Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιστορικο αμαξι και πινακιδες φιλπα
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Ιστορικο αμαξι και πινακιδες φιλπα
    • 1 / 1
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3
    17
    18934
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pskarm last edited by

      ενα γνωστος μηχανικος εχει ενα ΧΧΧΧΧΧ παλιο αμαξι του 20-30. πως επεσε στα χερια του?
      το 50+ οταν πηγε στρατο καπου στα βουνα ειδε ενα σαπισμενο και διαλυμενο πισω απο ενα σταβλο ενος βοσκου. ο βοσκος προφανως ιδεα δεν ειχε τι ειναι τουτο και το φορτωσε και τ εφερε αθηνα ο ανθρωπος.
      ξεκινησε μια διαδικασια αναπαλαιωσης και εδω και αρκετα χρονια το αμαξι ειναι σα καινουργιο...
      το θεμα ειναι οτι χαρτια προφανως δεν υπαρχουν και πρακτικα ειναι αδυνατο να αποδειξει οτι ειναι δικο του.

      προσφατα ακουσα οτι υπαρχει η δυνατοτητα μεσω φιλπα να μπορεσει να βγαλει πινακιδες σαν ιστορικο μεσω καποιων διαδικασιων και χαρτιων.

      εχει κανεις ιδεα τι γινεται...
      ο ανθρωπος τρεμει τοσο πολυ μην το σταμπαρουν που δε τολμαει να ρωτησει κανεναν ουτε καν τηλ. να παρει, καθως πλεον το αμαξι εχει ανυπολογιστη αξια.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pskarm last edited by

        ενα γνωστος μηχανικος εχει ενα ΧΧΧΧΧΧ παλιο αμαξι του 20-30. πως επεσε στα χερια του?
        το 50+ οταν πηγε στρατο καπου στα βουνα ειδε ενα σαπισμενο και διαλυμενο πισω απο ενα σταβλο ενος βοσκου. ο βοσκος προφανως ιδεα δεν ειχε τι ειναι τουτο και το φορτωσε και τ εφερε αθηνα ο ανθρωπος.
        ξεκινησε μια διαδικασια αναπαλαιωσης και εδω και αρκετα χρονια το αμαξι ειναι σα καινουργιο...
        το θεμα ειναι οτι χαρτια προφανως δεν υπαρχουν και πρακτικα ειναι αδυνατο να αποδειξει οτι ειναι δικο του.

        προσφατα ακουσα οτι υπαρχει η δυνατοτητα μεσω φιλπα να μπορεσει να βγαλει πινακιδες σαν ιστορικο μεσω καποιων διαδικασιων και χαρτιων.

        εχει κανεις ιδεα τι γινεται...
        ο ανθρωπος τρεμει τοσο πολυ μην το σταμπαρουν που δε τολμαει να ρωτησει κανεναν ουτε καν τηλ. να παρει, καθως πλεον το αμαξι εχει ανυπολογιστη αξια.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pskarm last edited by

          ενα γνωστος μηχανικος εχει ενα ΧΧΧΧΧΧ παλιο αμαξι του 20-30. πως επεσε στα χερια του?
          το 50+ οταν πηγε στρατο καπου στα βουνα ειδε ενα σαπισμενο και διαλυμενο πισω απο ενα σταβλο ενος βοσκου. ο βοσκος προφανως ιδεα δεν ειχε τι ειναι τουτο και το φορτωσε και τ εφερε αθηνα ο ανθρωπος.
          ξεκινησε μια διαδικασια αναπαλαιωσης και εδω και αρκετα χρονια το αμαξι ειναι σα καινουργιο...
          το θεμα ειναι οτι χαρτια προφανως δεν υπαρχουν και πρακτικα ειναι αδυνατο να αποδειξει οτι ειναι δικο του.

          προσφατα ακουσα οτι υπαρχει η δυνατοτητα μεσω φιλπα να μπορεσει να βγαλει πινακιδες σαν ιστορικο μεσω καποιων διαδικασιων και χαρτιων.

          εχει κανεις ιδεα τι γινεται...
          ο ανθρωπος τρεμει τοσο πολυ μην το σταμπαρουν που δε τολμαει να ρωτησει κανεναν ουτε καν τηλ. να παρει, καθως πλεον το αμαξι εχει ανυπολογιστη αξια.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            niga last edited by

            Το να βγάλει πινακίδες ιστορικού οχήματος από την ΦΙΛΠΑ είναι πανεύκολο εφόσον το όχημα είναι πλήρως και πιστά ανακατασκευασμένο και σίγουρα κανείς δεν ζητάει απόδειξη αγοράς. Το έχω ρωτήσει αυτό. Και είναι λογικό. Φαντάσου μόνο πόσοι απέκτησαν ιστορικά οχήματα με παρόμοιο τρόπο!

            Θα τηλεφωνήσει στη ΦΙΛΠΑ και θα του πουν την διαδικασία. Στην αρχή θα πρέπει να επικοινωνήσει με έναν από τους δύο πραγματογνώμονές της που θα έλθει να ρίξει μιά ματιά στο αυτοκίνητο για να πιστοποιήσει το βαθμό αποκατάστασής του, την αυθεντικότητά του και την κατηγορία που θα το κατατάξουν ανάλογα με την ηλικία του και τις μετατροπές που έχουν γίνει, ώστε να εκδοθεί κάρτα αυθεντικότητας FIVA (60 ευρώ +20 ο πραγματογνώμονας).

            Στη συνέχεια υπάρχουν δύο επιλογές: ή να βγάλει πινακίδες ιστορικού οχήματος χωρίς να γραφτεί μέλος στην ΦΙΛΠΑ (πριν δύο χρόνια το κόστος ήταν 180 ευρώ και δεν περιλάμβανε ασφάλεια) ή μπορεί να γραφτεί στη ΦΙΛΠΑ (100 ευρώ εγγραφή και 130 ευρώ ετήσια συνδρομή - αυτά πριν δύο χρόνια) και να βγάλει πινακίδες ιστορικού οχήματος με 90 ευρώ. Στην ετήσια συνδρομή περιλαμβάνεται και ασφάλεια και οδική βοήθεια.

            Επίσης υπάρχει και η ανταγωνιστική (όπως πάντα στην Ελλάδα) λέσχη ΣΙΣΠΑ με παραπλήσιες διαδικασίες. Τέλος έχω ακούσει ότι και η ΕΛΠΑ εκδίδει πινακίδες ιστορικού οχήματος αλλά δεν ξέρω λεπτομέρειες.

            Άν θέλεις τηλέφωνα και διεύθυνσεις μπορώ να σου τα δώσω αν και είναι εύκολο να τα βρείς. Ελπίζω να βοήθησα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pskarm last edited by

              ok. ευχαριστω...

              απο τη στιγμη που δεν χρειαζεται καποιο χαρτι που να αποδεικνυει πιο επισημα την ιδιοκτησια αξιζει να το ψαξει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spitfire last edited by

                Τόσο ο Robert Smith όσο και ο Χατζηχριστοφής δεν μας είχαν χρεώσει έξτρα 20€ για τον τεχνικό έλεγχο. Μόνο τα 60€ της κάρτας...
                Τώρα ποιοι χρεώνουν νταβατζιλίκι τα 20€ και αν αυτό γίνεται με την ανοχή της ΕΟΦΙΛΠΑ, είναι άλλου παππά ευαγγέλιο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  niga last edited by

                  Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
                  Τόσο ο Robert Smith όσο και ο Χατζηχριστοφής δεν μας είχαν χρεώσει έξτρα 20€ για τον τεχνικό έλεγχο. Μόνο τα 60€ της κάρτας...
                  Τώρα ποιοι χρεώνουν νταβατζιλίκι τα 20€ και αν αυτό γίνεται με την ανοχή της ΕΟΦΙΛΠΑ, είναι άλλου παππά ευαγγέλιο

                  Εμένα γιατί η ΦΙΛΠΑ με παρέπεμψε μόνο σε δύο άλλους πραγματογνώμονες-μέλη; Τι παίζεται εκεί πέρα; SPITFIRE εσύ στην ΦΙΛΠΑ έβγαλες την κάρτα FIVA;
                  Με τις πινακίδες ΕΛΠΑ ξέρει κανείς τι παίζει; Μήπως μπορούν να τις πάρουν και λιγότερο 'τέλεια' μη αποκατεστημένα αυτοκίνητα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spitfire last edited by

                    Ο χρήστης NIGA έγραψε:

                    Τόσο ο Robert Smith όσο και ο Χατζηχριστοφής δεν μας είχαν χρεώσει έξτρα 20€ για τον τεχνικό έλεγχο. Μόνο τα 60€ της κάρτας...
                    Τώρα ποιοι χρεώνουν νταβατζιλίκι τα 20€ και αν αυτό γίνεται με την ανοχή της ΕΟΦΙΛΠΑ, είναι άλλου παππά ευαγγέλιο

                    Εμένα γιατί η ΦΙΛΠΑ με παρέπεμψε μόνο σε δύο άλλους πραγματογνώμονες-μέλη; Τι παίζεται εκεί πέρα; SPITFIRE εσύ στην ΦΙΛΠΑ έβγαλες την κάρτα FIVA;
                    Με τις πινακίδες ΕΛΠΑ ξέρει κανείς τι παίζει; Μήπως μπορούν να τις πάρουν και λιγότερο 'τέλεια' μη αποκατεστημένα αυτοκίνητα;

                    Λοιπον... για να βαλουμε τα πραγματα σε μια ταξη:

                    KAPTA FIVA μπορει να εκδοσει μονο ο νομιμος εκπροσωπος της FIVA στη καθε χωρα. Στην Ελλαδα αρμόδιο όργανο είναι η ΕΟΦΙΛΠΑ

                    Την καρτα μπορει να προμηθευτει ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ κατοχος ιστορικου οχηματος, ανεξαρτητα αν ειναι μελος Σωματειου της ΕΟΦΙΛΠΑ (πχ ΦΙΛΠΑ, ΟΡΚΑ, κλπ) ή απλά ένας 'ελεύθερος σκοπευτής'

                    Το ενα αυτοκινητο μου το ειχε ελεγξει ο Robert Smith και το άλλο κάποιος Χατζηχριστοφης. Κανεις απο τους 2 δεν αναμιχθηκε με οικονομικα θεματα, και ουτε μου ζητησαν 'νταβατζιλικι'
                    Εκεινοι συμπληρωσαν τα χαρτια και τα πηγαν υπογεγραμμενα στη γραμματεια, ενω εγω περασα να πληρωσω το αντιτιμο και να παραλαβω την καρτα μου

                    Τωρα ποιοι αλλοι εχουν δικαιωμα τεχνικου ελεγχου (με την ανοχη της μαμας ΕΟΦΙΛΠΑ) και ποσο χρεωνουν αυτοι τον ελεγχο στον καθε καλοπροαιρετο ανθρωπο/κατοχο ιστορικου οχηματος.... αυτό είναι άλλο θέμα. Καλύτερα να απασχολησει το Προεδρειο της ΕΟΦΙΛΠΑ και εκίνους που πλήρωσαν το καπέλο

                    Παντως αν ενδιαφερεσαι για καρτα ΦΙΒΑ, καλυτερα να επικοινωνησεις με την ΕΟΦΙΛΠΑ και να ζητησεις να σε φερουν σε επαφη με τον Robert Smith, o oποιος ειναι και απο τους πιο αξιολογους ανθρωπους στο χωρο. Ενας πραγματικος Κυριος

                    Δε θα μπορούσα να πω ότι οι πινακίδες της ΦΙΛΠΑ δίνονται με μεγαλύτερη αυστηρότητα και υψηλότερα στανταρντ από αυτές της ΕΛΠΑ.

                    Και στις 2 περιπτώσεις το αυτοκίνητο πρέπει να είναι τουλάχιστον σε αποδεκτά επίπεδα.
                    Όπως καταλαβαίνεις όμως θα επιδειχθεί κάποια μεγαλύτερη επιείκια σε ένα αυτοκίνητο του 1950 έστω και αν καποια 'πραγματάκια' πανω του δεν είναι τέλεια.
                    Ενώ ένα Fiat 128 του 1974 θα περαστεί από το μικροσκόπιο
                    (Τους λόγους τους καταλαβαίνεις φαντάζομαι)

                    Για μια αλλη φορά θα σας πω το εξης:

                    1.Προσεξτε σε ποιο μαγαζι 'ψωνίζετε'
                    2.Ελέγξτε το προϊόν και ενημερωθείτε σχετικά με το τι σας 'πουλάνε'.
                    3.Διαβάστε τις 'οδηγίες χρήσης'

                    Αγνοια νόμου δεν δικαιολογείται

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mixalhsmini last edited by

                      EXV ENA MINI KOYPER TOY 75 POS MPORO NA TO KANO ANTIKA TI XRIAZETE?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης mixalhsmini έγραψε:
                        EXV ENA MINI KOYPER TOY 75 POS MPORO NA TO KANO ANTIKA TI XRIAZETE?

                        ΚΑλως ηλθες στο φορουμ αλλα γραφε με ελληνικους χαρακτηρες γιατι τα greeklish απαγορευονται[MOD]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          niga last edited by

                          To 1975 δεν έβγαινε Μινι Κούπερ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            evolander last edited by

                            pskarm αν δεν έβγαλες άκρη ακόμη, στείλε μου πμ να σε παραπέμψω απευθείας στο γραμματέα της ΦΙΛΠΑ με τον οποίο είμαστε συνάδελφοι εργασιακά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stubos last edited by

                              Ο χρήστης evolander έγραψε:
                              pskarm αν δεν έβγαλες άκρη ακόμη, στείλε μου πμ να σε παραπέμψω απευθείας στο γραμματέα της ΦΙΛΠΑ με τον οποίο είμαστε συνάδελφοι εργασιακά.

                              το πρώτο του post ήταν το 2006 !!! Αν δεν έχει βγάλει ακόμα άκρη....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                citrovag last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  a-110-alpine last edited by

                                  Ο χρήστης NIGA έγραψε:
                                  To 1975 δεν έβγαινε Μινι Κούπερ

                                  τα AUSTIN όλοι τα θεωρούν μίνι κουπερ, εχω δεκάδες φόρες για αυτό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    Ξεθάβω το θέμα με αφορμή την πρωινή μάζωξη στο πάρκο Τρίτση. Κάποιοι είναι τόσο μερακλήδες που μοντέλα του 60' και του 70' φάνταζαν ότι μόλις βγήκαν απο το εργοστάσιο. Εντύπωση μου έκανε μια Mustang cabrio και ένα Volvo. Ήμουν με το ποδήλατο και ντράπηκα να χωθώ και να ρωτώ περισσότερες λεπτομέρειες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      marc-s110l last edited by

                                      Καλησπέρα
                                      Γνωρίζει κανείς από ποτε θα πρέπει να αντικαταστησουμε τις πινακίδες ΦΙΛΠΑ με τις καινούργιες του Υπουργείου?
                                      Μου έστειλαν να πληρωθεί η συνδρομή αλλά δεν λένε τίποτα...
                                      Μήπως επειδή τους βγάζουν έξω???
                                      Ευχαριστώ πολύ

                                      limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • limited_one
                                        limited_one moderator @marc-s110l last edited by

                                        @marc-s110l said in Ιστορικο αμαξι και πινακιδες φιλπα:

                                        Καλησπέρα
                                        Γνωρίζει κανείς από ποτε θα πρέπει να αντικαταστησουμε τις πινακίδες ΦΙΛΠΑ με τις καινούργιες του Υπουργείου?
                                        Μου έστειλαν να πληρωθεί η συνδρομή αλλά δεν λένε τίποτα...
                                        Μήπως επειδή τους βγάζουν έξω???
                                        Ευχαριστώ πολύ

                                        Νομίζω πως έχει βγεί διευκρινιστική και θα ισχύουν κανονικά οι παλιές πινακίδες. Δεν το έχω διασταυρώσει όμως.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr