-
Τα εξάλτο2 που έχω πεθαίνουν σιγά σιγά και δεν ξέρω τι να βάλω. Είμαι υπερ ευχαριστημένος από το λάστιχο, συγκριτικά πάντα με τα εργοστασιακά Bridgestone Turanza. Έχει τα γνωστά καλά κρατήματα αν και τώρα που άλλαξα αναρτήσεις καταλαβαίνω ότι δεν είναι και ΤΑ λάστιχα (ιδίως τώρα που έχουν πολλά χιλιόμετρα στο πέλμα τους).
Πρέπει να σας πω ότι παίζει και να το καγκουρέψω και τα αλλάξω ζάντες (μια που και η μία έχει φάει ίσιωμα στον τόρνο λόγω χτυπήματος και να βάλω 16άρες). Για να μη χάνει το τιμόνι και γίνει υπέρ βαρύ μου πρότειναν 195-45 /16.
Μου πρότεινε αυτός που έχει το μαγαζί που άλλαξα τις αναρτήσεις το Γιόκο Α539 με το πρόσχημα του ότι ζεσταίνεται πολύ γρήγορα (και αυτό ισχύει από όσα διάβασα εδώ μέσα), αλλά δεν είναι και ό,τι καλύτερο στο βρεγμένο (γενικά κατάλαβα ότι είναι χάλια). Συγκριτικά με το Εξάλτο2 μου είπε ότι το Εξάλτο2 είναι παντού μέτριο ( ) και έχει μαλακά πλαϊνά, ενώ το 539 δεν έχει. Όσον αφορά το Εξάλτο2 και τα μαλακά πλαϊνά, αυτά όντως γίνονται αισθητά στις κλειστές στροφές 2ας ταχύτητας όπου μετά από ένα σημείο το λάστιχο 'στηρίζεται' στο μάγουλό του και υπάρχει έντονη υποστροφή.
Οπότε εγώ τώρα τι να κάνω? Τι προτείνετε εσείς? Έχω μόνο 75 άλογα και στρίβω το αμάξι πού και πού γερά αλλά σε μέτριες και μικρές ταχύτητες... Του κερατά, ένα Φιέστα είναι...
Από τον Νάσο που έχει και αυτός φιέστα άκουσα ότι πολύ καλό είναι και το Τ1R της Τoyo. πάντα βέβαια σε 195 50 /15. Και επίσης καπου στο βάθος του μυαλού μου φωνάζει και το P Zero Nero, αλλά δεν ξέρω αν θα ζεσταίνεται εύκολα και γενικά αν θα συνεργάζεται τα μέγιστα (πάντα για 16άρα ζάντα μιλάω). Μεταξύ αυτών των 4 ελαστικών που αναφέρθηκαν, τι προτείνετε?
- Michelin Exalto2 ξανά
- Yokohama A539.
- Toyo Proxes T1R
- Pirelli P Zero Nero
(Για 15άρα ή 16άρα ζάντα...)
Ευχαριστώ..
-
Τα εξάλτο2 που έχω πεθαίνουν σιγά σιγά και δεν ξέρω τι να βάλω. Είμαι υπερ ευχαριστημένος από το λάστιχο, συγκριτικά πάντα με τα εργοστασιακά Bridgestone Turanza. Έχει τα γνωστά καλά κρατήματα αν και τώρα που άλλαξα αναρτήσεις καταλαβαίνω ότι δεν είναι και ΤΑ λάστιχα (ιδίως τώρα που έχουν πολλά χιλιόμετρα στο πέλμα τους).
Πρέπει να σας πω ότι παίζει και να το καγκουρέψω και τα αλλάξω ζάντες (μια που και η μία έχει φάει ίσιωμα στον τόρνο λόγω χτυπήματος και να βάλω 16άρες). Για να μη χάνει το τιμόνι και γίνει υπέρ βαρύ μου πρότειναν 195-45 /16.
Μου πρότεινε αυτός που έχει το μαγαζί που άλλαξα τις αναρτήσεις το Γιόκο Α539 με το πρόσχημα του ότι ζεσταίνεται πολύ γρήγορα (και αυτό ισχύει από όσα διάβασα εδώ μέσα), αλλά δεν είναι και ό,τι καλύτερο στο βρεγμένο (γενικά κατάλαβα ότι είναι χάλια). Συγκριτικά με το Εξάλτο2 μου είπε ότι το Εξάλτο2 είναι παντού μέτριο ( ) και έχει μαλακά πλαϊνά, ενώ το 539 δεν έχει. Όσον αφορά το Εξάλτο2 και τα μαλακά πλαϊνά, αυτά όντως γίνονται αισθητά στις κλειστές στροφές 2ας ταχύτητας όπου μετά από ένα σημείο το λάστιχο 'στηρίζεται' στο μάγουλό του και υπάρχει έντονη υποστροφή.
Οπότε εγώ τώρα τι να κάνω? Τι προτείνετε εσείς? Έχω μόνο 75 άλογα και στρίβω το αμάξι πού και πού γερά αλλά σε μέτριες και μικρές ταχύτητες... Του κερατά, ένα Φιέστα είναι...
Από τον Νάσο που έχει και αυτός φιέστα άκουσα ότι πολύ καλό είναι και το Τ1R της Τoyo. πάντα βέβαια σε 195 50 /15. Και επίσης καπου στο βάθος του μυαλού μου φωνάζει και το P Zero Nero, αλλά δεν ξέρω αν θα ζεσταίνεται εύκολα και γενικά αν θα συνεργάζεται τα μέγιστα (πάντα για 16άρα ζάντα μιλάω). Μεταξύ αυτών των 4 ελαστικών που αναφέρθηκαν, τι προτείνετε?
- Michelin Exalto2 ξανά
- Yokohama A539.
- Toyo Proxes T1R
- Pirelli P Zero Nero
(Για 15άρα ή 16άρα ζάντα...)
Ευχαριστώ..
-
Τα εξάλτο2 που έχω πεθαίνουν σιγά σιγά και δεν ξέρω τι να βάλω. Είμαι υπερ ευχαριστημένος από το λάστιχο, συγκριτικά πάντα με τα εργοστασιακά Bridgestone Turanza. Έχει τα γνωστά καλά κρατήματα αν και τώρα που άλλαξα αναρτήσεις καταλαβαίνω ότι δεν είναι και ΤΑ λάστιχα (ιδίως τώρα που έχουν πολλά χιλιόμετρα στο πέλμα τους).
Πρέπει να σας πω ότι παίζει και να το καγκουρέψω και τα αλλάξω ζάντες (μια που και η μία έχει φάει ίσιωμα στον τόρνο λόγω χτυπήματος και να βάλω 16άρες). Για να μη χάνει το τιμόνι και γίνει υπέρ βαρύ μου πρότειναν 195-45 /16.
Μου πρότεινε αυτός που έχει το μαγαζί που άλλαξα τις αναρτήσεις το Γιόκο Α539 με το πρόσχημα του ότι ζεσταίνεται πολύ γρήγορα (και αυτό ισχύει από όσα διάβασα εδώ μέσα), αλλά δεν είναι και ό,τι καλύτερο στο βρεγμένο (γενικά κατάλαβα ότι είναι χάλια). Συγκριτικά με το Εξάλτο2 μου είπε ότι το Εξάλτο2 είναι παντού μέτριο ( ) και έχει μαλακά πλαϊνά, ενώ το 539 δεν έχει. Όσον αφορά το Εξάλτο2 και τα μαλακά πλαϊνά, αυτά όντως γίνονται αισθητά στις κλειστές στροφές 2ας ταχύτητας όπου μετά από ένα σημείο το λάστιχο 'στηρίζεται' στο μάγουλό του και υπάρχει έντονη υποστροφή.
Οπότε εγώ τώρα τι να κάνω? Τι προτείνετε εσείς? Έχω μόνο 75 άλογα και στρίβω το αμάξι πού και πού γερά αλλά σε μέτριες και μικρές ταχύτητες... Του κερατά, ένα Φιέστα είναι...
Από τον Νάσο που έχει και αυτός φιέστα άκουσα ότι πολύ καλό είναι και το Τ1R της Τoyo. πάντα βέβαια σε 195 50 /15. Και επίσης καπου στο βάθος του μυαλού μου φωνάζει και το P Zero Nero, αλλά δεν ξέρω αν θα ζεσταίνεται εύκολα και γενικά αν θα συνεργάζεται τα μέγιστα (πάντα για 16άρα ζάντα μιλάω). Μεταξύ αυτών των 4 ελαστικών που αναφέρθηκαν, τι προτείνετε?
- Michelin Exalto2 ξανά
- Yokohama A539.
- Toyo Proxes T1R
- Pirelli P Zero Nero
(Για 15άρα ή 16άρα ζάντα...)
Ευχαριστώ..
-
to 2 kai to 4 δε παιζουν...
τα πιρελλι δε βγαινουν σε 15αρια και τα 539 καταργηθηκαν εδω και χρονια...
αυτοςυ που στα ειπε ειναι για πολλα μπουκετα...εγω με τξαλτο2 θα τα ξαναβαλω...ειδικα μετα απο ενα καλο σκισιμο στο καρτοδρομο το λαστιχο αρχισε να ξαναδουλευει μετα απο 30000χλμ!
-
Έχοντας δοκιμάσει και Michelin και Toyo στην ίδια διάσταση, αλλά σε ΜΧ5 1.8 όμως, τα πρώτα είναι ασύγκριτα καλύτερα. Ο μόνος τομέας στον οποίο υπερτερούν τα Τ1 είναι στην πλευρική πρόσφυση σε οδόστρωμα πίστας, σε όλα τα υπόλοιπα είναι πάρα πολύ πίσω. Άσε μάλιστα που τρώγονται πάρα πολύ εύκολα. Με τα μάτια κλειστά τα Exalto.
-
Ξανά ExaltoII...
Ψάξε βέβαια στο web για δοκιμές, κριτικές κ.λ.π.
Μη μείνεις μόνο σε αυτά που λέμε εμείς! -
Exalto II ξανά.
-
Έχεις pm.
-
Μονότονοι γίναμε αλλά και από μένα ξανά Exalto 2.
-
Exalto 2
-
-
abc
-
Επειδη εχω τα Α539, θα σου πω οτι εκκινησεις γλιστρανε υπερβολικα ακομα με με λιγο γκαζι, κατι απιστευτα εκνευριστικο!
Εχω μπει σε κορολλα με Τ1R και 'γατζωνουν' πολυ καλα...
-
-
μην βαλεις 16αρα , δεν αξιζει
κρατα το 195/50/15
και δοκιμασε yokohama C drive
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μην βαλεις 16αρα , δεν αξιζεικρατα το 195/50/15
και δοκιμασε yokohama C drive
Εγώ θα έλεγα S drive, που είναι πιο σπορ μοντέλο.
Αν φυσικά σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο.
Το να μείνεις σε exalto II μου φαίνεται μια χαρά επιλογή, πάντως!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ενα τεστ ειναι... who gives a fack...Καλά μιλάμε είσαι τραγικός. Δηλαδή όλοι οι υπόλοιποι που έχουν άποψη χωρίς να έχουν δοκιμάσει οι ίδιοι και τα δύο, πού τη στηρίζουν;
Δείξε μου ένα άλλο τεστ που να λέει ότι είναι ο γάλλος καλύτερος! -
Σίγουρα τα τεστ έχουν σημασία. Πόση? Τόση όση τους δίνουμε. Και εκεί είναι που πρέπει να προσέχουμε. Ιδιαίτερα καθώς κάθε λογικός άνθρωπος οφείλει να σκέφτεται ότι οι επιδόσεις ενός ελαστικού εξαρτώνται από διάφορα πράματα αλλά και το ότι ο κάθε μη ειδικός ζητάει διαφορετικά πράματα και αντιλαμβάνεται/ερμηνεύει με διάφορους τρόπους. Το στατιστικό λάθος για τα παραπάνω μικραίνει όσο αυξάνει ο αριθμός των απαντήσεων (αυτό είναι το σχετικά χρήσιμο συμπέρασμα από τα τεστ αυτά) αλλά αυτό που δεν αλλάζει είναι η ποιότητα των ελληνικών δρόμων και αυτό είναι κάτι που μάλλον δεν μπορούν να λάβουν υπόψη τους τα ξένα τεστ. Για το λόγο αυτό έχει σημασία ακόμα και το μικρότατο δείγμα Έλληνα που έχει ζήσει ένα λάστιχο στην Ελλάδα. Βέβαια τότε έχουμε τη στατιστική απώλεια....
Συμπερασμα άστα να πάνε.... Τουλάχιστον αν κάτι στην Ελλάδα υστερεί σαφώς σε κάτι (πχ κάποια αργούν να ζεσταθούν, άλλα κρατάνε λίγα χλμ, άλλα υστερούν στο βρεγμένο) βγαίνει εύκολα από τα λεγόμενα και χωρίς τεστ.... -
Τέλος πάντων, εγώ βαριέμαι να συζητάω γενικά πλέον, στον Jim Clark έχω στείλει 2 pm με τις απόψεις μου και άλλων που έχουν γράψει για τα t1-r στο 4ΤΦ και εκεί σταματάω τη συζήτηση. Και στην τελική, είναι δύο αρκετά καλά λάστιχα, ας διαλέξει όποιο θέλει. Τώρα να κάθομαι να εκνευρίζομαι λες και η Toyo είναι δική μου ή η Michelin του corsair, μου φαίνεται βλακεία.
(p.s. εγώ φοράω τα t1-r. Καλά ή κακά, αυτά είναι. Μπορεί απλά να είμαι κουλός και να μην πιέζω το λάστιχο καθόλου.)
-
Ε αφού είσαι, τι να κάνουμε!
Πλάκα κάνω, καιρό έχουμε να τα πούμε εμείς...
Αλλαγή των Εξάλτο2. Τι να βάλω τώρα??