Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προσαρμογή νέας εξάτμισης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προσαρμογή νέας εξάτμισης
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    11
    46
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jurgens last edited by

      Καλημέρες.

      Θα ήθελα τη γνώμη σας και τις τεχνικές σας γνώσεις για το εξής.
      Θέλω να αλλάξω την υπάρχουσα εξάτμιση με το εξής σύστημα (σιλανσιέ + διπλή απόληξη).

      Το πρόβλημα είναι ότι το σημείο σύνδεσης του νέου συστήματος (μετά το σιλανσιέ) έχει 1 cm μεγαλύτερη διάμετρο από τον υπάρχοντα σωλήνα.
      Υπάρχει κάποιος τρόπος να προσαρμόσω σωστά και με ασφάλεια το νέο σύστημα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • J
        jurgens last edited by

        Καλημέρες.

        Θα ήθελα τη γνώμη σας και τις τεχνικές σας γνώσεις για το εξής.
        Θέλω να αλλάξω την υπάρχουσα εξάτμιση με το εξής σύστημα (σιλανσιέ + διπλή απόληξη).

        Το πρόβλημα είναι ότι το σημείο σύνδεσης του νέου συστήματος (μετά το σιλανσιέ) έχει 1 cm μεγαλύτερη διάμετρο από τον υπάρχοντα σωλήνα.
        Υπάρχει κάποιος τρόπος να προσαρμόσω σωστά και με ασφάλεια το νέο σύστημα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jurgens last edited by

          Καλημέρες.

          Θα ήθελα τη γνώμη σας και τις τεχνικές σας γνώσεις για το εξής.
          Θέλω να αλλάξω την υπάρχουσα εξάτμιση με το εξής σύστημα (σιλανσιέ + διπλή απόληξη).

          Το πρόβλημα είναι ότι το σημείο σύνδεσης του νέου συστήματος (μετά το σιλανσιέ) έχει 1 cm μεγαλύτερη διάμετρο από τον υπάρχοντα σωλήνα.
          Υπάρχει κάποιος τρόπος να προσαρμόσω σωστά και με ασφάλεια το νέο σύστημα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            ckosm last edited by

            Ο χρήστης Jurgens έγραψε:
            Καλημέρες.

            Θα ήθελα τη γνώμη σας και τις τεχνικές σας γνώσεις για το εξής.
            Θέλω να αλλάξω την υπάρχουσα εξάτμιση με το εξής σύστημα (σιλανσιέ + διπλή απόληξη).

            Το πρόβλημα είναι ότι το σημείο σύνδεσης του νέου συστήματος (μετά το σιλανσιέ) έχει 1 cm μεγαλύτερη διάμετρο από τον υπάρχοντα σωλήνα.
            Υπάρχει κάποιος τρόπος να προσαρμόσω σωστά και με ασφάλεια το νέο σύστημα;
            ...

            Πρέπει να είναι εύκολο γιά κάποιον έμπειρο εξατμισά, με ένα μικρού μήκους σωλήνα διαστολής (σαν χωνί) ...! Νομίζω ότι σε κάποιο τέτοιο τεχνίτη θα πρέπει να απευθυνθείς ...!
            Σε τι αυτοκίνητο είναι το τελικό που δείχνεις ...???

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • J
              jurgens last edited by

              Thanx Chris.
              Πρόκειται για Saab 9³.

              Δυστυχώς δεν ξέρω κανέναν έμπειρο εξατμισά.

              Προτάσεις και συστάσεις ευπρόσδεκτες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης Jurgens έγραψε:
                Το πρόβλημα είναι ότι το σημείο σύνδεσης του νέου συστήματος (μετά το σιλανσιέ) έχει 1 cm μεγαλύτερη διάμετρο από τον υπάρχοντα σωλήνα.

                Να το προσαρμόσεις δεν είναι πολύ δύσκολο. Αν όμως είναι σιλανσιέ από πολύ μεγαλύτερο κινητήρα μπορεί να κάνει θόρυβο. Η πίεση που δημιουργεί στην εξάτμιση το σιλανσιέ είναι πολύ μικρή και θα κάνει περισσότερο θόρυβο (στο μεγαλύτερο κινητήρα το ίδιο σιλανσιέ θα έκανε λιγότερο θόρυβο).

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • J
                  jurgens last edited by

                  Ο χρήστης leonp έγραψε:

                  Το πρόβλημα είναι ότι το σημείο σύνδεσης του νέου συστήματος (μετά το σιλανσιέ) έχει 1 cm μεγαλύτερη διάμετρο από τον υπάρχοντα σωλήνα.

                  Να το προσαρμόσεις δεν είναι πολύ δύσκολο. Αν όμως είναι σιλανσιέ από πολύ μεγαλύτερο κινητήρα μπορεί να κάνει θόρυβο. Η πίεση που δημιουργεί στην εξάτμιση το σιλανσιέ είναι πολύ μικρή και θα κάνει περισσότερο θόρυβο (στο μεγαλύτερο κινητήρα το ίδιο σιλανσιέ θα έκανε λιγότερο θόρυβο).

                  Η αλήθεια είναι ότι ο κινητήρας στον οποίο θα τοποθετηθεί είναι 1.8 ατμοσφαιρικός, και το συγκεκριμένο σιλανσιέ προορίζεται για κινητήρα 2.0 υπερτροφοδοτούμενο.
                  Και η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι fan του θορύβου. Λες να υπάρχει μεγάλη διαφορά στον ήχο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • E
                    emmanoyhl last edited by

                    Η προσαρμογή μπορεί να γίνει πολύ εύκολα με ένα δαχτυλίδι με πάχος την διαφορά που υπάρχει και θα προσαρμοστεί εξωτερικά της υπάρχουσας σωλήνας. Μετά θα κάτσει το σιλανσιέ σου πολύ εύκολα. Πιθανότητα θορύβου όντως υπάρχει μια και το σιλανσιε πρέπει να είναι ποιο ελεύθερο από το δικό σου μια και έχει κατασκευαστεί να διοχετεύει μεγαλύτερο όγκο καυσαερίων. Η προσαρμογή όμως είναι τόσο απλή που εύκολα αν δεν σε ικανοποιεί το αποτέλεσμα μπορείς αν το αλλάξεις. Δεν είναι και μόνιμη μάλιστα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • G
                      g47 last edited by

                      Δεν νομιζω οτι αξιζει να ανοιχθει νεο θεμα οποτε το γραφω εδω!
                      Αν πρεπει να μεταφερθει καπου αλλου,no prob!
                      Σκεφτομαι να αλλαξω τελικο στο cz3 μου για λιγο πιο μπασο ηχο!
                      Απο επωνυμες λυσεις εχω βρει ενα της remus με 289 Ε και ενα της sebring με 332 Ε !!!!!
                      Ενω απο χειροποιητο μπορω να βαλω εδω στην Πατρα με 110 Ε!
                      Το ερωτημα ειναι το προφανες..αν αξιζει να δωσω τοσα χρηματα για ενα επωνυμο τελικο!
                      Στο site της εταιριας υπαρχει δυναμομετρηση που δειχνει να δινουν και τα 2
                      1.7 αλογα...
                      Ειναι δυνατον το τελικο να δινει αλογα?
                      Υπαρχει πιεση στο τελικο?
                      Και για να πω την αληθεια δεν με ενδιαφερει να κερδισω τιποτα απο το τελικο!
                      Αλλα αν ισχυει οτι επιρρεαζει την αποδοση του αυτοκινητου,πως μπορω να ξερω αν βαλω ενα χειροποιητο της σειρας,το οποιο προφανως δεν θα ειναι μελετημενο ειδικα για το δικο μου αυτοκινητο,δεν θα χασω και απο πανω?
                      Αυτο με τιποτα δεν το θελω..
                      Τι λετε?

                      Γειά σας θάλασσες και όρη
                      γειά σας και έχω βάλει πλώρη
                      για της Αστραπής την Κόρη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        g60 last edited by

                        το τελικο δινει μονο φασαρια και μοστρα,μη πω οτι κοβει κι ολας!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης g47 έγραψε:
                          Τι λετε?

                          Να κρατήσεις το καλό και ακριβό εργοστασιακό σιλανσιέ. Κόβει ελάχιστη ιπποδύναμη και σου προσφέρει ΗΣΥΧΙΑ, χώρια που θα κρατήσει πάρα πολλά χρόνια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • G
                            g60 last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                            Τι λετε?

                            Να κρατήσεις το καλό και ακριβό εργοστασιακό σιλανσιέ. Κόβει ελάχιστη ιπποδύναμη και σου προσφέρει ΗΣΥΧΙΑ, χώρια που θα κρατήσει πάρα πολλά χρόνια.

                            Na σημειωσω εδω οτι τα καινουρια καζανακια εχουν εσωτερικα και κλαπε το οποιο βοηθαει στη ροπη.Κι αυτα ειναι εξαρτηματα τα οποια εχουν ΑΜΕΣΗ σχεση με τη λειτουργεια του κινητηρα.
                            Οποτε τα ξηλωματα και οι καγουριες θα περιοριστουν δραματικα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr