-
Σε τελευταίο άρθρο έγιναν συγκρίσεις φρεναρίσματος σε μικρά ώς μικρομεσαία και βγήκε η
λίστα με τα καλύτερα.Ενώ στα μικρομεσαία, οι διαφορές των πέντε καλύτερων είναι ελάχιστες (20,30,80 πόντους)
1)Opel Astra 1,6 Twinport: 39,1
2)Opel Astra GTC 1,6: 39,3
3)Αudi A3 Sportback 1,6 FSI: 39,6
4)VW Golf 1,6 FSI: 39,7
5)Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 5d: 39,9...στα μικρά οι διαφορές είναι πάλι μικρές (20,30, 80 πόντους)
1)Toyota Yaris 1,3: 39,4
2)Fiat Grande Punto 1,4 16V Sporting: 39,7
3)Renault Clio III 1,4: 39,9
4)Ford Fiesta 1,4: 40,0
5)Mazda 2 1,4 Auto: 40,2Αντιθέτως στα πολύ μικρά, είναι να μην φρενάρεις... Η διαφορά πρώτου με πέμπτο
είναι 2.5 ολόκληρα μέτρα! (Ο δέκατος είχε 4 μέτρα απόκλιση και μετά το χάος... )1)Citroen C2 1,4: 42,4
2)Κia Picanto 1,1: 43,2
3)VW Fox 1,4: 43,4
4)Ford Ka 1,3: 44,9
5)Peugeot 107: 44,9 -
Σε τελευταίο άρθρο έγιναν συγκρίσεις φρεναρίσματος σε μικρά ώς μικρομεσαία και βγήκε η
λίστα με τα καλύτερα.Ενώ στα μικρομεσαία, οι διαφορές των πέντε καλύτερων είναι ελάχιστες (20,30,80 πόντους)
1)Opel Astra 1,6 Twinport: 39,1
2)Opel Astra GTC 1,6: 39,3
3)Αudi A3 Sportback 1,6 FSI: 39,6
4)VW Golf 1,6 FSI: 39,7
5)Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 5d: 39,9...στα μικρά οι διαφορές είναι πάλι μικρές (20,30, 80 πόντους)
1)Toyota Yaris 1,3: 39,4
2)Fiat Grande Punto 1,4 16V Sporting: 39,7
3)Renault Clio III 1,4: 39,9
4)Ford Fiesta 1,4: 40,0
5)Mazda 2 1,4 Auto: 40,2Αντιθέτως στα πολύ μικρά, είναι να μην φρενάρεις... Η διαφορά πρώτου με πέμπτο
είναι 2.5 ολόκληρα μέτρα! (Ο δέκατος είχε 4 μέτρα απόκλιση και μετά το χάος... )1)Citroen C2 1,4: 42,4
2)Κia Picanto 1,1: 43,2
3)VW Fox 1,4: 43,4
4)Ford Ka 1,3: 44,9
5)Peugeot 107: 44,9 -
Σε τελευταίο άρθρο έγιναν συγκρίσεις φρεναρίσματος σε μικρά ώς μικρομεσαία και βγήκε η
λίστα με τα καλύτερα.Ενώ στα μικρομεσαία, οι διαφορές των πέντε καλύτερων είναι ελάχιστες (20,30,80 πόντους)
1)Opel Astra 1,6 Twinport: 39,1
2)Opel Astra GTC 1,6: 39,3
3)Αudi A3 Sportback 1,6 FSI: 39,6
4)VW Golf 1,6 FSI: 39,7
5)Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 5d: 39,9...στα μικρά οι διαφορές είναι πάλι μικρές (20,30, 80 πόντους)
1)Toyota Yaris 1,3: 39,4
2)Fiat Grande Punto 1,4 16V Sporting: 39,7
3)Renault Clio III 1,4: 39,9
4)Ford Fiesta 1,4: 40,0
5)Mazda 2 1,4 Auto: 40,2Αντιθέτως στα πολύ μικρά, είναι να μην φρενάρεις... Η διαφορά πρώτου με πέμπτο
είναι 2.5 ολόκληρα μέτρα! (Ο δέκατος είχε 4 μέτρα απόκλιση και μετά το χάος... )1)Citroen C2 1,4: 42,4
2)Κia Picanto 1,1: 43,2
3)VW Fox 1,4: 43,4
4)Ford Ka 1,3: 44,9
5)Peugeot 107: 44,9 -
το οτι εχουν διαφορετικα κυβικα και πιθανοτατα διαφορετικη διαμετρο στους δισκους μπροστα, φανταζομαι δεν εχει καμμια σημασια, ε ?
επισης το κια ειναι αν θυμαμαι καλα το μονο με δισκους μπρος πισω απ΄αυτα που αναφερεις...
μη συγκρινουμε ανομοια πραγματα, μονο και μονο επειδη ανηκουν στην ιδια κατηγορια...
με το ιδιο σκεπτικο ειναι σα να συγκρινουμε ολες τις εκδοσεις ενος συγκεκριμενου μοντελου το οποιο βγαινει απο 1000 κ. εκ μεχρι 2000 κ. εκ ας πουμε και να μηδενισω αυτοματως τα χιλιαρια σαν απαραδεκτα... -
Δλδ πώς πιστεύεις ότι θα έπρεπε να συγκριθούν;
Ή γενικότερα δε θα έπρεπε να υπάρχει μια τέτοιου είδους σύγκριση;
-
Aπό πού είναι αυτή η σύγκριση;
-
Πάντως ενώ όλα τα μικρομεσαία και supermii είναι στα 39-40 μέτρα, το καλύτερο μικρό θέλει 2,5 μέτρα περισσότερο...
-
Αν οι πιο πάνω δοκιμές δεν έχουν γίνει με το ίδιο μοντέλο ελαστικού στην στανταρ διάσταση για την απλή έκδοση του κάθε μοντέλου καλό είναι να μην σχολιάσουμε τίποτα και να κλειδώσουμε το θέμα αφού κανένα λογικό συμπέρασμα δεν μπορεί να βγει....
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Σε τελευταίο άρθρο έγιναν συγκρίσεις φρεναρίσματος σε μικρά ώς μικρομεσαία και βγήκε η
λίστα με τα καλύτερα.Ενώ στα μικρομεσαία, οι διαφορές των πέντε καλύτερων είναι ελάχιστες (20,30,80 πόντους)
1)Opel Astra 1,6 Twinport: 39,1
2)Opel Astra GTC 1,6: 39,3
3)Αudi A3 Sportback 1,6 FSI: 39,6
4)VW Golf 1,6 FSI: 39,7
5)Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 5d: 39,9φυσικά ξεχάσαμε το civic με 37,2 διότι δεν μας τα σκάει για διαφήμιση... Αυτά τα 2 μέτρα διαφορά από το...καλύτερο του άρθρου που αναφέρεις ίσως σώσουν μια ζωή...Κατά τ' άλλα κάνουμε αντικειμενικά συγκριτικά...
-
Η συγκριση εχει νοημα. Οταν ψαχνω ενα αυτοκινητο με κριτηριο την κατηγορια, θα ηθελα να ξερω πως φρεναρει σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
ΦΟΡΑΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ;
(ή εστω, ξερουμε τι λαστιχα φορανε;)Απο που ειναι το τεστ;
-
...
αντε να δουμε που θα παει...απορια
το GOLF GTI γιατι δεν το βαλαν στα μικρομεσαια?
το mini cooper S, γιατι δεν το βλεπω πουθενα?
αυτα που φρεναρουν?γιουριααααααα
-
+1
Τα λάστιχα είναι αυτά που μετράνε περισσότερο. Στις βελτιώσεις, πιο μεγάλη επίπτωση μπορεί να έχει ένα λάστιχο άλλης διάστασης, από ένα πιο σπορ τακάκι
-
Δεκτά όλα αυτά, αλλά αν η σύγκριση γίνεται έτσι όπως βγαίνει το αμάξι από το εργοστάσιο, τι σημασία έχει;
-
Σαφώς και τα λάστιχα είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά (τόσο ο τύπος όσο και η διαφορετική διάσταση) Σαφώς επίσης και τα αυτοκίνητα που παρατέθηκαν δεν είχαν τον ίδιο τύπο ελαστικού.
Από την άλλη ο τυπικός αγοραστής ενός οχήματος θα κρατήσει τα αρχικά λάστιχα minimum 2 χρόνια, συνεπώς ό,τι λαστιχα και να φοράει ένα αυτοκίνητο, το αποτέλεσμα μετράει.
-
Aυτό λέω και εγώ. Εφόσον το εργοστάσιο το δίνει έτσι, δεν μπορούμε να πούμε 'αν βάλουμε καλύτερα λάστιχα θα φρενάρει καλύτερα'. Δεν βγάζουμε άκρι έτσι. Με την ίδια λογική, ας αλλάξουμε αναρτήσεις, φίλτρα κτλ.
-
Το συμπέρασμα που βγάζω εγώ είναι ότι καθώς μικραίνει το αμάξι, το κόστος κατασκευής δεν μειώνεται. Για να είναι φθηνότερο το μικρό αμάξι χρειάζεται να έχει φθηνά φρένα, φθηνά λάστιχα και άλλα.
-
ρε παιδες!
ειμαστε με τα καλα μας?
δηλαδη το λαστιχο ειναι αυτο που κανει τη διαφορα και οχι το συστημα πεδησης?
ιδια φρενα εχει ενα 1.4 και ιδιο εχει ενα 1,1 κ.εκ??γιουυυριααααααα (part 2)
-
Το πρώτο εδώ μου κάθεται.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το πρώτο εδώ μου κάθεται.συγνώμη μάνο αλλά πρώτο είναι μόνο στη συγκεκριμένη λίστα...
διότι πρώτο είναι το... -
Ε, ντάξει αγαπητοί συμφορουμίτες, το ελαστικό κάνει ΤΡΟΜΕΡΗ μα ΤΡΟΜΕΡΗ διαφορά. Κι έχω πολύ καλό τρόπο να το διαπιστώνω καθημερινά...
Έχουμε δύο αυτοκίνητα στην οικογένεια, ένα μπλε κι ένα μαύρο Clio II, ακριβώς ίδιες εκδόσεις, απλά με διαφορά ενός 6μήνου.
Στο ένα έχουμε αλλάξει ελαστικά και στο άλλο όχι ακόμα. Σας πληροφορώ ότι, τόσο στα κρατήματα σε στροφές, όσο και στο φρενάρισμα είναι λες και οδηγάω άλλο αυτοκίνητο.
Η διαφορά οφείλεται στην παλαιότητα των μεν και νεότητα των δε, αλλά και στην διαφορά ποιότητας γενικά των δύο ελαστικών. (Bridgestone τα νέα, Continental τα παλιά). Εκτός από την σύγχρονη κι απευθείας σύγκριση, θυμάμαι πολύ καλά τη συμπεριφορά των Continental όσο ήταν νέα.
Φρενάρισμα από 100km/h: το top-5 και οι τρελές αποκλίσεις