Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Tι χρέπι να πάρω?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Tι χρέπι να πάρω?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    42
    110
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Καλησπέρα!

      Επειδή ασχολούμαι με αγώνες αυτοκινήτου σαν κριτής και πάω πού και πού σαν θεατής, το σκέφτομαι τελευταία να βάλω μπρος να πάρω ένα 'χρεπάκι' που να μην φοβάμαι να το φορτώσω με υλικά, χωρίς να το γρατζουνίσω ή να χαλάσω το εσωτερικό του και επιπλεον να μην φοβάμαι να το βάλω στο χώμα, χωρίς να αφήσω το μισό κάτω. Θα χρησιμοποιηθεί με λίγα λόγια καθαρά σαν εργαλείο.

      Προδιαγραφές:

      1. Να είναι παλιό (άρα και αρκετά φτηνό). Όχι βέβαια και 30 ετών, αλλά 20ετίας δε θα με χάλαγε...
      2. Τιμή κάτω από 1000 Ε. (το ιδανικό είναι στα 500-600)
      3. Να είναι αξιόπιστο. Που σημαίνει ότι δεν θέλω να με αφήσει στον δρόμο πηγαίνοντας για την ειδική και ενώ ο αγώνας ξεκινάει σε 3 ώρες ή τουλάχιστον να ελαχιστοποιείται η πιθανότητα να το κάνει, καθώς ποτέ δεν είναι κανείς σίγουρος για τπτ...
      4. Να βρίσκω ανταλλακτικά. Να μην πληρώνω δηλαδή ένα ανταλλακτικό όσο η αξία του αυτοκινήτου και να μην ψάχνω γι' αυτό μερικούς μήνες.
      5. Να έχει κάποιους χώρους και κυρίως μεγάλο πορτ-μπαγκάζ. Άρα μιλάμε μάλλον για σεντάν.
      6. Κυβικά όχι κάτω από 1200 (θέλω να φτάνω σχετικά άνετα στον προορισμό μου, χωρίς να χαροπαλεύω στην εθνική) και όχι πάνω από 1400 (με ό,τι αυτό θα σήμαινε για ασφάλειες κτλ). Αν είναι 2λιτρο δηλωμένο 1100, ακόμα καλύτερα!
      7. Να μην έχει την τάση να σαπίζει, ακόμα και όταν το φτύνεις για να μην το ματιάσεις!
      8. Να μπορεί να στρίψει και να φρενάρει αξιοπρεπώς (δεν ψάχνω για gti, αλλά επειδή εκεί πάνω στα βουνά έχει και στροφές και κατηφόρες, δεν θέλω να με στείλει αδιάβαστο πουθενά)

      Καμιά ιδέα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        taurus last edited by

        Καλησπέρα!

        Επειδή ασχολούμαι με αγώνες αυτοκινήτου σαν κριτής και πάω πού και πού σαν θεατής, το σκέφτομαι τελευταία να βάλω μπρος να πάρω ένα 'χρεπάκι' που να μην φοβάμαι να το φορτώσω με υλικά, χωρίς να το γρατζουνίσω ή να χαλάσω το εσωτερικό του και επιπλεον να μην φοβάμαι να το βάλω στο χώμα, χωρίς να αφήσω το μισό κάτω. Θα χρησιμοποιηθεί με λίγα λόγια καθαρά σαν εργαλείο.

        Προδιαγραφές:

        1. Να είναι παλιό (άρα και αρκετά φτηνό). Όχι βέβαια και 30 ετών, αλλά 20ετίας δε θα με χάλαγε...
        2. Τιμή κάτω από 1000 Ε. (το ιδανικό είναι στα 500-600)
        3. Να είναι αξιόπιστο. Που σημαίνει ότι δεν θέλω να με αφήσει στον δρόμο πηγαίνοντας για την ειδική και ενώ ο αγώνας ξεκινάει σε 3 ώρες ή τουλάχιστον να ελαχιστοποιείται η πιθανότητα να το κάνει, καθώς ποτέ δεν είναι κανείς σίγουρος για τπτ...
        4. Να βρίσκω ανταλλακτικά. Να μην πληρώνω δηλαδή ένα ανταλλακτικό όσο η αξία του αυτοκινήτου και να μην ψάχνω γι' αυτό μερικούς μήνες.
        5. Να έχει κάποιους χώρους και κυρίως μεγάλο πορτ-μπαγκάζ. Άρα μιλάμε μάλλον για σεντάν.
        6. Κυβικά όχι κάτω από 1200 (θέλω να φτάνω σχετικά άνετα στον προορισμό μου, χωρίς να χαροπαλεύω στην εθνική) και όχι πάνω από 1400 (με ό,τι αυτό θα σήμαινε για ασφάλειες κτλ). Αν είναι 2λιτρο δηλωμένο 1100, ακόμα καλύτερα!
        7. Να μην έχει την τάση να σαπίζει, ακόμα και όταν το φτύνεις για να μην το ματιάσεις!
        8. Να μπορεί να στρίψει και να φρενάρει αξιοπρεπώς (δεν ψάχνω για gti, αλλά επειδή εκεί πάνω στα βουνά έχει και στροφές και κατηφόρες, δεν θέλω να με στείλει αδιάβαστο πουθενά)

        Καμιά ιδέα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Καλησπέρα!

          Επειδή ασχολούμαι με αγώνες αυτοκινήτου σαν κριτής και πάω πού και πού σαν θεατής, το σκέφτομαι τελευταία να βάλω μπρος να πάρω ένα 'χρεπάκι' που να μην φοβάμαι να το φορτώσω με υλικά, χωρίς να το γρατζουνίσω ή να χαλάσω το εσωτερικό του και επιπλεον να μην φοβάμαι να το βάλω στο χώμα, χωρίς να αφήσω το μισό κάτω. Θα χρησιμοποιηθεί με λίγα λόγια καθαρά σαν εργαλείο.

          Προδιαγραφές:

          1. Να είναι παλιό (άρα και αρκετά φτηνό). Όχι βέβαια και 30 ετών, αλλά 20ετίας δε θα με χάλαγε...
          2. Τιμή κάτω από 1000 Ε. (το ιδανικό είναι στα 500-600)
          3. Να είναι αξιόπιστο. Που σημαίνει ότι δεν θέλω να με αφήσει στον δρόμο πηγαίνοντας για την ειδική και ενώ ο αγώνας ξεκινάει σε 3 ώρες ή τουλάχιστον να ελαχιστοποιείται η πιθανότητα να το κάνει, καθώς ποτέ δεν είναι κανείς σίγουρος για τπτ...
          4. Να βρίσκω ανταλλακτικά. Να μην πληρώνω δηλαδή ένα ανταλλακτικό όσο η αξία του αυτοκινήτου και να μην ψάχνω γι' αυτό μερικούς μήνες.
          5. Να έχει κάποιους χώρους και κυρίως μεγάλο πορτ-μπαγκάζ. Άρα μιλάμε μάλλον για σεντάν.
          6. Κυβικά όχι κάτω από 1200 (θέλω να φτάνω σχετικά άνετα στον προορισμό μου, χωρίς να χαροπαλεύω στην εθνική) και όχι πάνω από 1400 (με ό,τι αυτό θα σήμαινε για ασφάλειες κτλ). Αν είναι 2λιτρο δηλωμένο 1100, ακόμα καλύτερα!
          7. Να μην έχει την τάση να σαπίζει, ακόμα και όταν το φτύνεις για να μην το ματιάσεις!
          8. Να μπορεί να στρίψει και να φρενάρει αξιοπρεπώς (δεν ψάχνω για gti, αλλά επειδή εκεί πάνω στα βουνά έχει και στροφές και κατηφόρες, δεν θέλω να με στείλει αδιάβαστο πουθενά)

          Καμιά ιδέα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • M
            mika_hakkinen last edited by

            Γιατί sedan? Απ' ότι κατάλαβα θα μεταφέρεις τον εαυτό σου και αποσκευές. Θα μπορούσες να πάρεις ένα station ή απλά ένα hatchback με aνακλινόμενο κάθισμα. Ένα corolla φαντάζομαι καλύπτει τις περισσότερες προυποθέσεις που έθεσες.

            @νδρέας

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              charmak66 last edited by

              Παλιό nissan/toyota μου θυμίζουν αυτά που λες, αν εξαιρέσουμε αυτά τα περίεργα και ακαταλαβίστικά με τις...στροφές (ή κάπως έτσι)...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • A
                adis4gr last edited by

                παρε το πουντο του χαρη...

                σορρυ..

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • M
                  m3lkor last edited by

                  Ένα sunny 1300 του 86 περίπου κάνει ακριβώς τη δουλειά που θες χωρίς περιττά έξοδα. Υπάρχει καιρό στην οικογένεια και έχει βγάλει μόνο μία ζημιά, έσπασε μία φορά η μίζα και κάηκαν 3 λάμπες στα 20 χρόνια χρήσης του

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • M
                    michael-amott last edited by

                    Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                    παρε το πουντο του χαρη...

                    Να ειναι αξιοπιστο ειπαμε!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      κορυφη το σανι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • J
                        johnkyr last edited by

                        toyota starlet !!! 85-87

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • P
                          pad last edited by

                          παρε το sunny!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • M
                            manosk last edited by

                            Toyota Corolla του 85, αυτό που έμοιαζε στο Sunny.

                            http://www.4age.net/gallery/ae82/030.jpg

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • T
                              taurus last edited by

                              mika_hakkinen

                              Sedan, επειδή κάποιες φορές θα χρειαστεί να μπουν πάνω από 2 άτομα και δεν θέλω να καταργούνται τα πίσω καθίσματα αν φορτωθεί. Αν και το station δεν ακούγεται και άσχημη λύση.

                              charmak66

                              Νταξ... είπαμε, να μην είναι και rallye, αλλά να μην είναι και datsun του '80...

                              Εννοείτε το τετραγωνο sunny, αυτό που ήταν πριν το στρογγυλεμένο, το τελευταίο, που έβγαινε και GTiR, έτσι?

                              Πόσο άραγε να κοστίζει ένα τέτοιο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • C
                                charmak66 last edited by

                                Ο χρήστης taurus έγραψε:

                                charmak66

                                Νταξ... είπαμε, να μην είναι και rallye, αλλά να μην είναι και datsun του '80...

                                Εννοείτε το τετραγωνο sunny, αυτό που ήταν πριν το στρογγυλεμένο, το τελευταίο, που έβγαινε και GTiR, έτσι?

                                Πόσο άραγε να κοστίζει ένα τέτοιο?

                                500-600 ευρώ, αξιόπιστο ΚΑΙ να στρίβει; Αν σκέφτεσαι κάτι πες μου να πάρω 2-3...

                                Εγώ το τετράγωνο είχα στο μυαλό μου, με τόσα λίγα χρήματα.

                                http://www.x-e.gr
                                Ίσως να είναι ένας καλός τρόπος να πάρεις μια ιδέα για τις τιμές.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  taurus last edited by

                                  Να σου πιάσω 2-3 κιλά?

                                  Νταξ... είπαμε, απλά να είναι αξιοπρεπές σε έναν λίγο σβέλτο ρυθμό και να μην είναι επικίνδυνο. Αυτά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    krieza last edited by

                                    Λαντα Νοβα 1200.
                                    Ειδικοτης του τα βουνα.
                                    Συν το οτι θα κανεις γυμναστικη με το τιμονι του, συν το οτι ειναι πισωκινητο, συν το οτι μπορει να πετυχεις κανενα με διλιτρο Φιατ απο 131

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • B
                                      bagus last edited by

                                      Κανενα Autobianci(κατα προτιμηση Abarth) ???

                                      Ενα Starlet πισωκου δεν θα σε χαλαγε απο την αλλη νομιζω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cavallino last edited by

                                        Auto-Moto > Πωλήσεις Αυτοκινήτων > MITSUBISHI
                                        MITSUBISHI LANCER 1.200 cc, μοντ. 12/'85, τιμή 600 ευρώ
                                        Πρώτη δημοσίευση: 10/11/2006 Τελευταία δημοσίευση: 15/11/2006
                                        Auto-Moto > Πωλήσεις Αυτοκινήτων > MITSUBISHI
                                        MITSUBISHI LANCER 1.200 cc, μοντ. '79, τιμή 200 ευρώ
                                        Πρώτη δημοσίευση: 17/11/2006 Τελευταία δημοσίευση: 22/11/2006
                                        Auto-Moto > Πωλήσεις Αυτοκινήτων > MITSUBISHI
                                        MITSUBISHI LANCER 1.200 cc, μοντ. '81, τιμή 300 ευρώ
                                        Πρώτη δημοσίευση: 17/11/2006 Τελευταία δημοσίευση: 22/11/2006
                                        Auto-Moto > Πωλήσεις Αυτοκινήτων > MITSUBISHI
                                        MITSUBISHI LANCER 1.200 cc, μοντ. '82, καλή κατάσταση, τιμή 350 ευρώ
                                        Νέα αγγελία
                                        Auto-Moto > Πωλήσεις Αυτοκινήτων > MITSUBISHI
                                        MITSUBISHI LANCER 1.200 cc, μοντ. '83, τιμή 550 ευρώ
                                        Πρώτη δημοσίευση: 01/11/2006 Τελευταία δημοσίευση: 19/11/2006
                                        Auto-Moto > Πωλήσεις Αυτοκινήτων > MITSUBISHI
                                        MITSUBISHI LANCER 1.200 cc, μοντ. '85, συναγερμός, a/c, φυλασσόμενο σε γκαράζ, άριστη κατάσταση, ιδιώτης, τιμή 900 ευρώ
                                        Πρώτη δημοσίευση: 01/11/2006 Τελευταία δημοσίευση: 05/11/2006
                                        Auto-Moto > Πωλήσεις Αυτοκινήτων > MITSUBISHI
                                        MITSUBISHI LANCER 1.200 cc, μοντ. '86, μεταλλικό χρώμα, τιμή 500 ευρώ
                                        Νέα αγγελία
                                        Auto-Moto > Πωλήσεις Αυτοκινήτων > MITSUBISHI
                                        MITSUBISHI LANCER 1.200 cc, μοντ. '88, ΚΤΕΟ, καλή κατάσταση, τιμή 1.000 ευρώ
                                        Πρώτη δημοσίευση: 01/11/2006 Τελευταία δημοσίευση: 05/11/2006

                                        Από x-e

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          taurus last edited by

                                          Ο χρήστης Bagus έγραψε:
                                          Κανενα Autobianci(κατα προτιμηση Abarth) ???

                                          Ενα Starlet πισωκου δεν θα σε χαλαγε απο την αλλη νομιζω.

                                          Κανένα από τα 2 δε θα με χάλαγε, αλλά είναι βασική προϋπόθεση οι χώροι... Γμτ... έχουμε και ένα mirafiori στην οικογένεια, το οποίο είναι ιδανικό γι΄αυτή τη δουλειά, αλλά θα πρέπει να σκοτώσω την αδερφή μου για να το πάρω... και είναι σε σχετικά καλή κατάσταση... Μου πέρασε από το μυαλό να ψάξω για ένα ίδιο, αλλά κατά 95% ό,τι βρω θα είναι σάπιο και κακοσυντηρημένο... ααααχχχ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            spyros-s last edited by

                                            εσκορτ μκιι 1300 τετράπορτο από συνταξιούχο...θα συνδυάσεις το τερπνόν μετά του ωφελίμου (πισωκούνα)...υπάρχουν μερικά που βλέπονται ακόμα. Άσε που βρίσκεις και ενα 1600 μοτερ κρατας το ίδιο σασμαν και διαφορικό δημιουργώντας παράλληλα και το αγχολυτικό σου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr