-
Ένας φίλος έχει ένα yaris 1300. Θέλει να αλλάξει λάστιχα, τα οποία είναι 175/65/14. Βλέποντας τους καταλόγους της michelin βρίσκουμε τα exalto II σε 185/60/14. Γιατί όχι λέμε, μικρη διαφορά στη διαμετρο, η ζάντα παίρνει 185, πάμε... Ώσπου διαπιστώνουμε ότι δεν υπάρχουν σε δείχτη μικρότερο του V, ενώ θέλαμε Η! Δεν τα βγάζει καθόλου η michelin δηλαδή.
Και αναρωτιέμαι. ΟΚ, καταλαβαίνω ότι όλα τα αυτοκίνητα, ακόμα και τα super-mini έχουν πια μεγάλους τροχούς, οπότε η γκάμα των καλών ελαστικών ξεκινάει από 15'' και πάνω, άντε με 1-2 δημοφιλείς διαστάσεις στα 14. Ποιο όμως σουπερμινι με 185/60/14 ξεπερνάει τα 210 σε τελική, ώστε να δικαιολογείται η ύπαρξη V και η ανυπαρξία σε Η? Ποια η λογική αυτής της διάστασης, όταν κανενα από αυτά δεν θα μπορέσει να τα ζεστάνει ικανοποιητικά, σε εύλογο χρονικό διάστημα? Μήπως τελικά οι επιλογές των λαστιχοβιομηχανιών είναι λίγο στην τύχη? Ή υπάρχει άλλος λόγος που έχουν επιλέξει για διαστάσεις κάτω των 205 χιλιοστών δείκτη V? Ούτε σε σαξόραλλο δεν μπαίνει V...
-
Ένας φίλος έχει ένα yaris 1300. Θέλει να αλλάξει λάστιχα, τα οποία είναι 175/65/14. Βλέποντας τους καταλόγους της michelin βρίσκουμε τα exalto II σε 185/60/14. Γιατί όχι λέμε, μικρη διαφορά στη διαμετρο, η ζάντα παίρνει 185, πάμε... Ώσπου διαπιστώνουμε ότι δεν υπάρχουν σε δείχτη μικρότερο του V, ενώ θέλαμε Η! Δεν τα βγάζει καθόλου η michelin δηλαδή.
Και αναρωτιέμαι. ΟΚ, καταλαβαίνω ότι όλα τα αυτοκίνητα, ακόμα και τα super-mini έχουν πια μεγάλους τροχούς, οπότε η γκάμα των καλών ελαστικών ξεκινάει από 15'' και πάνω, άντε με 1-2 δημοφιλείς διαστάσεις στα 14. Ποιο όμως σουπερμινι με 185/60/14 ξεπερνάει τα 210 σε τελική, ώστε να δικαιολογείται η ύπαρξη V και η ανυπαρξία σε Η? Ποια η λογική αυτής της διάστασης, όταν κανενα από αυτά δεν θα μπορέσει να τα ζεστάνει ικανοποιητικά, σε εύλογο χρονικό διάστημα? Μήπως τελικά οι επιλογές των λαστιχοβιομηχανιών είναι λίγο στην τύχη? Ή υπάρχει άλλος λόγος που έχουν επιλέξει για διαστάσεις κάτω των 205 χιλιοστών δείκτη V? Ούτε σε σαξόραλλο δεν μπαίνει V...
-
Ένας φίλος έχει ένα yaris 1300. Θέλει να αλλάξει λάστιχα, τα οποία είναι 175/65/14. Βλέποντας τους καταλόγους της michelin βρίσκουμε τα exalto II σε 185/60/14. Γιατί όχι λέμε, μικρη διαφορά στη διαμετρο, η ζάντα παίρνει 185, πάμε... Ώσπου διαπιστώνουμε ότι δεν υπάρχουν σε δείχτη μικρότερο του V, ενώ θέλαμε Η! Δεν τα βγάζει καθόλου η michelin δηλαδή.
Και αναρωτιέμαι. ΟΚ, καταλαβαίνω ότι όλα τα αυτοκίνητα, ακόμα και τα super-mini έχουν πια μεγάλους τροχούς, οπότε η γκάμα των καλών ελαστικών ξεκινάει από 15'' και πάνω, άντε με 1-2 δημοφιλείς διαστάσεις στα 14. Ποιο όμως σουπερμινι με 185/60/14 ξεπερνάει τα 210 σε τελική, ώστε να δικαιολογείται η ύπαρξη V και η ανυπαρξία σε Η? Ποια η λογική αυτής της διάστασης, όταν κανενα από αυτά δεν θα μπορέσει να τα ζεστάνει ικανοποιητικά, σε εύλογο χρονικό διάστημα? Μήπως τελικά οι επιλογές των λαστιχοβιομηχανιών είναι λίγο στην τύχη? Ή υπάρχει άλλος λόγος που έχουν επιλέξει για διαστάσεις κάτω των 205 χιλιοστών δείκτη V? Ούτε σε σαξόραλλο δεν μπαίνει V...
-
To ότι είναι V δε σημαίνει ότι δεν θα ζεσταίνεται κιόλας.
Οπότε βάλτε τα άφοβα. Τα έβαλε και ο pavlos23 στο yaris της αδελφής του.
Τα φορούσα και εγώ στο Golf IV και ποτέ δεν είχα πρόβλημα, σε αντίθεση με τα Bridgestone 720 που ήθελαν το κάτι παραπάνω για να ζεσταθούν. -
Είναι σα να σ' αναγκάζει να πάρεις καλά και σώνει το Energy. Υπάρχουν και άλλα λάστιχα σ' αυτές τις διαστάσεις, δεν το ψάχνεις μπας και ξεφύγεις από τον 'ολιγοκομματισμό' ( ) των δυο-τριών γνωστών εταιρειών;
-
Το ίδιο δίλημμα αντιμετώπισα όταν άλλαξα πέρσι λάστιχα στο Getz.Έβαλα τελικά το c-drive της Yokohama σε 185 (ενώ μαμά φορούσε 175).Πολύ ευχαριστημένος και ζεσταίνονται γρήγορα παρά τον υψηλό δείκτη ταχύτητας.Γιαυτό έχει δίκιο ο govus.Ψάξε και άλλες μάρκες και μην κολλάς στα Μισελέν-Μπριτζεστον
-
Επειδη αγορασα προσφατα ενα Σουζουκι Σουιφτ κι ημουν σε αναλογη κατασταση με σενα (απο τα μαμα 185/60/15 πηγα σε 195/50/15 θελωντας να κοντυνω και λιγακι το βημα) εβαλα τα Toyo T1-R με δεικτη ταχυτητας V αλλα με σχετικα νορμαλ δεικτη φορτιου (παιζει αναλογο ρολο με το δεικτη ταχυτητας στο ποσο γρηγορα ζεσταινεται ενα ελαστικο).
Πιστεψε με μονο σκληρο δεν ειναι το λαστιχο και μονο δυσκολο δεν ειναι να το ζεστανεις, σε ταξιδια στην επαρχια μαλιστα για να μην υπερθερμαινεται βαζω 36-37 psi εμπρος 30-31 πισω για να εχω ικανοποιητικη αισθηση και λιγοτερο μαγουλιασμα στις στροφες, αρα μην ανυσηχεις για τον δεικτη αυτο καθεαυτο παρα για το ειδος του ελαστικου που θα διαλεξεις, τα Michelin γενικοτερα ζεσταινονται ευκολα, εχω τα Pilot Sport II στο Ιμπρεζα και επισης ζεσταινονται - σχετικα παντα γιατι ειναι και 18αρια - ευκολα!
Περίεργες τακτικές λαστιχοβιομηχανιών