-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δηλαδη στρίβεις το τιμόνι και πάει ευθεία το αμάξι;
Δεν χρειάζεται να 'στρίβουν' όλα, γιαυτό υπάρχουν και οι BMW, οι Alfa κλπ που ανέφερε ο realzeus.
Μήπως η C250 στρίβει και πάει καλύτερα από κάθε Alfa και BMW κάτω από 2000 κυβικά ?
Όχι.
Υπάρχουν και κάτι 159 1750 και κάτι καινούριες 3άρες turbo...
Η 159 με μπροστινή κίνηση τρώει γκολ από τα αποδυτήρια....Την 3άρα με τα 170 άλογα (1600) δεν την είδαμε ακόμα ,η 3άρα με 2000 και 245 άλογα ξεφεύγει για Ελλάδα πλέον αφού η C250 είναι 1800.
-
Ξέρεις Γιώργο ότι μου αρέσει η πίσω κίνηση αλλά υπάρχουν προσθιοκίνητα τα οποία είναι καλύτερα από ορισμένα πισωκίνητα. Η 159 είναι ένα από αυτά.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Δηλαδη στρίβεις το τιμόνι και πάει ευθεία το αμάξι;
Δεν χρειάζεται να 'στρίβουν' όλα, γιαυτό υπάρχουν και οι BMW, οι Alfa κλπ που ανέφερε ο realzeus.
Μήπως η C250 στρίβει και πάει καλύτερα από κάθε Alfa και BMW κάτω από 2000 κυβικά ?
Δεν μιλάμε για αυτό όμως, σε λίγο και τα αυτοκίνητα πόλης θα τα στήνουν για γύρους στο 'ρινγκ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δηλαδη στρίβεις το τιμόνι και πάει ευθεία το αμάξι;
Δεν χρειάζεται να 'στρίβουν' όλα, γιαυτό υπάρχουν και οι BMW, οι Alfa κλπ που ανέφερε ο realzeus.
Μήπως η C250 στρίβει και πάει καλύτερα από κάθε Alfa και BMW κάτω από 2000 κυβικά ?
Δεν μιλάμε για αυτό όμως, σε λίγο και τα αυτοκίνητα πόλης θα τα στήνουν για γύρους στο 'ρινγκ.
Good fun!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δηλαδη στρίβεις το τιμόνι και πάει ευθεία το αμάξι;
Δεν χρειάζεται να 'στρίβουν' όλα, γιαυτό υπάρχουν και οι BMW, οι Alfa κλπ που ανέφερε ο realzeus.
Μήπως η C250 στρίβει και πάει καλύτερα από κάθε Alfa και BMW κάτω από 2000 κυβικά ?
Δεν μιλάμε για αυτό όμως, σε λίγο και τα αυτοκίνητα πόλης θα τα στήνουν για γύρους στο 'ρινγκ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δηλαδη στρίβεις το τιμόνι και πάει ευθεία το αμάξι;
Δεν χρειάζεται να 'στρίβουν' όλα, γιαυτό υπάρχουν και οι BMW, οι Alfa κλπ που ανέφερε ο realzeus.
Μήπως η C250 στρίβει και πάει καλύτερα από κάθε Alfa και BMW κάτω από 2000 κυβικά ?
Δεν μιλάμε για αυτό όμως, σε λίγο και τα αυτοκίνητα πόλης θα τα στήνουν για γύρους στο 'ρινγκ.
Good fun!
Δεν στρίβει.
-
Προσπαθώ να θυμηθώ πως λέγεται η διαδρομή που φαίνεται στο βιντεάκι. Σε αυτήν εξελίσονταν όλες οι παλιές Merc. Πλέον έχει ασφαλτοστρωθεί και θυμάμαι πως οι μηχανικοί της εταιρείας προβληματιζόταν για το που θα κάνανε την εξέλιξη
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Προσπαθώ να θυμηθώ πως λέγεται η διαδρομή που φαίνεται στο βιντεάκι. Σε αυτήν εξελίσονταν όλες οι παλιές Merc. Πλέον έχει ασφαλτοστρωθεί και θυμάμαι πως οι μηχανικοί της εταιρείας προβληματιζόταν για το που θα κάνανε την εξέλιξηΣε αυτο αναφερεσαι??
Παντως θα προτιμουσα η Μερκ να παραμεινει στις παλιες τις αξιες, της ανεσης και του χιλιομετροφαγου. ΔΕΝ ΘΕΛΩ να εχω πληροφοριακο τιμονι , αυτα ας τα κανουν οι αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες.
Edit: Μια χαρα βλεπω πως στριβουν
Youtube Video -
Αφου λυσαμε το ζητημα αν τελικα οι Μερσεντες ειναι πλοια ή οχι..... να κανω και μια τελευταια ερωτηση προς τους dimgster και y.v. για να μην απασχολω αλλο το θεμα...
Απο καταναλωση τι λεει?
Π.χ. μεσα στην πολη να υπολογιζω κανενα 12αρι? σε χαλαρο ταξιδακι 130-140 ποσο καιει περιπου?
Και αν μερακλωσεις και εισαι στα 160-180 ?
Απο οτι ειδα η 6η ειναι τοσο μακρια που στα 160 ειναι περιπου στις 3000+ στροφες...Μετα ειδα κιολας οτι εχει τελικη στα 230.... Μου φανηκε μαλλον υπερβολικα αισιοδοξη τιμη αλλα ποτε δεν ξερεις.....
-
john, μην το σκεφτεσαι ρε αδερφε. παρτο. η συγκεκριμενη merc ειναι καλη φουρνια. do it.
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Ε καλά, δεν έγιναν και BMW ή Alfa. Απλά δεν είναι πια σκούνες...
+1. Ούτε η δικιά μου στρίβει...
+1
To δεν στρίβουν, ξεχάστε το...
Έχω ιδίαν άποψη για w201 (190) στα Μέγαρα , οπου βίδωνε το μπροστινό της 2 φορές καλύτερα από Ε36 με Μ-Τech ανάρτηση!
Μπορεί να το κάνει με δικό της τρόπο, όχι τόσο διαδραστικό, αλλά το κάνει, και το κάνει καλά! *- Για λεπτομέρειες στον κ Λεμάνη
Γενικότερα (άσχετα με το στρίψιμο)...
Στο παρά 1 είμαι να ανταλλάξω την ti μου, τώρα που χρειάζομαι πίσω πορτες, με μια w201 ή w124 για καθημερινό οικογενειακό και χιλιομετροφάγο...δεν με αφήνει ο Obelix βέβαια (φοβάται ότι θα χαλάσει ο μηχανικός ψεκασμός), αλλά θα πάρω τον D-Jet μαζί μου (αν θέλει..), θα βρούμε μια καλή και θα του την παρουσιάσω αίφνης 'να πάθει τα εγκεφαλικά του'!!Είδα και w202, αλλά ψιλοαπογοητεύτηκα (πλην μιας facelift του ΄00, την οποία και έχασα τελικώς...).Δεν ξέρω αν είναι η αίσθησή μου, αλλά έχω την εντύπωση πώς παρά τις ευκολίες και τους μοντερνισμούς της , σε βάθος χρόνου θα ζητήσει περισσότερα χρήματα από μια w201 ή w124 και θα δείχνει και πολύ περισσότερο 'φθαρμένη' , αν μου επιτρέπεται ο όρος...
-
Ο χρήστης Johnny_S έγραψε:
Απο καταναλωση τι λεει?Π.χ. μεσα στην πολη να υπολογιζω κανενα 12αρι? σε χαλαρο ταξιδακι 130-140 ποσο καιει περιπου?
Και αν μερακλωσεις και εισαι στα 160-180 ?
Απο οτι ειδα η 6η ειναι τοσο μακρια που στα 160 ειναι περιπου στις 3000+ στροφες...Θα σου απαντήσω με φώτο...
Αυτό για σβέλτο ταξίδι
και αυτό για ταξιδι τρίτης ηλικίας
-
Ο χρήστης Johnny_S έγραψε:
Απο οτι ειδα η 6η ειναι τοσο μακρια που στα 160 ειναι περιπου στις 3000+ στροφες...Μετα ειδα κιολας οτι εχει τελικη στα 230.... Μου φανηκε μαλλον υπερβολικα αισιοδοξη τιμη αλλα ποτε δεν ξερεις.....
Η 6 ειναι ενοχλητικά μακρια...
Οσο για 230, ας μας πουνε οι πιο έμπειροι πόσα πραγματικά ειναι τα παρακάτω
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Απο οτι ειδα η 6η ειναι τοσο μακρια που στα 160 ειναι περιπου στις 3000+ στροφες...
Μετα ειδα κιολας οτι εχει τελικη στα 230.... Μου φανηκε μαλλον υπερβολικα αισιοδοξη τιμη αλλα ποτε δεν ξερεις.....
Η 6 ειναι ενοχλητικά μακρια...
Οσο για 230, ας μας πουνε οι πιο έμπειροι πόσα πραγματικά ειναι τα παρακάτω
233 με 5η?
Ναι, αμέσως μετά είδα και 235 (έχω φώτο, αλλά ειναι λίγο κουνημένη γι' αυτο έβαλα αυτή) αλλά δεν είχε άλλο! Λογικά έχει κόφτη χιλιομέτρων εκεί γιατί μετά δεν ανέβασε άλλο...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Αισθηση οδηγησης κλασικη mercedes...
Μπα...ουδεμία σχέση με κλασσική αίσθηση mercedes...
Απαράδεκτη, για εμένα... Πλαστική αίσθηση, μέτρια ηχομονωση από τους θορύβους κύλισης, 'σκληρή' αίσθηση και αρκετά ελαφριά σε σχέση με τις μεγαλύτερες.... με άλλα λόγια μπορεί να είναι καλό αμάξι για αυτό που είναι αλλά όχι mercedes. Στα λεφτά της μτχ 204, η επιλογή της 211/2 είναι σαφώς καλύτερη κίνηση (και πολύ περισσότερο αμάξι για τα λεφτά σου).
Η 204 είναι ένα κοινό αμάξι, ελάχιστα καλύτερο από αυτά που κάνουν λιγότερα από τα 2/3 της τιμής της και απαιτούν λιγότερο από τα μισά για τη συντήρησή τους.Herr 'I ll be Bach' ,
γιατί κάποιος να ανατρέξει σε ένα αμάξι της δεκαετίας που έκανε τoν κόσμο της mercedes ολίγον
δύσπιστο προς το brand ? -
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Απο οτι ειδα η 6η ειναι τοσο μακρια που στα 160 ειναι περιπου στις 3000+ στροφες...
Μετα ειδα κιολας οτι εχει τελικη στα 230.... Μου φανηκε μαλλον υπερβολικα αισιοδοξη τιμη αλλα ποτε δεν ξερεις.....
Η 6 ειναι ενοχλητικά μακρια...
Οσο για 230, ας μας πουνε οι πιο έμπειροι πόσα πραγματικά ειναι τα παρακάτω
Μου αρεσει που μου απαντησες σε οτι και αν σε ρωτησα και μαλιστα με δεδομενα....
Ποπ δεν εξαρταται απο μενα πλεον... Συμφωνησαμε σε μια τιμη απλα περιμενω να κινηθουν καποιες διαδικασιες που πρεπει να γινουν για να προχωρησει η ολη ιστορια... Απλα αν δεν δω το ονομα μου στην αδεια κυκλοφοριας τιποτα δεν ειναι δεδομενο...
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
..Άλλες MB οδήγησα εγώ...
-
Ποιες?
Για πες...και δώσε λεπτομέρειες, τί δεν σου άρεσε, και αν υπηρξε κάτι που σου άρεσε, αντιστοίχως!
Ακούω με πραγματικό ενδιαφέρον κάθετί γύρω από αυτές, καθώς τελευταία , μού μπηκε ο διαολος μέσα μου να αγοράσω μια από τις παλιές (άλλωστε δίνω πολύ λίγα χρηματα...) , παρ'ότι, νεότερος ήν, τις θεωρούσα αυτοκίνητα μπαρμπάδων και συμπεθέρων...(εν πολλοίς είναι, αλλά δεν φταίνε αυτές για τούτο)Υ.Γ Συνεχίζω να πιστεύω ακράδαντα στην οδηγική και χρηστική πληρότητα των BMW , που κατ'εμέ είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα, ακόμη και οι μικρές, αλλά για λόγους που μού είναι δύσκολο να εκφράσω, δεν είμαι αρνητικός στο ενδεχόμενο Μερσεντικού διαλείμματος, μέχρι να έχω τη δυνατότητα να αγοράσω μια δυνατότερη από τη δική μου BMW ή ειδικών ιαπωνικών κατασκευών (RX-8, GT-86) στο μέλλον....
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
..
Άλλες MB οδήγησα εγώ...
Πάντως σκούνες που έγραψες πιο πάνω, μια φορά δεν είναι.
Και για να επιμείνω στη w201 που έχω, αν υπάρχει κάτι αρνητικό είναι πως το τιμόνι δεν είναι τόσο πληροφοριακό (όχι ότι είναι τραγικό, απλά είναι παράξενο). Αλλά αν το μάθει κανείς, η w201 στρίβει σαν διάολος.
-
190 1.8, C180, C200, E320, SLK 200, SLK 230.
@Ernani Είμαι κακομαθημένος ρε Πάνο.
MERCEDES-BENZ FORUM