-
Καλημερα σε ολους.
Εχω ενα Γκραντε Πουντο Σπορτινγκ με λιγα χιλιομετρα (1800) και αναρρωτιεμαι τα εξης.
-
Ταξιδευω συχνα (καθε μερα) στην εθνικη με 120-150χλμ/ω με 6η ταχυτητα και 3500σαλ. Ειναι οκ ή πρεπει να μενω στα 110-120χλμ/ω?
-
Που και που (2-3 φορες ανα διαδρομη) γεμιζω αρκετα καποιες ταχυτητες μεχρι 5000-6000σαλ.
-
Αποφευγω την οδηγηση κατω απο 2500σαλ και δεν φορτωνω το αυτοκινητο με πανω απο 2-3 ατομα (μαζι με οδηγο) χωρις αποσκευες.
Γενικα κοιταζω οσο μπορω και επιτρεπει ο δρομος να του δινω μια ποικιλια φορτιων και στροφων στον κινητηρα, ειτε με σταθερη οδηγηση στα 120-130χλμ/ω, ειτε με χαλαρη οδηγηση στις 3000σαλ, ειτε στροφιλικια με ευρος σαλ απο 3000-5500σαλ. Επισης κοιταζω οσο μπορω να ανεβασω μεχρι 5000σαλ και να αφηνω το αμαξι να κατεβασει στροφες απο μονο του.
Σε σχεση με κιβωτιο, κοιταζω ακομα να κανω απαλες και ανετες αλλαγες με 2-3 εξαιρεσεις οπου επιταχυνα 20-140χλμ φουλ.
Σε σχεση με φρενα και αναρτησεις, απλα οδηγω κανονικα και οποτε μπορω κανω μερικα 120-0 (χωρις ομως να εχω ζορισει πολυ τα φρενα πριν), και μερικες στροφες με πληρη ταχυτητα (δεξιες και αριστερες).
Συγνωμη εαν κουρασα με τα παραπανω, απλα αναρρωτιεμαι ποσο ακομα θα πρεπει να 'προσεχω'.
Επισης, για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, υπαρχει καποιος 'σωστος' κανονας για την πρωτη αλλαγη λαδιων?
ΥΓ1. Εχω διαβασει ΟΛΑ τα σχετικα θρεντ με στρωσιμο κτλ.
ΥΓ2. Το αυτοκινητο ειναι τελικα ΠΟΛΥ πιο 'σβελτο' απο οτι περιμενα διαβαζοντας σχετικες δοκιμες σε περιοδικα.
Ευχαριστω
Γιαννης -
-
Καλημερα σε ολους.
Εχω ενα Γκραντε Πουντο Σπορτινγκ με λιγα χιλιομετρα (1800) και αναρρωτιεμαι τα εξης.
-
Ταξιδευω συχνα (καθε μερα) στην εθνικη με 120-150χλμ/ω με 6η ταχυτητα και 3500σαλ. Ειναι οκ ή πρεπει να μενω στα 110-120χλμ/ω?
-
Που και που (2-3 φορες ανα διαδρομη) γεμιζω αρκετα καποιες ταχυτητες μεχρι 5000-6000σαλ.
-
Αποφευγω την οδηγηση κατω απο 2500σαλ και δεν φορτωνω το αυτοκινητο με πανω απο 2-3 ατομα (μαζι με οδηγο) χωρις αποσκευες.
Γενικα κοιταζω οσο μπορω και επιτρεπει ο δρομος να του δινω μια ποικιλια φορτιων και στροφων στον κινητηρα, ειτε με σταθερη οδηγηση στα 120-130χλμ/ω, ειτε με χαλαρη οδηγηση στις 3000σαλ, ειτε στροφιλικια με ευρος σαλ απο 3000-5500σαλ. Επισης κοιταζω οσο μπορω να ανεβασω μεχρι 5000σαλ και να αφηνω το αμαξι να κατεβασει στροφες απο μονο του.
Σε σχεση με κιβωτιο, κοιταζω ακομα να κανω απαλες και ανετες αλλαγες με 2-3 εξαιρεσεις οπου επιταχυνα 20-140χλμ φουλ.
Σε σχεση με φρενα και αναρτησεις, απλα οδηγω κανονικα και οποτε μπορω κανω μερικα 120-0 (χωρις ομως να εχω ζορισει πολυ τα φρενα πριν), και μερικες στροφες με πληρη ταχυτητα (δεξιες και αριστερες).
Συγνωμη εαν κουρασα με τα παραπανω, απλα αναρρωτιεμαι ποσο ακομα θα πρεπει να 'προσεχω'.
Επισης, για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, υπαρχει καποιος 'σωστος' κανονας για την πρωτη αλλαγη λαδιων?
ΥΓ1. Εχω διαβασει ΟΛΑ τα σχετικα θρεντ με στρωσιμο κτλ.
ΥΓ2. Το αυτοκινητο ειναι τελικα ΠΟΛΥ πιο 'σβελτο' απο οτι περιμενα διαβαζοντας σχετικες δοκιμες σε περιοδικα.
Ευχαριστω
Γιαννης -
Στρωσιμο, Οδηγηση, και Λαδια ...