορευσεις στην Ελλάδα με αυτό έχουν να κάνουν...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          patro last edited by

                          με το περιβαλλον δεν εχει να κανει?
                          και δε μιλαω CO2 , αλλα για σωματιδια που ειμαστε σε τραγικη κατασταση

                          • τα συμφεροντα του λαθρεμποριου καυσιμων
                          • τα συμφεροντα των βιομηχανιων (που τις βρηκαμε ρε γμτ?) που παραγουν τα σωμματιδια
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mika_hakkinen last edited by

                            Mόνο για χειροβομβίδες δεν πρόκειται. Θυμάμαι αφιέρωμα σε περιοδικό πριν αρκετά χρόνια και εξηγούσαν ότι τουλάχιστον σε περίπτωση διαρροής είναι πιο ασφαλές από τη βενζίνη.

                            @νδρέας

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nickolas last edited by

                              imaginos η διάρκεια του ρεζερβουάρ ήταν 1 μήνα και το κόστος 8-10 φορές κάτω από τη βενζίνη???

                              Και υπάρχουν ακόμη και σε αυτό το thread άτομα που φλυαρούν για πετρελαιοκίνηση?

                              Για την ιστορία, το φυσικό αέριο είναι το πιο 'καθαρό' καύσιμο από πλευράς ρύπων!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                g60 last edited by

                                ΕΓΩ
                                A τη στιγμη που μπορω να εχω diesel (με οτι κι αν συνεπαγεται αυτο,απο αξιοπιστια και απλη κατασκευη μεχρι οικονομια)το οποιο καει 3l/100km (polo 1,2 tdi) ποιος ο λογος να επιλεξω μια πολυπλοκη και επικυνδυνη κατασκευη?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Δεν υπαρχει κάποιος ιδιαίτερος κίνδυνος από το Φυσικό Αέριο συγκριτικά με τη βενζίνη...και τα 2 είναι άκρως εκρηκτικά.

                                  Τώρα όταν σε ένα θέμα λέμε ότι επιτρέπεται ένα νέο είδος καυσίμου που είναι το πιο φτηνό και το πιο φιλικό στο περιβάλλον... η πετρελαιοκίνηση πέρα από off-topic δεν έχει και νόημα μιας και εδώ μιλάμε για κάτι καλύτερο σε όλους τους τομείς.

                                  Εάν είναι 8-10 ΦΟΡΕΣ (800%-1000%) πιο φτηνό από τη βενζίνη... είναι τουλάχιστον 3-5 φορές πιο φτηνό από το πετρέλαιο...και είναι το μόνο καύσιμο που έχει απολύτως 0 (μηδέν) μικροσωματίδια!

                                  Υγ. Sorry αν ακούστηκα επιθετικός, απλά εδώ μιλάμε πιστεύω για κάτι πολύ καλύτερο από το πετρέλαιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Να προσθέσω στα όσα πολύ σωστά αναφέρει ο nickolas πως το φυσικό αέριο είναι πιο ασφαλές απο βενζίνη ή υγραέριο επειδή σαν ελαφρύτερο του αέρα σε περίπτωση διαρροής φεύγει στην ατμόσφαιρα και δεν συσσωρεύεται όπως τα άλλα δύο.

                                    Το ελληνικό πετρέλαιο είναι κακής ποιότητας και πριν την πλήρη απελευθέρωση θα πρέπει να αναβαθμιστεί το καύσιμο, πιστεύω εκεί είναι το μεγαλύτερο κόλλημα.

                                    Έτσι όπως είναι σήμερα τα πράγματα τα μικροσωματίδια αιθάλης που ακόμα και υα καθαρότερα diesel εκπέμπουν θα πολλαπλασιαστούν από την φθορά στην αντλία πετρελαίου λόγω του κακού καυσίμου.

                                    Προσέξτε πόσα ταξί καινούριας τεχνολογίας βγάζουν ντουμάνι από καπνό..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tiger last edited by

                                      Δεν ξερω πως μερικοι βγαλατε το συμπερασμα οτι 'το φυσικο αεριο ειναι επικινδυνο'.Λες και η βενζινη που αναφλέγεται για πλακα ειναι καλυτερη!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • B
                                        boo last edited by

                                        Έχω γνωστό που έχει φέρει ένα Subaru από Γερμανία το οποίο καίει βενζίνη και αέριο. Το μόνο πρόβλημα μέχρι στιγμής ήταν ότι δεν βρίσκεις πολλά βενζινάδικα με αέριο, αλλά με την απελευθέρωση σίγουρα θα γεμίσει ο τόπος...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          d-jet last edited by

                                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                          ....Προσέξτε πόσα ταξί καινούριας τεχνολογίας βγάζουν ντουμάνι από καπνό..

                                          O καπνός (αιθάλη) είναι συνάρτηση του φορτίου του κινητήρα... αν αντί για 1800άρια ήταν 2800άρια όπως στη γερμανία το % φορτίο του κινητήρα θα ήταν σαφώς λιγότερο σε μια δεδομένη απαίτηση.
                                          Επίσης, η αιθάλη δεν είναι αέριο αλλά στερεό απόβλητο. Συνεπώς άλλη η μόλυνση από τα NOx και COx και άλλη αυτή της αιθάλης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            D-Jet η αντλία του common rail λιπαίνεται απο το καύσιμο. Αν αυτό είναι νοθευμένο τότε χαλάνε οι ανοχές και δεν δουλεύει σωστά ο κινητήρας, το μίγμα είναι πιο πλούσιο---> καπνός απο την αιθάλη.

                                            Αυτά περι φορτίου μου φάινονται λίγο άστοχα, δε νομίζω πως τα ταξί αυτά καπνίζουν επειδή οι οδηγοί τους τα σανιδώνουν, κάθε άλλο. Τώρα αν χρειάζεται V10 με 400 άλογα για ταξί (μήπως είναι και αυτά 'επικίνδυνα αργά'? ) τι να πω...

                                            Είπε κανείς πως η αιθάλη είναι αέριο ή πως είναι ίδιος ρύπος με τα οξείδια του αζώτου? Δεν κατάλαβα την παρατήρηση. Όπως και να έχει τα σωματίδια αιθάλης είναι πολύ επικίνδυνος ρύπος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr