Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΠΟΚΡΥΦΗ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΑΠΟΚΡΥΦΗ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ
    • 1 / 1
    Αντίλογος
    4
    6
    10
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      omikrone3 last edited by

      Με αφορμη την διασκευη του My number ONE της Ε.ΠΑπαριζου απο το metal (και κατα συνεπεια) φιλισατανιστικο group 'Dream evil',μου ρθε στη μνημη(τη RAM) κατι που χα διαβασει σε ενα σχετικο forum.Παραθετω αυτολεξει:

      Ιδού αυτούσιο το άρθρο από την τοπική εφημερίδα 'Υδράργυρος Αιγίνης', στη στήλη 'Τέχνη, Πολιτισμός και Αποκρυφισμός':

      Προσπαθώντας να αποφύγω τον εντυπωσιασμό και την επιτήδευση, θα επιλέξω σήμερα ένα έργο τέχνης το οποίο με συγκινεί παρά την απλότητα και την καθημερινότητά του, το «Μάϊ νάμπερ Ουάν» που ερμηνεύει η Helena Paparizou. Χωρίς να σταθώ ιδιαίτερα στην καθαρά μουσική πλευρά της σύνθεσής του (η οποία, με την αγενή σχεδόν λεπτότητά της, χαϊδεύει βάναυσα τις εύθραυστες ατσάλινες χορδές της ψυχικής μου ευαισθησίας, αφήνοντας ένα αποτύπωμα που μου θυμίζει πως οι πράξεις της καθημερινότητας δεν πρέπει να αποκλίνουν από τον Ένα σκοπό της απόλυτης εκδήλωσης του «Εγώ», κατ’ ουσίαν δηλαδή του Όλου, μέσω της Τέχνης και της μετέπειτα καταστροφής του «Εγώ» αυτού, υπενθύμιση κουραστική, απογοητευτική ίσως για τα πειναλεώδη ανθρώπινα πάθη που επιζητούν να υπερπηδήσουν τη θεϊκή ουσία μέσα μας για να επιδοούν σε σαρκικές απολαύσεις ερήμην μας, μα υπενθύμιση που αναγεννιέται από τις στάχτες της μόλις το σιντί μπει στο σιντιπλέιερ, μια σκηνή που ο Δρ. Σίγκμουντ Φρόιντ θα χαρακτήριζε «σεξουαλική, φυσικά, μικρή μου Σάρα»), ας περάσω στους πραγματικά θεόπνευστους στίχους της Ναταλίας Γερμανού, πολιτιστικής απογόνου του Παλαιών Πατρών Γερμανού, γνωστού κληρικού με απελευθερωτικές τάσεις εθνιστικού περιεχομένου:
      -γιου αρ μάι λόβερ, άντερκόβερ
      Η στιχουργός εδώ απλά, λιτά, χωρίς περιστροφές δηλώνει τον εραστή της· μα επίσης υπενθυμίζει ότι αυτός είναι αντερκόβερ, μεταμφιεσμένος, ντυμένος αλλιώς, με ρούχα αλλιώτικα απ’ αυτά που του υπαγορεύει η θεϊκή του ουσία, με ρούχα που δεν επιτρέπουν στη στιχουργό και στον λόβερ να σμίξουν υπό το βλέμμα της κοινωνίας.
      -γιου ‘ρ’ μάι σήκρετ πάσσιον εντ άι χαβ νο όδερΔηλώνει την ταυτότητα του πάθους της («πάσσιον»)· είναι κρυφό («σήκρετ»). Κρυφό διότι αν ήτο αποκεκαλυμένο θα τύφλωνε με τη λαμπρότητα της γνησιότητάς του τους ανθρώπους που, μέσα στην αλλοτριωτική χοληστερινούχα καθημερινή πραγματικότητά τους, δε γνωρίζουν τον έρωτα μα αποστρέφουν το βλέμμα τους, μπαίνοντας κατά λάθος σε νομικές διαδικασίες ή χειρότερα, φρίξον ήλιε!, σε νομικές σχολές. Με το «άι χαβ νο όδερ» (=δεν έχω άλλονε), η στιχουργός (μα στοχουργός για τους αναποφάσιστους σώφρονες που βρίσκουν το φως της γνώσης ενός σκοπού για το βίο τους στη φιλόξενη, φαεινή, φαγοκυτταρική τάχα, φανερογαμική στη φαλλικότητά της, φαιδρή για τους φλωροειδείς, φασματική σχεδόν φωλιά της ποιητικής της) μας δείχνει τη μοναδικότητα του πάθους της· αναφερόμεθα στη στιγμή όπου όλη η προσοχή, συνειδητή και ασυνείδητη, ενός ζώντος οργανισμού, στην προκειμένη ανθρώπου, επικεντρώνεται στον ένα και μοναδικό Ουράνιο Εραστή. Υπάρχει άραγε αυτός, ή είναι απλά αποκύημα της φαντασίας της στιχουργού; Θα «συναντηθούνε» ποτέ; Ούτε η Παπαρίζου δεν γνωρίζει. Ρεφραίν:
      -γιού αρ μάι γουάν, μάι ναμπεργουάν,
      δη όνλυ τρέζουρ αίβ’ έβερ χαντ!
      Στο ρεφραίν αποκαλύπτει η στιχουργός τη φόρμουλα Αγάπης τόσο γνωστή σε όλα τα μυστικιστικά και ασκητικά ρεύματα και ρευματισμούς: «δη όνλυ τρέζουρ» (= ο μόνος θησαυρός). Η στιχουργός, μια θνητή, δηλώνει πως θησαυρός γι’ αυτήν είναι μόνο η δυνατότητα να σμίξει με τον Αγαπημένο («λόβερ») και όχι κάτι από το υλικό πεδίο. Απαρνείται τα πάντα Σ’ εκείνο το σημείο ο άνθρωπος συνειδητοποιεί εν τέλει την ταύτιση του με όλα τα θνητά όντα, το «αγάπα και τον εχθρό σου» του Χριστού πραγματώνεται, αφού ο εχθρός γίνεται αντιληπτός ως κομμάτι του Εαυτού. Η Ναταλία Γερμανού φτάνει έτσι στη θέωση, η Paparizou στην αποθέωση και ο ακροατής στου Παραδείσου τα μπουζούκια

      Εσεισ τι λετε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • O
        omikrone3 last edited by

        Με αφορμη την διασκευη του My number ONE της Ε.ΠΑπαριζου απο το metal (και κατα συνεπεια) φιλισατανιστικο group 'Dream evil',μου ρθε στη μνημη(τη RAM) κατι που χα διαβασει σε ενα σχετικο forum.Παραθετω αυτολεξει:

        Ιδού αυτούσιο το άρθρο από την τοπική εφημερίδα 'Υδράργυρος Αιγίνης', στη στήλη 'Τέχνη, Πολιτισμός και Αποκρυφισμός':

        Προσπαθώντας να αποφύγω τον εντυπωσιασμό και την επιτήδευση, θα επιλέξω σήμερα ένα έργο τέχνης το οποίο με συγκινεί παρά την απλότητα και την καθημερινότητά του, το «Μάϊ νάμπερ Ουάν» που ερμηνεύει η Helena Paparizou. Χωρίς να σταθώ ιδιαίτερα στην καθαρά μουσική πλευρά της σύνθεσής του (η οποία, με την αγενή σχεδόν λεπτότητά της, χαϊδεύει βάναυσα τις εύθραυστες ατσάλινες χορδές της ψυχικής μου ευαισθησίας, αφήνοντας ένα αποτύπωμα που μου θυμίζει πως οι πράξεις της καθημερινότητας δεν πρέπει να αποκλίνουν από τον Ένα σκοπό της απόλυτης εκδήλωσης του «Εγώ», κατ’ ουσίαν δηλαδή του Όλου, μέσω της Τέχνης και της μετέπειτα καταστροφής του «Εγώ» αυτού, υπενθύμιση κουραστική, απογοητευτική ίσως για τα πειναλεώδη ανθρώπινα πάθη που επιζητούν να υπερπηδήσουν τη θεϊκή ουσία μέσα μας για να επιδοούν σε σαρκικές απολαύσεις ερήμην μας, μα υπενθύμιση που αναγεννιέται από τις στάχτες της μόλις το σιντί μπει στο σιντιπλέιερ, μια σκηνή που ο Δρ. Σίγκμουντ Φρόιντ θα χαρακτήριζε «σεξουαλική, φυσικά, μικρή μου Σάρα»), ας περάσω στους πραγματικά θεόπνευστους στίχους της Ναταλίας Γερμανού, πολιτιστικής απογόνου του Παλαιών Πατρών Γερμανού, γνωστού κληρικού με απελευθερωτικές τάσεις εθνιστικού περιεχομένου:
        -γιου αρ μάι λόβερ, άντερκόβερ
        Η στιχουργός εδώ απλά, λιτά, χωρίς περιστροφές δηλώνει τον εραστή της· μα επίσης υπενθυμίζει ότι αυτός είναι αντερκόβερ, μεταμφιεσμένος, ντυμένος αλλιώς, με ρούχα αλλιώτικα απ’ αυτά που του υπαγορεύει η θεϊκή του ουσία, με ρούχα που δεν επιτρέπουν στη στιχουργό και στον λόβερ να σμίξουν υπό το βλέμμα της κοινωνίας.
        -γιου ‘ρ’ μάι σήκρετ πάσσιον εντ άι χαβ νο όδερΔηλώνει την ταυτότητα του πάθους της («πάσσιον»)· είναι κρυφό («σήκρετ»). Κρυφό διότι αν ήτο αποκεκαλυμένο θα τύφλωνε με τη λαμπρότητα της γνησιότητάς του τους ανθρώπους που, μέσα στην αλλοτριωτική χοληστερινούχα καθημερινή πραγματικότητά τους, δε γνωρίζουν τον έρωτα μα αποστρέφουν το βλέμμα τους, μπαίνοντας κατά λάθος σε νομικές διαδικασίες ή χειρότερα, φρίξον ήλιε!, σε νομικές σχολές. Με το «άι χαβ νο όδερ» (=δεν έχω άλλονε), η στιχουργός (μα στοχουργός για τους αναποφάσιστους σώφρονες που βρίσκουν το φως της γνώσης ενός σκοπού για το βίο τους στη φιλόξενη, φαεινή, φαγοκυτταρική τάχα, φανερογαμική στη φαλλικότητά της, φαιδρή για τους φλωροειδείς, φασματική σχεδόν φωλιά της ποιητικής της) μας δείχνει τη μοναδικότητα του πάθους της· αναφερόμεθα στη στιγμή όπου όλη η προσοχή, συνειδητή και ασυνείδητη, ενός ζώντος οργανισμού, στην προκειμένη ανθρώπου, επικεντρώνεται στον ένα και μοναδικό Ουράνιο Εραστή. Υπάρχει άραγε αυτός, ή είναι απλά αποκύημα της φαντασίας της στιχουργού; Θα «συναντηθούνε» ποτέ; Ούτε η Παπαρίζου δεν γνωρίζει. Ρεφραίν:
        -γιού αρ μάι γουάν, μάι ναμπεργουάν,
        δη όνλυ τρέζουρ αίβ’ έβερ χαντ!
        Στο ρεφραίν αποκαλύπτει η στιχουργός τη φόρμουλα Αγάπης τόσο γνωστή σε όλα τα μυστικιστικά και ασκητικά ρεύματα και ρευματισμούς: «δη όνλυ τρέζουρ» (= ο μόνος θησαυρός). Η στιχουργός, μια θνητή, δηλώνει πως θησαυρός γι’ αυτήν είναι μόνο η δυνατότητα να σμίξει με τον Αγαπημένο («λόβερ») και όχι κάτι από το υλικό πεδίο. Απαρνείται τα πάντα Σ’ εκείνο το σημείο ο άνθρωπος συνειδητοποιεί εν τέλει την ταύτιση του με όλα τα θνητά όντα, το «αγάπα και τον εχθρό σου» του Χριστού πραγματώνεται, αφού ο εχθρός γίνεται αντιληπτός ως κομμάτι του Εαυτού. Η Ναταλία Γερμανού φτάνει έτσι στη θέωση, η Paparizou στην αποθέωση και ο ακροατής στου Παραδείσου τα μπουζούκια

        Εσεισ τι λετε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          omikrone3 last edited by

          Με αφορμη την διασκευη του My number ONE της Ε.ΠΑπαριζου απο το metal (και κατα συνεπεια) φιλισατανιστικο group 'Dream evil',μου ρθε στη μνημη(τη RAM) κατι που χα διαβασει σε ενα σχετικο forum.Παραθετω αυτολεξει:

          Ιδού αυτούσιο το άρθρο από την τοπική εφημερίδα 'Υδράργυρος Αιγίνης', στη στήλη 'Τέχνη, Πολιτισμός και Αποκρυφισμός':

          Προσπαθώντας να αποφύγω τον εντυπωσιασμό και την επιτήδευση, θα επιλέξω σήμερα ένα έργο τέχνης το οποίο με συγκινεί παρά την απλότητα και την καθημερινότητά του, το «Μάϊ νάμπερ Ουάν» που ερμηνεύει η Helena Paparizou. Χωρίς να σταθώ ιδιαίτερα στην καθαρά μουσική πλευρά της σύνθεσής του (η οποία, με την αγενή σχεδόν λεπτότητά της, χαϊδεύει βάναυσα τις εύθραυστες ατσάλινες χορδές της ψυχικής μου ευαισθησίας, αφήνοντας ένα αποτύπωμα που μου θυμίζει πως οι πράξεις της καθημερινότητας δεν πρέπει να αποκλίνουν από τον Ένα σκοπό της απόλυτης εκδήλωσης του «Εγώ», κατ’ ουσίαν δηλαδή του Όλου, μέσω της Τέχνης και της μετέπειτα καταστροφής του «Εγώ» αυτού, υπενθύμιση κουραστική, απογοητευτική ίσως για τα πειναλεώδη ανθρώπινα πάθη που επιζητούν να υπερπηδήσουν τη θεϊκή ουσία μέσα μας για να επιδοούν σε σαρκικές απολαύσεις ερήμην μας, μα υπενθύμιση που αναγεννιέται από τις στάχτες της μόλις το σιντί μπει στο σιντιπλέιερ, μια σκηνή που ο Δρ. Σίγκμουντ Φρόιντ θα χαρακτήριζε «σεξουαλική, φυσικά, μικρή μου Σάρα»), ας περάσω στους πραγματικά θεόπνευστους στίχους της Ναταλίας Γερμανού, πολιτιστικής απογόνου του Παλαιών Πατρών Γερμανού, γνωστού κληρικού με απελευθερωτικές τάσεις εθνιστικού περιεχομένου:
          -γιου αρ μάι λόβερ, άντερκόβερ
          Η στιχουργός εδώ απλά, λιτά, χωρίς περιστροφές δηλώνει τον εραστή της· μα επίσης υπενθυμίζει ότι αυτός είναι αντερκόβερ, μεταμφιεσμένος, ντυμένος αλλιώς, με ρούχα αλλιώτικα απ’ αυτά που του υπαγορεύει η θεϊκή του ουσία, με ρούχα που δεν επιτρέπουν στη στιχουργό και στον λόβερ να σμίξουν υπό το βλέμμα της κοινωνίας.
          -γιου ‘ρ’ μάι σήκρετ πάσσιον εντ άι χαβ νο όδερΔηλώνει την ταυτότητα του πάθους της («πάσσιον»)· είναι κρυφό («σήκρετ»). Κρυφό διότι αν ήτο αποκεκαλυμένο θα τύφλωνε με τη λαμπρότητα της γνησιότητάς του τους ανθρώπους που, μέσα στην αλλοτριωτική χοληστερινούχα καθημερινή πραγματικότητά τους, δε γνωρίζουν τον έρωτα μα αποστρέφουν το βλέμμα τους, μπαίνοντας κατά λάθος σε νομικές διαδικασίες ή χειρότερα, φρίξον ήλιε!, σε νομικές σχολές. Με το «άι χαβ νο όδερ» (=δεν έχω άλλονε), η στιχουργός (μα στοχουργός για τους αναποφάσιστους σώφρονες που βρίσκουν το φως της γνώσης ενός σκοπού για το βίο τους στη φιλόξενη, φαεινή, φαγοκυτταρική τάχα, φανερογαμική στη φαλλικότητά της, φαιδρή για τους φλωροειδείς, φασματική σχεδόν φωλιά της ποιητικής της) μας δείχνει τη μοναδικότητα του πάθους της· αναφερόμεθα στη στιγμή όπου όλη η προσοχή, συνειδητή και ασυνείδητη, ενός ζώντος οργανισμού, στην προκειμένη ανθρώπου, επικεντρώνεται στον ένα και μοναδικό Ουράνιο Εραστή. Υπάρχει άραγε αυτός, ή είναι απλά αποκύημα της φαντασίας της στιχουργού; Θα «συναντηθούνε» ποτέ; Ούτε η Παπαρίζου δεν γνωρίζει. Ρεφραίν:
          -γιού αρ μάι γουάν, μάι ναμπεργουάν,
          δη όνλυ τρέζουρ αίβ’ έβερ χαντ!
          Στο ρεφραίν αποκαλύπτει η στιχουργός τη φόρμουλα Αγάπης τόσο γνωστή σε όλα τα μυστικιστικά και ασκητικά ρεύματα και ρευματισμούς: «δη όνλυ τρέζουρ» (= ο μόνος θησαυρός). Η στιχουργός, μια θνητή, δηλώνει πως θησαυρός γι’ αυτήν είναι μόνο η δυνατότητα να σμίξει με τον Αγαπημένο («λόβερ») και όχι κάτι από το υλικό πεδίο. Απαρνείται τα πάντα Σ’ εκείνο το σημείο ο άνθρωπος συνειδητοποιεί εν τέλει την ταύτιση του με όλα τα θνητά όντα, το «αγάπα και τον εχθρό σου» του Χριστού πραγματώνεται, αφού ο εχθρός γίνεται αντιληπτός ως κομμάτι του Εαυτού. Η Ναταλία Γερμανού φτάνει έτσι στη θέωση, η Paparizou στην αποθέωση και ο ακροατής στου Παραδείσου τα μπουζούκια

          Εσεισ τι λετε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            caryothraystis last edited by

            Το Ναταλάκι είναι η αγαπημένη μου στιχουργός

            ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΗΣΥΧΗ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              caryothraystis last edited by

              Αυτά τα απόκρυφα εννοείς?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                silver-turbo last edited by

                Αυτα περιμενα να δω και εγω και οχι την αναλυση του τραγουδιου.

                Αλλα θα φαει το λουκετο του και αυτο!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • C
                  coyote last edited by

                  ρίχτε φωτογραφίες όσο το έχουν ανοικτό!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr