-
Μετά από λίγες ημέρες συμβίωσης με το νέο (εταιρικό) αυτοκίνητο μερικές προσωπικές απόψεις....
- Οτι λέγεται για καθυστερημένη παράδοση, δεν ίσχυσε στην περίπτωση μας, καθώς 2 Plus Tsi Highline, παραδώθηκαν σχεδόν άμεσα (15 ημέρες).
- Το αυτοκίνητο είναι λιγότερο εξοπλισμένο από ότι περιμένει κάποιος στην έκδοση Highline, ειδικά εάν δεν το έχεις δει πριν στην έκθεση (όπως εμείς που παραγγείλαμε τυφλά, βλέποντας μόνο πληροφορίες από το internet). To Highline, σαφέστατα διαθέτει ότι αναφέρει η αντιπροσωπεία στο site, αλλά δεν έχει στο εσωτερικό μερικά από τα συνηθισμένα (για αυτοκίνητο 22000Ε): Χειριστήρια R/CD στο τιμόνι, μπροστά κεντρικό υποβραχιόνιο, πίσω ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα, θήκες στην οροφή (πλην γυαλιών), αξιοπρεπές R/CD (το RCD 300 είναι πολύ μέτριο), αυτόματους υαλοκαθαριστήρες/φώτα, κλειδαριές που να κλειδώνουν αυτόματα μετά τα 50χλμ, ηλεκτρικά παράθυρα που να κλείνουν με το R/C.
Επίσης λείπoυν (αναφέρεται το γεγονός αυτό στο site) οι προβολείς ομίχλης, οι οποίοι πολύ δύσκολα μπορούν να τοποθετηθούν και σαν aftermarket. - Εξωτερικά το αυτοκίνητο δείχνει καλοφτιαγμένο, αλλά τα πλαστικά απλά καλής προσαρμογής (π.χ. η μάσκα στο δικό μου ήταν ξεκουμπωμένη στην παράδοση και χρειάστηκε να την κουμπώσουν πάλι στην αντιπροσωπεία). Οι πόρτες όμως κλείνουν με καταπληκτικό τρόπο, οι μεντεσέδες έχουν φοβερή αίσθηση, οι τσιμούχες γύρω από τις πόρτες έχουν άριστη εφαρμογή, το χρώμα είναι εντυπωσιακά προσαρμοσμένο. Οι ζάντες και λάστιχα είναι εξαιρετικής ποιότητας. Ενα λειτουργικό λάθος (για την Αθήνα) αποτελεί στο πόσο λίγο κλείνουν οι καθρέπτες, οι οποίοι είναι πανάκριβοι.
Εμφανισιακά το αυτοκίνητο (υποκειμενικά) δείχνει εξαιρετικά όμορφο και διακριτικά σπορτίβ κρύβοντας (την όποια) πολυμορφικότητα του. Εδώ επίσης ένα .... μειονέκτημα: Στο πίσω μέρος πλέον υπάρχει το σήμα TSI, με αποτέλεσμα τα κάθε λογής GTxxxx να κολάνε στον προφυλακτήρα πιέζοντας για κάτι... - Εσωτερικά, πέρα από τις ελλείψεις που ανέφερα στο 2, δεν υπάρχουν περιθώρια αμφισβήτησης της ποιότητας και της λειτουργικότητας. Ολα είναι εξαιρετικά φτιαγμένα, προσαρμοσμένα και εξοικιώνεσαι αμέσως μαζί του. Πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να πιέζει πλήκτρα ή να χρησιμοποιεί διακόπτες, μόνο για την αίσθηση. Αν θα πρέπει και εδώ να βρούμε κάτι στα πλην, αυτό θα ήταν η θέση του αναπτήρα και η έλλειψη δεύτερης πρίζας.
Σαν πιο δυνατό σημείο, θα έβρισκα την αίσθηση του υλικού (δέρμα) στο τιμόνι.
Από χώρους, έχει τους τυπικούς για ένα χατσμπακ με μεγάλο πορτμπαγκάζ, αλλά όχι ενός πολυμορφικού. - Στον δρόμο...
5.1 Κινητήρας.
Διαβάζοντας στο forum πολλά για τον TSI (κυρίως περί αξιοπιστίας), ήμουν περίεργος στο να κάνω την εκτίμηση μου. Βέβαια δεν μπορώ ακόμα να μιλήσω για αξιοπιστία (2500χλμ), αλλά η αίσθηση είναι απλά απίστευτη για 1400κκ. Τράβηγμα (με την πραγματική έννοια) παντού, απίστευτη ροπή, ανεπαίσθητο lag, ηδονικός θόρυβος από την τουρμπίνα. εχω οδηγήσει λόγω εργασίας (ταξίδια....) πολλά αυτοκίνητα διαφόρων κυβισμών. Εξαιρώντας τα εξωτικά, ο TSI δίνει στο Golf το κάτι παραπάνω που σε κάνει απλά να αδιαφορείς για την όποια υποψία μικρής αξιοπιστίας που σπέρνουν οι πολέμιοι.
Απο κατανάλωση, λογικότατη. Τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι, ελάχιστα μεγαλύτερη από ένα Atos που επίσης χρησιμοποιώ!!!
Βενζίνη, βάζω απλή και όταν δοκίμασα σούπερ δεν είδα διαφορά...
5.2 Κρατήματα
Πολύ καλά, απλά είναι υποστροφικό (μάλλον λόγω ροπής). Το τιμόνι είναι γρήγορο με καλή πληροφορία, στην εθνική κινούμενος με 140 στο cruiser, απλά δεν χρειάζεται πουθενά να πατήσεις φρένο ή να κόψεις (πλην κάφρων). Σε δρόμο με αρκετές στροφές (Ιτέα-Ναύπακτος) σου φτιάχνει την ημέρα εάν είσαι προσεκτικός με το δεξί πεντάλ. Εχοντας οδηγήσει και το Focus 1.6 στον ίδιο δρόμο, το προσωπικό μου συμπέρασμα είναι ότι μπαίνει (...και βγαίνει) με τα ίδια χιλιόμετρα αλλά ενώ το VW σε κουράζει λιγότερο, το Focus σου δίνει ένα κλικ πιο πάνω αίσθηση σιγουριάς υπερστρέφοντας ανεπαίσθητα. Πάντως το VW είναι σίγουρο ότι θα καλύψει την κάθε διαδρομή με μικρότερο χρόνο, αφού βρίσκεται σε άλλο επίπεδο ιπποδύναμης, αλλά και είναι τόσο ξεκούραστο που σε βοηθάει να πιέζεις για μεγαλύτερο διάστημα.
5.3 Ποιότητα κύλισης
Εξαιρετική. Κινείται απίστευτα ποιοτικά, σου θυμίζει κάτι από πολύ μεγαλύτερη κατηγορία, πράγμα που προκύπτει από τον κινητήρα που είναι από αθόρυβος έως απολαυστικός όταν ακούς την τουρμπίνα. Μόνο μειονέκτημα, αεροδυναμικός θόρυβος από του καθρέπτες μάλλον, πάνω απο τα 140χλμ. Μεγάλη προσοχή όμως θέλει το cruiser, καθώς σε κακομαθαίνει και τεμπελιάζεις, απομακρύνοντας το πόδι σου από τα πεντάλ με αποτέλεσμα εάν χρειαστεί να πατήσεις φρένο, να καθυστερείς.
Συμπέρασμα (Προσωπικό πάντα)
Ενα εξαιρετικό αυτοκίνητο για την κατηγορία, άνευ ανταγωνισμού λόγω κινητήρα, το οποίο εάν ήταν λίγο περισσότερο προσεγμένο σε θέμα εξοπλισμού (ακόμα και 2000 ευρώ ακριβότερο) θα ήταν το κελεπούρι της χρονιάς. Πάντως είναι το απόλυτο αυτοκίνητο για εταιρική χρήση (βλέπε παρακάτω)Χρηματοοικονομικά
Το αυτοκίνητο 'αγοράστηκε' ως εταιρικό με μακροχρόνια μίσθωση 36 μηνών με εξαγορά.
Το συνολικό τίμημα που θα καταβληθεί σε 36 μήνες, έως και την εξαγορά του είναι 29500 ευρώ και περιλαμβάνει όλα τα κόστη πλην βενζίνης.
Η σκέψη της εταιρείας μας ήταν η κάτωθι:
Καταβάλλονται 29500 ευρώ σε 36 μήνες (μαζί με τον ΦΠΑ που δεν εκπίπτει).
Στους 36 μήνες η φορολογική ωφέλεια της επιχείρισης είναι 11500 ευρώ.
Η πιθανή τιμή μεταπώλησης (ελέω Golf) είναι 14000 ευρώ.
Αρα συνολικό όφελος 11500+14000=25500 ευρώ.
Επίσης η εταιρεία λόγω της φύσης της πρέπει να καλύπτει να έξοδα μετακίνησης και χρήσης των ΙΧ των συνεργατών της. Αυτά ανέρχονται σε 150x3=450 ευρώ για ΤΚ 3 ετών, 900x3=2700 για μικτή ασφάλεια 3 ετών, 400x3=1200 ευρώ για service 3 ετών, 400 για μία αλλαγή ελαστικών στα 3 έτη. Αρα συνολικά θα πλήρωνε 450+2700+1200+400=4750 ευρώ για χρήση αυτοκινήτου για κάθε συνεργάτη ούτως ή άλλως.
Εάν αθροίσουμε τα οφέλη, το ποσό ανέρχεται σε 25500+4750=30250, δηλαδή το αυτοκίνητο πρακτικά δεν κοστίζει τίποτα για την χρήση 3 ετών πλην ίσως της χρηματοδότησης του μέχρι την εξόφλησή του. Επίσης λόγω της συνεργασίας και των παροχών της συγκεκριμένης εταιρεία μακροχρόνιας μίσθωσης, η εταιρεία μπορεί να εκπίπτει τα έξοδα καυσίμων κατά 100% και όχι κατά το 25% που ισχύει γενικά. -
Μετά από λίγες ημέρες συμβίωσης με το νέο (εταιρικό) αυτοκίνητο μερικές προσωπικές απόψεις....
- Οτι λέγεται για καθυστερημένη παράδοση, δεν ίσχυσε στην περίπτωση μας, καθώς 2 Plus Tsi Highline, παραδώθηκαν σχεδόν άμεσα (15 ημέρες).
- Το αυτοκίνητο είναι λιγότερο εξοπλισμένο από ότι περιμένει κάποιος στην έκδοση Highline, ειδικά εάν δεν το έχεις δει πριν στην έκθεση (όπως εμείς που παραγγείλαμε τυφλά, βλέποντας μόνο πληροφορίες από το internet). To Highline, σαφέστατα διαθέτει ότι αναφέρει η αντιπροσωπεία στο site, αλλά δεν έχει στο εσωτερικό μερικά από τα συνηθισμένα (για αυτοκίνητο 22000Ε): Χειριστήρια R/CD στο τιμόνι, μπροστά κεντρικό υποβραχιόνιο, πίσω ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα, θήκες στην οροφή (πλην γυαλιών), αξιοπρεπές R/CD (το RCD 300 είναι πολύ μέτριο), αυτόματους υαλοκαθαριστήρες/φώτα, κλειδαριές που να κλειδώνουν αυτόματα μετά τα 50χλμ, ηλεκτρικά παράθυρα που να κλείνουν με το R/C.
Επίσης λείπoυν (αναφέρεται το γεγονός αυτό στο site) οι προβολείς ομίχλης, οι οποίοι πολύ δύσκολα μπορούν να τοποθετηθούν και σαν aftermarket. - Εξωτερικά το αυτοκίνητο δείχνει καλοφτιαγμένο, αλλά τα πλαστικά απλά καλής προσαρμογής (π.χ. η μάσκα στο δικό μου ήταν ξεκουμπωμένη στην παράδοση και χρειάστηκε να την κουμπώσουν πάλι στην αντιπροσωπεία). Οι πόρτες όμως κλείνουν με καταπληκτικό τρόπο, οι μεντεσέδες έχουν φοβερή αίσθηση, οι τσιμούχες γύρω από τις πόρτες έχουν άριστη εφαρμογή, το χρώμα είναι εντυπωσιακά προσαρμοσμένο. Οι ζάντες και λάστιχα είναι εξαιρετικής ποιότητας. Ενα λειτουργικό λάθος (για την Αθήνα) αποτελεί στο πόσο λίγο κλείνουν οι καθρέπτες, οι οποίοι είναι πανάκριβοι.
Εμφανισιακά το αυτοκίνητο (υποκειμενικά) δείχνει εξαιρετικά όμορφο και διακριτικά σπορτίβ κρύβοντας (την όποια) πολυμορφικότητα του. Εδώ επίσης ένα .... μειονέκτημα: Στο πίσω μέρος πλέον υπάρχει το σήμα TSI, με αποτέλεσμα τα κάθε λογής GTxxxx να κολάνε στον προφυλακτήρα πιέζοντας για κάτι... - Εσωτερικά, πέρα από τις ελλείψεις που ανέφερα στο 2, δεν υπάρχουν περιθώρια αμφισβήτησης της ποιότητας και της λειτουργικότητας. Ολα είναι εξαιρετικά φτιαγμένα, προσαρμοσμένα και εξοικιώνεσαι αμέσως μαζί του. Πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να πιέζει πλήκτρα ή να χρησιμοποιεί διακόπτες, μόνο για την αίσθηση. Αν θα πρέπει και εδώ να βρούμε κάτι στα πλην, αυτό θα ήταν η θέση του αναπτήρα και η έλλειψη δεύτερης πρίζας.
Σαν πιο δυνατό σημείο, θα έβρισκα την αίσθηση του υλικού (δέρμα) στο τιμόνι.
Από χώρους, έχει τους τυπικούς για ένα χατσμπακ με μεγάλο πορτμπαγκάζ, αλλά όχι ενός πολυμορφικού. - Στον δρόμο...
5.1 Κινητήρας.
Διαβάζοντας στο forum πολλά για τον TSI (κυρίως περί αξιοπιστίας), ήμουν περίεργος στο να κάνω την εκτίμηση μου. Βέβαια δεν μπορώ ακόμα να μιλήσω για αξιοπιστία (2500χλμ), αλλά η αίσθηση είναι απλά απίστευτη για 1400κκ. Τράβηγμα (με την πραγματική έννοια) παντού, απίστευτη ροπή, ανεπαίσθητο lag, ηδονικός θόρυβος από την τουρμπίνα. εχω οδηγήσει λόγω εργασίας (ταξίδια....) πολλά αυτοκίνητα διαφόρων κυβισμών. Εξαιρώντας τα εξωτικά, ο TSI δίνει στο Golf το κάτι παραπάνω που σε κάνει απλά να αδιαφορείς για την όποια υποψία μικρής αξιοπιστίας που σπέρνουν οι πολέμιοι.
Απο κατανάλωση, λογικότατη. Τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι, ελάχιστα μεγαλύτερη από ένα Atos που επίσης χρησιμοποιώ!!!
Βενζίνη, βάζω απλή και όταν δοκίμασα σούπερ δεν είδα διαφορά...
5.2 Κρατήματα
Πολύ καλά, απλά είναι υποστροφικό (μάλλον λόγω ροπής). Το τιμόνι είναι γρήγορο με καλή πληροφορία, στην εθνική κινούμενος με 140 στο cruiser, απλά δεν χρειάζεται πουθενά να πατήσεις φρένο ή να κόψεις (πλην κάφρων). Σε δρόμο με αρκετές στροφές (Ιτέα-Ναύπακτος) σου φτιάχνει την ημέρα εάν είσαι προσεκτικός με το δεξί πεντάλ. Εχοντας οδηγήσει και το Focus 1.6 στον ίδιο δρόμο, το προσωπικό μου συμπέρασμα είναι ότι μπαίνει (...και βγαίνει) με τα ίδια χιλιόμετρα αλλά ενώ το VW σε κουράζει λιγότερο, το Focus σου δίνει ένα κλικ πιο πάνω αίσθηση σιγουριάς υπερστρέφοντας ανεπαίσθητα. Πάντως το VW είναι σίγουρο ότι θα καλύψει την κάθε διαδρομή με μικρότερο χρόνο, αφού βρίσκεται σε άλλο επίπεδο ιπποδύναμης, αλλά και είναι τόσο ξεκούραστο που σε βοηθάει να πιέζεις για μεγαλύτερο διάστημα.
5.3 Ποιότητα κύλισης
Εξαιρετική. Κινείται απίστευτα ποιοτικά, σου θυμίζει κάτι από πολύ μεγαλύτερη κατηγορία, πράγμα που προκύπτει από τον κινητήρα που είναι από αθόρυβος έως απολαυστικός όταν ακούς την τουρμπίνα. Μόνο μειονέκτημα, αεροδυναμικός θόρυβος από του καθρέπτες μάλλον, πάνω απο τα 140χλμ. Μεγάλη προσοχή όμως θέλει το cruiser, καθώς σε κακομαθαίνει και τεμπελιάζεις, απομακρύνοντας το πόδι σου από τα πεντάλ με αποτέλεσμα εάν χρειαστεί να πατήσεις φρένο, να καθυστερείς.
Συμπέρασμα (Προσωπικό πάντα)
Ενα εξαιρετικό αυτοκίνητο για την κατηγορία, άνευ ανταγωνισμού λόγω κινητήρα, το οποίο εάν ήταν λίγο περισσότερο προσεγμένο σε θέμα εξοπλισμού (ακόμα και 2000 ευρώ ακριβότερο) θα ήταν το κελεπούρι της χρονιάς. Πάντως είναι το απόλυτο αυτοκίνητο για εταιρική χρήση (βλέπε παρακάτω)Χρηματοοικονομικά
Το αυτοκίνητο 'αγοράστηκε' ως εταιρικό με μακροχρόνια μίσθωση 36 μηνών με εξαγορά.
Το συνολικό τίμημα που θα καταβληθεί σε 36 μήνες, έως και την εξαγορά του είναι 29500 ευρώ και περιλαμβάνει όλα τα κόστη πλην βενζίνης.
Η σκέψη της εταιρείας μας ήταν η κάτωθι:
Καταβάλλονται 29500 ευρώ σε 36 μήνες (μαζί με τον ΦΠΑ που δεν εκπίπτει).
Στους 36 μήνες η φορολογική ωφέλεια της επιχείρισης είναι 11500 ευρώ.
Η πιθανή τιμή μεταπώλησης (ελέω Golf) είναι 14000 ευρώ.
Αρα συνολικό όφελος 11500+14000=25500 ευρώ.
Επίσης η εταιρεία λόγω της φύσης της πρέπει να καλύπτει να έξοδα μετακίνησης και χρήσης των ΙΧ των συνεργατών της. Αυτά ανέρχονται σε 150x3=450 ευρώ για ΤΚ 3 ετών, 900x3=2700 για μικτή ασφάλεια 3 ετών, 400x3=1200 ευρώ για service 3 ετών, 400 για μία αλλαγή ελαστικών στα 3 έτη. Αρα συνολικά θα πλήρωνε 450+2700+1200+400=4750 ευρώ για χρήση αυτοκινήτου για κάθε συνεργάτη ούτως ή άλλως.
Εάν αθροίσουμε τα οφέλη, το ποσό ανέρχεται σε 25500+4750=30250, δηλαδή το αυτοκίνητο πρακτικά δεν κοστίζει τίποτα για την χρήση 3 ετών πλην ίσως της χρηματοδότησης του μέχρι την εξόφλησή του. Επίσης λόγω της συνεργασίας και των παροχών της συγκεκριμένης εταιρεία μακροχρόνιας μίσθωσης, η εταιρεία μπορεί να εκπίπτει τα έξοδα καυσίμων κατά 100% και όχι κατά το 25% που ισχύει γενικά. -
Μετά από λίγες ημέρες συμβίωσης με το νέο (εταιρικό) αυτοκίνητο μερικές προσωπικές απόψεις....
- Οτι λέγεται για καθυστερημένη παράδοση, δεν ίσχυσε στην περίπτωση μας, καθώς 2 Plus Tsi Highline, παραδώθηκαν σχεδόν άμεσα (15 ημέρες).
- Το αυτοκίνητο είναι λιγότερο εξοπλισμένο από ότι περιμένει κάποιος στην έκδοση Highline, ειδικά εάν δεν το έχεις δει πριν στην έκθεση (όπως εμείς που παραγγείλαμε τυφλά, βλέποντας μόνο πληροφορίες από το internet). To Highline, σαφέστατα διαθέτει ότι αναφέρει η αντιπροσωπεία στο site, αλλά δεν έχει στο εσωτερικό μερικά από τα συνηθισμένα (για αυτοκίνητο 22000Ε): Χειριστήρια R/CD στο τιμόνι, μπροστά κεντρικό υποβραχιόνιο, πίσω ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα, θήκες στην οροφή (πλην γυαλιών), αξιοπρεπές R/CD (το RCD 300 είναι πολύ μέτριο), αυτόματους υαλοκαθαριστήρες/φώτα, κλειδαριές που να κλειδώνουν αυτόματα μετά τα 50χλμ, ηλεκτρικά παράθυρα που να κλείνουν με το R/C.
Επίσης λείπoυν (αναφέρεται το γεγονός αυτό στο site) οι προβολείς ομίχλης, οι οποίοι πολύ δύσκολα μπορούν να τοποθετηθούν και σαν aftermarket. - Εξωτερικά το αυτοκίνητο δείχνει καλοφτιαγμένο, αλλά τα πλαστικά απλά καλής προσαρμογής (π.χ. η μάσκα στο δικό μου ήταν ξεκουμπωμένη στην παράδοση και χρειάστηκε να την κουμπώσουν πάλι στην αντιπροσωπεία). Οι πόρτες όμως κλείνουν με καταπληκτικό τρόπο, οι μεντεσέδες έχουν φοβερή αίσθηση, οι τσιμούχες γύρω από τις πόρτες έχουν άριστη εφαρμογή, το χρώμα είναι εντυπωσιακά προσαρμοσμένο. Οι ζάντες και λάστιχα είναι εξαιρετικής ποιότητας. Ενα λειτουργικό λάθος (για την Αθήνα) αποτελεί στο πόσο λίγο κλείνουν οι καθρέπτες, οι οποίοι είναι πανάκριβοι.
Εμφανισιακά το αυτοκίνητο (υποκειμενικά) δείχνει εξαιρετικά όμορφο και διακριτικά σπορτίβ κρύβοντας (την όποια) πολυμορφικότητα του. Εδώ επίσης ένα .... μειονέκτημα: Στο πίσω μέρος πλέον υπάρχει το σήμα TSI, με αποτέλεσμα τα κάθε λογής GTxxxx να κολάνε στον προφυλακτήρα πιέζοντας για κάτι... - Εσωτερικά, πέρα από τις ελλείψεις που ανέφερα στο 2, δεν υπάρχουν περιθώρια αμφισβήτησης της ποιότητας και της λειτουργικότητας. Ολα είναι εξαιρετικά φτιαγμένα, προσαρμοσμένα και εξοικιώνεσαι αμέσως μαζί του. Πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να πιέζει πλήκτρα ή να χρησιμοποιεί διακόπτες, μόνο για την αίσθηση. Αν θα πρέπει και εδώ να βρούμε κάτι στα πλην, αυτό θα ήταν η θέση του αναπτήρα και η έλλειψη δεύτερης πρίζας.
Σαν πιο δυνατό σημείο, θα έβρισκα την αίσθηση του υλικού (δέρμα) στο τιμόνι.
Από χώρους, έχει τους τυπικούς για ένα χατσμπακ με μεγάλο πορτμπαγκάζ, αλλά όχι ενός πολυμορφικού. - Στον δρόμο...
5.1 Κινητήρας.
Διαβάζοντας στο forum πολλά για τον TSI (κυρίως περί αξιοπιστίας), ήμουν περίεργος στο να κάνω την εκτίμηση μου. Βέβαια δεν μπορώ ακόμα να μιλήσω για αξιοπιστία (2500χλμ), αλλά η αίσθηση είναι απλά απίστευτη για 1400κκ. Τράβηγμα (με την πραγματική έννοια) παντού, απίστευτη ροπή, ανεπαίσθητο lag, ηδονικός θόρυβος από την τουρμπίνα. εχω οδηγήσει λόγω εργασίας (ταξίδια....) πολλά αυτοκίνητα διαφόρων κυβισμών. Εξαιρώντας τα εξωτικά, ο TSI δίνει στο Golf το κάτι παραπάνω που σε κάνει απλά να αδιαφορείς για την όποια υποψία μικρής αξιοπιστίας που σπέρνουν οι πολέμιοι.
Απο κατανάλωση, λογικότατη. Τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι, ελάχιστα μεγαλύτερη από ένα Atos που επίσης χρησιμοποιώ!!!
Βενζίνη, βάζω απλή και όταν δοκίμασα σούπερ δεν είδα διαφορά...
5.2 Κρατήματα
Πολύ καλά, απλά είναι υποστροφικό (μάλλον λόγω ροπής). Το τιμόνι είναι γρήγορο με καλή πληροφορία, στην εθνική κινούμενος με 140 στο cruiser, απλά δεν χρειάζεται πουθενά να πατήσεις φρένο ή να κόψεις (πλην κάφρων). Σε δρόμο με αρκετές στροφές (Ιτέα-Ναύπακτος) σου φτιάχνει την ημέρα εάν είσαι προσεκτικός με το δεξί πεντάλ. Εχοντας οδηγήσει και το Focus 1.6 στον ίδιο δρόμο, το προσωπικό μου συμπέρασμα είναι ότι μπαίνει (...και βγαίνει) με τα ίδια χιλιόμετρα αλλά ενώ το VW σε κουράζει λιγότερο, το Focus σου δίνει ένα κλικ πιο πάνω αίσθηση σιγουριάς υπερστρέφοντας ανεπαίσθητα. Πάντως το VW είναι σίγουρο ότι θα καλύψει την κάθε διαδρομή με μικρότερο χρόνο, αφού βρίσκεται σε άλλο επίπεδο ιπποδύναμης, αλλά και είναι τόσο ξεκούραστο που σε βοηθάει να πιέζεις για μεγαλύτερο διάστημα.
5.3 Ποιότητα κύλισης
Εξαιρετική. Κινείται απίστευτα ποιοτικά, σου θυμίζει κάτι από πολύ μεγαλύτερη κατηγορία, πράγμα που προκύπτει από τον κινητήρα που είναι από αθόρυβος έως απολαυστικός όταν ακούς την τουρμπίνα. Μόνο μειονέκτημα, αεροδυναμικός θόρυβος από του καθρέπτες μάλλον, πάνω απο τα 140χλμ. Μεγάλη προσοχή όμως θέλει το cruiser, καθώς σε κακομαθαίνει και τεμπελιάζεις, απομακρύνοντας το πόδι σου από τα πεντάλ με αποτέλεσμα εάν χρειαστεί να πατήσεις φρένο, να καθυστερείς.
Συμπέρασμα (Προσωπικό πάντα)
Ενα εξαιρετικό αυτοκίνητο για την κατηγορία, άνευ ανταγωνισμού λόγω κινητήρα, το οποίο εάν ήταν λίγο περισσότερο προσεγμένο σε θέμα εξοπλισμού (ακόμα και 2000 ευρώ ακριβότερο) θα ήταν το κελεπούρι της χρονιάς. Πάντως είναι το απόλυτο αυτοκίνητο για εταιρική χρήση (βλέπε παρακάτω)Χρηματοοικονομικά
Το αυτοκίνητο 'αγοράστηκε' ως εταιρικό με μακροχρόνια μίσθωση 36 μηνών με εξαγορά.
Το συνολικό τίμημα που θα καταβληθεί σε 36 μήνες, έως και την εξαγορά του είναι 29500 ευρώ και περιλαμβάνει όλα τα κόστη πλην βενζίνης.
Η σκέψη της εταιρείας μας ήταν η κάτωθι:
Καταβάλλονται 29500 ευρώ σε 36 μήνες (μαζί με τον ΦΠΑ που δεν εκπίπτει).
Στους 36 μήνες η φορολογική ωφέλεια της επιχείρισης είναι 11500 ευρώ.
Η πιθανή τιμή μεταπώλησης (ελέω Golf) είναι 14000 ευρώ.
Αρα συνολικό όφελος 11500+14000=25500 ευρώ.
Επίσης η εταιρεία λόγω της φύσης της πρέπει να καλύπτει να έξοδα μετακίνησης και χρήσης των ΙΧ των συνεργατών της. Αυτά ανέρχονται σε 150x3=450 ευρώ για ΤΚ 3 ετών, 900x3=2700 για μικτή ασφάλεια 3 ετών, 400x3=1200 ευρώ για service 3 ετών, 400 για μία αλλαγή ελαστικών στα 3 έτη. Αρα συνολικά θα πλήρωνε 450+2700+1200+400=4750 ευρώ για χρήση αυτοκινήτου για κάθε συνεργάτη ούτως ή άλλως.
Εάν αθροίσουμε τα οφέλη, το ποσό ανέρχεται σε 25500+4750=30250, δηλαδή το αυτοκίνητο πρακτικά δεν κοστίζει τίποτα για την χρήση 3 ετών πλην ίσως της χρηματοδότησης του μέχρι την εξόφλησή του. Επίσης λόγω της συνεργασίας και των παροχών της συγκεκριμένης εταιρεία μακροχρόνιας μίσθωσης, η εταιρεία μπορεί να εκπίπτει τα έξοδα καυσίμων κατά 100% και όχι κατά το 25% που ισχύει γενικά. -
Εχεις κατι πιο συγκεκριμενο για την καταναλωση; Επισης, πως ειναι στα ταξιδια απο πλευρας ανεσης;
-
Δεχόμαστε και + σε αυτό το τόπικ
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 979#775979
-
Εχεις κατι πιο συγκεκριμενο για την καταναλωση; Επισης, πως ειναι στα ταξιδια απο πλευρας ανεσης;
Χρόνια πολλά...
Οπως γράφω και για την ποιότητα κύλισης, είναι αθόρυβο και εξαιρετικό με αναρτήσεις που αποσβένουν κάθε μικρή ή μεγάλη ανωμαλία σε σημείο που αναριωτιέσαι εάν επισκεύασαν τον δρόμο (έκδοση Highline χωρίς την sport ανάρτηση). Μικρό πρόβλημα αποτελεί η έλλειψη δεύτερης παροχής (π.χ. για φόρτιση κινητού), κεντρικού μπράτσου οδηγού, μέτριο R/CD για να μιλήσουμε σε μεγάλη λεπτομέρεια.
Σχετικά με την κατανάλωση, υπολόγισε κάτι σε 7.0-9.0 l/100 χλμ σε μικτή χρήση, αλλά με ελαφρύ πόδι όσο το στρώνω (έως 140-150χλμ και ήρεμες επιταχύνσεις). -
Μια χαρα ακουγεται για τα γουστα μου. Θα περιμενω παντως λιγακι για τυχον παιδικες ασθενειες. Παντως το συγκεκριμενο μοντελο το ειδα προσφατα και πραγματικα εντυπωσιαστηκα. Απο τις φωτογραφιες δεν μπορω να πω οτι ειχα ενθουσιαστει αλλα απο κοντα με κερδισε αμεσως. Ειναι αληθεια παντως οτι κι εγω προσεξα την ελλειψη υποβραχιονιου και χειριστηριων στο τιμονι. Ειδικα το υποβραχιονιο θα επρεπε να ειναι στο βασικο εξοπλισμο, στην πλουσια 'οικογενειακη' εκδοση Highline.
Eυχαριστω για την απαντηση.
-
Φίλε gatoz, ας μην ανοίγουμε καλύτερα άλλο θέμα για το Golf Plus με τον TSI. Σε παρακαλώ να βάλεις τη δημοσίευσή σου στο θέμα Golf GT TSI (140 & 170). Το παρόν κλειδώνεται.
(Moderator nass)
Πρώτες εμπειρίες και διαπιστώσεις από Golf Plus TSI