-
Κοιτουσα τις τιμες του Sportage στο σχετικο σαιτ της ΚΙΑ και βλεπω πως το αυτοκινητο αυτο κοστιζει 23500 ευρω. Απο κατω υπηρχε μια υποσημειωση που ελεγε πως στην τιμη δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα μεταβίβασης, τα τέλη κυκλοφορίας και τα έξοδα φακέλου (€278,50)...
http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/spo ... rices.htmlΚαι τωρα η ερωτηση..
Το spotrage ειναι 2000cc αρα συμφωνα με τον καταλογο των τελων κυκλοφοριας πληρωνουμε 372 ευρω
Πως γινεται λοιπον να λεει η παραπανω υποσημειωση οτι τελη κυκλ. για το sportage 2000cc ειναι 278,50 ευρω και μαλιστα μαζι με τα έξοδα μεταβίβασης και τα έξοδα φακέλου?
Μηπως τα SUV - Jeep εχουν καποια εκπτωση στα τελη κυκλοφοριας η τρεχει κατι αλλο?
Ευχαριστώ.
-
Κοιτουσα τις τιμες του Sportage στο σχετικο σαιτ της ΚΙΑ και βλεπω πως το αυτοκινητο αυτο κοστιζει 23500 ευρω. Απο κατω υπηρχε μια υποσημειωση που ελεγε πως στην τιμη δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα μεταβίβασης, τα τέλη κυκλοφορίας και τα έξοδα φακέλου (€278,50)...
http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/spo ... rices.htmlΚαι τωρα η ερωτηση..
Το spotrage ειναι 2000cc αρα συμφωνα με τον καταλογο των τελων κυκλοφοριας πληρωνουμε 372 ευρω
Πως γινεται λοιπον να λεει η παραπανω υποσημειωση οτι τελη κυκλ. για το sportage 2000cc ειναι 278,50 ευρω και μαλιστα μαζι με τα έξοδα μεταβίβασης και τα έξοδα φακέλου?
Μηπως τα SUV - Jeep εχουν καποια εκπτωση στα τελη κυκλοφοριας η τρεχει κατι αλλο?
Ευχαριστώ.
-
Κοιτουσα τις τιμες του Sportage στο σχετικο σαιτ της ΚΙΑ και βλεπω πως το αυτοκινητο αυτο κοστιζει 23500 ευρω. Απο κατω υπηρχε μια υποσημειωση που ελεγε πως στην τιμη δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα μεταβίβασης, τα τέλη κυκλοφορίας και τα έξοδα φακέλου (€278,50)...
http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/spo ... rices.htmlΚαι τωρα η ερωτηση..
Το spotrage ειναι 2000cc αρα συμφωνα με τον καταλογο των τελων κυκλοφοριας πληρωνουμε 372 ευρω
Πως γινεται λοιπον να λεει η παραπανω υποσημειωση οτι τελη κυκλ. για το sportage 2000cc ειναι 278,50 ευρω και μαλιστα μαζι με τα έξοδα μεταβίβασης και τα έξοδα φακέλου?
Μηπως τα SUV - Jeep εχουν καποια εκπτωση στα τελη κυκλοφοριας η τρεχει κατι αλλο?
Ευχαριστώ.
-
Τελικα επικοινωνησα με μια αντιπροσωπεια της ΚΙΑ και στα ερωτηματα μου μου απαντησαν...
-
Το αμαξι κοστιζει με το service για παντα 26500 ευρω ασχετα εαν στη διαφημιση στην tv λεει 23.000. Τα 23.000 ειναι ΧΩΡΙΣ το service για παντα.!! Με λιγα λογια η διαφημηση ειναι παραπλανητικη....
-
Για τα τελη κλπ μου ειπε επι λεξη 'Αφηστε τι λεει το site' !!!!!!! Τα τελη και οι πινακιδες κοστιζουν 570 ευρω..... Εξοδα φακελλου και μεταβιβαση επιπλεον... του λεω αφηστε το καταλαβα...
-
Τελος ρωταω το μεταλλικο χρωμα ποσο χρεωνεται? 600 μου λεει....
Στο σαιτ του λεω αναφερεται οτι υπαρχουν και απλα χρωματα....
Μου απανταει ναι αλλα δεν το φερνουμε με απλα χρωματα......
Τοτε του λεω γιατι αναφερονται στο σαιτ οτι υπαρχουν και απλα χρωματα? Μου απανταει, 'αφηστε τι λεει το σαιτ'.....
Αυτο με τα μεταλλικα χρωματα παντως εχει καταντισει αηδια. Αφου δεν τα φερνουν με απλα χρωματα ποτε γιατι αναφερουν οτι τα απλα δεν χρεωνονται? Τα ιδια μου ειπαν και οταν ρωτησα στη Subaru και τη Νισσαν φανταζομαι και οτι ολοι ετσι θα απαντουσαν και σε αλλες μαρκες....
Μαλιστα στην Οπελ μου ειπαν οτι ναι υπαρχουν απλα χρωματα αλλα πρεπει να κανουμε παραγγελια και θα περιμενετε μερικους μηνες ενω τα μεταλλικα ειναι αμεσα διαθεσημα.....Ε ναι θεωρω αισχος να αγοραζω επι πλεον και το χρωμα και μαλιστα στις τιμες που μας το προσφερουν. Ακομα πιο αισχος ειναι οταν αναγραφουν τις τιμες των αυτοκινητων αλλα στην τιμη δεν περιλαμβανεται και το χρωμα που παντα ειναι μεταλλικο και παντα χρεωνεται Βλεπε VW...
Εαν ειχα τη δυνατοτητα να το αγορασω το αμαξι χωρις κανενα χρωμα με το μεταλλο γυμνο να το καταλαβαινα....
-
-
cctop τι δεν καταλαβαίνεις ακριβώς? Θες να σου έχουν όλα τα χρώματα διαθέσιμα?Μήπως είσαι παράλογος? Φυσικό είναι να φέρνουν τα χρώματα που φεύγουν πιο πολύ, αν θες μη μεταλλικό κάνε παραγγελία!
Η διαφίμηση γιατί είναι παραπλανιτική?Λέει στην συγκεκριμένη με τους 2 χλιμίτζουρες 23.500 ΚΑΙ τσάμπα service για πάντα?
570 € θα κοστίζουν πινακίδες και τέλη αν είναι πάνω απο 2300 κυβικά, εαν είναι μέχρι 2300 θα κοστίζουν 470 € περίπου
Μεταβίβαση??????Τι εννοούν μεταβίβαση? στα 470 € πινακίδων και τελών κυκλοφορίας περιλαμβάνοντε τα πάντα....μήπως σου ζήτησε και εξτρά λεφτά για την άδεια?
Έπεσες
- Σε αγενή
- Σε μαλάκα
Δοκίμασε κάποια άλλη αντιπρωσοπεία, και καλίτερα ΌΧΙ απο το τηλέφωνο.
-
Οι τιμές στα web sites 'γενικώς' ισχύουν...
Π.χ οι τιμές στο web της KIA ΜΕ/ΧΩΡΙΣ service για πάντα για το Picanto είναι
ακριβώς αυτές που σου δίνουν και από κοντά (το έχω τσεκάρει). Από το τηλέφωνο
ίσως λένε ότι θέλουν.Ομοίως στην Citroen και στην Opel οι τιμές στο web site ισχύουν αλλά...
Τα κακά νέα #1: Τα sites/διαδημήσεις 'κρύβουν' κάποιες χρεώσεις
Στη citroen +470€ (τέλη + έξοδα, τώρα τί έξοδα ήταν αυτά τα 300€ δεν μπορώ να καταλάβω)
Στην opel χρέωναν +900€ πάνω από την τιμή του site για το Meriva, αξία που είχε
μεταλλικό χρώμα + τέλη ταξινόμησης + προετοιμασία (δηλαδή 500€ κερατιάτικα)Τα κακά νέα #2: Κάποιοι πωλητές φέρονται σαν αλήτες
Ακόμη και με επανειλημένες πιέσεις ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΕΛΥΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ
δηλαδή τί σημαίνουν αυτά τα 470€ ή τα 900€. Δηλαδή πόση ήταν η αξία του μεταλλικού
μέσα στα 900€?Φυσικά τους έγραψα στα @@ρια μου και ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Να ζητάς ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ
**Αξία οχήματος
+Μεταλλικό χρώμα
+Τέλη ταξινόμησης
+Έξοδα προετοιμασίας
+Αξία από ότι extras μπεί **(μάλιστα αν κάποια από αυτά είναι ΔΩΡΟ, πρέπει να σου
τα γράψει στην προσφορά με ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΤΙΜΗ)Τόσο στην KIA όσο και στην FORD η προσφορά τους ήταν αναλυτική όπως πάνω, δηλαδή μου
είπαν ας πούμε την 'αλήθεια' (και αν δείς την υπογραφή, έχω picanto και focus). -
Άρε Αμερική που μας χρειάζεται ...
-
Αυτο με την αναλυση τιμης κλπ μου το εκεναν και στη Peugeot και εφυγα χωρις αποριες (και με νεο αυτοκινητο!!!)
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
cctop τι δεν καταλαβαίνεις ακριβώς? Θες να σου έχουν όλα τα χρώματα διαθέσιμα?Μήπως είσαι παράλογος? Φυσικό είναι να φέρνουν τα χρώματα που φεύγουν πιο πολύ, αν θες μη μεταλλικό κάνε παραγγελία!Η διαφίμηση γιατί είναι παραπλανιτική?Λέει στην συγκεκριμένη με τους 2 χλιμίτζουρες 23.500 ΚΑΙ τσάμπα service για πάντα?
570 € θα κοστίζουν πινακίδες και τέλη αν είναι πάνω απο 2300 κυβικά, εαν είναι μέχρι 2300 θα κοστίζουν 470 € περίπου
Μεταβίβαση??????Τι εννοούν μεταβίβαση? στα 470 € πινακίδων και τελών κυκλοφορίας περιλαμβάνοντε τα πάντα....μήπως σου ζήτησε και εξτρά λεφτά για την άδεια?
Έπεσες
- Σε αγενή
- Σε μαλάκα
Δοκίμασε κάποια άλλη αντιπρωσοπεία, και καλίτερα ΌΧΙ απο το τηλέφωνο.
Αγενης δεν ηταν ο υπαλληλος ουτε και μαλακας. Ο τονος τουλαχιστον της φωνης του δεν εδειχνε κατι τετοιο για να λεμε σωστα τα πραγματα. Απλα μου ειπε 'Αφηστε τι λεει το σαιτ'.. και κατα τ'αλλα ηταν ευγενικοτατος. μαλιστα μου ειπε οτι για αγορα μετρητοις θα γινει και περαιτερω εκπτωση εαν αγορασω το αυτοκινητο απο την αντιπροσωπεια εκεινη.
1)Τα 570 ευρω μου ειπε οτι ειναι τα τελη + οι πινακιδες. Τα τελη ειναι 372 αρα οι πινακιδες ειναι 200 περιπου ευρω. Δεν ξερω εαν οι πινακιδες για 2000 κε αυτοκινητο ειναι οντως 200 ευρω αλλα ετσι μου ειπε. Προφανως δεν καταλαβες τι εγραψα παραπανω. Εξοδα μεταβιβασης και φακελλου μου ειπε οτι πληρωνεις σε περιπτωση αγορας με δοσεις και οχι μετρητοις.
2)Μεταλλικα χρωματα φερνουν οχι γιατι αυτα φευγουν πιο πολυ αλλα γιατι απλα θελουν να χρεωνεσαι το χρωμα. Ετσι απλα....
Α και κατι αλλο για να κανουμε συγκρισεις και να καταλαβουμε τι κερδος εχουν οι εταιριες απο τα χρωματα. Ρωτησα στη Νισσαν για το XTRAIL και μου ειπαν οτι το μεταλλικο κοστιζει 'μονο' 230 ευρω. Τωρα γιατι το sportage θελει 370 ευρω παραπανω αυτο ειναι αλλο θεμα. Προφανως το χρωμα του sportage ειναι 'καλυτερο' απο αυτο του XTRAIL τρομάρα τους....3)Η διαφημιση ειναι παραπλανιτικη γιατι μιλαει για δωρεαν σερβις για παντα και λεει οτι κοστιζει 23500. Φυσικα πουθενα δεν αναφερουν οτι αυτη η τιμη αναφερεται σε αγορα χωρις δωρεαν σερβις οπως και πουθενα δεν λενε οτι ΜΕ το δωρεαν σερβις η τιμη παει στα...26500..... Εαν αυτο δεν ειναι παραπλανιση τοτε εγω ειμαι ο George Bush.....
-
.....Πολύ απλά το 'ΔΩΡΕΑΝ SERVICE ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ' δεν συμφέρει τελικά αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα το χρόνο....και μιλάμε για αρκετά πάνω απο 20000 χλμ....γιατί πολύ απλά το ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΕΙΣ!!!
Τώρα όσον αφορά τις χρεώσεις των διαφόρων EXTRA επικρατεί σχετικό πανδαιμόνιο γι αυτό ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΟΧΗ και να ζητούμε αναλυτική έγγραφη περιγραφή για το κάθετι.....
-
Το δουλεμα παει συννεφο μου φαινεται!
Ηθικο διδαγμα:
Aγοραστε το οχημα που θελετε, ανεξαρτητα απο τα ''τζαμπα σερβις για 5 χρονια'' κτλ...
-
Στην συγκεκριμένη διαφήμιση νομίζω ότι δεν αναφέρει για δωρεάν service, έκεί που συζητάνε 2 μαντράχαλοι μεταξύ τους λέω, Το πόσο κοστολογεί η κάθε εταιρία το μεταλλικό χρώμα είναι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο, στην Ford 230 € ούτε στο fiesta δεν θα βρεις, sto Maverick ας πούμε έχει 570 €, μιας και είπα για Maverick να έχεις υπόψη σου ότι το μόνο μη μεταλλικό χρώμα που βγαίνει είναι το μαύρο.....και υπάρχει ετοιμοπαράδοτο γιατί τραβιέται πολύ και για κανέναν άλλο λόγο, το αν φέρνουν κάποιο χρώμα για να σε χρεώσουν....δεν ισχύει φέρνουν χρώματα κα ιγενικά μοντέλα εξοπλισμών που φεύγουν πιο εύκολα, αν επιμένεις στην άποψη σου δεν μπορώ να κάνω κάτι να σε μεταπείσω, απλά κάνεις λάθος!
Θα κάνω quote για να μην ξεχάσω κάτι
Τα 570 ευρω μου ειπε οτι ειναι τα τελη + οι πινακιδες. Τα τελη ειναι 372 αρα οι πινακιδες ειναι 200 περιπου ευρω. Δεν ξερω εαν οι πινακιδες για 2000 κε αυτοκινητο ειναι οντως 200 ευρω αλλα ετσι μου ειπε. Προφανως δεν καταλαβες τι εγραψα παραπανω. Εξοδα μεταβιβασης και φακελλου μου ειπε οτι πληρωνεις σε περιπτωση αγορας με δοσεις και οχι μετρητοις.
Απο τη στιγμή που λες ότι τα τέλη είναι 372 € το αμάξι είναι μέχρι 2300, άρα πινακίδες και τέλη στοιχίζουν 470 € Έξοδα φακέλου οκ, αν και πλέον τα λένε έξοδα προέγκρισης δανείου, παίζουν απο 150 εώς 180 € έξοδα μεταβίβασης δεν υπάρχουν σε καινούργιο αμάξι, ότι πληρώνεις τα πληρώνεις στις πινακίδες και τα τέλη.
Αγενης δεν ηταν ο υπαλληλος ουτε και μαλακας. Ο τονος τουλαχιστον της φωνης του δεν εδειχνε κατι τετοιο για να λεμε σωστα τα πραγματα. Απλα μου ειπε 'Αφηστε τι λεει το σαιτ'.. και κατα τ'αλλα ηταν ευγενικοτατος. μαλιστα μου ειπε οτι για αγορα μετρητοις θα γινει και περαιτερω εκπτωση εαν αγορασω το αυτοκινητο απο την αντιπροσωπεια εκεινη.
Στο δευτερο ποστ σου εγραψες τα παρακάτω....εγώ αυτόν τον πωλητή πάντως που δεν σου εξηγεί θα τον έλεγα μαλάκα -γιατί προφανός μου φέρεται σα να είμαι εγώ μαλάκας- και αγενή γιατί σε 2 ερωτήσεις μου μου απαντάει χωρίς να μου απαντάει!
-
Για τα τελη κλπ μου ειπε επι λεξη 'Αφηστε τι λεει το site' !!!!!!! Τα τελη και οι πινακιδες κοστιζουν 570 ευρω..... Εξοδα φακελλου και μεταβιβαση επιπλεον... του λεω αφηστε το καταλαβα...
-
Τελος ρωταω το μεταλλικο χρωμα ποσο χρεωνεται? 600 μου λεει....
Στο σαιτ του λεω αναφερεται οτι υπαρχουν και απλα χρωματα....
Μου απανταει ναι αλλα δεν το φερνουμε με απλα χρωματα......
Τοτε του λεω γιατι αναφερονται στο σαιτ οτι υπαρχουν και απλα χρωματα? Μου απανταει, 'αφηστε τι λεει το σαιτ'.....
Τα κακά νέα #1: Τα sites/διαδημήσεις 'κρύβουν' κάποιες χρεώσεις
Στη citroen +470€ (τέλη + έξοδα, τώρα τί έξοδα ήταν αυτά τα 300€ δεν μπορώ να καταλάβω)
Στην opel χρέωναν +900€ πάνω από την τιμή του site για το Meriva, αξία που είχε
μεταλλικό χρώμα + **τέλη ταξινόμησης **+ προετοιμασία (δηλαδή 500€ κερατιάτικα)Αυτό είναι κουφό...που κολάει το τέλος ταξινόμησης? Εκτός αν σου λέει 200 € το μεταλλικό και 30 € το τ.τ για το χρώμα...ε πες 230 απο την αρχή ρε άνθρωπε!
Να ζητάς ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ
Αξία οχήματος
+Μεταλλικό χρώμα
+Τέλη ταξινόμησης
+Έξοδα προετοιμασίας
+Αξία από ότι extras μπεί (μάλιστα αν κάποια από αυτά είναι ΔΩΡΟ, πρέπει να σου
τα γράψει στην προσφορά με ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΤΙΜΗ)Τόσο στην KIA όσο και στην FORD η προσφορά τους ήταν αναλυτική όπως πάνω, δηλαδή μου
είπαν ας πούμε την 'αλήθεια' (και αν δείς την υπογραφή, έχω picanto και focus).Μην κοιτάς που εσύ θες να ξέρεις τι πληρώνεις, όταν κάνεις ανάλυση εξόδων και τους λες έξοδα μεταφοράς και προετοιμασίας Ford 119 € (τώρα είναι 179) γινότανε πόλεμος, τότε οι μόνοι που λέγανε για αυτά τα έξοδα ήταν φορντ και όπελ......οι άλλοι τα βάζανε μέσα στην τιμή.....ξέρεις τι λέγανε οι πελάτες? Μόνο εσείς και η όπελ μου ζητάτε λεφτά για τα έξοδα!
-
-
Αυτά έβλεπα και εγώ με τα μεταλλικά χρώματα, τις ζάντες, προβόλια, συναγερμός κλπ...κλπ... και πήγα και πήρα το Pinin που τα είχε όλα στην βασική τιμή... και με 4000euro έκπτωση και 7 χρονάκια εγγύηση με φουλ χιλιόμετρα!
-
Το Πινιν τα εχει ολα αυτα στην αρχικη τιμη? Δεν νομιζω. Εαν τα εχει συμφερει. Ισχυει ακομα η προσφορα των 4000? Αληθεια το Πινιν εχει σταματησει η παραγωγη του η οχι?
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Το Πινιν τα εχει ολα αυτα στην αρχικη τιμη? Δεν νομιζω. Εαν τα εχει συμφερει. Ισχυει ακομα η προσφορα των 4000? Αληθεια το Πινιν εχει σταματησει η παραγωγη του η οχι?Moυ κόστισε 19636euro τελική τιμή με όλα το 3πορτο 1800cc!!
Και όταν λέω όλα, εννοώ όλα!
Δηλαδή: Zάντες 16άρες, AC, Προβόλια, Μεταλλικό χρώμα, Αεροτομή, Υποβραχιόνιο, ΡαδιοCD, Yπολογιστή Ταξιδιού, Αεροτομή πίσω, Σπορ καθίσματα, πατάκια, Εξοδα μεταβιβασης, τέλη κλπ...κλπ...
Το αυτοκίνητο ήρθε έτοιμο και εδώ έβαλαν: συναγερμό της ΜΕΤΑ και το γνήσιο υποβραχιόνιο. Παράδωση σε 5 μέρες εργάσιμες ...Και ΝΑΙ η προσφορά ισχύει ακόμα ...
Και ΝΑΙ η παραγωγή δεν έχει σταματήσει ...
Και ΝΑΙ είμαι ευτυχισμένος ...
Αγριοκάτσικο το Pinin !!!!! -
Μου αρεσει το πινιν αλλα δεν εχω διαβασει και πολυ καλα σχολια σε διαφορα φορουμς για την αξιοπιστια του. Προχειρα μαλιστα που εψαξα βρηκα αυτο... ' Αν και αξιόπιστο δεν είναι ούτε αυτό άτρωτο, με πιο συνηθισμένα προβλήματα στις βαλβίδες εισαγωγής του κινητήρα, σε βλάβες εξαιτίας σκληρής χρήσης σε αναρτήσεις, ψαλίδια και αμορτισέρ, ενώ δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο η διαρροή λαδιών από τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων. ' http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=A09&aa=1
Απο καταναλωση τι λεει?
-
ε! αν κρίνουμε από τα ΝΕΑ για να αγοράσουμε αυτοκίνητο ... τότε την κάτσαμε την βάρκα ...
αντιπαραθέτω ...
http://www.auto24.gr/html/ent/785/ent.10785.asp
Το Ιαπωνικό Pajero κυριάρχησε στους πιο σκληρούς αγώνες δρόμου τα τελευταία είκοσι χρόνια. Αυτή η χρονιά δεν αποτελεί εξαίρεση. Κατέλαβε τις κορυφαίες θέσεις στο ράλι Paris-Dakar τον Ιανουάριο. Αυτό το πλεονέκτημα σε συνδυασμό με ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα σχεδιαστών αυτοκινήτων του κόσμου, τον Pininfarina, σας προσφέρουν το ανεπανάληπτο Pajero Pinin. Είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας.Και :
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7961
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7380
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=6993
http://www.autotriti.gr/ams/_magazine/P ... .pinin.asphttp://www.autotriti.gr/ams/_magazine/P ... inin3d.asp
Αυτό όμως που είναι περισσότερο σημαντικό, είναι ο τρόπος με τον οποίο το αυτοκίνητο... δρασκελίζει στα... κατσάβραχα! Η ανάρτηση βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες, ανεξαρτήτως κατηγορίας, αφού δίνει τη δυνατότητα στο Pinin να ξεπερνά ακόμα και τα μεγαλύτερα εμπόδια με ευκολία που τα κάνει να θυμίζουν... σαμαράκια!http://www.autotriti.gr/ams/_magazine/P ... inin5d.asp
Φανταστείτε ένα αυτοκίνητο που να είναι 'τζιπ' και να το δείχνει, με όλα τα πλεονεκτήματα ενός ευκολοδήγητου S.U.V. Προσθέστε στη συνταγή τις φράσεις 'ευκολία οδήγησης', 'πολιτισμένος χαρακτήρας' και 'πλούσιος εξοπλισμός'. Πού καταλήξατε; Σε ένα από τα καλύτερα τετρακίνητα μοντέλα, ανεξαρτήτως τιμής και εξοπλισμού, που μπορεί να κάνει τα πάντα, χωρίς να υποχρεώνεσαι να πληρώσεις κάποιο υπέρογκο ποσό για την απόκτησή του. Αυτό που το κάνει τόσο μοναδικό είναι ο πράος και 'macho' ταυτόχρονα χαρακτήρας του, που προδιαθέτει για εκτός δρόμου οδήγηση, αφού η ανάρτηση που μπορεί να μην είναι η υπερεξελιγμένη των super-jeeps, είναι όμως απόλυτα λειτουργική και ικανή να αντεπεξέλθει στα δύσκολα, όσο... δύσκολα και αν είναι αυτά.http://www.autotriti.gr/autotriti/_maga ... TEGORY_ID=
*Πολιτισμένο 'αγρίμι'
Μην σας ξεγελούν οι μικρές διαστάσεις και η κομψή σχεδιαστική ταυτότητα του αμαξώματος. Το νέο 'όπλο' που προστέθηκε στην γκάμα της Mitsubishi είναι ένα (ακόμα) τετρακίνητο με μεγάλες δυνατότητες. 'Κερνάει' αμέτρητες στιγμές ευχαρίστησης και...Pini(n) στην υγειά σας! *
Όσο για την κατανάλωση, μέσα στην πόλη 9,9lt/100 εκτός πόλης κατεβαίνει στα 9lt/100km... -
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Μου αρεσει το πινιν αλλα δεν εχω διαβασει και πολυ καλα σχολια σε διαφορα φορουμς για την αξιοπιστια του. Προχειρα μαλιστα που εψαξα βρηκα αυτο... ' Αν και αξιόπιστο δεν είναι ούτε αυτό άτρωτο, με πιο συνηθισμένα προβλήματα στις βαλβίδες εισαγωγής του κινητήρα, σε βλάβες εξαιτίας σκληρής χρήσης σε αναρτήσεις, ψαλίδια και αμορτισέρ, ενώ δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο η διαρροή λαδιών από τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων. ' http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=A09&aa=1Απο καταναλωση τι λεει?
Για φόρουμ δες εδώ:
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-3253.htmlΚαι εγώ έτσι πίστευα για το Pinin ...Eίχα πολλές αμφιβολίες... Για το Vitara πήγαινα και κάποια μέρα μπήκα από περιέργεια στην Mitsubishi, έκανα test drive την ίδια στιγμή και κόλλησα ...
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=17859 -
Ναι μονο που οταν παραπανω μιλαει για Ιαπωνικo Pajero που κυριαρχει στο Paris Dakkar σαφως και δεν αναφερεται στο πινιν. Θα γνωριζεις πολυ καλα οτι τα αυτοκινητα που τρεχουν σε τετοιους αγωνες οπως και στο WRC δεν εχουν καμια σχεση με αυτα που αγοραζουμε εμεις. πχ το FOCUS WRX μονο εμφανισιακα μοιαζει με αυτο που αγοραζουμε εμεις. Ουτε καν στα μηχανικα μερη δεν εχει καμια σχεση.....
Για τις εκτος δρομου ικανοτητες επισης που περιγραφει το autotriti και παλι αναφερεται στο πινιν 2.0 λιτρων που εχει μπλοκε διαφορικο και επιλογη αργων ταχυτητων τα οποια αυτα δεν υπαρχουν στο 1.8...... Το 1.8 εχει πολυ χαμηλοτερες επιδοσεις στις χωματινες η κατσαβραχιακες διαδρομες απο το 2.0 και νομιζω και αυτο πρεπει να το γνωριζεις.
Απο εκει και μετα παντως αλλο οι επιδοσεις και τα τεστς που κανουν τα διαφορα περιοδικα του χωρου σε καινουρια αυτοκινητα και αλλο η αξιοπιστια που αυτα παρουσιαζουν μετα απο καιρο. Στα Νεα περιγραφονται τυχον προβληματα που παρουσιαζουν διαφορα μοντελα ως μεταχειρισμενα και δεν βλεπω το λογο να το αμφισβητησουμε αφου οι ερευνες αξιοπιστιας προερχονται απο τους ιδιους τους ιδιοκτητες των αυτοκινητων....
-
ok... καλή συνέχεια!!!
Τελη κυκλοφοριας στα SUV...