-
Τους τελευταίους μήνες το 11 ετών σιβικ μου όταν ξεκινούσε κρύο κόντευε να σβήσει και μετά ανεβοκατέβαζε στροφές μέχρι να ζεσταθεί. Πριν μερικές μέρες με προειδοποίησε καθώς έσβησε 2-3 φορές το πρωί αλλά μετά έστρωσε. Χτες το βράδυ ξεκίνησα να δω κάτι μπάντες που θα έπαιζαν στην Υδρόγειο και έσβηνε συνέχεια, μόνο με πολύ γκάζι δεν έσβηνε και δεν ανέβαζε πάνω από 2-3.000 στροφές. Μετά άναψε και το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα. Επειδή είχε φοβερό κρύο και φορούσα μόνο ένα ελαφρύ μπουφάν για να μη κουβαλάω τεράστιο πανωφόρι αποφάσισα να μη πάω - δεν ήμουν ντυμένος για να με αφήσει στο δρόμο με το κρύο.
Σήμερα το πρωί έβαλα το συρματάκι στη πρίζα για έλεγχο κωδικών (ODB I, δεν χρειάζεται scanner) και μου έδωσε το κωδικό 1, oxygen content. Φράκαρε ανοιχτή η βαλβίδα αναθυμιάσεων (pcv) και είχε πολύ αέρα ο κινητήρας (στο δικό μου η βαλβίδα είναι πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής, σε άλλα αμάξια μπορεί να δουλεύει διαφορετικά). Έβγαλα τη μεταλλική βαλβίδα και την έπλυνα καλά στο νιπτήρα δουλεύοντας με μια οδοντογλυφίδα το στέλεχος για να καθαρίσει καλά (τη βαλβίδα την άλλαξα προληπτικά μια φορά πριν από 6 χρόνια). Τεφλόν στο σπείρωμα και βίδωμα. Ξεκίνησε και δουλεύει μια χαρά και έχει πολύ περισσότερη δύναμη ο κινητήρας - τα άθλια energy σπινιάρουν με μισό γκάζι ενώ μέχρι τώρα νόμιζα ότι έχουν αποκτήσει καλή πρόσφυση.
Η βαλβίδα αναθυμιάσεων θέλει αλλαγή στα σέρβις (ή πολύ καλό καθάρισμα αν δεν θέλετε να ξοδέψετε μερικά ευρώ). Το αυτοκίνητο θα δουλεύει καλύτερα, πιο δυνατό και θα έχει οικονομία στο καύσιμο.
-
Τους τελευταίους μήνες το 11 ετών σιβικ μου όταν ξεκινούσε κρύο κόντευε να σβήσει και μετά ανεβοκατέβαζε στροφές μέχρι να ζεσταθεί. Πριν μερικές μέρες με προειδοποίησε καθώς έσβησε 2-3 φορές το πρωί αλλά μετά έστρωσε. Χτες το βράδυ ξεκίνησα να δω κάτι μπάντες που θα έπαιζαν στην Υδρόγειο και έσβηνε συνέχεια, μόνο με πολύ γκάζι δεν έσβηνε και δεν ανέβαζε πάνω από 2-3.000 στροφές. Μετά άναψε και το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα. Επειδή είχε φοβερό κρύο και φορούσα μόνο ένα ελαφρύ μπουφάν για να μη κουβαλάω τεράστιο πανωφόρι αποφάσισα να μη πάω - δεν ήμουν ντυμένος για να με αφήσει στο δρόμο με το κρύο.
Σήμερα το πρωί έβαλα το συρματάκι στη πρίζα για έλεγχο κωδικών (ODB I, δεν χρειάζεται scanner) και μου έδωσε το κωδικό 1, oxygen content. Φράκαρε ανοιχτή η βαλβίδα αναθυμιάσεων (pcv) και είχε πολύ αέρα ο κινητήρας (στο δικό μου η βαλβίδα είναι πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής, σε άλλα αμάξια μπορεί να δουλεύει διαφορετικά). Έβγαλα τη μεταλλική βαλβίδα και την έπλυνα καλά στο νιπτήρα δουλεύοντας με μια οδοντογλυφίδα το στέλεχος για να καθαρίσει καλά (τη βαλβίδα την άλλαξα προληπτικά μια φορά πριν από 6 χρόνια). Τεφλόν στο σπείρωμα και βίδωμα. Ξεκίνησε και δουλεύει μια χαρά και έχει πολύ περισσότερη δύναμη ο κινητήρας - τα άθλια energy σπινιάρουν με μισό γκάζι ενώ μέχρι τώρα νόμιζα ότι έχουν αποκτήσει καλή πρόσφυση.
Η βαλβίδα αναθυμιάσεων θέλει αλλαγή στα σέρβις (ή πολύ καλό καθάρισμα αν δεν θέλετε να ξοδέψετε μερικά ευρώ). Το αυτοκίνητο θα δουλεύει καλύτερα, πιο δυνατό και θα έχει οικονομία στο καύσιμο.
-
Τους τελευταίους μήνες το 11 ετών σιβικ μου όταν ξεκινούσε κρύο κόντευε να σβήσει και μετά ανεβοκατέβαζε στροφές μέχρι να ζεσταθεί. Πριν μερικές μέρες με προειδοποίησε καθώς έσβησε 2-3 φορές το πρωί αλλά μετά έστρωσε. Χτες το βράδυ ξεκίνησα να δω κάτι μπάντες που θα έπαιζαν στην Υδρόγειο και έσβηνε συνέχεια, μόνο με πολύ γκάζι δεν έσβηνε και δεν ανέβαζε πάνω από 2-3.000 στροφές. Μετά άναψε και το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα. Επειδή είχε φοβερό κρύο και φορούσα μόνο ένα ελαφρύ μπουφάν για να μη κουβαλάω τεράστιο πανωφόρι αποφάσισα να μη πάω - δεν ήμουν ντυμένος για να με αφήσει στο δρόμο με το κρύο.
Σήμερα το πρωί έβαλα το συρματάκι στη πρίζα για έλεγχο κωδικών (ODB I, δεν χρειάζεται scanner) και μου έδωσε το κωδικό 1, oxygen content. Φράκαρε ανοιχτή η βαλβίδα αναθυμιάσεων (pcv) και είχε πολύ αέρα ο κινητήρας (στο δικό μου η βαλβίδα είναι πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής, σε άλλα αμάξια μπορεί να δουλεύει διαφορετικά). Έβγαλα τη μεταλλική βαλβίδα και την έπλυνα καλά στο νιπτήρα δουλεύοντας με μια οδοντογλυφίδα το στέλεχος για να καθαρίσει καλά (τη βαλβίδα την άλλαξα προληπτικά μια φορά πριν από 6 χρόνια). Τεφλόν στο σπείρωμα και βίδωμα. Ξεκίνησε και δουλεύει μια χαρά και έχει πολύ περισσότερη δύναμη ο κινητήρας - τα άθλια energy σπινιάρουν με μισό γκάζι ενώ μέχρι τώρα νόμιζα ότι έχουν αποκτήσει καλή πρόσφυση.
Η βαλβίδα αναθυμιάσεων θέλει αλλαγή στα σέρβις (ή πολύ καλό καθάρισμα αν δεν θέλετε να ξοδέψετε μερικά ευρώ). Το αυτοκίνητο θα δουλεύει καλύτερα, πιο δυνατό και θα έχει οικονομία στο καύσιμο.
-
Γενικά, σε όλα τα αμάξια λες να γίνεται η αλλαγή/καθαρισμός;
-
Αλλαγή. Δε ξέρω κανένα που να καθαρίζει τη βαλβίδα pcv.
-
όντως, όταν ρώτησα (τρομαρα μου) στην αντιπροσωπεία με κοιτούσαν σαν ufo. Και από τότε ξέχασα να το ψάξω... αλλά στο επόμενο σέρβις, τουλάχιστον στο 406 που έχει και πολλά χλμ θα το δω...
-
leonp, ξερεις αν η 190 Ε τετοια βαλβιδα?
-
Δεν ξέρω για το δικό σου αλλά μάλλον έχει μικρή γωνιακή πλαστική γύρω στα €5. Στο σιβικ μου θέλει έλεγχο/αλλαγή στα 2 χρόνια ή 40.000 χλμ.
-
Πως λέγεται στα ελληνικά η βαλβίδα αυτή;
Επειδή έχω τα service manuals του Megane δεν νομίζω να έχει κάτι τέτοιο... Εννοείς την EGR βαλβίδα;
-
Egr είναι η βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων.
-
Όντως, λάθος δικό μου...
Παραμένει όμως το ερώτημα - έχω ξανασυναντήσει τον όρο PCV valve αλλα δεν ξέρω αν τα σημερινά ευρωπαικά μοντέλα έχουν τέτοιο...
Στο Megane στην πολλαπλή εισαγωγής υπάρχει το MAP sensor και το ΜΑΤ sensor και φυσικά η ηλεκτρική πεταλούδα...
-
Τελικα ρε παιδια υπαρχει η βαλβιδα αναθυμιασεων στα σημερινα ευρωπαϊκα αυτοκινητα;
και αν ναι ποια ειναι αυτη η βαλβιδα; -
Αλλαγή σε Focus
http://www.focushacks.com/index.php?modid=70
Βαλβίδα αναθυμιάσεων - Positive Crankcase Ventilation valve