Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι αξιοπιστιας...
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Περι αξιοπιστιας...
    • 1 / 1
    Αντίλογος
    1
    1
    8
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      saxon_747 last edited by

      Σχεδον καθημερινα ,κατα τη διαρκεια της περιηγησης μου στο φορουμ, διαβαζω αποψεις περι αξιοπιστιας ή μη, ορισμενων κατασκευαστων, ενιοτε και συγκεκριμενων μοντέλων.

      πχ: Τα ιταλικα & γαλλικα ειναι αναξιοπιστα (βλ. Fiat, Alfa, Citroen, Peugeot)
      Tα Ιαπωπονικα & Γερμανικα ειναι αξιοπιστα, δε σπανε ποτε (πχ Toyota, Mazda κτλ)

      Σκεφτομαι λοιπον και απορω:

      1. Τα εργοστασια κατασκευης δεν ειναι πληρως βιομηχανοποιημενα? Στην ουσια το αυτοκινητο φτιαχνεται απο ενα ρομποτ το οποιο ειναι προγραμματισμενο να ειναι (σχεδον) αλανθαστο. Γιατι λοιπον το ρομποτ αυτο κανει καλα τη δουλεια του στο εργοστασιο του Ιαπωνα και οχι σε αυτο του Ιταλου?

      2. Πολλοι κατασκευαστες εχουν τη 'ρετσινια' του αναξιοπιστου. Σιγουρα κατι θα εχει παρει και το δικο τους αυτι. Γιατι δεν βελτιωνουν τη διαδικασια ωστε να γινουν και αυτοι 'αξιοπιστοι'

      3. Οι διαδικασια παραγωγης δεν ειναι στανταρ? Πως γινεται ορισμενα μοντελα του ΙΔΙΟΥ κατασκευαστη να ειναι λιγοτερο αξιοπιστα και αλλα περισσοτερο?

      4. Γιατι λεμε πχ οτι τα Ιταλικα ειναι 'ζημιαρικα' και χρεωνουμε το σφαλμα στους Ιταλους, ενω τα περισσοτερα ανταλλακτικα ειναι πχ Bosch (Γερμανικα). Πχ στο Punto μου χαλασε ο μηχανισμος των υαλοκαθαριστηρων, ο οποιος ειναι bosch. O Ιταλος ή ο Γερμανος φταιει?

      5. Γιατι το Citroen ΖΧ (μον92) του μπαμπα, αφου ειναι Γαλλικο δεν εχει χαλασει ποτε ενω η συντηρηση του ειναι (το λιγοτερο) ελλειπης?

      Δεν εχω προθεση για αντιπαραθεση, απλα διατυπωνω καποιες αποριες μου. Θα προτιμουσα να μην γινουν ειρωνικα σχολια και 'μαχες' αλλα μια συζητηση περι του θεματος. Τελικα,

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        saxon_747 last edited by

        Σχεδον καθημερινα ,κατα τη διαρκεια της περιηγησης μου στο φορουμ, διαβαζω αποψεις περι αξιοπιστιας ή μη, ορισμενων κατασκευαστων, ενιοτε και συγκεκριμενων μοντέλων.

        πχ: Τα ιταλικα & γαλλικα ειναι αναξιοπιστα (βλ. Fiat, Alfa, Citroen, Peugeot)
        Tα Ιαπωπονικα & Γερμανικα ειναι αξιοπιστα, δε σπανε ποτε (πχ Toyota, Mazda κτλ)

        Σκεφτομαι λοιπον και απορω:

        1. Τα εργοστασια κατασκευης δεν ειναι πληρως βιομηχανοποιημενα? Στην ουσια το αυτοκινητο φτιαχνεται απο ενα ρομποτ το οποιο ειναι προγραμματισμενο να ειναι (σχεδον) αλανθαστο. Γιατι λοιπον το ρομποτ αυτο κανει καλα τη δουλεια του στο εργοστασιο του Ιαπωνα και οχι σε αυτο του Ιταλου?

        2. Πολλοι κατασκευαστες εχουν τη 'ρετσινια' του αναξιοπιστου. Σιγουρα κατι θα εχει παρει και το δικο τους αυτι. Γιατι δεν βελτιωνουν τη διαδικασια ωστε να γινουν και αυτοι 'αξιοπιστοι'

        3. Οι διαδικασια παραγωγης δεν ειναι στανταρ? Πως γινεται ορισμενα μοντελα του ΙΔΙΟΥ κατασκευαστη να ειναι λιγοτερο αξιοπιστα και αλλα περισσοτερο?

        4. Γιατι λεμε πχ οτι τα Ιταλικα ειναι 'ζημιαρικα' και χρεωνουμε το σφαλμα στους Ιταλους, ενω τα περισσοτερα ανταλλακτικα ειναι πχ Bosch (Γερμανικα). Πχ στο Punto μου χαλασε ο μηχανισμος των υαλοκαθαριστηρων, ο οποιος ειναι bosch. O Ιταλος ή ο Γερμανος φταιει?

        5. Γιατι το Citroen ΖΧ (μον92) του μπαμπα, αφου ειναι Γαλλικο δεν εχει χαλασει ποτε ενω η συντηρηση του ειναι (το λιγοτερο) ελλειπης?

        Δεν εχω προθεση για αντιπαραθεση, απλα διατυπωνω καποιες αποριες μου. Θα προτιμουσα να μην γινουν ειρωνικα σχολια και 'μαχες' αλλα μια συζητηση περι του θεματος. Τελικα,

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr