-
Ψαρέψαμε από το Hollywood Extra το βασισμένο στο 407 sw chop στα δεξιά. Απεικονίζει το επόμενο Subaru Legacy σε μία αρκετά πιθανή εκδοχή αν λάβουμε υπόψη μας τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία φρόντιζε μέχρι και σήμερα η μία γενιά να ακολουθεί πιστά τη βασική σχεδιαστική γραμμή της προηγούμενης. Κάτι σαν το Ιαπωνικό Golf ας πούμε...
To Legacy δεν πούλησε ποτέ αρκετά και ας ήταν ανέκαθεν ένα καλό έως άριστο αυτοκίνητο. Το υπάρχον μοντέλο προσπάθησε σκληρά να αναβαθμίσει τo image της σειράς, προσφέροντας δραματικά καλύτερη απτή ποιότητα και κάπως πιο ενδιαφέρουσα σχεδίαση. Στην πράξη όμως το Legacy παρέμεινε στη συνείδηση του κόσμου ένα τέρας αξιοπιστίας, με αδιάφορη εμφάνιση, σχετικά χαμηλές πωλήσεις (μαζί με το πλεονέκτημα του exclusivity για όποιον ενδιαφέρεται) και τσιμπημένη τιμή.
Είναι δύσκολο να είσαι Subaru αν δε σε λένε Impreza.
-
Ψαρέψαμε από το Hollywood Extra το βασισμένο στο 407 sw chop στα δεξιά. Απεικονίζει το επόμενο Subaru Legacy σε μία αρκετά πιθανή εκδοχή αν λάβουμε υπόψη μας τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία φρόντιζε μέχρι και σήμερα η μία γενιά να ακολουθεί πιστά τη βασική σχεδιαστική γραμμή της προηγούμενης. Κάτι σαν το Ιαπωνικό Golf ας πούμε...
To Legacy δεν πούλησε ποτέ αρκετά και ας ήταν ανέκαθεν ένα καλό έως άριστο αυτοκίνητο. Το υπάρχον μοντέλο προσπάθησε σκληρά να αναβαθμίσει τo image της σειράς, προσφέροντας δραματικά καλύτερη απτή ποιότητα και κάπως πιο ενδιαφέρουσα σχεδίαση. Στην πράξη όμως το Legacy παρέμεινε στη συνείδηση του κόσμου ένα τέρας αξιοπιστίας, με αδιάφορη εμφάνιση, σχετικά χαμηλές πωλήσεις (μαζί με το πλεονέκτημα του exclusivity για όποιον ενδιαφέρεται) και τσιμπημένη τιμή.
Είναι δύσκολο να είσαι Subaru αν δε σε λένε Impreza.
-
Ψαρέψαμε από το Hollywood Extra το βασισμένο στο 407 sw chop στα δεξιά. Απεικονίζει το επόμενο Subaru Legacy σε μία αρκετά πιθανή εκδοχή αν λάβουμε υπόψη μας τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία φρόντιζε μέχρι και σήμερα η μία γενιά να ακολουθεί πιστά τη βασική σχεδιαστική γραμμή της προηγούμενης. Κάτι σαν το Ιαπωνικό Golf ας πούμε...
To Legacy δεν πούλησε ποτέ αρκετά και ας ήταν ανέκαθεν ένα καλό έως άριστο αυτοκίνητο. Το υπάρχον μοντέλο προσπάθησε σκληρά να αναβαθμίσει τo image της σειράς, προσφέροντας δραματικά καλύτερη απτή ποιότητα και κάπως πιο ενδιαφέρουσα σχεδίαση. Στην πράξη όμως το Legacy παρέμεινε στη συνείδηση του κόσμου ένα τέρας αξιοπιστίας, με αδιάφορη εμφάνιση, σχετικά χαμηλές πωλήσεις (μαζί με το πλεονέκτημα του exclusivity για όποιον ενδιαφέρεται) και τσιμπημένη τιμή.
Είναι δύσκολο να είσαι Subaru αν δε σε λένε Impreza.
-
Το λάθος της Subaru ήταν πως δεν έφερε στην Ευρώπη γρήγορες εκδόσεις του Legacy.
Ακόμα και στα Impreza η πλειοψηφία των πωλήσεων ανήκει στα WRX/STi, ένα Legacy με μηχανικά μέρη STi ή ένα Outback με 220 άλογα και 2λιτρο turbo θα πούλαγαν 10πλάσια απο όλη τη σημερινή γκάμα.
ΥΓ. Επδιή μπορεί να μη φαίνεται καλά η φώτο την ξανα-ανεβάζω:
φαίνεται πολυ ωραίο πάντως, μου θυμίζουν λίγο toyota οι γραμμές του, ειδικά πίσω.
-
Μα πλέον ΕΙΝΑΙ toyota...
Όντως μεταξύ τογιότα και μάζντα 5....
http://www.autogaleria.pl/tapety/img/ma ... 5_01_m.jpg
-
Είναι τoyota όσο opel ήταν το imprezza
-
Τα Legacy/Outback είναι, στην Ελλάδα τουλάχιστον, απο τα πλέον υποτιμημένα αυτοκίνητα, αν και είναι κορυφαία σχεδόν σε κάθε τομέα. Πολλές φορές αναρωτιέμαι γιατί...
-
Κατα την γνωμη μου οι αιτιες ειναι το κλασσικο σχημα σενταν χωρις σχεδιαστικες ιδιαιτεροτητες, οι εκδοσεις του ειναι μονο απο 2000 κυβικα και ανω και το κοστος ετσι ειναι υψηλο ...
Επισης και ο αυτοκινητιστικος τυπος δεν το περιλαμβανει σε συγκριτικα ωστε να το αναδειξει αφου λογω τετρακινησης νεν υπαρχουν ομοειδη ανταγωνιστικα μοντελα....
Κατι παρομοιο κανουν τωρα και στο ιμπρεζα 2.0R.Δεν υπαρχει τεστ του πουθενα και οι πωλησεις του ειναι πατος αν και απο πλευρας τιμης ειναι εξαιρετικο και το δινουν στα 25600 με δερματινα και αλλα αξεσουαρ.... -
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Κατι παρομοιο κανουν τωρα και στο ιμπρεζα 2.0R.Δεν υπαρχει τεστ του πουθενα και οι πωλησεις του ειναι πατος αν και απο πλευρας τιμης ειναι εξαιρετικο και το δινουν στα 25600 με δερματινα και αλλα αξεσουαρ....Συμφωνώ και εγώ. Το δίλιτρο impreza είναι απίστευτο αυτοκίνητο και παρόλα αυτά πάει άπατο. Θα μπορούσε η ίδια η subaru να το λανσάρει σαν ένα φθηνότερο Α4 quattro.
Εδώ που τα λέμε έχει αδικηθεί και από τους γρήγορους οδηγούς και από τα περιοδικά του χώρου. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το λάθος της Subaru ήταν πως δεν έφερε στην Ευρώπη γρήγορες εκδόσεις του Legacy.Ακόμα και στα Impreza η πλειοψηφία των πωλήσεων ανήκει στα WRX/STi, ένα Legacy με μηχανικά μέρη STi ή ένα Outback με 220 άλογα και 2λιτρο turbo θα πούλαγαν 10πλάσια απο όλη τη σημερινή γκάμα.
ΥΓ. Επδιή μπορεί να μη φαίνεται καλά η φώτο την ξανα-ανεβάζω:
φαίνεται πολυ ωραίο πάντως, μου θυμίζουν λίγο toyota οι γραμμές του, ειδικά πίσω.
H Subaru μερικες φορες φαινεται να μην βλεπει μακρια. Τωρα εχουν μια καινουργια τεχνικη για να παρουσιαζουν καινουργια ειδικα μοντελα. Το λενε Limited. Περισυ ειχαν το Legacy GT Spec B limited που εφετος εγινε κανονικο μοντελο και επισης απεκτησε και εξαρι κιβωτιο αλα STi. Επισης φετος εχουν το Sti Limited χωρις φτερουγα και με μαυρα Brembo και δερμα και ηλιοροφη. Αν πουλησει θα εμφανισθει και κανονικα του χρονου.
Αλλα χασαμε το Στεισον Legacy GT με μηχανικο κιβωτιο. Μονο αυτοματο. Λογος ολοι οι αγοραστες το παιρνανε αυτοματο και τα 5αρια δεν πουλαγανε. Οποτε η Σουμπαρου το σταματησε.Παντως τοπικα ειχαμε το τουρμπατο Legacy GT εδω και 3 χρονια και σε εκδοση Outback. Το διλιτρο τουρμπατο ειναι ιστορια. Μονο Ιαπωνια με τρελλη συμπιεση και 100 οκτ βενζινα. Τωρα μονο 2,5 λιτρα.
Οταν αγοραζα αυτοκινητο το 2004 οδηγησα ενα Legacy GT με το τουρμπο αλλα αυτοματο. Και μετα κολητα το Sti και η διαφορα ηταν μερα με νυχτα. το εσωτερικο του Ιμπρεζα ηταν πολυ κατω απο του Λεγκασι αλλα απο αποδοση δεν συγκρινοταν. Και φυσικα η σκεψη μου ηταν τι στην ευχη αν ηθελα πολυτελεια θα επαιρνα Καντιλακ αν ηθελα ενα αυτοκινητο με ουμπαλα ξερουμε τι πηρα.
Νικος
Νικος
-
Ποιο μοιαζει με Μαζντα ρε παιδια και με Toyota πλακα κανετε κι απο που το συμπερανατε απο μια φωτο ψηλα και πισω;
-
legacy concept
http://www.worldcarfans.com/3090111.006 ... cy-concept' target='_blank
-
μου άρεσε το legacy .... αλλά τελικά έκανα πίσω για τους παρακάτω λόγους.
- 2000cc
- 4x4 που επιβαρύνει αρκετά την κατανάλωση
- μέτρια πλαστικά, σχεδίαση (το concept είναι χειρότερο)
- εμπορικότητα μοντέλου
-
http://www.autoblog.com/2009/03/31/new- ... 10-legacy/
-
Ορίστε κι αυτό με μερικές φωτό από το εσωτερικό του:
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
http://www.autoblog.com/2009/03/31/new-york-2009-preview-subaru-reveals-2010-legacy/Εγω δε βλεπω καλα ή πισω ειναι σαν το νεο avensis ??.Γενικα μετριοτατο σχεδιακι και προσωπικα προτιμω το υπαρχον μοντελο σε οτι αφορα την εξωτερικη του σχεδιαση, γιατι η εσωτερικη ειναι αισθητα αναβαθμισμενη. Αυτα απο τις φωτο τουλαχιστον.
-
Τι ειναι αυτο πια με τη σχεδιαση των Subaru....πρωτα το Impreza και τωρα το Legacy....απο το κακο στο χειροτερο....
Προτιμω το ηδη υπαρχον Legacy σε station η sedan...ειναι κλασεις ανωτερο και πολυ πιο σπορτιφ σχεδιαστικα....τι να πω....Κριμα......
-
Ειναι για γέλια οι Ανρθωποι . Απατη πάει η εταιρεία . Χαλάει και ότι εικόνα είχε δημιουργήσει απο τα WRC
Οσο για το impresa 2.0 . Ηθελα να ήξερα πόσοι θα έδιναν 26000 για να το αγοράσουν Το αυτ/το είναι χάλια δεν βλεπετε .
Κυκλοφορούν τοσα όμορφα δυνατά καλοστημένα μοντέλα . Δεν υπάρχει χώρος για το εκτρωμα με τα ασημί φλάς. -
Στην Ελβετία άπλετος, τώρα που βγάλανε και diesel και σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Ειναι για γέλια οι Ανρθωποι . Απατη πάει η εταιρεία . Χαλάει και ότι εικόνα είχε δημιουργήσει απο τα WRC
Οσο για το impresa 2.0 . Ηθελα να ήξερα πόσοι θα έδιναν 26000 για να το αγοράσουν Το αυτ/το είναι χάλια δεν βλεπετε .
Κυκλοφορούν τοσα όμορφα δυνατά καλοστημένα μοντέλα . Δεν υπάρχει χώρος για το εκτρωμα με τα ασημί φλάς.27400 κάνει το 2.5 wrx, και φαντάζομαι αν ανέβεις ένα βουνό με φιδέ δρόμο και με το έκτρωμα θα καταλάβεις γιατί το αγοράζουν
Subaru Legacy