-
Καλησπέρα!
Επειδή ασχολούμαι με αγώνες αυτοκινήτου σαν κριτής και πάω πού και πού σαν θεατής, το σκέφτομαι τελευταία να βάλω μπρος να πάρω ένα 'χρεπάκι' που να μην φοβάμαι να το φορτώσω με υλικά, χωρίς να το γρατζουνίσω ή να χαλάσω το εσωτερικό του και επιπλεον να μην φοβάμαι να το βάλω στο χώμα, χωρίς να αφήσω το μισό κάτω. Θα χρησιμοποιηθεί με λίγα λόγια καθαρά σαν εργαλείο.
Προδιαγραφές:
- Να είναι παλιό (άρα και αρκετά φτηνό). Όχι βέβαια και 30 ετών, αλλά 20ετίας δε θα με χάλαγε...
- Τιμή κάτω από 1000 Ε. (το ιδανικό είναι στα 500-600)
- Να είναι αξιόπιστο. Που σημαίνει ότι δεν θέλω να με αφήσει στον δρόμο πηγαίνοντας για την ειδική και ενώ ο αγώνας ξεκινάει σε 3 ώρες ή τουλάχιστον να ελαχιστοποιείται η πιθανότητα να το κάνει, καθώς ποτέ δεν είναι κανείς σίγουρος για τπτ...
- Να βρίσκω ανταλλακτικά. Να μην πληρώνω δηλαδή ένα ανταλλακτικό όσο η αξία του αυτοκινήτου και να μην ψάχνω γι' αυτό μερικούς μήνες.
- Να έχει κάποιους χώρους και κυρίως μεγάλο πορτ-μπαγκάζ. Άρα μιλάμε μάλλον για σεντάν.
- Κυβικά όχι κάτω από 1200 (θέλω να φτάνω σχετικά άνετα στον προορισμό μου, χωρίς να χαροπαλεύω στην εθνική) και όχι πάνω από 1400 (με ό,τι αυτό θα σήμαινε για ασφάλειες κτλ). Αν είναι 2λιτρο δηλωμένο 1100, ακόμα καλύτερα!
- Να μην έχει την τάση να σαπίζει, ακόμα και όταν το φτύνεις για να μην το ματιάσεις!
- Να μπορεί να στρίψει και να φρενάρει αξιοπρεπώς (δεν ψάχνω για gti, αλλά επειδή εκεί πάνω στα βουνά έχει και στροφές και κατηφόρες, δεν θέλω να με στείλει αδιάβαστο πουθενά)
Καμιά ιδέα?
-
Καλησπέρα!
Επειδή ασχολούμαι με αγώνες αυτοκινήτου σαν κριτής και πάω πού και πού σαν θεατής, το σκέφτομαι τελευταία να βάλω μπρος να πάρω ένα 'χρεπάκι' που να μην φοβάμαι να το φορτώσω με υλικά, χωρίς να το γρατζουνίσω ή να χαλάσω το εσωτερικό του και επιπλεον να μην φοβάμαι να το βάλω στο χώμα, χωρίς να αφήσω το μισό κάτω. Θα χρησιμοποιηθεί με λίγα λόγια καθαρά σαν εργαλείο.
Προδιαγραφές:
- Να είναι παλιό (άρα και αρκετά φτηνό). Όχι βέβαια και 30 ετών, αλλά 20ετίας δε θα με χάλαγε...
- Τιμή κάτω από 1000 Ε. (το ιδανικό είναι στα 500-600)
- Να είναι αξιόπιστο. Που σημαίνει ότι δεν θέλω να με αφήσει στον δρόμο πηγαίνοντας για την ειδική και ενώ ο αγώνας ξεκινάει σε 3 ώρες ή τουλάχιστον να ελαχιστοποιείται η πιθανότητα να το κάνει, καθώς ποτέ δεν είναι κανείς σίγουρος για τπτ...
- Να βρίσκω ανταλλακτικά. Να μην πληρώνω δηλαδή ένα ανταλλακτικό όσο η αξία του αυτοκινήτου και να μην ψάχνω γι' αυτό μερικούς μήνες.
- Να έχει κάποιους χώρους και κυρίως μεγάλο πορτ-μπαγκάζ. Άρα μιλάμε μάλλον για σεντάν.
- Κυβικά όχι κάτω από 1200 (θέλω να φτάνω σχετικά άνετα στον προορισμό μου, χωρίς να χαροπαλεύω στην εθνική) και όχι πάνω από 1400 (με ό,τι αυτό θα σήμαινε για ασφάλειες κτλ). Αν είναι 2λιτρο δηλωμένο 1100, ακόμα καλύτερα!
- Να μην έχει την τάση να σαπίζει, ακόμα και όταν το φτύνεις για να μην το ματιάσεις!
- Να μπορεί να στρίψει και να φρενάρει αξιοπρεπώς (δεν ψάχνω για gti, αλλά επειδή εκεί πάνω στα βουνά έχει και στροφές και κατηφόρες, δεν θέλω να με στείλει αδιάβαστο πουθενά)
Καμιά ιδέα?
-
Καλησπέρα!
Επειδή ασχολούμαι με αγώνες αυτοκινήτου σαν κριτής και πάω πού και πού σαν θεατής, το σκέφτομαι τελευταία να βάλω μπρος να πάρω ένα 'χρεπάκι' που να μην φοβάμαι να το φορτώσω με υλικά, χωρίς να το γρατζουνίσω ή να χαλάσω το εσωτερικό του και επιπλεον να μην φοβάμαι να το βάλω στο χώμα, χωρίς να αφήσω το μισό κάτω. Θα χρησιμοποιηθεί με λίγα λόγια καθαρά σαν εργαλείο.
Προδιαγραφές:
- Να είναι παλιό (άρα και αρκετά φτηνό). Όχι βέβαια και 30 ετών, αλλά 20ετίας δε θα με χάλαγε...
- Τιμή κάτω από 1000 Ε. (το ιδανικό είναι στα 500-600)
- Να είναι αξιόπιστο. Που σημαίνει ότι δεν θέλω να με αφήσει στον δρόμο πηγαίνοντας για την ειδική και ενώ ο αγώνας ξεκινάει σε 3 ώρες ή τουλάχιστον να ελαχιστοποιείται η πιθανότητα να το κάνει, καθώς ποτέ δεν είναι κανείς σίγουρος για τπτ...
- Να βρίσκω ανταλλακτικά. Να μην πληρώνω δηλαδή ένα ανταλλακτικό όσο η αξία του αυτοκινήτου και να μην ψάχνω γι' αυτό μερικούς μήνες.
- Να έχει κάποιους χώρους και κυρίως μεγάλο πορτ-μπαγκάζ. Άρα μιλάμε μάλλον για σεντάν.
- Κυβικά όχι κάτω από 1200 (θέλω να φτάνω σχετικά άνετα στον προορισμό μου, χωρίς να χαροπαλεύω στην εθνική) και όχι πάνω από 1400 (με ό,τι αυτό θα σήμαινε για ασφάλειες κτλ). Αν είναι 2λιτρο δηλωμένο 1100, ακόμα καλύτερα!
- Να μην έχει την τάση να σαπίζει, ακόμα και όταν το φτύνεις για να μην το ματιάσεις!
- Να μπορεί να στρίψει και να φρενάρει αξιοπρεπώς (δεν ψάχνω για gti, αλλά επειδή εκεί πάνω στα βουνά έχει και στροφές και κατηφόρες, δεν θέλω να με στείλει αδιάβαστο πουθενά)
Καμιά ιδέα?
-
Γιατί sedan? Απ' ότι κατάλαβα θα μεταφέρεις τον εαυτό σου και αποσκευές. Θα μπορούσες να πάρεις ένα station ή απλά ένα hatchback με aνακλινόμενο κάθισμα. Ένα corolla φαντάζομαι καλύπτει τις περισσότερες προυποθέσεις που έθεσες.
@νδρέας
-
Παλιό nissan/toyota μου θυμίζουν αυτά που λες, αν εξαιρέσουμε αυτά τα περίεργα και ακαταλαβίστικά με τις...στροφές (ή κάπως έτσι)...
-
παρε το πουντο του χαρη...
σορρυ..
-
Ένα sunny 1300 του 86 περίπου κάνει ακριβώς τη δουλειά που θες χωρίς περιττά έξοδα. Υπάρχει καιρό στην οικογένεια και έχει βγάλει μόνο μία ζημιά, έσπασε μία φορά η μίζα και κάηκαν 3 λάμπες στα 20 χρόνια χρήσης του
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
παρε το πουντο του χαρη...Να ειναι αξιοπιστο ειπαμε!
-
κορυφη το σανι...
-
toyota starlet !!! 85-87
-
παρε το sunny!
-
Toyota Corolla του 85, αυτό που έμοιαζε στο Sunny.
-
mika_hakkinen
Sedan, επειδή κάποιες φορές θα χρειαστεί να μπουν πάνω από 2 άτομα και δεν θέλω να καταργούνται τα πίσω καθίσματα αν φορτωθεί. Αν και το station δεν ακούγεται και άσχημη λύση.
charmak66
Νταξ... είπαμε, να μην είναι και rallye, αλλά να μην είναι και datsun του '80...
Εννοείτε το τετραγωνο sunny, αυτό που ήταν πριν το στρογγυλεμένο, το τελευταίο, που έβγαινε και GTiR, έτσι?
Πόσο άραγε να κοστίζει ένα τέτοιο?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
charmak66
Νταξ... είπαμε, να μην είναι και rallye, αλλά να μην είναι και datsun του '80...
Εννοείτε το τετραγωνο sunny, αυτό που ήταν πριν το στρογγυλεμένο, το τελευταίο, που έβγαινε και GTiR, έτσι?
Πόσο άραγε να κοστίζει ένα τέτοιο?
500-600 ευρώ, αξιόπιστο ΚΑΙ να στρίβει; Αν σκέφτεσαι κάτι πες μου να πάρω 2-3...
Εγώ το τετράγωνο είχα στο μυαλό μου, με τόσα λίγα χρήματα.
http://www.x-e.gr
Ίσως να είναι ένας καλός τρόπος να πάρεις μια ιδέα για τις τιμές. -
Να σου πιάσω 2-3 κιλά?
Νταξ... είπαμε, απλά να είναι αξιοπρεπές σε έναν λίγο σβέλτο ρυθμό και να μην είναι επικίνδυνο. Αυτά...
-
Λαντα Νοβα 1200.
Ειδικοτης του τα βουνα.
Συν το οτι θα κανεις γυμναστικη με το τιμονι του, συν το οτι ειναι πισωκινητο, συν το οτι μπορει να πετυχεις κανενα με διλιτρο Φιατ απο 131 -
Κανενα Autobianci(κατα προτιμηση Abarth) ???
Ενα Starlet πισωκου δεν θα σε χαλαγε απο την αλλη νομιζω.
-
Auto-Moto > Πωλήσεις Αυτοκινήτων > MITSUBISHI
MITSUBISHI LANCER 1.200 cc, μοντ. 12/'85, τιμή 600 ευρώ
Πρώτη δημοσίευση: 10/11/2006 Τελευταία δημοσίευση: 15/11/2006
Auto-Moto > Πωλήσεις Αυτοκινήτων > MITSUBISHI
MITSUBISHI LANCER 1.200 cc, μοντ. '79, τιμή 200 ευρώ
Πρώτη δημοσίευση: 17/11/2006 Τελευταία δημοσίευση: 22/11/2006
Auto-Moto > Πωλήσεις Αυτοκινήτων > MITSUBISHI
MITSUBISHI LANCER 1.200 cc, μοντ. '81, τιμή 300 ευρώ
Πρώτη δημοσίευση: 17/11/2006 Τελευταία δημοσίευση: 22/11/2006
Auto-Moto > Πωλήσεις Αυτοκινήτων > MITSUBISHI
MITSUBISHI LANCER 1.200 cc, μοντ. '82, καλή κατάσταση, τιμή 350 ευρώ
Νέα αγγελία
Auto-Moto > Πωλήσεις Αυτοκινήτων > MITSUBISHI
MITSUBISHI LANCER 1.200 cc, μοντ. '83, τιμή 550 ευρώ
Πρώτη δημοσίευση: 01/11/2006 Τελευταία δημοσίευση: 19/11/2006
Auto-Moto > Πωλήσεις Αυτοκινήτων > MITSUBISHI
MITSUBISHI LANCER 1.200 cc, μοντ. '85, συναγερμός, a/c, φυλασσόμενο σε γκαράζ, άριστη κατάσταση, ιδιώτης, τιμή 900 ευρώ
Πρώτη δημοσίευση: 01/11/2006 Τελευταία δημοσίευση: 05/11/2006
Auto-Moto > Πωλήσεις Αυτοκινήτων > MITSUBISHI
MITSUBISHI LANCER 1.200 cc, μοντ. '86, μεταλλικό χρώμα, τιμή 500 ευρώ
Νέα αγγελία
Auto-Moto > Πωλήσεις Αυτοκινήτων > MITSUBISHI
MITSUBISHI LANCER 1.200 cc, μοντ. '88, ΚΤΕΟ, καλή κατάσταση, τιμή 1.000 ευρώ
Πρώτη δημοσίευση: 01/11/2006 Τελευταία δημοσίευση: 05/11/2006Από x-e
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Κανενα Autobianci(κατα προτιμηση Abarth) ???Ενα Starlet πισωκου δεν θα σε χαλαγε απο την αλλη νομιζω.
Κανένα από τα 2 δε θα με χάλαγε, αλλά είναι βασική προϋπόθεση οι χώροι... Γμτ... έχουμε και ένα mirafiori στην οικογένεια, το οποίο είναι ιδανικό γι΄αυτή τη δουλειά, αλλά θα πρέπει να σκοτώσω την αδερφή μου για να το πάρω... και είναι σε σχετικά καλή κατάσταση... Μου πέρασε από το μυαλό να ψάξω για ένα ίδιο, αλλά κατά 95% ό,τι βρω θα είναι σάπιο και κακοσυντηρημένο... ααααχχχ...
-
εσκορτ μκιι 1300 τετράπορτο από συνταξιούχο...θα συνδυάσεις το τερπνόν μετά του ωφελίμου (πισωκούνα)...υπάρχουν μερικά που βλέπονται ακόμα. Άσε που βρίσκεις και ενα 1600 μοτερ κρατας το ίδιο σασμαν και διαφορικό δημιουργώντας παράλληλα και το αγχολυτικό σου
Tι χρέπι να πάρω?