Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf R GTI
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. VW Golf R GTI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Μελλοντικά Μοντέλα
    19
    47
    66
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=54472

      Ένα νέο «καυτό» πρωτότυπο Golf, το R GTI, παρουσίασε η VW στην έκθεση SEMA στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Η εταιρεία δεν σκέφτεται να το περάσει στην παραγωγη, προς το παρόν, αλλά σίγουρα δείχνει τις διαθέσεις της για το μέλλον.

      Το πρωτότυπο αποτελεί έμπνευση του Derek Jenkins, αρχισχεδιαστή της εταιρείας στο Κέντρο Σχεδιασμού της στην Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια, ο οποίος μαζί με το επιτελείο του άλλαξαν ουκ ολίγα πράγματα πάνω στο Golf με αποτέλεσμα να μπορούμε να μιλάμε για ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο.
      Έχοντας ως στόχο την όσο το δυνατό μεγαλύτερη μείωση του βάρους ο Jenkins και η ομάδα του σε συνεργασία με την OSIR Design σχεδίασαν νέους προφυλακτήρες χρησιμοποιώντας ανθρακονήματα, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και το καπό, η πίσω πόρτα αλλά και τα μαρσπιέ.
      Με αυτό τον τρόπο έδωσε ένα έντονο αγωνιστικό ύφος στην όλη κατασκευή με highlight τον μπροστινό προφυλακτήρα με την τεράστια εισαγωγή τον έντονα προτεταμένο spoiler. Η εμφάνιση συμπληρώνεται από ζάντες και λάστιχα διάστασης 265/30-19.
      Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της VW βελτιωμένος όμως σε συνεργασία με την APR και την απόδοσή του να αγγίζει τους 375 ίππους, ικανούς να επιταχύνουν το αμάξωμα από τα 0-100 σε 4,8 δλ., ενώ για την επιβράδυνση του φροντίζουν ένα σετ της Brembo που αποτελείται από τετραπίστονες δαγκάνες και για τους τέσσερις τροχούς.

      Τί θα λέγατε αν η VW προσέφερε 370 ίππους από τον TFSI... με εργοστασιακή εγγύηση?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickolas last edited by

        http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=54472

        Ένα νέο «καυτό» πρωτότυπο Golf, το R GTI, παρουσίασε η VW στην έκθεση SEMA στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Η εταιρεία δεν σκέφτεται να το περάσει στην παραγωγη, προς το παρόν, αλλά σίγουρα δείχνει τις διαθέσεις της για το μέλλον.

        Το πρωτότυπο αποτελεί έμπνευση του Derek Jenkins, αρχισχεδιαστή της εταιρείας στο Κέντρο Σχεδιασμού της στην Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια, ο οποίος μαζί με το επιτελείο του άλλαξαν ουκ ολίγα πράγματα πάνω στο Golf με αποτέλεσμα να μπορούμε να μιλάμε για ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο.
        Έχοντας ως στόχο την όσο το δυνατό μεγαλύτερη μείωση του βάρους ο Jenkins και η ομάδα του σε συνεργασία με την OSIR Design σχεδίασαν νέους προφυλακτήρες χρησιμοποιώντας ανθρακονήματα, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και το καπό, η πίσω πόρτα αλλά και τα μαρσπιέ.
        Με αυτό τον τρόπο έδωσε ένα έντονο αγωνιστικό ύφος στην όλη κατασκευή με highlight τον μπροστινό προφυλακτήρα με την τεράστια εισαγωγή τον έντονα προτεταμένο spoiler. Η εμφάνιση συμπληρώνεται από ζάντες και λάστιχα διάστασης 265/30-19.
        Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της VW βελτιωμένος όμως σε συνεργασία με την APR και την απόδοσή του να αγγίζει τους 375 ίππους, ικανούς να επιταχύνουν το αμάξωμα από τα 0-100 σε 4,8 δλ., ενώ για την επιβράδυνση του φροντίζουν ένα σετ της Brembo που αποτελείται από τετραπίστονες δαγκάνες και για τους τέσσερις τροχούς.

        Τί θα λέγατε αν η VW προσέφερε 370 ίππους από τον TFSI... με εργοστασιακή εγγύηση?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickolas last edited by

          http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=54472

          Ένα νέο «καυτό» πρωτότυπο Golf, το R GTI, παρουσίασε η VW στην έκθεση SEMA στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Η εταιρεία δεν σκέφτεται να το περάσει στην παραγωγη, προς το παρόν, αλλά σίγουρα δείχνει τις διαθέσεις της για το μέλλον.

          Το πρωτότυπο αποτελεί έμπνευση του Derek Jenkins, αρχισχεδιαστή της εταιρείας στο Κέντρο Σχεδιασμού της στην Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια, ο οποίος μαζί με το επιτελείο του άλλαξαν ουκ ολίγα πράγματα πάνω στο Golf με αποτέλεσμα να μπορούμε να μιλάμε για ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο.
          Έχοντας ως στόχο την όσο το δυνατό μεγαλύτερη μείωση του βάρους ο Jenkins και η ομάδα του σε συνεργασία με την OSIR Design σχεδίασαν νέους προφυλακτήρες χρησιμοποιώντας ανθρακονήματα, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και το καπό, η πίσω πόρτα αλλά και τα μαρσπιέ.
          Με αυτό τον τρόπο έδωσε ένα έντονο αγωνιστικό ύφος στην όλη κατασκευή με highlight τον μπροστινό προφυλακτήρα με την τεράστια εισαγωγή τον έντονα προτεταμένο spoiler. Η εμφάνιση συμπληρώνεται από ζάντες και λάστιχα διάστασης 265/30-19.
          Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της VW βελτιωμένος όμως σε συνεργασία με την APR και την απόδοσή του να αγγίζει τους 375 ίππους, ικανούς να επιταχύνουν το αμάξωμα από τα 0-100 σε 4,8 δλ., ενώ για την επιβράδυνση του φροντίζουν ένα σετ της Brembo που αποτελείται από τετραπίστονες δαγκάνες και για τους τέσσερις τροχούς.

          Τί θα λέγατε αν η VW προσέφερε 370 ίππους από τον TFSI... με εργοστασιακή εγγύηση?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            το βαρεθηκα αυτο το γκολφ...... εχει καταντησει αηδια πλεον

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skye last edited by

              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
              το βαρεθηκα αυτο το γκολφ...... εχει καταντησει αηδια πλεον

              ειναι η προσπαθεια τους

              ps. αν ηταν κανα focus ομως ε;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                corsair last edited by

                GO GOLFω...

                και ασε τους εγκαθετους larous να λενε

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  popol-ros last edited by

                  Ο χρήστης skye έγραψε:

                  το βαρεθηκα αυτο το γκολφ...... εχει καταντησει αηδια πλεον

                  ειναι η προσπαθεια τους

                  ps. αν ηταν κανα focus ομως ε;

                  δεν το κοιταω απο αυτη την αποψη....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Το focus έχει αίσθηση (όπως οι Alfa έχουν *ψυχή *)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • rocsta
                      rocsta last edited by

                      Μετά απο αυτό τι θα μείνει στα καγκούρια να κάνουν;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Αξίωμα: ένα καγκούρι πάντα βρίσκει να κάνει κάτι στο όχημά του.-

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Γιατί ειναι καγκούρικο αυτο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            charmak66 last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                            Γιατί ειναι καγκούρικο αυτο?

                            Και γω την έχω την απορία.

                            Τα ανθρακονήματα είναι καγκούρικο υλικό;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                              Τί θα λέγατε αν η VW προσέφερε 370 ίππους από τον TFSI... με εργοστασιακή εγγύηση?

                              ότι είναι υπερβολή και δεν θα βγάζει τη δύναμη στο δρόμο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • rocsta
                                rocsta last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Γιατί ειναι καγκούρικο αυτο?

                                Eίναι υπερβολικό απο πλευράς εμφάνισης για τα δικά μου γούστα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Και μια lamborghini Gallardo μπορεί να είναι υπερβολική για τα δικά σου γούστα, δεν είναι καγκουριά όμως.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hunter last edited by

                                    Μια Λαμποργκίνι είναι το αρχικό της σχέδιο προκλητικό,σάν σούπερκαρ που είναι

                                    Το αρχικό σχέδιο του γκόλφ όμως απέχει παρασάγγας απο αυτο που βλέπουμε στίς φωτο εδώ,οπότε και δικαιολογημένα κάποιος θα νομίζει ότι είναι 'βελτίωση' αλα Fast & Furius.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      ΟΚ, αλλάχτε στο ποστ μου πιο πάνω τη λέξη Lamborghini με την λέξη Lancia integrale...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Mα το 'καγκούρικο' δεν έχει να κάνει καθόλου με το αρχικό σχέδιο και την απόσταση που υπάρχει από αυτό...
                                        Έχει να κάνει με αυτό καθέ αυτό το σχέδιο είτε είναι εργοστασιακό είτε after market τροποποιημένο.

                                        Αν το σχήμα εξυπηρετεί μόνο τον εντυπωσιασμό και όχι την ουσία, αν είναι ασσύμετρο και επιτηδευμένο... είναι καγκούρικο ασχέτως σήματος στο καπό ή τροποποιήσεων του αγοραστή.

                                        YΓ. Ειδικά oi Lambo στα παλαιότερά τους σχέδια φλέρταραν επικίνδυνα με τον ορισμό του καγκούρικου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nickolas last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                          Τί θα λέγατε αν η VW προσέφερε 370 ίππους από τον TFSI... με εργοστασιακή εγγύηση?

                                          ότι είναι υπερβολή και δεν θα βγάζει τη δύναμη στο δρόμο

                                          Σχετικό αυτό...
                                          ...άλλωστε υπάρχει πάντα και το 4motion!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Βρε ΙΚΕ,η ιντεγκράλε είχε βελτιώσεις πέραν του οπτικού ενδιαφέροντως.
                                            Βελτιώθηκε για άλλες αναρτήσεις,άλλα μετατρόχια,άλλους τροχούς,για να αποκτήσει κάθετη δύναμη,για να κάνει τή δουλειά της
                                            Το ότι οι βελτιώσεις αυτές χρησιμοποιήθηκαν όμως και σε απλές Ντέλτα 1100 δεν τίς καθιστά καγκούρικες;
                                            Το ίδιο και τα μιτσου 'ΕΒΟ' τών 1300 κ.εκ σήμερα

                                            Το γκόλφ αυτο άν το δείς στο δρόμο τί θα σκεφτείς;Οτι η βελτίωσή του έγινε λόγω αυξημένων απαιτήσεων;Εγώ θα σκεφτώ ότι είναι δεκατεσσάρι με μπόντυ-κίτ

                                            ΕΝΤΙΤ για συμπλήρωμα

                                            Απο τή στιγμή που ο χαρακτηρισμός 'καγκούρικο' δίνετε χωρίς να υπάρχουν 'προδιαγραφές' και 'ορισμός',το τί θα χαρακτηρίσει ο καθένας μας ώς 'καγκούρικο' ή 'μή-καγκούρικο' είναι θέμα προσωπικού γούστου,οπότε και δεν μπορει να κριθεί αξιόπιστα

                                            Είτε μας αρέσει είτε όχι,και το δικό μας αυτοκίνητο μπορεί να κριθεί 'καγκούρικο' απο κάποιον σύμφωνα με τα ΔΙΚΑ ΤΟΥ κριτήρια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr