-
Ο λόγος για τα xsara 2wd που ήταν κοντά στον τόνο και
ρίχναν ξύλο στα WRC ...Εμένα προσωπικά μου είχαν αρέσει υπερβολικά τα ξαρά αυτά
Η εντύπωση μου είναι ότι τα έχουμε ξεχάσει!
είναι γενικότερη η ιδέα ή είμαι τόσο άστοχος - άτοπος?
είναι η ώρα δύσκολη!
-
Ο λόγος για τα xsara 2wd που ήταν κοντά στον τόνο και
ρίχναν ξύλο στα WRC ...Εμένα προσωπικά μου είχαν αρέσει υπερβολικά τα ξαρά αυτά
Η εντύπωση μου είναι ότι τα έχουμε ξεχάσει!
είναι γενικότερη η ιδέα ή είμαι τόσο άστοχος - άτοπος?
είναι η ώρα δύσκολη!
-
Ο λόγος για τα xsara 2wd που ήταν κοντά στον τόνο και
ρίχναν ξύλο στα WRC ...Εμένα προσωπικά μου είχαν αρέσει υπερβολικά τα ξαρά αυτά
Η εντύπωση μου είναι ότι τα έχουμε ξεχάσει!
είναι γενικότερη η ιδέα ή είμαι τόσο άστοχος - άτοπος?
είναι η ώρα δύσκολη!
-
Είναι φυσικό να έχουν 'ξεχαστεί', καθώς δεν υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια πρωτάθλημα F2. Και απ' ότι θυμάμαι, ίσως να κάνω και λάθος, δεν πολυμοιράστηκαν σε ιδιώτες, σε αντίθεση με Ibiza Kit Car και Renault Megane Coupe που πρωταγωνίστησαν και σε τοπικά πρωταθλήματα, όπως και στο δικό μας.
edit: Μακάρι να φαινόταν και λίγο δρόμος στο βιντεάκι...
-
Και όχι μόνο....Εξαιρετικά σπάνια,εντυπωσιακά γρήγορη και πανέμορφη, η ΖΧ Kit Car....Πουλούσαν ένα εκ των 3 που συνολικά κατασκευάστηκαν από την Citroen Sport....Άλλα κόλπα...
-
Εκείνο το τέρας το 306 Kit Car...
Με οδηγούς τους Ντελεκούρ, Πανιζί έκανε δύσκολη τη ζωή των wrc στα ασφάλτινα ράλυ!
Νομίζω πως στην Ισπανία έτρεχε ένα και σε χωμάτινο πρωτάθλημα, αλλά δεν παίρνω όρκο...
-
....Πορτογαλια για την ακριβεια με οδηγο τον Lopez.
Εκανε και αυτος διαφορα μαγικα! -
Έριχναν μεν στα WRC ωφελούνταν όμως από την αναλογία κιλών στον ίππο ( ή κάνω λάθος; )
-
-
Το συγκεκριμένο είχε ρίξει ξύλο σε WRC ακόμα και σε βρεγμένη άσφαλτο οπου θεωρητικά μειονεκτούσε. -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Έριχναν μεν στα WRC ωφελούνταν όμως από την αναλογία κιλών στον ίππο ( ή κάνω λάθος; )Ναι έβγαζαν περίπου τα ίδια άλογα (αλλά ατμόσφαιρα, χωρίς turbo-lag) και είχαν χαμηλότερο βάρος (κάτω απο τόνο).
Ακόμα έριχναν στα WRC και λόγω τις καλύτερης πρόσφυσης απο τα φαρδύτερα μετατρόχια.Θυμάμαι οι Παγκόσμιοι (Σάινθ και σια) είχαν ταπιροκρανιάσει που έχαναν απο ασφαλτάκιδες (Πανιζί, Μπουγκαλσκί) με περιορισμένο πρόγραμμα
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το συγκεκριμένο είχε ρίξει ξύλο σε WRC ακόμα και σε βρεγμένη άσφαλτο οπου θεωρητικά μειονεκτούσε.H 2η φώτο είναι από την Xsara T4 που ήταν τετρακίνητη, τούρμπο.
Και εγώ είμαι φαν του 306 Μaxi! Aκόμα συμμετέχουν πολλά σε διάφορα εθνικά πρωταθλήματα και ακόμα πρωταγωνιστούν!!!
-
φοβερά ότι και να πείς είναι λίγο...
-
Εβγαζαν κάπου 290-300 άλογα και ήταν 960 κιλά. Η FIA άκουσε τους πελάτες της (τους κατασκευαστές δηλ. που έκαναν ολόκληρο το πρωτάθλημα) και τους έβαλε βάρος 1000 κιλά και ένα περιοριστή στην εισαγωγή αέρα για max 280 άλογα. Επίσης είχαν πολύ εξελιγμένα ηλεκτρονικά διαφορικά (συγγενικά με τα BTCC/ST της τότε εποχής). Τέλος, λίγο μεγαλύτερο πλάτος (1805 χιλιοστά σε σχέση με τα 1770 χιλιοστά των WRC).
Βέβαια δεν κέρδιζαν συνέχεια τα WRC (νομίζω έκαναν μόνο 2 νίκες συνολικά το 1999 σε Καταλωνία και Κορσική με τον Bugalski, τα 306 δεν κέρδισαν ποτέ) αλλά σίγουρα τους έκλεβαν πόντους.
-
Νάσσο είναι αλήθεια ότι στην ουσία η RENAULT κατά πρώτο λόγο πρωτοστάτησε στην δημιουργία αυτής τη κατηγορίας με σκοπό να την επιβάλει ως τη κορυφαία κατηγορία του WRC και ότι οι οδηγοί με πρώτο τον SAINZ στην ουσία έβαλαν φραγμό στα σχέδια αυτά;
-
Σίγουρα η RENAULT πρωτοστάτησε όταν η κατηγορία ήταν στα σπάργανα (το 94 με τον Jeannot και το Clio F2) αλλά μετά την εγκατέλειψε στην τύχη της, χωρίς να συμετέχει ποτέ με πλήρες πρόγραμμα. Το ίδιο και οι άλλοι δύο κατασκευαστές του θρέντ που ποτέ δεν είχαν πλήρη εμπλοκή στην F2.
Κάτι που εξηγεί και τις εξωπραγματικές δυνατότητες των αυτοκινήτων στην άσφαλτο. Δεν σχεδιάστηκαν-εξελίχθηκαν (kit-car) και για χωμάτινο στήσιμο.
Έτσι τα κυπελλάκια τις F2 τα έπαιρναν κάτι 'ταπεινά' Skoda Felicia και Seat Ibiza που έτρεχαν σε χώμα. -
lukeduke: η renault με το maxi το '99 αν θυμαμαι καλα, χωρις πληρη εμπλοκη, το πηρε απο τους βαθμους των ιδιωτων νικωντας seat, hyundai. Πρεπει να ηταν το πιο 'χωματινο'' απο τα γαλλικα.
-
Ναι έπρεπε να το ξεχωρίσω απο τα άλλα δύο, την Citroen κυρίως.
Ίσως ήταν το καλύτερο 2-λίτρο overall αλλά...Κρίμα που ποτέ η Renault δεν τόλμησε να ασχοληθεί σοβαρά με το WRC και το έχει πάντα στη σκιά τις F1.
-
Ο χρήστης lukeduke έγραψε:
Σίγουρα η RENAULT πρωτοστάτησε όταν η κατηγορία ήταν στα σπάργανα (το 94 με τον Jeannot και το Clio F2) αλλά μετά την εγκατέλειψε στην τύχη της, χωρίς να συμετέχει ποτέ με πλήρες πρόγραμμα. Το ίδιο και οι άλλοι δύο κατασκευαστές του θρέντ που ποτέ δεν είχαν πλήρη εμπλοκή στην F2.
Κάτι που εξηγεί και τις εξωπραγματικές δυνατότητες των αυτοκινήτων στην άσφαλτο. Δεν σχεδιάστηκαν-εξελίχθηκαν (kit-car) και για χωμάτινο στήσιμο.
Έτσι τα κυπελλάκια τις F2 τα έπαιρναν κάτι 'ταπεινά' Skoda Felicia και Seat Ibiza που έτρεχαν σε χώμα.Όπως πολύ σωστά λέει ο adrivas
το πρωτάθλημα F2 του 1999 το πήρε η RENAULT κυρίως με τους βαθμούς που μάζευε από τους ντόπιους ιδιώτες σε κάθε χώρα που γινόταν αγώνας και με το Βέλγο Πρινσές (αν δεν κάνω λάθος στον όνομα) που συμμετείχε στους περισσότερους αγώνες.
Αλλά ρωτάω κάτι άλλο στην ερώτηση που κάνω.
Αν η RENAULT ήθελε να επβάλει την κατηγορία αυτή σαν κορυφαία στους αγώνες για να πετύχει ότι πέτυχε η LANCIA από το 1987 και για πολλά χρόνια μετά.
Δηλαδή την πλήρη επικράτηση στους αγώνες για πολλά χρόνια λόγω την ύπαρξης κατάλληλου αυτοκινήτου. -
E, μαλλον ηθελε αλλα δεν της βγηκε. Αλλοι θελαν αλλο.
Συναντησε και αντιδραση απο τους οδηγους.
Νομιζω το πρωταθλημα θα εκανε ενα βημα προς τα πισω σε θεαμα αν με τα υπαρχοντα τοτε ('95-96) ραλι πηγαιναμε απο grA - wrc σε f2 kit car.
Αν αυξανονταν τα ασφαλτινα ραλι, και το καλο χωμα, θα αποζημιωνομασταν, και πιστευω θα ειχε περισσοτερο ενδιαφερον απο οτι το wrc σημερα.
Για τον περισσοτερο κοσμο ραλι=χωμα, και νομιζω γι αυτο δεν τους ''βγηκε'' η αλλαγη. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Όπως πολύ σωστά λέει ο adrivas
το πρωτάθλημα F2 του 1999 το πήρε η RENAULT κυρίως με τους βαθμούς που μάζευε από τους ντόπιους ιδιώτες σε κάθε χώρα που γινόταν αγώνας και με το Βέλγο Πρινσές (αν δεν κάνω λάθος στον όνομα) που συμμετείχε στους περισσότερους αγώνες.Η REΝΑULT συμμετείχε το 99 στο πρωτάθλημα εργοστασιακά σε 6 αγώνες με οδηγούς τους Laukkanen και Rowe. Στους υπόλοιπους αγώνες συμμετείχε με τοπικά πληρώματα (Longhi, Princen, Gomez, Sperrer κτλ) διότι για να βαθμολογηθεί έπρεπε να τρέξει σε 10 τουλάχιστον αγώνες, 2 εκ των οποίων εκτός ευρώπης. Η πρωταθλήτρια εταιρία της κατηγορίας τότε, μπορούσε να προσμετρήσει τα 8 καλύτερα αποτελέσματα. Μοναδική αντίπαλος της RENAULT ήταν η HYUNDAI με το αδύναμο COUPE και οδηγούς τους Eriksson και Alister ενώ η τρίτη που βαθμολογήθηκε ήταν η VW που εκπροσωπήθηκε από τον Mark Higgins σε 4 αγώνες.
CITROEN, SEAT, OPEL δεν βαθμολογήθηκαν παρά το γεγονός ότι κέρδισαν και αγώνες!
Ασφάλτινα τερατάκια που ξεχάστηκαν