-
Καλημέρες.
Θα ήθελα τη γνώμη σας και τις τεχνικές σας γνώσεις για το εξής.
Θέλω να αλλάξω την υπάρχουσα εξάτμιση με το εξής σύστημα (σιλανσιέ + διπλή απόληξη).Το πρόβλημα είναι ότι το σημείο σύνδεσης του νέου συστήματος (μετά το σιλανσιέ) έχει 1 cm μεγαλύτερη διάμετρο από τον υπάρχοντα σωλήνα.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να προσαρμόσω σωστά και με ασφάλεια το νέο σύστημα; -
Καλημέρες.
Θα ήθελα τη γνώμη σας και τις τεχνικές σας γνώσεις για το εξής.
Θέλω να αλλάξω την υπάρχουσα εξάτμιση με το εξής σύστημα (σιλανσιέ + διπλή απόληξη).Το πρόβλημα είναι ότι το σημείο σύνδεσης του νέου συστήματος (μετά το σιλανσιέ) έχει 1 cm μεγαλύτερη διάμετρο από τον υπάρχοντα σωλήνα.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να προσαρμόσω σωστά και με ασφάλεια το νέο σύστημα; -
Καλημέρες.
Θα ήθελα τη γνώμη σας και τις τεχνικές σας γνώσεις για το εξής.
Θέλω να αλλάξω την υπάρχουσα εξάτμιση με το εξής σύστημα (σιλανσιέ + διπλή απόληξη).Το πρόβλημα είναι ότι το σημείο σύνδεσης του νέου συστήματος (μετά το σιλανσιέ) έχει 1 cm μεγαλύτερη διάμετρο από τον υπάρχοντα σωλήνα.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να προσαρμόσω σωστά και με ασφάλεια το νέο σύστημα; -
Ο χρήστης Jurgens έγραψε:
Καλημέρες.Θα ήθελα τη γνώμη σας και τις τεχνικές σας γνώσεις για το εξής.
Θέλω να αλλάξω την υπάρχουσα εξάτμιση με το εξής σύστημα (σιλανσιέ + διπλή απόληξη).Το πρόβλημα είναι ότι το σημείο σύνδεσης του νέου συστήματος (μετά το σιλανσιέ) έχει 1 cm μεγαλύτερη διάμετρο από τον υπάρχοντα σωλήνα.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να προσαρμόσω σωστά και με ασφάλεια το νέο σύστημα;
...Πρέπει να είναι εύκολο γιά κάποιον έμπειρο εξατμισά, με ένα μικρού μήκους σωλήνα διαστολής (σαν χωνί) ...! Νομίζω ότι σε κάποιο τέτοιο τεχνίτη θα πρέπει να απευθυνθείς ...!
Σε τι αυτοκίνητο είναι το τελικό που δείχνεις ...??? -
Thanx Chris.
Πρόκειται για Saab 9³.Δυστυχώς δεν ξέρω κανέναν έμπειρο εξατμισά.
Προτάσεις και συστάσεις ευπρόσδεκτες.
-
Ο χρήστης Jurgens έγραψε:
Το πρόβλημα είναι ότι το σημείο σύνδεσης του νέου συστήματος (μετά το σιλανσιέ) έχει 1 cm μεγαλύτερη διάμετρο από τον υπάρχοντα σωλήνα.Να το προσαρμόσεις δεν είναι πολύ δύσκολο. Αν όμως είναι σιλανσιέ από πολύ μεγαλύτερο κινητήρα μπορεί να κάνει θόρυβο. Η πίεση που δημιουργεί στην εξάτμιση το σιλανσιέ είναι πολύ μικρή και θα κάνει περισσότερο θόρυβο (στο μεγαλύτερο κινητήρα το ίδιο σιλανσιέ θα έκανε λιγότερο θόρυβο).
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το πρόβλημα είναι ότι το σημείο σύνδεσης του νέου συστήματος (μετά το σιλανσιέ) έχει 1 cm μεγαλύτερη διάμετρο από τον υπάρχοντα σωλήνα.
Να το προσαρμόσεις δεν είναι πολύ δύσκολο. Αν όμως είναι σιλανσιέ από πολύ μεγαλύτερο κινητήρα μπορεί να κάνει θόρυβο. Η πίεση που δημιουργεί στην εξάτμιση το σιλανσιέ είναι πολύ μικρή και θα κάνει περισσότερο θόρυβο (στο μεγαλύτερο κινητήρα το ίδιο σιλανσιέ θα έκανε λιγότερο θόρυβο).
Η αλήθεια είναι ότι ο κινητήρας στον οποίο θα τοποθετηθεί είναι 1.8 ατμοσφαιρικός, και το συγκεκριμένο σιλανσιέ προορίζεται για κινητήρα 2.0 υπερτροφοδοτούμενο.
Και η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι fan του θορύβου. Λες να υπάρχει μεγάλη διαφορά στον ήχο; -
Η προσαρμογή μπορεί να γίνει πολύ εύκολα με ένα δαχτυλίδι με πάχος την διαφορά που υπάρχει και θα προσαρμοστεί εξωτερικά της υπάρχουσας σωλήνας. Μετά θα κάτσει το σιλανσιέ σου πολύ εύκολα. Πιθανότητα θορύβου όντως υπάρχει μια και το σιλανσιε πρέπει να είναι ποιο ελεύθερο από το δικό σου μια και έχει κατασκευαστεί να διοχετεύει μεγαλύτερο όγκο καυσαερίων. Η προσαρμογή όμως είναι τόσο απλή που εύκολα αν δεν σε ικανοποιεί το αποτέλεσμα μπορείς αν το αλλάξεις. Δεν είναι και μόνιμη μάλιστα.
-
Δεν νομιζω οτι αξιζει να ανοιχθει νεο θεμα οποτε το γραφω εδω!
Αν πρεπει να μεταφερθει καπου αλλου,no prob!
Σκεφτομαι να αλλαξω τελικο στο cz3 μου για λιγο πιο μπασο ηχο!
Απο επωνυμες λυσεις εχω βρει ενα της remus με 289 Ε και ενα της sebring με 332 Ε !!!!!
Ενω απο χειροποιητο μπορω να βαλω εδω στην Πατρα με 110 Ε!
Το ερωτημα ειναι το προφανες..αν αξιζει να δωσω τοσα χρηματα για ενα επωνυμο τελικο!
Στο site της εταιριας υπαρχει δυναμομετρηση που δειχνει να δινουν και τα 2
1.7 αλογα...
Ειναι δυνατον το τελικο να δινει αλογα?
Υπαρχει πιεση στο τελικο?
Και για να πω την αληθεια δεν με ενδιαφερει να κερδισω τιποτα απο το τελικο!
Αλλα αν ισχυει οτι επιρρεαζει την αποδοση του αυτοκινητου,πως μπορω να ξερω αν βαλω ενα χειροποιητο της σειρας,το οποιο προφανως δεν θα ειναι μελετημενο ειδικα για το δικο μου αυτοκινητο,δεν θα χασω και απο πανω?
Αυτο με τιποτα δεν το θελω..
Τι λετε? -
το τελικο δινει μονο φασαρια και μοστρα,μη πω οτι κοβει κι ολας!!
-
Ο χρήστης g47 έγραψε:
Τι λετε?Να κρατήσεις το καλό και ακριβό εργοστασιακό σιλανσιέ. Κόβει ελάχιστη ιπποδύναμη και σου προσφέρει ΗΣΥΧΙΑ, χώρια που θα κρατήσει πάρα πολλά χρόνια.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τι λετε?
Να κρατήσεις το καλό και ακριβό εργοστασιακό σιλανσιέ. Κόβει ελάχιστη ιπποδύναμη και σου προσφέρει ΗΣΥΧΙΑ, χώρια που θα κρατήσει πάρα πολλά χρόνια.
Na σημειωσω εδω οτι τα καινουρια καζανακια εχουν εσωτερικα και κλαπε το οποιο βοηθαει στη ροπη.Κι αυτα ειναι εξαρτηματα τα οποια εχουν ΑΜΕΣΗ σχεση με τη λειτουργεια του κινητηρα.
Οποτε τα ξηλωματα και οι καγουριες θα περιοριστουν δραματικα.
Προσαρμογή νέας εξάτμισης