Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LSD σε Skoda Οctavia V RS
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. LSD σε Skoda Οctavia V RS
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    13
    22
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pai-mei last edited by

      Φίλος μου αγόρασε Octavia 5 RS, το οποίο είναι ήδη στο συνεργείο για remapping και, κατά τα λεγόμενα των remappers, 240ps.

      Στα 200 εργοστασιακά (που ενδεχομένως, σύμφωνα με διάφορες πηγές να είναι γύρω στα 210-215), το αυτοκίνητο είναι ευχάριστο και οδηγήσιμο, αν και, ως συμβαίνει συνήθως στην περίπτωση των πολύ δυνατών προσθιοκίνητων, αλλού λιγότερο, αλλού περισσότερο, η υποστροφή ισχύος σε κλειστές γλιστερές στροφές, με τέρμα γκάζι (ή και λιγότερο από τέρμα), δεν αποφεύγεται.

      Συνεπώς, τώρα, που θα δυναμώσει και περισσότερο, θα χρειαστεί ακόμα επιτακτικότερα ένα LSD, ώστε το αυτοκίνητο να στρίβει ωραία και στις κλειστές.
      Ο φίλος μου είναι σύμφωνος, και έχουμε αρχίσει ήδη το ψάξιμο.

      Αν έχετε ο,τιδήποτε υπόψη σας, παρακαλώ...

      Φυσικά, αν έχετε υπόψη σας, λύσεις δοκιμασμένες και σε Golf GTi, μοιραστείτε τες, υπάρχει συμβατότητα προφανώς.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        pai-mei last edited by

        Φίλος μου αγόρασε Octavia 5 RS, το οποίο είναι ήδη στο συνεργείο για remapping και, κατά τα λεγόμενα των remappers, 240ps.

        Στα 200 εργοστασιακά (που ενδεχομένως, σύμφωνα με διάφορες πηγές να είναι γύρω στα 210-215), το αυτοκίνητο είναι ευχάριστο και οδηγήσιμο, αν και, ως συμβαίνει συνήθως στην περίπτωση των πολύ δυνατών προσθιοκίνητων, αλλού λιγότερο, αλλού περισσότερο, η υποστροφή ισχύος σε κλειστές γλιστερές στροφές, με τέρμα γκάζι (ή και λιγότερο από τέρμα), δεν αποφεύγεται.

        Συνεπώς, τώρα, που θα δυναμώσει και περισσότερο, θα χρειαστεί ακόμα επιτακτικότερα ένα LSD, ώστε το αυτοκίνητο να στρίβει ωραία και στις κλειστές.
        Ο φίλος μου είναι σύμφωνος, και έχουμε αρχίσει ήδη το ψάξιμο.

        Αν έχετε ο,τιδήποτε υπόψη σας, παρακαλώ...

        Φυσικά, αν έχετε υπόψη σας, λύσεις δοκιμασμένες και σε Golf GTi, μοιραστείτε τες, υπάρχει συμβατότητα προφανώς.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pai-mei last edited by

          Φίλος μου αγόρασε Octavia 5 RS, το οποίο είναι ήδη στο συνεργείο για remapping και, κατά τα λεγόμενα των remappers, 240ps.

          Στα 200 εργοστασιακά (που ενδεχομένως, σύμφωνα με διάφορες πηγές να είναι γύρω στα 210-215), το αυτοκίνητο είναι ευχάριστο και οδηγήσιμο, αν και, ως συμβαίνει συνήθως στην περίπτωση των πολύ δυνατών προσθιοκίνητων, αλλού λιγότερο, αλλού περισσότερο, η υποστροφή ισχύος σε κλειστές γλιστερές στροφές, με τέρμα γκάζι (ή και λιγότερο από τέρμα), δεν αποφεύγεται.

          Συνεπώς, τώρα, που θα δυναμώσει και περισσότερο, θα χρειαστεί ακόμα επιτακτικότερα ένα LSD, ώστε το αυτοκίνητο να στρίβει ωραία και στις κλειστές.
          Ο φίλος μου είναι σύμφωνος, και έχουμε αρχίσει ήδη το ψάξιμο.

          Αν έχετε ο,τιδήποτε υπόψη σας, παρακαλώ...

          Φυσικά, αν έχετε υπόψη σας, λύσεις δοκιμασμένες και σε Golf GTi, μοιραστείτε τες, υπάρχει συμβατότητα προφανώς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            drdino last edited by

            Της quaife, το atb;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              coyot last edited by

              Αυτό θα ήταν το απολύτως ιδεώδες, αλλά η Quaife σπανίως διαθέτει έτοιμα προϊόντα.
              Πρέπει να μαζευτούν 10-12 παραγγελίες για να φιλοτιμηθεί να σχεδιάσει / παραγάγει κάτι ειδικά για ένα μοντέλο.
              Ευελπιστώ Άγγελε η δια-συμβατότητα του γκρουπ να λειτουργήσει υπέρ του φίλου σου.
              Τόσα Α3, Γκολφ, Λεόν, Οκτάβια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • H
                hunter last edited by

                Tί λέτε ρε παιδιά;Είχε έτοιμο για το δικό μου το εικοσιπενταετίας και να μήν έχει για ένα μοντέλο χιλιοπερπατημένο και σύγχρονο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  coyot last edited by

                  Λοιπόν, όντως, αν το εξάρι κιβώτιο του νέου RS είναι το 02Μ της VW, υπάρχει μπλοκέ ΑΤΒ Quaife και κοστίζει 550 λίρες χωρίς ΦΠΑ

                  http://www.quaife.co.uk
                  Εχει και τον εν Ελλάδι διανομέα (βλ. distributors), αλλά ας μην τον ποστάρω, να μη θεωρηθεί διαφήμιση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • K
                    kacey last edited by

                    Υπαρχει Quaife ετοιμοπαραδοτο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      silencer51 last edited by

                      Ειμαι της γνώμης πως το καλύτερο όχημα για LSD ειναι ενα VW βανάκι, βαμμένο στα χρώματα του ουράνιου τόξου. Όχι Octavia...

                      (μη βαράτε, ειναι νωρίς)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • T
                        thanos last edited by

                        Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                        Ειμαι της γνώμης πως το καλύτερο όχημα για LSD ειναι ενα VW βανάκι, βαμμένο στα χρώματα του ουράνιου τόξου. Όχι Octavia...

                        (μη βαράτε, ειναι νωρίς)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                          Ειμαι της γνώμης πως το καλύτερο όχημα για LSD ειναι ενα VW βανάκι, βαμμένο στα χρώματα του ουράνιου τόξου. Όχι Octavia...

                          Έτσι, έτσι... ακούς εκεί LSD σε Octavia, ξενέρωμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            tsilis last edited by

                            Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                            Λοιπόν, όντως, αν το εξάρι κιβώτιο του νέου RS είναι το 02Μ της VW, υπάρχει μπλοκέ ΑΤΒ Quaife και κοστίζει 550 λίρες χωρίς ΦΠΑ

                            http://www.quaife.co.uk
                            Εχει και τον εν Ελλάδι διανομέα (βλ. distributors), αλλά ας μην τον ποστάρω, να μη θεωρηθεί διαφήμιση.

                            Τον εν Ελλάδι διανομέα να τον ξεχάσει,γιατί μπορεί να λιποθυμήσει όταν ακούσει την τιμή(...από τα γέλια;)

                            Λογικά υπάρχει έτοιμο Άγγελε...τα οver 10 orders ισχύουν όπου αναφέρει στην τιμή POA...

                            Είναι μάλλον η καλύτερη λύση...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              pskarm last edited by

                              Επισης στα πολλα κομματια παιζει εκπτωση...
                              εμεις στο psclub φεραμε 7 μαζι.
                              μας εκαναν 10% εκπτωση (ηταν ομως η δευτερη φορα που κανουμε ομαδικη παραγγελια atb)
                              και τα μεταφορικα ηταν 130/7 +30/7 το εμβασμα...

                              απο 490λιρες αν θυμαμαι βγηκε 760ευρω τελικη τιμη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                pai-mei last edited by

                                Eυχαριστώ, παιδιά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr