-
Σχεδον καθημερινα ,κατα τη διαρκεια της περιηγησης μου στο φορουμ, διαβαζω αποψεις περι αξιοπιστιας ή μη, ορισμενων κατασκευαστων, ενιοτε και συγκεκριμενων μοντέλων.
πχ: Τα ιταλικα & γαλλικα ειναι αναξιοπιστα (βλ. Fiat, Alfa, Citroen, Peugeot)
Tα Ιαπωπονικα & Γερμανικα ειναι αξιοπιστα, δε σπανε ποτε (πχ Toyota, Mazda κτλ)Σκεφτομαι λοιπον και απορω:
-
Τα εργοστασια κατασκευης δεν ειναι πληρως βιομηχανοποιημενα? Στην ουσια το αυτοκινητο φτιαχνεται απο ενα ρομποτ το οποιο ειναι προγραμματισμενο να ειναι (σχεδον) αλανθαστο. Γιατι λοιπον το ρομποτ αυτο κανει καλα τη δουλεια του στο εργοστασιο του Ιαπωνα και οχι σε αυτο του Ιταλου?
-
Πολλοι κατασκευαστες εχουν τη 'ρετσινια' του αναξιοπιστου. Σιγουρα κατι θα εχει παρει και το δικο τους αυτι. Γιατι δεν βελτιωνουν τη διαδικασια ωστε να γινουν και αυτοι 'αξιοπιστοι'
-
Οι διαδικασια παραγωγης δεν ειναι στανταρ? Πως γινεται ορισμενα μοντελα του ΙΔΙΟΥ κατασκευαστη να ειναι λιγοτερο αξιοπιστα και αλλα περισσοτερο?
-
Γιατι λεμε πχ οτι τα Ιταλικα ειναι 'ζημιαρικα' και χρεωνουμε το σφαλμα στους Ιταλους, ενω τα περισσοτερα ανταλλακτικα ειναι πχ Bosch (Γερμανικα). Πχ στο Punto μου χαλασε ο μηχανισμος των υαλοκαθαριστηρων, ο οποιος ειναι bosch. O Ιταλος ή ο Γερμανος φταιει?
-
Γιατι το Citroen ΖΧ (μον92) του μπαμπα, αφου ειναι Γαλλικο δεν εχει χαλασει ποτε ενω η συντηρηση του ειναι (το λιγοτερο) ελλειπης?
Δεν εχω προθεση για αντιπαραθεση, απλα διατυπωνω καποιες αποριες μου. Θα προτιμουσα να μην γινουν ειρωνικα σχολια και 'μαχες' αλλα μια συζητηση περι του θεματος. Τελικα,
-
-
Σχεδον καθημερινα ,κατα τη διαρκεια της περιηγησης μου στο φορουμ, διαβαζω αποψεις περι αξιοπιστιας ή μη, ορισμενων κατασκευαστων, ενιοτε και συγκεκριμενων μοντέλων.
πχ: Τα ιταλικα & γαλλικα ειναι αναξιοπιστα (βλ. Fiat, Alfa, Citroen, Peugeot)
Tα Ιαπωπονικα & Γερμανικα ειναι αξιοπιστα, δε σπανε ποτε (πχ Toyota, Mazda κτλ)Σκεφτομαι λοιπον και απορω:
-
Τα εργοστασια κατασκευης δεν ειναι πληρως βιομηχανοποιημενα? Στην ουσια το αυτοκινητο φτιαχνεται απο ενα ρομποτ το οποιο ειναι προγραμματισμενο να ειναι (σχεδον) αλανθαστο. Γιατι λοιπον το ρομποτ αυτο κανει καλα τη δουλεια του στο εργοστασιο του Ιαπωνα και οχι σε αυτο του Ιταλου?
-
Πολλοι κατασκευαστες εχουν τη 'ρετσινια' του αναξιοπιστου. Σιγουρα κατι θα εχει παρει και το δικο τους αυτι. Γιατι δεν βελτιωνουν τη διαδικασια ωστε να γινουν και αυτοι 'αξιοπιστοι'
-
Οι διαδικασια παραγωγης δεν ειναι στανταρ? Πως γινεται ορισμενα μοντελα του ΙΔΙΟΥ κατασκευαστη να ειναι λιγοτερο αξιοπιστα και αλλα περισσοτερο?
-
Γιατι λεμε πχ οτι τα Ιταλικα ειναι 'ζημιαρικα' και χρεωνουμε το σφαλμα στους Ιταλους, ενω τα περισσοτερα ανταλλακτικα ειναι πχ Bosch (Γερμανικα). Πχ στο Punto μου χαλασε ο μηχανισμος των υαλοκαθαριστηρων, ο οποιος ειναι bosch. O Ιταλος ή ο Γερμανος φταιει?
-
Γιατι το Citroen ΖΧ (μον92) του μπαμπα, αφου ειναι Γαλλικο δεν εχει χαλασει ποτε ενω η συντηρηση του ειναι (το λιγοτερο) ελλειπης?
Δεν εχω προθεση για αντιπαραθεση, απλα διατυπωνω καποιες αποριες μου. Θα προτιμουσα να μην γινουν ειρωνικα σχολια και 'μαχες' αλλα μια συζητηση περι του θεματος. Τελικα,
-
Περι αξιοπιστιας...