-
Nαι ναι το ξερω...2 εντελως διαφορετικα αυτοκινητα!
Αλλα...το Golf ειναι...αλλο ενα Golf αλλα η BMW ειναι BMW...πισωκινητη...σβελτη με 20 κιλα ροπης στις 2,500 στροφες, ποιοτικη και καλυτερη θεση οδηγησης απο το Golf.
Πριν απαντησετε...σκεφτειτε το καλα...γιατι στην τελικη, το Golf εχει μονο 50 αλογα παραπανω απο την 120i.
Θα ηθελα λιγο τις αποψεις σας, καθως αφορα καποιον αρκετα γνωστο μου (και μπορει σε βαθος χρονου και εμενα...)
Υπαρχει καποιος με 120i να μου πει εντυπωσεις? Προβληματα? Service? Παντως το service της VW ειναι ποιο ακριβο απο αυτο της BMW (στα συγκεκριμενα μοντελα...).
-
Nαι ναι το ξερω...2 εντελως διαφορετικα αυτοκινητα!
Αλλα...το Golf ειναι...αλλο ενα Golf αλλα η BMW ειναι BMW...πισωκινητη...σβελτη με 20 κιλα ροπης στις 2,500 στροφες, ποιοτικη και καλυτερη θεση οδηγησης απο το Golf.
Πριν απαντησετε...σκεφτειτε το καλα...γιατι στην τελικη, το Golf εχει μονο 50 αλογα παραπανω απο την 120i.
Θα ηθελα λιγο τις αποψεις σας, καθως αφορα καποιον αρκετα γνωστο μου (και μπορει σε βαθος χρονου και εμενα...)
Υπαρχει καποιος με 120i να μου πει εντυπωσεις? Προβληματα? Service? Παντως το service της VW ειναι ποιο ακριβο απο αυτο της BMW (στα συγκεκριμενα μοντελα...).
-
Nαι ναι το ξερω...2 εντελως διαφορετικα αυτοκινητα!
Αλλα...το Golf ειναι...αλλο ενα Golf αλλα η BMW ειναι BMW...πισωκινητη...σβελτη με 20 κιλα ροπης στις 2,500 στροφες, ποιοτικη και καλυτερη θεση οδηγησης απο το Golf.
Πριν απαντησετε...σκεφτειτε το καλα...γιατι στην τελικη, το Golf εχει μονο 50 αλογα παραπανω απο την 120i.
Θα ηθελα λιγο τις αποψεις σας, καθως αφορα καποιον αρκετα γνωστο μου (και μπορει σε βαθος χρονου και εμενα...)
Υπαρχει καποιος με 120i να μου πει εντυπωσεις? Προβληματα? Service? Παντως το service της VW ειναι ποιο ακριβο απο αυτο της BMW (στα συγκεκριμενα μοντελα...).
-
μπου μου ντουμπλου γιου
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Πριν απαντησετε...σκεφτειτε το καλα...γιατι στην τελικη, το Golf εχει μονο 50 αλογα παραπανω απο την 120i.
-
Ε ναι...εχει 50 αλογα παραπανω. Ειναι αρκετα...αλλα και 2λιτρη δεν ειναι ψοφια. Νταξει σε ευθειες εχεις αρκετα αυτοκινητα...αλλα στη στροφη ερχεται η χαρα
Το αρνητικο της 1 ειναι οτι πισω καθονται μονο 2 ατομα. 3ος δε χωραει!
-
Αφού το Golf δεν στρίβει κι η 1 είναι... πισωκίνητη, το λύσαμε
Για να βρεις 120i να στηθείς έξω από τα κεντρικά της BMW, όλο και κάποια εταιρική θα πετύχεις
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αφού το Golf δεν στρίβει κι η 1 είναι... πισωκίνητη, το λύσαμεΓια να βρεις 120i να στηθείς έξω από τα κεντρικά της BMW, όλο και κάποια εταιρική θα πετύχεις
ωραιο επιχειρημα.... πετυχημενο....
-
Μόνο 50 άλογα!!!!
Αυτή η BMW δεν είναι καλύτερη σε κανένα τομεά από το απλό δίλιτρο Golf (ίσως λίγο στην αίσθηση-αλλά επειδή έχω οδηγήσει σειρά 1 και Golf V σιγά τη διαφορά). Πόσο μάλλον από το GTi... -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Αφού το Golf δεν στρίβει κι η 1 είναι... πισωκίνητη, το λύσαμε
Για να βρεις 120i να στηθείς έξω από τα κεντρικά της BMW, όλο και κάποια εταιρική θα πετύχεις
ωραιο επιχειρημα.... πετυχημενο....
για πες μου ένα επιχείρημα έστω και αποτυχημένο
Στρίβει καλύτερα η 120i;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αφού το Golf δεν στρίβει κι η 1 είναι... πισωκίνητη, το λύσαμεΓια να βρεις 120i να στηθείς έξω από τα κεντρικά της BMW, όλο και κάποια εταιρική θα πετύχεις
Ποιος ειπε οτι δε στριβει?
Ελα παιδια...μην αρχισουμε τα ηρωνικα σχολια τωρα...θελω επιχειρηματα αντικειμενικα...θετικα και αρνητικα...παιζουν πολλα λεφτα, και ειναι σωστο πιστευω να μη πανε χαμενα καπου.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αφού το Golf δεν στρίβει κι η 1 είναι... πισωκίνητη, το λύσαμε
Για να βρεις 120i να στηθείς έξω από τα κεντρικά της BMW, όλο και κάποια εταιρική θα πετύχεις
ωραιο επιχειρημα.... πετυχημενο....
για πες μου ένα επιχείρημα έστω και αποτυχημένο
Στρίβει καλύτερα η 120i;
αλλο το σπρωχνω και αλλο το τραβαω
-
Ψήφισα το GTi, μπορεί η 120 να είναι πισωκίνητη και με καλύτερη κατανομή βάρους αλλά συνολικά το GTi είναι νομίζω πολύ καλύτερο.
Σε κινητήρα/κιβώτιο είναι μακράν ενώ είναι και πολύ πιο όμορφο απο την (άσχημη για τα γούστα μου) 120.
-
Golf GTI DSG γιατι εχει κορυφαιο μοτερ (TFSI) με κορυφαιο κυβωτιο (DSG) κ γενικα εναν all around χαρακτηρα.
για την 130 ισος θα το σκεφτομουν
-
Η BMW είναι BMW και το Golf είναι VW....
Η δίλιτρη BMW δεν είναι αργή αλλά το τουρμπίσιο Golf είναι σαφώς γρηγορότερο και πιο εύχρηστο λόγω ροπής...
Σε χώρους το Golf πλεονεκτεί.
Η BMW έχει πίσω κίνηση....Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία που διαφοροποιούν τα 2 αυτοκίνητα και όλοι τα ξέρουμε. Σημασία έχει όμως πώς τα αξιολογεί ο καθένας. Τα γούστα του καθενός όμως δεν έχουν και πολλή σημασία. Αυτό που μετράει είναι πως τα αξιολογεί αυτός που ενδιαφέρεται. Άρα αν θέλει βοήθεια να γίνει πιο συγκεκριμένος.
Βασικά υποπτεύομαι ότι η καρδιά λέει BMW αλλά το μυαλό VW. Πρέπει όμως ο ενδιαφερόμενος να ζυγίσει τη διαφορά σε άλογα με την πίσω κίνηση κλπ. Σημασία έχει και το τί οδηγάει τώρα, αν πχ έχει κάτι με βαρβάτο 0-100 θα του φανούν λίγα τα 150 αλλά από την άλλη το Golf μπορεί να φαίνεται πολύ κοινό ενώ η 120 είναι πιο στυλάτη, ειδική κλπ.
Προσωπικά χαίρομαι που δεν έχω το δίλημα αυτό γιατί δεν θα μπορούσα να διαλέξω οπότε όπως κάνω σε τέτοιες περιπτώσεις θα απέρριπτα και τα δύο και θα πήγαινα για κάτι άλλο ίσως σε άλλη κατηγορία. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αλλο το σπρωχνω και αλλο το τραβαω
Η διάταξη της 120 έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και συγκεκριμένα μειονεκτήματα που αποτελούν μέρος μόνο του συνόλου. Ο αφορισμός που κάνεις έιναι μάλλον αφελής γιατι και το vitara πχ σπρώχνει αλλά δε νομίζω να σπρώχνει καλύτερα απ'όσο τραβάει το GTi.
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Ελα παιδια...μην αρχισουμε τα ηρωνικα σχολια τωρα...θελω επιχειρηματα αντικειμενικα...θετικα και αρνητικα...παιζουν πολλα λεφτα, και ειναι σωστο πιστευω να μη πανε χαμενα καπου.
Μόνος σου το λες.
Με τη BMW και θα πληρώσεις περισσότερα
Θα είσαι πιο αργός
Σε φυσιολογικές μετακινήσεις (όχι με το πόδι στο πάτωμα) θα καταναλώνεις περισσότερο.
Αυτά που έχει το Golf στο βασικό εξοπλισμό για να τα βάλεις στη BMW θα τα χρυσοπληρώσεις.
Στους χώρους αποσκευών και επιβατών υπάρχει χαοτική διαφορά υπερ του Golf.
Στην ποιότητα υπερτερεί και πάλι το Golf (έστω και με βραχεία κεφαλή).
Πραγματικά γιατί να πάρει κάποιος 120???
Γιατί έχει καλύτερη άισθηση? Έχω οδηγήσει και σειρά 1 και Golf V. Πραγματικά σιγά τη διαφορά. Άσε που επειδή μιλάμε για το Gti λογικό είναι να έχει καλύτερη αίσθηση από μία 120.
Δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω, για την ώρα... -
120i DYNAMIC (για να μην την πάρεις με τάσια).....34,150
GTI DSG................................................................31.150 -
Το Golf είναι μονόδρομος ανάμεσα στα δύο... Η 120 δεν έχει αρκετούς ίππους για να είναι διασκεδαστική ως πισωκίνητη! Δεν είναι Alfa 75. Αν μιλούσαμε για την 120d με την ροπάκλα της ΟΚ!
Το GTi με το κορυφαίο DSG είναι τέλειο κατά τη γνώμη μου! Και είναι ομορφότερο και πιο μουράτο από την BMW! -
Πολυ ενδιαφερον τα επιχειρηματα σου.
Καπως ετσι ειναι. Βασικα...η θεση οδηγησης και το εσωτερικο της 1 ειναι ποιο 'αγωνιστικη' (εισαι ποιο χαμηλα στο εδαφος, χαμηλη οροφη, οδηγοκεντρικο ταμπλο, bucket που ανοιγοκλεινουν στα πλευρα για καλυτερη στηριξη...το φορας γενικοτερα το αυτοκινητο) απο αυτη του GTI. Στο GTI εισαι λιγο ποιο ψηλα.
Ο ανθρωπος εχει τωρα μια 147 (σαν και τη δικη μου αλλα με τα 120 αλογα) και θελει να παει σε κατι καλυτερο. Εχει δει τα παντα...και εχει κολλησει μεταξυ των 2. Οδηγισε το GTI και του αρεσε...οδηγησε την 116 και δε καταλαβε και πολλα...εντυπωσιαστηκε με το κρατημα και το τιμονι...περιμενει να οδηγησει την 120.
Δεν τον ενδιαφερουν τα 50 αλογα και παρα πολυ...δε θελει να βαζει φωτια στον δρομο...ειναι 29 χρονων. Απλα θελει ενα all-around γρηγορο, ασφαλες, σπορ, στυλατο και γενικα αυτοκινητο που να αξιζει τα λεφτα του. Το σκεφτεται να δωσει 35,000 για ενα VW!
Ειναι σοβαρο δηλλειμα παιδια...στην απ'εξω δε το καταλαβαινετε...αλλα ειναι πολυ μπερδεμενος ο ανθρωπος.
Παντως γενικα...του αρεσει και η γρηγορη οδηγηση...και η πισω κινηση. Γιαυτο ειναι μπερδεμενος!
VW Golf GTI DSG ή BMW 120i??