-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Η fl δεν έχει ουσιαστικές διαφορές Γρηγόρη.Τα LED μπαίνουν aftermarket αν και οι περισσότερες Μ3 pro-fl τα έχουν βάλει.
Νομιζω κατι ειχα διαβασει για λιγο διαφορετικη γεωμετρια στην αναρτηση, -με βελτιωμενη αισθηση/ακριβεια- αν θυμαμαι καλα απο τα λεγομενα του cavallino...
Ας επιβεβαιωσει ή διαψευσει ο ιδιος, εαν οντως το ειχε πει, εαν θελει, ή οποιος ξερει βασικα. -
Απο την fl και μετά (2005) οι απλές Μ3 φοράνε απο μαμά την ανάρτηση της Cs.
-
Ναι είναι όλη η ανάρτηση, με ελατήρια κλπ. Όχι απλά διαφορετική γεωμετρία. Αυτό έγινε όχι στις FL (με τα led στα πίσω φώτα) γενικώς, αλλά από τα αυτοκίνητα που παρήχθησαν απο 12/04 και μετά.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...Μην πάρεις κάτι και μετά απο λιγο διαστημα νοσταλγησεις το si.
To γρηγορότερο δεν είναι πάντα καλύτερο..Καμιά φορά και η φωνή της λογικής προλαβαίνει πολλά δυσάρεστα.Ευχομαι καλή τύχη με τις νύφες και πρόσεχε μην σε τυλίξει καμία!
Απο τις πιο σοφες τοποθετησεις, εδω και αρκετα ποστ...
(για την συγκεκριμενη περιπτωση ειδικα, που συζηταμε...)Καλά... δυο γκαζιές με την Μ3 και μετά ούτε που θα θυμάται τι πράγμα είναι η Si.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
...Μην πάρεις κάτι και μετά απο λιγο διαστημα νοσταλγησεις το si.
To γρηγορότερο δεν είναι πάντα καλύτερο..Καμιά φορά και η φωνή της λογικής προλαβαίνει πολλά δυσάρεστα.Ευχομαι καλή τύχη με τις νύφες και πρόσεχε μην σε τυλίξει καμία!
Απο τις πιο σοφες τοποθετησεις, εδω και αρκετα ποστ...
(για την συγκεκριμενη περιπτωση ειδικα, που συζηταμε...)Καλά... δυο γκαζιές με την Μ3 και μετά ούτε που θα θυμάται τι πράγμα είναι η Si.
+1
δεν θα αλλάξει το γκραντε πουντο για το παλιο σπορτινγκ ντε...
από μια απλή 320 πάει σε μια Μ...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
...Μην πάρεις κάτι και μετά απο λιγο διαστημα νοσταλγησεις το si.
To γρηγορότερο δεν είναι πάντα καλύτερο..Καμιά φορά και η φωνή της λογικής προλαβαίνει πολλά δυσάρεστα.Ευχομαι καλή τύχη με τις νύφες και πρόσεχε μην σε τυλίξει καμία!
Απο τις πιο σοφες τοποθετησεις, εδω και αρκετα ποστ...
(για την συγκεκριμενη περιπτωση ειδικα, που συζηταμε...)Καλά... δυο γκαζιές με την Μ3 και μετά ούτε που θα θυμάται τι πράγμα είναι η Si.
Ναι, μονο που για να βρει αντιστοιχης καταστασης Μ3 Ε46, σε σχεση με την si που εχει ο Νικος, θα πρεπει να ψαξει αρκετα, και πιθανοτατα, να βαλει το χερι στην τσεπη βαθυτερα απ' οτι υπολογιζει.
Με αυτη την εννοια θεωρω οτι το ανεφερε ο audikon, και ειναι κατι που συμφωνω απολυτως...
Αν ειναι να την παρεις, και να μπαινοβγαινεις σε συνεργεια, καθε τρεις και λιγο για κατι, να χ@σω και τις γκαζιες και τον ηχο και ολα.
Οι αριστα συντηρημενες Μ3 Ε46 ειναι ελαχιστες στην Ελληνικη αγορα, ακομα και καποιες που δειχνουν 'καθαρες', ενιοτε κρυβουν θεματακια, και αυτα τα εχω ακουσει απο ανθρωπους που εχουν ψαχτει στο παρελθον για τετοιο αυτοκινητο...(οχι μονο τον cavallino, που βρηκε μια σε εξαιρετικη κατασταση...) -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ναι, μονο που για να βρει αντιστοιχης καταστασης Μ3 Ε46, σε σχεση με την si που εχει ο Νικος, θα πρεπει να ψαξει αρκετα, και πιθανοτατα, να βαλει το χερι στην τσεπη βαθυτερα απ' οτι υπολογιζει.
Με αυτη την εννοια θεωρω οτι το ανεφερε ο audikon, και ειναι κατι που συμφωνω απολυτως...
Αν ειναι να την παρεις, και να μπαινοβγαινεις σε συνεργεια, καθε τρεις και λιγο για κατι, να χ@σω και τις γκαζιες και τον ηχο και ολα.
Οι αριστα συντηρημενες Μ3 Ε46 ειναι ελαχιστες στην Ελληνικη αγορα, ακομα και καποιες που δειχνουν 'καθαρες', ενιοτε κρυβουν θεματακια, και αυτα τα εχω ακουσει απο ανθρωπους που εχουν ψαχτει στο παρελθον για τετοιο αυτοκινητο...(οχι μονο τον cavallino, που βρηκε μια σε εξαιρετικη κατασταση...)thats the point!
-
Γρηγόρη έτσι είναι, αλλά αν είναι να 'δουλεύεις το γρύλο' μια ζωή, το πουλάκι θα πετάξει και θα φτάσεις σε ένα σημείο που θα κοπανάς το κεφάλι σου στον τοίχο, γιατί είναι πάντα καλύτερο να μετανοιώνεις για πράματα που έκανες, παρά για αυτά που δεν έκανες. Όταν αγοράζεις μια Μ3, το μόνο που κοιτάς είναι να μην είναι τρακαρισμένο το αυτοκίνητο και να μην έχει ραγίσει ή σπάσει το υποπλαίσιο στο πίσω πάτωμα. Κινητήρα δεν τσεκάρεις παρά μόνο με το μάτι ο μηχανικός σου τα βασικά. Από τη στιγμή που θα το αγοράσεις άλλωστε, το πρώτο πράμα που θα κάνεις είναι ένα μεγάλο σέρβις που θα τσεκαριστούν και θα αλλαχτούν ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Φίλτρα, υγρά, λάδια, ιμάντες, μπουζί... όλα! Ό,τι κι αν σού λέει ο προηγούμενος, αυτά είναι κανόνας (σε κάθε μεταχειρισμένο, όχι μόνο Μ3). Ο κινητήρας αυτός είναι αλεξίσφαιρος, αν τα αναλώσιμά του αλλάζονται στα τακτικά διαστήματα και δεν πιέσεις πριν ζεσταθεί, δεν παθαίνει ποτέ τίποτα. Από κει και πέρα είτε βολτάρεις είτε του κάνεις σκίσιμο ανελέητο, δεν καταλαβαίνει Χριστό. Γι αυτό και μετά από το μεγάλο σέρβις, είναι σα να έχεις καινούριο κινητήρα για τον οποίο δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.
Αυτό που θέλω να πω είναι πως αν ένας φανοποιός δει τη Μ3 που σε ενδιαφέρει και πει πως είναι ατρακάριστη, ουσιαστικά προχωράς χωρίς φόβο. Τέτοιες θα βρεις, δεν μπορεί. Από κει και πέρα αν δεν είναι εμφανισιακά 'αντίστοιχης κατάστασης' με την si, δεν πειράζει, τη φέρνεις εσύ σε αντίστοιχη κατάσταση. Ένα πλύσιμο μέσα-έξω, μια περιποίηση δέρματος, ένα σετ καινούρια πατάκια και ένα γυάλισμα να κάνεις, τέλειωσες.
Μετά ρίχνεις τη γκαζιά που λέγαμε και η si είναι ανάμνηση παλιά, κίτρινο γράμμα στο συρτάρι.That's the point.
-
Mανο ποσες τετοιες υπαρχουν σε καλη κατασταση στην Ελλαδα πλεον;
δεν ξερω αν αξιζει το ψαξιμο να φερεις καποια απ'εξω πλεον
καλα εννοειται οτι μετα την 1η γκαζια το Si ουτε που θα θυμαται τι ηταν
για να μην πω οτι θα βριζει τον εαυτο του που δεν το εκανε πιο πριν -
Γιατι να μην υπαρχουν αριστες m3 εκει εξω? Το αμαξι ηταν ακριβο και απευθυνοταν σε βαθιες τσεπες οταν ηταν καινουριο πραγμα που σημαινει οτι ο αλλος που εδωσε μια μικρη περιουσια να το αγορασει, θα σεβαστηκε τα λεφτα που εδωσε. Δεν ειναι σαξοραλλο των 10Κ που το επαιρνε ο καθε 18αρης καγκουρακος επειδη περασε σε μια σχολη με τις οικονομιες του μπαμπα για να το καιει στο παρκινγκ του σεφ τα βραδια
-
Παντως μη ξεχναμε οτι η Ε46 Μ3 ηταν ενα ακριβο αυτοκινητο οπως ολες οι Μ3 αλλωστε.Μια με μοναδικο ιδιοκτητη η εστω εισαγωγης με σωστο ιστορικο δε νομιζω να εχει θεματα,αρκει να ειναι ατρακαριστη.Το σκεπτικο μου ειναι οτι 70-80 χιλιαρικα δε τα σκαει ο 20αρης αλλα λογικα ανθρωποι καποιας ηλικιας που σιγουρα ως ενα βαθμο γνωριζαν τι αγοραζαν.
Το προβλημα πιστευω το εχουν αυτοκινητα που αλλαξαν αρκετους ιδιοκτητες και με τις τωρινες τιμες,μοιραια περασαν κ απο 'λαθος' χερια.Οπως και να χει δε μιλαμε και για πεζο ραλι
Χερα με προλαβες -
Αγοράζει m3 για αυτό που είναι , ένα 10%; Μπορεί να λεω και πολύ..
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Mανο ποσες τετοιες υπαρχουν σε καλη κατασταση στην Ελλαδα πλεον;δεν ξερω αν αξιζει το ψαξιμο να φερεις καποια απ'εξω πλεον
καλα εννοειται οτι μετα την 1η γκαζια το Si ουτε που θα θυμαται τι ηταν
για να μην πω οτι θα βριζει τον εαυτο του που δεν το εκανε πιο πρινΓια απ´ έξω δεν το συζητάμε ούτε για ανέκδοτο, τρελός είσαι; Θα πάει ο κούκος αηδόνι με τους δασμούς που θα κληθείς να πληρώσεις! Στην Ελλάδα τις βρίσκεις πλέον στα ίδια ή και λιγότερα λεφτά σε σχέση με έξω, χωρίς να υπολογίζεις δασμούς. Τώρα το πόσες ατρακάριστες προς πώληση υπάρχουν στην Ελλάδα δεν το ξέρω, αφού καταλαβαίνεις πως είναι το τελευταίο πράγμα που με ενδιαφέρει προσωπικά. Ας τα ψάξει ο Νίκος αυτά, δικιά του δουλειά είναι.
-
Ο Νικος απο οτι διαβασα δε το βιαζεται πολυ το θεμα.Σε μια αγορα που βρισκεις μεχρι και RX8 σαν καινουρια επειδη ειχαν σωστους ιδιοκτητες,δε μπορω να φανταστω οτι απο τοσες Μ3 δε θα βρεθουν 2-3 να αξιζουν..Κ ο Νικος απο τη πρωτη του εξορμηση μετεφερε θετικο feedback και για ιδιοκτητη και για αυτοκινητο.Δεν ειπα αλλωστε οτι ολοι ηξεραν τι αγοραζαν,αλλα αυτο δε σημαινει πως ολοι οι κατοχοι το διπλωναν το πρωι για τη δουλεια με -5 βαθμους.Επιπλεον σπορ κινητηρας ειναι,με το καταλληλο ζεσταμα και φροντιδα στα λαδια του δε βλεπω το κακο να τη σκιζει ο κατοχος
Εδιτ,στον audikon απευθυνομαι -
Απλα οι περισσοτεροι ειναι ατσουμπαλοι μαλακες βλαχονεοπλουτοι και εχω δει μπροστα μου , ουκ ολιγες φορες , να σπανε τετοια αμαξια σε πεζοδρομια και 'τσιμεντακια' γιατι η εισοδος στο κλαμπ πρεπει να ειναι θορυβωδης.. Για αυτο λεω οτι το 90% δν ξερει τι παιρνει κ πως να οδηγει. ( ο Νικος ειναι στο 10%)
-
Ο χρήστης audikon έγραψε:
Αγοράζει m3 για αυτό που είναι , ένα 10%; Μπορεί να λεω και πολύ..Δεν είναι δα και Ferrari για να την πάρουν για μούρη στα μπουζούκια. Μια γρήγορη 3άρα είναι, οπότε ο ποζεράς που ήθέλε να κάνει το κομμάτι του έπαιρνε μια Boxster με αυτά τα λεφτά, που είναι και Πόρτσε λέμε. Πρέπει να είναι από τους πιο συνειδητοποιημένους αγοραστές οι ιδιοκτήτες των Μ καθώς δεν έχουν την μούρη αντίστοιχης τιμής αυτοκινήτων και έτσι απευθύνονται μόνο στον ψαγμένο που θα τις αγοράσει για αυτό που πραγματικά είναι. Αν θα είναι σκισμένη όμως είναι άλλο θέμα.
-
Ε μα, so what αν ειναι σκισμενη
Ημαρτον ρε παιδια, λες και μιλαμε για κανα αλφαρομεο εδω κινητηρες της σειρας με ανηλεες σκισιμο και την τυπικη συντηρηση βγαζουν 300-400k km τι μπορει να παθει αυτο το κτηνος με 80-100?
Πολυ περισσοτερο θα με ανησυχουσε να το ειχε καμια κυρατσα, στυλ η γραμματεας του γκρουπ μου και να πηγαινει γραφειο σπιτι
-
Αυτά τα αυτοκίνητα είναι κατασκευασμένα για να σκίζονται. Όποιος λέει ότι δε βάρεσε ποτέ κόφτη, λέει ψέμματα.
Όπως τα λέει ο Μάνος είναι. H M3 αν εχει σωστη συντήρηση, βγάζει πολλά χιλιόμετρα.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Ρε!
Θα γράψω ότι θα κάνω ανταλλαγή την 320 με Μ5 για να γράψετε άλλες 32 σελίδες!Δεν περίμενα μια ανταλλαγη να έχει τόσο ενδιαφέρων, σίγουρα ούτε και ο Νίκος.
-
Ο χρήστης audikon έγραψε:
Απλα οι περισσοτεροι ειναι ατσουμπαλοι μαλακες βλαχονεοπλουτοι και εχω δει μπροστα μου , ουκ ολιγες φορες , να σπανε τετοια αμαξια σε πεζοδρομια και 'τσιμεντακια' γιατι η εισοδος στο κλαμπ πρεπει να ειναι θορυβωδης.. Για αυτο λεω οτι το 90% δν ξερει τι παιρνει κ πως να οδηγει. ( ο Νικος ειναι στο 10%)Τhat's the ugly truth...
@Cavallino
Αρα σωστα θυμομουν τουλαχιστον απο αυτα που ανεφερες, οτι για καποιας χρονολογιας μοντελα και επειτα, υπηρχαν βελτιωσεις.
Τωρα στα λεγομενα σου δεν διαφωνω, εφοσον ηταν απο παλαιοτερα απωθημενο του Nικου να παει σε Μ3 Ε46, και τωρα πλεον
σε οικονομικοτεχνικο επιπεδο ειναι πιο κοντα απο ποτε, θα εχει ενα λογο παραπανω να το τολμησει...Απλως θα πρεπει ο οποιοσδηποτε που σκεφτεται κατι τετοιο, να συμπεριλαβει την νταβατζιδικη νοοτροπια του κρατους, ειδικα στην τωρινη κατασταση που ζουμε, συν το οτι ηδη εχει περασει μια ολοκληρη-γεματη γενια απο την τοτε Μ3, και σε κανενα χρονο, εναμιση, (οπου θα εχει γινει η αγορα της Μ3 Ε46 ως νεο αυτοκινητο, για να κρατηθει καποια χρονια φανταζομαι...)
θα ειναι δυο γενιες πισω, με την ελευση της νεας Μ3...Οσο και γ@μω τα εργαλεια να ειναι, εαν ειναι για καθημερινη/αποκλειστικη χρηση, ειναι κατι που πιστευω οτι θα εβαζε αρκετους, τουλαχιστον σε σκεψεις.
Btw για να ειμαι ξεκαθαρος, την ιδια αποψη εχω και για το ανωτερο (σε σπορ αισθηση) μοντελο της Porsche.
(Θα προτιμουσα πχ μια πιο προσφατη 987 boxster/cayman, παρα μια παλαιοτερη γενια της 911, την 996... )Anyway, εγω ευχομαι απλα εφοσον το τολμησει, να το κανει επιλεγοντας με ψυχραιμια, και να γινει σωστα, χωρις βιασυνη.
BMW FORUM