Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρενάρισμα από 100km/h: το top-5 και οι τρελές αποκλίσεις
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Φρενάρισμα από 100km/h: το top-5 και οι τρελές αποκλίσεις
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    25
    58
    370
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zardoz last edited by

      Σε τελευταίο άρθρο έγιναν συγκρίσεις φρεναρίσματος σε μικρά ώς μικρομεσαία και βγήκε η
      λίστα με τα καλύτερα.

      Ενώ στα μικρομεσαία, οι διαφορές των πέντε καλύτερων είναι ελάχιστες (20,30,80 πόντους)

      1)Opel Astra 1,6 Twinport: 39,1
      2)Opel Astra GTC 1,6: 39,3
      3)Αudi A3 Sportback 1,6 FSI: 39,6
      4)VW Golf 1,6 FSI: 39,7
      5)Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 5d: 39,9

      ...στα μικρά οι διαφορές είναι πάλι μικρές (20,30, 80 πόντους)

      1)Toyota Yaris 1,3: 39,4
      2)Fiat Grande Punto 1,4 16V Sporting: 39,7
      3)Renault Clio III 1,4: 39,9
      4)Ford Fiesta 1,4: 40,0
      5)Mazda 2 1,4 Auto: 40,2

      Αντιθέτως στα πολύ μικρά, είναι να μην φρενάρεις... Η διαφορά πρώτου με πέμπτο
      είναι 2.5 ολόκληρα μέτρα! (Ο δέκατος είχε 4 μέτρα απόκλιση και μετά το χάος... )

      1)Citroen C2 1,4: 42,4
      2)Κia Picanto 1,1: 43,2
      3)VW Fox 1,4: 43,4
      4)Ford Ka 1,3: 44,9
      5)Peugeot 107: 44,9

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zardoz last edited by

        Σε τελευταίο άρθρο έγιναν συγκρίσεις φρεναρίσματος σε μικρά ώς μικρομεσαία και βγήκε η
        λίστα με τα καλύτερα.

        Ενώ στα μικρομεσαία, οι διαφορές των πέντε καλύτερων είναι ελάχιστες (20,30,80 πόντους)

        1)Opel Astra 1,6 Twinport: 39,1
        2)Opel Astra GTC 1,6: 39,3
        3)Αudi A3 Sportback 1,6 FSI: 39,6
        4)VW Golf 1,6 FSI: 39,7
        5)Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 5d: 39,9

        ...στα μικρά οι διαφορές είναι πάλι μικρές (20,30, 80 πόντους)

        1)Toyota Yaris 1,3: 39,4
        2)Fiat Grande Punto 1,4 16V Sporting: 39,7
        3)Renault Clio III 1,4: 39,9
        4)Ford Fiesta 1,4: 40,0
        5)Mazda 2 1,4 Auto: 40,2

        Αντιθέτως στα πολύ μικρά, είναι να μην φρενάρεις... Η διαφορά πρώτου με πέμπτο
        είναι 2.5 ολόκληρα μέτρα! (Ο δέκατος είχε 4 μέτρα απόκλιση και μετά το χάος... )

        1)Citroen C2 1,4: 42,4
        2)Κia Picanto 1,1: 43,2
        3)VW Fox 1,4: 43,4
        4)Ford Ka 1,3: 44,9
        5)Peugeot 107: 44,9

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zardoz last edited by

          Σε τελευταίο άρθρο έγιναν συγκρίσεις φρεναρίσματος σε μικρά ώς μικρομεσαία και βγήκε η
          λίστα με τα καλύτερα.

          Ενώ στα μικρομεσαία, οι διαφορές των πέντε καλύτερων είναι ελάχιστες (20,30,80 πόντους)

          1)Opel Astra 1,6 Twinport: 39,1
          2)Opel Astra GTC 1,6: 39,3
          3)Αudi A3 Sportback 1,6 FSI: 39,6
          4)VW Golf 1,6 FSI: 39,7
          5)Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 5d: 39,9

          ...στα μικρά οι διαφορές είναι πάλι μικρές (20,30, 80 πόντους)

          1)Toyota Yaris 1,3: 39,4
          2)Fiat Grande Punto 1,4 16V Sporting: 39,7
          3)Renault Clio III 1,4: 39,9
          4)Ford Fiesta 1,4: 40,0
          5)Mazda 2 1,4 Auto: 40,2

          Αντιθέτως στα πολύ μικρά, είναι να μην φρενάρεις... Η διαφορά πρώτου με πέμπτο
          είναι 2.5 ολόκληρα μέτρα! (Ο δέκατος είχε 4 μέτρα απόκλιση και μετά το χάος... )

          1)Citroen C2 1,4: 42,4
          2)Κia Picanto 1,1: 43,2
          3)VW Fox 1,4: 43,4
          4)Ford Ka 1,3: 44,9
          5)Peugeot 107: 44,9

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tm last edited by

            το οτι εχουν διαφορετικα κυβικα και πιθανοτατα διαφορετικη διαμετρο στους δισκους μπροστα, φανταζομαι δεν εχει καμμια σημασια, ε ?

            επισης το κια ειναι αν θυμαμαι καλα το μονο με δισκους μπρος πισω απ΄αυτα που αναφερεις...
            μη συγκρινουμε ανομοια πραγματα, μονο και μονο επειδη ανηκουν στην ιδια κατηγορια...
            με το ιδιο σκεπτικο ειναι σα να συγκρινουμε ολες τις εκδοσεις ενος συγκεκριμενου μοντελου το οποιο βγαινει απο 1000 κ. εκ μεχρι 2000 κ. εκ ας πουμε και να μηδενισω αυτοματως τα χιλιαρια σαν απαραδεκτα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              caryothraystis last edited by

              Δλδ πώς πιστεύεις ότι θα έπρεπε να συγκριθούν;

              Ή γενικότερα δε θα έπρεπε να υπάρχει μια τέτοιου είδους σύγκριση;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Aπό πού είναι αυτή η σύγκριση;

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  nickolas last edited by

                  Πάντως ενώ όλα τα μικρομεσαία και supermii είναι στα 39-40 μέτρα, το καλύτερο μικρό θέλει 2,5 μέτρα περισσότερο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Αν οι πιο πάνω δοκιμές δεν έχουν γίνει με το ίδιο μοντέλο ελαστικού στην στανταρ διάσταση για την απλή έκδοση του κάθε μοντέλου καλό είναι να μην σχολιάσουμε τίποτα και να κλειδώσουμε το θέμα αφού κανένα λογικό συμπέρασμα δεν μπορεί να βγει....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spyros-s last edited by

                      Ο χρήστης zardoz έγραψε:
                      Σε τελευταίο άρθρο έγιναν συγκρίσεις φρεναρίσματος σε μικρά ώς μικρομεσαία και βγήκε η
                      λίστα με τα καλύτερα.

                      Ενώ στα μικρομεσαία, οι διαφορές των πέντε καλύτερων είναι ελάχιστες (20,30,80 πόντους)

                      1)Opel Astra 1,6 Twinport: 39,1
                      2)Opel Astra GTC 1,6: 39,3
                      3)Αudi A3 Sportback 1,6 FSI: 39,6
                      4)VW Golf 1,6 FSI: 39,7
                      5)Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 5d: 39,9

                      φυσικά ξεχάσαμε το civic με 37,2 διότι δεν μας τα σκάει για διαφήμιση... Αυτά τα 2 μέτρα διαφορά από το...καλύτερο του άρθρου που αναφέρεις ίσως σώσουν μια ζωή...Κατά τ' άλλα κάνουμε αντικειμενικά συγκριτικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kantoniou last edited by

                        Η συγκριση εχει νοημα. Οταν ψαχνω ενα αυτοκινητο με κριτηριο την κατηγορια, θα ηθελα να ξερω πως φρεναρει σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

                        ΦΟΡΑΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ;
                        (ή εστω, ξερουμε τι λαστιχα φορανε;)

                        Απο που ειναι το τεστ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tm last edited by

                          ...
                          αντε να δουμε που θα παει...

                          απορια

                          το GOLF GTI γιατι δεν το βαλαν στα μικρομεσαια?
                          το mini cooper S, γιατι δεν το βλεπω πουθενα?
                          αυτα που φρεναρουν?

                          γιουριααααααα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            travelman last edited by

                            +1

                            Τα λάστιχα είναι αυτά που μετράνε περισσότερο. Στις βελτιώσεις, πιο μεγάλη επίπτωση μπορεί να έχει ένα λάστιχο άλλης διάστασης, από ένα πιο σπορ τακάκι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              drdino last edited by

                              Δεκτά όλα αυτά, αλλά αν η σύγκριση γίνεται έτσι όπως βγαίνει το αμάξι από το εργοστάσιο, τι σημασία έχει;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nickolas last edited by

                                Σαφώς και τα λάστιχα είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά (τόσο ο τύπος όσο και η διαφορετική διάσταση) Σαφώς επίσης και τα αυτοκίνητα που παρατέθηκαν δεν είχαν τον ίδιο τύπο ελαστικού.

                                Από την άλλη ο τυπικός αγοραστής ενός οχήματος θα κρατήσει τα αρχικά λάστιχα minimum 2 χρόνια, συνεπώς ό,τι λαστιχα και να φοράει ένα αυτοκίνητο, το αποτέλεσμα μετράει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Aυτό λέω και εγώ. Εφόσον το εργοστάσιο το δίνει έτσι, δεν μπορούμε να πούμε 'αν βάλουμε καλύτερα λάστιχα θα φρενάρει καλύτερα'. Δεν βγάζουμε άκρι έτσι. Με την ίδια λογική, ας αλλάξουμε αναρτήσεις, φίλτρα κτλ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Το συμπέρασμα που βγάζω εγώ είναι ότι καθώς μικραίνει το αμάξι, το κόστος κατασκευής δεν μειώνεται. Για να είναι φθηνότερο το μικρό αμάξι χρειάζεται να έχει φθηνά φρένα, φθηνά λάστιχα και άλλα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tm last edited by

                                      ρε παιδες!
                                      ειμαστε με τα καλα μας?
                                      δηλαδη το λαστιχο ειναι αυτο που κανει τη διαφορα και οχι το συστημα πεδησης?
                                      ιδια φρενα εχει ενα 1.4 και ιδιο εχει ενα 1,1 κ.εκ??

                                      γιουυυριααααααα (part 2)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Το πρώτο εδώ μου κάθεται.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spyros-s last edited by

                                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                          Το πρώτο εδώ μου κάθεται.

                                          συγνώμη μάνο αλλά πρώτο είναι μόνο στη συγκεκριμένη λίστα...
                                          διότι πρώτο είναι το...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            phaethon last edited by

                                            Ε, ντάξει αγαπητοί συμφορουμίτες, το ελαστικό κάνει ΤΡΟΜΕΡΗ μα ΤΡΟΜΕΡΗ διαφορά. Κι έχω πολύ καλό τρόπο να το διαπιστώνω καθημερινά...

                                            Έχουμε δύο αυτοκίνητα στην οικογένεια, ένα μπλε κι ένα μαύρο Clio II, ακριβώς ίδιες εκδόσεις, απλά με διαφορά ενός 6μήνου.

                                            Στο ένα έχουμε αλλάξει ελαστικά και στο άλλο όχι ακόμα. Σας πληροφορώ ότι, τόσο στα κρατήματα σε στροφές, όσο και στο φρενάρισμα είναι λες και οδηγάω άλλο αυτοκίνητο.
                                            Η διαφορά οφείλεται στην παλαιότητα των μεν και νεότητα των δε, αλλά και στην διαφορά ποιότητας γενικά των δύο ελαστικών. (Bridgestone τα νέα, Continental τα παλιά). Εκτός από την σύγχρονη κι απευθείας σύγκριση, θυμάμαι πολύ καλά τη συμπεριφορά των Continental όσο ήταν νέα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr