Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ερώτηση: Ελαστικά - πίεση και πρόσφυση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ερώτηση: Ελαστικά - πίεση και πρόσφυση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    13
    367
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zardoz last edited by

      Το picanto φοράει Kumho 165/60 R14 τα οποία, σταδιακά παρατηρώ ότι παραδίδουν
      το πνεύμα όσον αφορά την πρόσφυση. Μόλις ένα χρόνο μετά, ειδικά τώρα στον βρεγμένο,
      όταν οδηγώ εγώ πηγαίνω με κολιές, και το abs γενικώς λειτουργεί πολύ περισσότερο.

      Σκοπεύω να τα αλλάξω μόλις περάσει ο χειμώνας, πχ Απρίλιο. ΩΣ ΤΟΤΕ...

      Μέτρησα και διόρθωσα την πίεση αφού την βρήκα 27lbs (αντί για 30lbs).

      Η ερώτηση

      Με χαμηλότερη πίεση δεν θα έπρεπε να κρατά καλύτερα στον
      βρεγμένο δρόμο????? Κι ας φαγώνεται

      Διόρθωσα την πίεση αλλά δεν ξέρω αν έκανα σωστά. Ξαναλέω, δεν με νοιάζει
      αν φαγωθούν, αρκεί να κρατάνε καλύτερα μέχρι τον απρίλιο.

      Η πίεση (αύξηση/μείωση) γενικώς πώς επιδρά στον βρεγμένο δρόμο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zardoz last edited by

        Το picanto φοράει Kumho 165/60 R14 τα οποία, σταδιακά παρατηρώ ότι παραδίδουν
        το πνεύμα όσον αφορά την πρόσφυση. Μόλις ένα χρόνο μετά, ειδικά τώρα στον βρεγμένο,
        όταν οδηγώ εγώ πηγαίνω με κολιές, και το abs γενικώς λειτουργεί πολύ περισσότερο.

        Σκοπεύω να τα αλλάξω μόλις περάσει ο χειμώνας, πχ Απρίλιο. ΩΣ ΤΟΤΕ...

        Μέτρησα και διόρθωσα την πίεση αφού την βρήκα 27lbs (αντί για 30lbs).

        Η ερώτηση

        Με χαμηλότερη πίεση δεν θα έπρεπε να κρατά καλύτερα στον
        βρεγμένο δρόμο????? Κι ας φαγώνεται

        Διόρθωσα την πίεση αλλά δεν ξέρω αν έκανα σωστά. Ξαναλέω, δεν με νοιάζει
        αν φαγωθούν, αρκεί να κρατάνε καλύτερα μέχρι τον απρίλιο.

        Η πίεση (αύξηση/μείωση) γενικώς πώς επιδρά στον βρεγμένο δρόμο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zardoz last edited by

          Το picanto φοράει Kumho 165/60 R14 τα οποία, σταδιακά παρατηρώ ότι παραδίδουν
          το πνεύμα όσον αφορά την πρόσφυση. Μόλις ένα χρόνο μετά, ειδικά τώρα στον βρεγμένο,
          όταν οδηγώ εγώ πηγαίνω με κολιές, και το abs γενικώς λειτουργεί πολύ περισσότερο.

          Σκοπεύω να τα αλλάξω μόλις περάσει ο χειμώνας, πχ Απρίλιο. ΩΣ ΤΟΤΕ...

          Μέτρησα και διόρθωσα την πίεση αφού την βρήκα 27lbs (αντί για 30lbs).

          Η ερώτηση

          Με χαμηλότερη πίεση δεν θα έπρεπε να κρατά καλύτερα στον
          βρεγμένο δρόμο????? Κι ας φαγώνεται

          Διόρθωσα την πίεση αλλά δεν ξέρω αν έκανα σωστά. Ξαναλέω, δεν με νοιάζει
          αν φαγωθούν, αρκεί να κρατάνε καλύτερα μέχρι τον απρίλιο.

          Η πίεση (αύξηση/μείωση) γενικώς πώς επιδρά στον βρεγμένο δρόμο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Αύξηση πίεσης προτιμάμε στη βροχή.Ο λόγος είναι ότι (μάλλον) επιτυγχάνεται μεγαλύτερη αποχαιτευτική ικανότητα στα αυλάκια του ελαστικού,τα οποία μεγαλώνουν μιάς και το πέλμα τεντώνεται

            Και μιά συμβουλή:Αν νοιώθεις ότι τα φάγανε τα ψωμιά τους,άλλαξε τα τώρα.
            Σαν κι'εσένα σκεφτώμουνα κάποτε κι'εγώ,και αντί να αλλάξω τέσσερα λάστιχα,άλλαξα ολόκληρη μούρη (+λάστιχα)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης zardoz έγραψε:
              Με χαμηλότερη πίεση δεν θα έπρεπε να κρατά καλύτερα στον
              βρεγμένο δρόμο????? Κι ας φαγώνεται

              Όσο χαμηλότερη είναι η πίεση τόσο καλύτερο κράτημα ΜΕΧΡΙ να αρχίσει να παραμορφώνεται ο σκελετός και το κράτημα να χαθεί πάρα πολύ γρήγορα.

              Γενικά για γρήγορη οδήγηση θέλεις μεγάλες πιέσεις γιατί ο σκελετός στα περισσότερα ελαστικά είναι πολύ μαλακός και παραμορφώνεται εύκολα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                Αύξηση πίεσης προτιμάμε στη βροχή.Ο λόγος είναι ότι (μάλλον) επιτυγχάνεται μεγαλύτερη αποχαιτευτική ικανότητα στα αυλάκια του ελαστικού,τα οποία μεγαλώνουν μιάς και το πέλμα τεντώνεται

                Δε το ξέρω, μπορεί καθώς το πέλμα διώχνει το νερό να βρίσκει μεγάλη αντίσταση και να παραμορφώνεται περισσότερο από το στεγνό δρόμο και με τη μεγαλύτερη πίεση να δουλεύει καλύτερα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kacey last edited by

                  Αν ενα ελαστικο εχει λαθος πιεση, καλυτερα να εχει πολυ αερα παρα λιγο αερα. Με τον λιγο αερα παραμορφωνεται ο σκελετος και χανει το πελμα την επαφη του με τον δρομο. Υπαρχουν και μαθηματικοι τυποι που σου δειχνουν (με καποιες υποθεσεις απαραιτητες) το ποσο προσφυση χανεις, αλλα τωρα δεν υπαρχει περιπτωση να θυμηθω τετοιες ιστοριες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Επειδή είναι φτωχά τα Αγγλικά μου,βάζω αυτο το λίνκ,και όποιος μπορει να μεταφράσει καλά μάς λέει και το τί να κάνουμε

                    http://www.tirerack.com/tires/tiretech/ ... p?techid=3

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zardoz last edited by

                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                      Επειδή είναι φτωχά τα Αγγλικά μου,βάζω αυτο το λίνκ,και όποιος μπορει να μεταφράσει καλά μάς λέει και το τί να κάνουμε

                      http://www.tirerack.com/tires/tiretech/ ... p?techid=3

                      Ευχαριστώ παιδιά.

                      Hunter, το άρθρο που έδωσες (δεν χρειάζεται να το μεταφράσουμε όλο),
                      λεει και δείχνει ξεκάθαρα στις φωτο ότι με λιγότερη πίεση, το λάστιχο
                      χάνει πρόσφυση στο νερό και μάλιστα πολύ,
                      εκτός ότι φθείρεται
                      περισσότερο στα πλαϊνά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manosk last edited by

                        Τα kumho που τοποθετούνται από τη hyundai (και από την ΚΙΑ υποθέτω) είναι ΓΙΑ ΤΑ ΘΗΡΙΑ. Διώχτα τώρα πριν αρχίσει η κακοκαιρία, διαφορετικά θα έχεις σοβαρό πρόβλημα στο βρεγμένο. Δεν χρειάζεται να κινδυνεύσεις πρώτα με το φρένο πατημένο και το αυτοκίνητο να τσουλάει σαν σε πάγο με το ABS ενεργοποιημένο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hunter last edited by

                          Ναί,με αυτόν τόν τρόπο έβγαλα κι'εγώ συμπέρασμα,αλλά λέω μήπως στο κείμενο εξηγούνται διαφορετικές παράμετροι με περισσότερη λεπτομέρεια και δίνουν και άλλες εκδοχές

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zardoz last edited by

                            Ο χρήστης manosk έγραψε:

                            Τα kumho που τοποθετούνται από τη hyundai (και από την ΚΙΑ υποθέτω) είναι ΓΙΑ ΤΑ ΘΗΡΙΑ.
                            Διώχτα τώρα πριν αρχίσει η κακοκαιρία

                            Έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ, τα λάστιχα έχουν γίνει ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ μόλις ένα χρόνο μετά χωρίς
                            καν ούτε 10.000χλμ . Δυστυχώς όμως πρέπει να περιμένω μέχρι τον Απρίλιο για αλλαγή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Σε πολλά ελαστικά ιδίως αν έχουν σκληρή γόμα και οι κινήσεις τους είναι κυρίως εντός πόλης με μικρές σχετικά ταχύτητες και λεία οδοστρώματα το εξωτερικό μέρος 'ξεραίνεται' περισσότερο από το ποιο μέσα με αποτέλεσμα να χάνουν μεγάλο μέρος; από την πρόσφυση τους. Συνήθως μια γερή βόλτα σε καλό οδόστρωμα που θα 'κάψει' το εξωτερικό μέρος αναδεικνύει νέο στρώμα γόμας με καλύτερα χαρακτηριστικά. Δεν κάνεις μια δοκιμή/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Να μια πληροφορία που νομίζω ότι πολύς κόσμος δεν θα την ήξερε!!!

                                Μπράβο EMMANOYHL!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr