Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απορία σχετικά με octavia 5
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απορία σχετικά με octavia 5
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    13
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      piii last edited by

      Καλησπέρα αν μπορεί κάποιος ας μου λύσει την παρακάτω απορία.
      Άφησα το ρεζερβουάρ του octavia 5 1.6 με το trip computer να λέει αυτονομία για 20km. Στην επόμενη απόπειρα μου να το βάλω μπρός μετά απο 3 περίπου
      μέρες έφαγα πόρτα μιας και αρνιόταν πεισματικά να πάρει μπρός.
      Σκέφτηκα ότι είναι λόγω βενζίνης και του έβαλα με μπιτονάκι(μην γελάτε ρε!!!!!) κάπου στα 4 λίτρα.Με την πρώτη προσπάθεια πάπαλα.Μετά όμως απο αρκετή επιμονή έγινε το θαύμα.
      Δεδομένου ότι υπάρχει ακόμα αρκετή βενζίνη (πιστεύω) για να πάρει μπρός γιατί έκανε αυτά τα 'νερά';
      Υπάρχει περίπτωση ο εγκέφαλος να κόβει την παροχή καυσίμου απο ένα σημείο και μετά;
      Το πάθημα μάθημα βέβαια,κάτω απο 60km πλέον δεν έχει τσιγκουνιές...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        piii last edited by

        Καλησπέρα αν μπορεί κάποιος ας μου λύσει την παρακάτω απορία.
        Άφησα το ρεζερβουάρ του octavia 5 1.6 με το trip computer να λέει αυτονομία για 20km. Στην επόμενη απόπειρα μου να το βάλω μπρός μετά απο 3 περίπου
        μέρες έφαγα πόρτα μιας και αρνιόταν πεισματικά να πάρει μπρός.
        Σκέφτηκα ότι είναι λόγω βενζίνης και του έβαλα με μπιτονάκι(μην γελάτε ρε!!!!!) κάπου στα 4 λίτρα.Με την πρώτη προσπάθεια πάπαλα.Μετά όμως απο αρκετή επιμονή έγινε το θαύμα.
        Δεδομένου ότι υπάρχει ακόμα αρκετή βενζίνη (πιστεύω) για να πάρει μπρός γιατί έκανε αυτά τα 'νερά';
        Υπάρχει περίπτωση ο εγκέφαλος να κόβει την παροχή καυσίμου απο ένα σημείο και μετά;
        Το πάθημα μάθημα βέβαια,κάτω απο 60km πλέον δεν έχει τσιγκουνιές...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          piii last edited by

          Καλησπέρα αν μπορεί κάποιος ας μου λύσει την παρακάτω απορία.
          Άφησα το ρεζερβουάρ του octavia 5 1.6 με το trip computer να λέει αυτονομία για 20km. Στην επόμενη απόπειρα μου να το βάλω μπρός μετά απο 3 περίπου
          μέρες έφαγα πόρτα μιας και αρνιόταν πεισματικά να πάρει μπρός.
          Σκέφτηκα ότι είναι λόγω βενζίνης και του έβαλα με μπιτονάκι(μην γελάτε ρε!!!!!) κάπου στα 4 λίτρα.Με την πρώτη προσπάθεια πάπαλα.Μετά όμως απο αρκετή επιμονή έγινε το θαύμα.
          Δεδομένου ότι υπάρχει ακόμα αρκετή βενζίνη (πιστεύω) για να πάρει μπρός γιατί έκανε αυτά τα 'νερά';
          Υπάρχει περίπτωση ο εγκέφαλος να κόβει την παροχή καυσίμου απο ένα σημείο και μετά;
          Το πάθημα μάθημα βέβαια,κάτω απο 60km πλέον δεν έχει τσιγκουνιές...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Μπορεί να ήθελε λίγο χρόνο μέχρι να ξανασηκώσει πίεση στο κύκλωμα εφόσον είχε ρουφήξει αέρα πριν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              aserf last edited by

              Το trip computer απ' ότι ξέρω δεν υπολογίζει την έξτρα ποσότητα βενζίνης που χαρακτηρίζεται ως βοηθητικό ρεζερβουάρ από τους περισσότερους κατασκευαστές. Με λίγα λόγια μπορεί να σου έγραφε ότι έχεις 20 χλμ ακόμα, στην πραγματικότητα όμως μπορεί να είχες και 100 χλμ ή και περισσότερα. Το βοηθητικό ρεζερβουάρ είναι συνήθως από 7-9 λίτρα. Ο όρος 'βοηθητικό' ρεζερβουάρ δε σημαίνει φυσικά ότι το αυτοκίνητο έχει 2 ρεζερβουάρ, αλλά ότι πολύ απλά η βενζίνη που περιέχεται σε εκείνο το τμήμα του ρεζερβουάρ δεν απεικονίζεται στην ένδειξη της στάθμης του ρεζερβουάρ και απ' ότι ξέρω ούτε και στο trip computer.
              Δύσκολο το βλέπω λοιπόν να μη μπορούσε να τραβήξει βενζίνη η αντλία...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Οι αντλίες ψύχονται από τη βενζίνη στο ρεζερβουάρ και δεν είναι καλό να το αφήνεις να αδειάζει πολύ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                  Οι αντλίες ψύχονται από τη βενζίνη στο ρεζερβουάρ και δεν είναι καλό να το αφήνεις να αδειάζει πολύ.

                  +1000000

                  Το έχω πει άπειρες φορές σε ένα θέμα που υπάρχει για την αυτονομία.

                  Είναι κακή συνήθεια να οδηγεί κανείς με αναμμένο λαμπάκι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    piii last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:

                    Οι αντλίες ψύχονται από τη βενζίνη στο ρεζερβουάρ και δεν είναι καλό να το αφήνεις να αδειάζει πολύ.

                    +1000000

                    Το έχω πει άπειρες φορές σε ένα θέμα που υπάρχει για την αυτονομία.

                    Είναι κακή συνήθεια να οδηγεί κανείς με αναμμένο λαμπάκι.

                    Nαι το ξέρω έχεις απόλυτο δίκιο,αλλά όταν τα λεφτά σου φτάνουν τσίμα τσίμα να βγάλεις το μήνα,και χωρίς αυτοκίνητο δουλειά δεν γίνεται(στην δική μου περίπτωση) αναγκάζεσε θέλοντας και μή να φτάσεις σε αυτό το σημείο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης piii έγραψε:

                      Οι αντλίες ψύχονται από τη βενζίνη στο ρεζερβουάρ και δεν είναι καλό να το αφήνεις να αδειάζει πολύ.

                      +1000000

                      Το έχω πει άπειρες φορές σε ένα θέμα που υπάρχει για την αυτονομία.

                      Είναι κακή συνήθεια να οδηγεί κανείς με αναμμένο λαμπάκι.

                      Nαι το ξέρω έχεις απόλυτο δίκιο,αλλά όταν τα λεφτά σου φτάνουν τσίμα τσίμα να βγάλεις το μήνα,και χωρίς αυτοκίνητο δουλειά δεν γίνεται(στην δική μου περίπτωση) αναγκάζεσε θέλοντας και μή να φτάσεις σε αυτό το σημείο.

                      άσχετο αλλά γιατί δεν παίρνεις τότε μία μηχανή...?

                      ένα σκούτερ να κάνεις την δουλειά σου...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        drdino last edited by

                        Ο χρήστης piii έγραψε:

                        Οι αντλίες ψύχονται από τη βενζίνη στο ρεζερβουάρ και δεν είναι καλό να το αφήνεις να αδειάζει πολύ.

                        +1000000

                        Το έχω πει άπειρες φορές σε ένα θέμα που υπάρχει για την αυτονομία.

                        Είναι κακή συνήθεια να οδηγεί κανείς με αναμμένο λαμπάκι.

                        Nαι το ξέρω έχεις απόλυτο δίκιο,αλλά όταν τα λεφτά σου φτάνουν τσίμα τσίμα να βγάλεις το μήνα,και χωρίς αυτοκίνητο δουλειά δεν γίνεται(στην δική μου περίπτωση) αναγκάζεσε θέλοντας και μή να φτάσεις σε αυτό το σημείο.

                        Σε καταλαβαίνω φίλε μου, αλλά καλό θα ήταν να αλλάξεις λίγο τον σχεδιασμό σου, γιατί αν χαλάσει η αντλία, θα πληρώσεις αρκετά χρήματα, και τότε είναι που ζορίζουν τα πράγματα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • kubiak
                          kubiak last edited by

                          Ο χρήστης piii έγραψε:
                          Nαι το ξέρω έχεις απόλυτο δίκιο,αλλά όταν τα λεφτά σου φτάνουν τσίμα τσίμα να βγάλεις το μήνα,και χωρίς αυτοκίνητο δουλειά δεν γίνεται (στην δική μου περίπτωση) αναγκάζεσε θέλοντας και μή να φτάσεις σε αυτό το σημείο.

                          Να ένας πολύ σημαντικός λόγος να μην ρισκάρεις την αξιοπιστία του αυτοκινήτου αφήνοντάς το συνεχώς με το λαμπάκι αναμμένο...

                          _

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            piii last edited by

                            Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                            Nαι το ξέρω έχεις απόλυτο δίκιο,αλλά όταν τα λεφτά σου φτάνουν τσίμα τσίμα να βγάλεις το μήνα,και χωρίς αυτοκίνητο δουλειά δεν γίνεται (στην δική μου περίπτωση) αναγκάζεσε θέλοντας και μή να φτάσεις σε αυτό το σημείο.

                            Να ένας πολύ σημαντικός λόγος να μην ρισκάρεις την αξιοπιστία του αυτοκινήτου αφήνοντάς το συνεχώς με το λαμπάκι αναμμένο...

                            _

                            Εντάξει ρε παιδιά μην βαράτε μια φορά το κάναμε. Αμα έχεις 2 δάνεια πάνω απο το κεφάλι σου,+1 πιτσιρίκι που ευτυχώς είναι μικρός ακόμα και δεν ξοδεύει και πάρα πολλά,και διάφορα άλλα έξοδα,το μόνο που με απασχολεί είναι η βενζίνη.
                            Τέλος πάντων βγήκαμε και off-topic είπαμε το πάθημα μάθημα.Οσον αφορά το μηχανάκι,κατα πρώτον ποτέ δεν ήμουν fan και κατα δεύτερο έτσι και πάω στην βιπε σίνδου που δουλεύω με αυτό το πρωί μάλλον θα με φάνε οι κόπροι στο δρόμο..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              drdino last edited by

                              piii, δεν το είπαμε κακοπροαίρετα.

                              Απλά επειδή μπορεί να βρεθείς προ απροόπτου, θεωρήσαμε λογικό να σε προειδοποιήσουμε λίγο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                piii last edited by

                                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                piii, δεν το είπαμε κακοπροαίρετα.

                                Απλά επειδή μπορεί να βρεθείς προ απροόπτου, θεωρήσαμε λογικό να σε προειδοποιήσουμε λίγο...

                                ok much obliged..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr