Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Subaru Legacy
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Subaru Legacy
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Μελλοντικά Μοντέλα
    18
    28
    220
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mika_hakkinen last edited by

      Ψαρέψαμε από το Hollywood Extra το βασισμένο στο 407 sw chop στα δεξιά. Απεικονίζει το επόμενο Subaru Legacy σε μία αρκετά πιθανή εκδοχή αν λάβουμε υπόψη μας τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία φρόντιζε μέχρι και σήμερα η μία γενιά να ακολουθεί πιστά τη βασική σχεδιαστική γραμμή της προηγούμενης. Κάτι σαν το Ιαπωνικό Golf ας πούμε...

      To Legacy δεν πούλησε ποτέ αρκετά και ας ήταν ανέκαθεν ένα καλό έως άριστο αυτοκίνητο. Το υπάρχον μοντέλο προσπάθησε σκληρά να αναβαθμίσει τo image της σειράς, προσφέροντας δραματικά καλύτερη απτή ποιότητα και κάπως πιο ενδιαφέρουσα σχεδίαση. Στην πράξη όμως το Legacy παρέμεινε στη συνείδηση του κόσμου ένα τέρας αξιοπιστίας, με αδιάφορη εμφάνιση, σχετικά χαμηλές πωλήσεις (μαζί με το πλεονέκτημα του exclusivity για όποιον ενδιαφέρεται) και τσιμπημένη τιμή.

      Είναι δύσκολο να είσαι Subaru αν δε σε λένε Impreza.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • M
        mika_hakkinen last edited by

        Ψαρέψαμε από το Hollywood Extra το βασισμένο στο 407 sw chop στα δεξιά. Απεικονίζει το επόμενο Subaru Legacy σε μία αρκετά πιθανή εκδοχή αν λάβουμε υπόψη μας τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία φρόντιζε μέχρι και σήμερα η μία γενιά να ακολουθεί πιστά τη βασική σχεδιαστική γραμμή της προηγούμενης. Κάτι σαν το Ιαπωνικό Golf ας πούμε...

        To Legacy δεν πούλησε ποτέ αρκετά και ας ήταν ανέκαθεν ένα καλό έως άριστο αυτοκίνητο. Το υπάρχον μοντέλο προσπάθησε σκληρά να αναβαθμίσει τo image της σειράς, προσφέροντας δραματικά καλύτερη απτή ποιότητα και κάπως πιο ενδιαφέρουσα σχεδίαση. Στην πράξη όμως το Legacy παρέμεινε στη συνείδηση του κόσμου ένα τέρας αξιοπιστίας, με αδιάφορη εμφάνιση, σχετικά χαμηλές πωλήσεις (μαζί με το πλεονέκτημα του exclusivity για όποιον ενδιαφέρεται) και τσιμπημένη τιμή.

        Είναι δύσκολο να είσαι Subaru αν δε σε λένε Impreza.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mika_hakkinen last edited by

          Ψαρέψαμε από το Hollywood Extra το βασισμένο στο 407 sw chop στα δεξιά. Απεικονίζει το επόμενο Subaru Legacy σε μία αρκετά πιθανή εκδοχή αν λάβουμε υπόψη μας τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία φρόντιζε μέχρι και σήμερα η μία γενιά να ακολουθεί πιστά τη βασική σχεδιαστική γραμμή της προηγούμενης. Κάτι σαν το Ιαπωνικό Golf ας πούμε...

          To Legacy δεν πούλησε ποτέ αρκετά και ας ήταν ανέκαθεν ένα καλό έως άριστο αυτοκίνητο. Το υπάρχον μοντέλο προσπάθησε σκληρά να αναβαθμίσει τo image της σειράς, προσφέροντας δραματικά καλύτερη απτή ποιότητα και κάπως πιο ενδιαφέρουσα σχεδίαση. Στην πράξη όμως το Legacy παρέμεινε στη συνείδηση του κόσμου ένα τέρας αξιοπιστίας, με αδιάφορη εμφάνιση, σχετικά χαμηλές πωλήσεις (μαζί με το πλεονέκτημα του exclusivity για όποιον ενδιαφέρεται) και τσιμπημένη τιμή.

          Είναι δύσκολο να είσαι Subaru αν δε σε λένε Impreza.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            techadmin admin last edited by

            Το λάθος της Subaru ήταν πως δεν έφερε στην Ευρώπη γρήγορες εκδόσεις του Legacy.

            Ακόμα και στα Impreza η πλειοψηφία των πωλήσεων ανήκει στα WRX/STi, ένα Legacy με μηχανικά μέρη STi ή ένα Outback με 220 άλογα και 2λιτρο turbo θα πούλαγαν 10πλάσια απο όλη τη σημερινή γκάμα.

            ΥΓ. Επδιή μπορεί να μη φαίνεται καλά η φώτο την ξανα-ανεβάζω:

            φαίνεται πολυ ωραίο πάντως, μου θυμίζουν λίγο toyota οι γραμμές του, ειδικά πίσω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              thymios last edited by

              Μα πλέον ΕΙΝΑΙ toyota...

              Όντως μεταξύ τογιότα και μάζντα 5....

              http://www.autogaleria.pl/tapety/img/ma ... 5_01_m.jpg

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                techadmin admin last edited by

                Είναι τoyota όσο opel ήταν το imprezza

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  pkatv last edited by

                  Τα Legacy/Outback είναι, στην Ελλάδα τουλάχιστον, απο τα πλέον υποτιμημένα αυτοκίνητα, αν και είναι κορυφαία σχεδόν σε κάθε τομέα. Πολλές φορές αναρωτιέμαι γιατί...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lpat2001 last edited by

                    Κατα την γνωμη μου οι αιτιες ειναι το κλασσικο σχημα σενταν χωρις σχεδιαστικες ιδιαιτεροτητες, οι εκδοσεις του ειναι μονο απο 2000 κυβικα και ανω και το κοστος ετσι ειναι υψηλο ...
                    Επισης και ο αυτοκινητιστικος τυπος δεν το περιλαμβανει σε συγκριτικα ωστε να το αναδειξει αφου λογω τετρακινησης νεν υπαρχουν ομοειδη ανταγωνιστικα μοντελα....
                    Κατι παρομοιο κανουν τωρα και στο ιμπρεζα 2.0R.Δεν υπαρχει τεστ του πουθενα και οι πωλησεις του ειναι πατος αν και απο πλευρας τιμης ειναι εξαιρετικο και το δινουν στα 25600 με δερματινα και αλλα αξεσουαρ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • M
                      meco last edited by

                      Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
                      Κατι παρομοιο κανουν τωρα και στο ιμπρεζα 2.0R.Δεν υπαρχει τεστ του πουθενα και οι πωλησεις του ειναι πατος αν και απο πλευρας τιμης ειναι εξαιρετικο και το δινουν στα 25600 με δερματινα και αλλα αξεσουαρ....

                      Συμφωνώ και εγώ. Το δίλιτρο impreza είναι απίστευτο αυτοκίνητο και παρόλα αυτά πάει άπατο. Θα μπορούσε η ίδια η subaru να το λανσάρει σαν ένα φθηνότερο Α4 quattro.
                      Εδώ που τα λέμε έχει αδικηθεί και από τους γρήγορους οδηγούς και από τα περιοδικά του χώρου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        titsataki last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                        Το λάθος της Subaru ήταν πως δεν έφερε στην Ευρώπη γρήγορες εκδόσεις του Legacy.

                        Ακόμα και στα Impreza η πλειοψηφία των πωλήσεων ανήκει στα WRX/STi, ένα Legacy με μηχανικά μέρη STi ή ένα Outback με 220 άλογα και 2λιτρο turbo θα πούλαγαν 10πλάσια απο όλη τη σημερινή γκάμα.

                        ΥΓ. Επδιή μπορεί να μη φαίνεται καλά η φώτο την ξανα-ανεβάζω:

                        φαίνεται πολυ ωραίο πάντως, μου θυμίζουν λίγο toyota οι γραμμές του, ειδικά πίσω.

                        H Subaru μερικες φορες φαινεται να μην βλεπει μακρια. Τωρα εχουν μια καινουργια τεχνικη για να παρουσιαζουν καινουργια ειδικα μοντελα. Το λενε Limited. Περισυ ειχαν το Legacy GT Spec B limited που εφετος εγινε κανονικο μοντελο και επισης απεκτησε και εξαρι κιβωτιο αλα STi. Επισης φετος εχουν το Sti Limited χωρις φτερουγα και με μαυρα Brembo και δερμα και ηλιοροφη. Αν πουλησει θα εμφανισθει και κανονικα του χρονου.
                        Αλλα χασαμε το Στεισον Legacy GT με μηχανικο κιβωτιο. Μονο αυτοματο. Λογος ολοι οι αγοραστες το παιρνανε αυτοματο και τα 5αρια δεν πουλαγανε. Οποτε η Σουμπαρου το σταματησε.

                        Παντως τοπικα ειχαμε το τουρμπατο Legacy GT εδω και 3 χρονια και σε εκδοση Outback. Το διλιτρο τουρμπατο ειναι ιστορια. Μονο Ιαπωνια με τρελλη συμπιεση και 100 οκτ βενζινα. Τωρα μονο 2,5 λιτρα.

                        Οταν αγοραζα αυτοκινητο το 2004 οδηγησα ενα Legacy GT με το τουρμπο αλλα αυτοματο. Και μετα κολητα το Sti και η διαφορα ηταν μερα με νυχτα. το εσωτερικο του Ιμπρεζα ηταν πολυ κατω απο του Λεγκασι αλλα απο αποδοση δεν συγκρινοταν. Και φυσικα η σκεψη μου ηταν τι στην ευχη αν ηθελα πολυτελεια θα επαιρνα Καντιλακ αν ηθελα ενα αυτοκινητο με ουμπαλα ξερουμε τι πηρα.

                        Νικος

                        Νικος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jim-theo last edited by

                          Ποιο μοιαζει με Μαζντα ρε παιδια και με Toyota πλακα κανετε κι απο που το συμπερανατε απο μια φωτο ψηλα και πισω;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            thymios last edited by

                            legacy concept

                            http://www.worldcarfans.com/3090111.006 ... cy-concept' target='_blank

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • J
                              johnkyr last edited by

                              μου άρεσε το legacy .... αλλά τελικά έκανα πίσω για τους παρακάτω λόγους.

                              1. 2000cc
                              2. 4x4 που επιβαρύνει αρκετά την κατανάλωση
                              3. μέτρια πλαστικά, σχεδίαση (το concept είναι χειρότερο)
                              4. εμπορικότητα μοντέλου
                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • J
                                j-marr last edited by

                                http://www.autoblog.com/2009/03/31/new- ... 10-legacy/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  giosou last edited by

                                  Ορίστε κι αυτό με μερικές φωτό από το εσωτερικό του:

                                  http://www.worldcarfans.com/9090331.018/all-new-subaru-legacy-sedan-unveiled-prior-to-new-york-auto-show-debut

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                    http://www.autoblog.com/2009/03/31/new-york-2009-preview-subaru-reveals-2010-legacy/

                                    Εγω δε βλεπω καλα ή πισω ειναι σαν το νεο avensis ??.Γενικα μετριοτατο σχεδιακι και προσωπικα προτιμω το υπαρχον μοντελο σε οτι αφορα την εξωτερικη του σχεδιαση, γιατι η εσωτερικη ειναι αισθητα αναβαθμισμενη. Αυτα απο τις φωτο τουλαχιστον.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dgrgtc last edited by

                                      Τι ειναι αυτο πια με τη σχεδιαση των Subaru....πρωτα το Impreza και τωρα το Legacy....απο το κακο στο χειροτερο....

                                      Προτιμω το ηδη υπαρχον Legacy σε station η sedan...ειναι κλασεις ανωτερο και πολυ πιο σπορτιφ σχεδιαστικα....τι να πω....Κριμα......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • sprsk
                                        sprsk last edited by

                                        Ειναι για γέλια οι Ανρθωποι . Απατη πάει η εταιρεία . Χαλάει και ότι εικόνα είχε δημιουργήσει απο τα WRC
                                        Οσο για το impresa 2.0 . Ηθελα να ήξερα πόσοι θα έδιναν 26000 για να το αγοράσουν Το αυτ/το είναι χάλια δεν βλεπετε .
                                        Κυκλοφορούν τοσα όμορφα δυνατά καλοστημένα μοντέλα . Δεν υπάρχει χώρος για το εκτρωμα με τα ασημί φλάς.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Στην Ελβετία άπλετος, τώρα που βγάλανε και diesel και σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            tasosdev last edited by

                                            Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                                            Ειναι για γέλια οι Ανρθωποι . Απατη πάει η εταιρεία . Χαλάει και ότι εικόνα είχε δημιουργήσει απο τα WRC
                                            Οσο για το impresa 2.0 . Ηθελα να ήξερα πόσοι θα έδιναν 26000 για να το αγοράσουν Το αυτ/το είναι χάλια δεν βλεπετε .
                                            Κυκλοφορούν τοσα όμορφα δυνατά καλοστημένα μοντέλα . Δεν υπάρχει χώρος για το εκτρωμα με τα ασημί φλάς.

                                            27400 κάνει το 2.5 wrx, και φαντάζομαι αν ανέβεις ένα βουνό με φιδέ δρόμο και με το έκτρωμα θα καταλάβεις γιατί το αγοράζουν

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr