-
Το picanto φοράει Kumho 165/60 R14 τα οποία, σταδιακά παρατηρώ ότι παραδίδουν
το πνεύμα όσον αφορά την πρόσφυση. Μόλις ένα χρόνο μετά, ειδικά τώρα στον βρεγμένο,
όταν οδηγώ εγώ πηγαίνω με κολιές, και το abs γενικώς λειτουργεί πολύ περισσότερο.Σκοπεύω να τα αλλάξω μόλις περάσει ο χειμώνας, πχ Απρίλιο. ΩΣ ΤΟΤΕ...
Μέτρησα και διόρθωσα την πίεση αφού την βρήκα 27lbs (αντί για 30lbs).
Η ερώτηση
Με χαμηλότερη πίεση δεν θα έπρεπε να κρατά καλύτερα στον
βρεγμένο δρόμο????? Κι ας φαγώνεταιΔιόρθωσα την πίεση αλλά δεν ξέρω αν έκανα σωστά. Ξαναλέω, δεν με νοιάζει
αν φαγωθούν, αρκεί να κρατάνε καλύτερα μέχρι τον απρίλιο.Η πίεση (αύξηση/μείωση) γενικώς πώς επιδρά στον βρεγμένο δρόμο?
-
Το picanto φοράει Kumho 165/60 R14 τα οποία, σταδιακά παρατηρώ ότι παραδίδουν
το πνεύμα όσον αφορά την πρόσφυση. Μόλις ένα χρόνο μετά, ειδικά τώρα στον βρεγμένο,
όταν οδηγώ εγώ πηγαίνω με κολιές, και το abs γενικώς λειτουργεί πολύ περισσότερο.Σκοπεύω να τα αλλάξω μόλις περάσει ο χειμώνας, πχ Απρίλιο. ΩΣ ΤΟΤΕ...
Μέτρησα και διόρθωσα την πίεση αφού την βρήκα 27lbs (αντί για 30lbs).
Η ερώτηση
Με χαμηλότερη πίεση δεν θα έπρεπε να κρατά καλύτερα στον
βρεγμένο δρόμο????? Κι ας φαγώνεταιΔιόρθωσα την πίεση αλλά δεν ξέρω αν έκανα σωστά. Ξαναλέω, δεν με νοιάζει
αν φαγωθούν, αρκεί να κρατάνε καλύτερα μέχρι τον απρίλιο.Η πίεση (αύξηση/μείωση) γενικώς πώς επιδρά στον βρεγμένο δρόμο?
-
Το picanto φοράει Kumho 165/60 R14 τα οποία, σταδιακά παρατηρώ ότι παραδίδουν
το πνεύμα όσον αφορά την πρόσφυση. Μόλις ένα χρόνο μετά, ειδικά τώρα στον βρεγμένο,
όταν οδηγώ εγώ πηγαίνω με κολιές, και το abs γενικώς λειτουργεί πολύ περισσότερο.Σκοπεύω να τα αλλάξω μόλις περάσει ο χειμώνας, πχ Απρίλιο. ΩΣ ΤΟΤΕ...
Μέτρησα και διόρθωσα την πίεση αφού την βρήκα 27lbs (αντί για 30lbs).
Η ερώτηση
Με χαμηλότερη πίεση δεν θα έπρεπε να κρατά καλύτερα στον
βρεγμένο δρόμο????? Κι ας φαγώνεταιΔιόρθωσα την πίεση αλλά δεν ξέρω αν έκανα σωστά. Ξαναλέω, δεν με νοιάζει
αν φαγωθούν, αρκεί να κρατάνε καλύτερα μέχρι τον απρίλιο.Η πίεση (αύξηση/μείωση) γενικώς πώς επιδρά στον βρεγμένο δρόμο?
-
Αύξηση πίεσης προτιμάμε στη βροχή.Ο λόγος είναι ότι (μάλλον) επιτυγχάνεται μεγαλύτερη αποχαιτευτική ικανότητα στα αυλάκια του ελαστικού,τα οποία μεγαλώνουν μιάς και το πέλμα τεντώνεται
Και μιά συμβουλή:Αν νοιώθεις ότι τα φάγανε τα ψωμιά τους,άλλαξε τα τώρα.
Σαν κι'εσένα σκεφτώμουνα κάποτε κι'εγώ,και αντί να αλλάξω τέσσερα λάστιχα,άλλαξα ολόκληρη μούρη (+λάστιχα) -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Με χαμηλότερη πίεση δεν θα έπρεπε να κρατά καλύτερα στον
βρεγμένο δρόμο????? Κι ας φαγώνεταιΌσο χαμηλότερη είναι η πίεση τόσο καλύτερο κράτημα ΜΕΧΡΙ να αρχίσει να παραμορφώνεται ο σκελετός και το κράτημα να χαθεί πάρα πολύ γρήγορα.
Γενικά για γρήγορη οδήγηση θέλεις μεγάλες πιέσεις γιατί ο σκελετός στα περισσότερα ελαστικά είναι πολύ μαλακός και παραμορφώνεται εύκολα.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Αύξηση πίεσης προτιμάμε στη βροχή.Ο λόγος είναι ότι (μάλλον) επιτυγχάνεται μεγαλύτερη αποχαιτευτική ικανότητα στα αυλάκια του ελαστικού,τα οποία μεγαλώνουν μιάς και το πέλμα τεντώνεταιΔε το ξέρω, μπορεί καθώς το πέλμα διώχνει το νερό να βρίσκει μεγάλη αντίσταση και να παραμορφώνεται περισσότερο από το στεγνό δρόμο και με τη μεγαλύτερη πίεση να δουλεύει καλύτερα.
-
Αν ενα ελαστικο εχει λαθος πιεση, καλυτερα να εχει πολυ αερα παρα λιγο αερα. Με τον λιγο αερα παραμορφωνεται ο σκελετος και χανει το πελμα την επαφη του με τον δρομο. Υπαρχουν και μαθηματικοι τυποι που σου δειχνουν (με καποιες υποθεσεις απαραιτητες) το ποσο προσφυση χανεις, αλλα τωρα δεν υπαρχει περιπτωση να θυμηθω τετοιες ιστοριες.
-
Επειδή είναι φτωχά τα Αγγλικά μου,βάζω αυτο το λίνκ,και όποιος μπορει να μεταφράσει καλά μάς λέει και το τί να κάνουμε
http://www.tirerack.com/tires/tiretech/ ... p?techid=3
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Επειδή είναι φτωχά τα Αγγλικά μου,βάζω αυτο το λίνκ,και όποιος μπορει να μεταφράσει καλά μάς λέει και το τί να κάνουμεhttp://www.tirerack.com/tires/tiretech/ ... p?techid=3
Ευχαριστώ παιδιά.
Hunter, το άρθρο που έδωσες (δεν χρειάζεται να το μεταφράσουμε όλο),
λεει και δείχνει ξεκάθαρα στις φωτο ότι με λιγότερη πίεση, το λάστιχο
χάνει πρόσφυση στο νερό και μάλιστα πολύ, εκτός ότι φθείρεται
περισσότερο στα πλαϊνά. -
Τα kumho που τοποθετούνται από τη hyundai (και από την ΚΙΑ υποθέτω) είναι ΓΙΑ ΤΑ ΘΗΡΙΑ. Διώχτα τώρα πριν αρχίσει η κακοκαιρία, διαφορετικά θα έχεις σοβαρό πρόβλημα στο βρεγμένο. Δεν χρειάζεται να κινδυνεύσεις πρώτα με το φρένο πατημένο και το αυτοκίνητο να τσουλάει σαν σε πάγο με το ABS ενεργοποιημένο.
-
Ναί,με αυτόν τόν τρόπο έβγαλα κι'εγώ συμπέρασμα,αλλά λέω μήπως στο κείμενο εξηγούνται διαφορετικές παράμετροι με περισσότερη λεπτομέρεια και δίνουν και άλλες εκδοχές
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τα kumho που τοποθετούνται από τη hyundai (και από την ΚΙΑ υποθέτω) είναι ΓΙΑ ΤΑ ΘΗΡΙΑ.
Διώχτα τώρα πριν αρχίσει η κακοκαιρίαΈχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ, τα λάστιχα έχουν γίνει ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ μόλις ένα χρόνο μετά χωρίς
καν ούτε 10.000χλμ . Δυστυχώς όμως πρέπει να περιμένω μέχρι τον Απρίλιο για αλλαγή. -
Σε πολλά ελαστικά ιδίως αν έχουν σκληρή γόμα και οι κινήσεις τους είναι κυρίως εντός πόλης με μικρές σχετικά ταχύτητες και λεία οδοστρώματα το εξωτερικό μέρος 'ξεραίνεται' περισσότερο από το ποιο μέσα με αποτέλεσμα να χάνουν μεγάλο μέρος; από την πρόσφυση τους. Συνήθως μια γερή βόλτα σε καλό οδόστρωμα που θα 'κάψει' το εξωτερικό μέρος αναδεικνύει νέο στρώμα γόμας με καλύτερα χαρακτηριστικά. Δεν κάνεις μια δοκιμή/
-
Να μια πληροφορία που νομίζω ότι πολύς κόσμος δεν θα την ήξερε!!!
Μπράβο EMMANOYHL!
Ερώτηση: Ελαστικά - πίεση και πρόσφυση