-
στη μονάδα έχουμε 2 απ'αυτά. `Ολο βγάζουν προβλήματα. Σέρβις εδώ δεν υπάρχει πέρα απ'το ΤΕ που κι αυτοί δε μπορούν να κάνουν κ πολλά. Το ένα απ'αυτά είχε/έχει πρόβλημα στα φρένα. Δε λειτουργούσαν τα πίσω λόγω του είχε χαλάσει ένα πίσω βαρελάκι στα ταμπούρα. Το αλλάξανε και οκ, αλλά όταν πατάς το πεντάλ νιώθεις να 'φυσάει', να πατάς αέρα και μετά να πιάνουν τα φρένα. Αυτό είναι θέμα εξαέρωσης?Είπαν ότι έκαναν. Είπαν μάλιστα ότι φταίει που οι δισκόπλακες μπροστά είναι στραβές? Φοβάμαι καμιά μέρα μη δε πιάσουν καλά και βρεθώ στο γκρεμό...
-
στη μονάδα έχουμε 2 απ'αυτά. `Ολο βγάζουν προβλήματα. Σέρβις εδώ δεν υπάρχει πέρα απ'το ΤΕ που κι αυτοί δε μπορούν να κάνουν κ πολλά. Το ένα απ'αυτά είχε/έχει πρόβλημα στα φρένα. Δε λειτουργούσαν τα πίσω λόγω του είχε χαλάσει ένα πίσω βαρελάκι στα ταμπούρα. Το αλλάξανε και οκ, αλλά όταν πατάς το πεντάλ νιώθεις να 'φυσάει', να πατάς αέρα και μετά να πιάνουν τα φρένα. Αυτό είναι θέμα εξαέρωσης?Είπαν ότι έκαναν. Είπαν μάλιστα ότι φταίει που οι δισκόπλακες μπροστά είναι στραβές? Φοβάμαι καμιά μέρα μη δε πιάσουν καλά και βρεθώ στο γκρεμό...
-
στη μονάδα έχουμε 2 απ'αυτά. `Ολο βγάζουν προβλήματα. Σέρβις εδώ δεν υπάρχει πέρα απ'το ΤΕ που κι αυτοί δε μπορούν να κάνουν κ πολλά. Το ένα απ'αυτά είχε/έχει πρόβλημα στα φρένα. Δε λειτουργούσαν τα πίσω λόγω του είχε χαλάσει ένα πίσω βαρελάκι στα ταμπούρα. Το αλλάξανε και οκ, αλλά όταν πατάς το πεντάλ νιώθεις να 'φυσάει', να πατάς αέρα και μετά να πιάνουν τα φρένα. Αυτό είναι θέμα εξαέρωσης?Είπαν ότι έκαναν. Είπαν μάλιστα ότι φταίει που οι δισκόπλακες μπροστά είναι στραβές? Φοβάμαι καμιά μέρα μη δε πιάσουν καλά και βρεθώ στο γκρεμό...
-
Από ότι καταλαβαίνω είσαι φαντάρος και μάλιστα οδηγός. Κανένας δεν μπορεί να σε αναγκάσει να ανέβεις σε αμάξι με προβλήματα. Στρατός είναι και έχουν όλοι λίγο πολύ να κάνουν τα στραβά μάτια στα προβλήματα των αυτοκινήτων. Τα συγκεκριμένα βγάζουν πολλά προβλήματα λόγω παλαιότητας, κακής συντήρησης αλλά κυρίως λόγο μεγάλης χρήσης (δεν αξιωθήκαμε ακόμα να ανανεώσουμε το στόλο!!! ) από πάρα πολλούς διαφορετικούς οδηγούς που πάνω τους όχι μόνο έμαθαν να οδηγούν αλλά και να κινούνται off road με ότι αυτό συνεπάγεται!!!
Για να επανέλθουμε σε σένα. Πριν από κάθε δρομολόγιο εκδίδεται εντολή δελτίο κίνησης. Εκεί πρέπει να γράφεις τα προβλήματα που έχει το αμάξι όταν κάνεις την ημερήσια επιθεώρηση. Γράψε τα και βάλε μετά τον υπεύθυνο κίνησης να βάλει υπογραφή όπως προβλέπεται. Για να δούμε θα την βάλει;
Δεν έχουμε μόνο υποχρεώσεις έχουμε και δικαιώματα με πρώτο από όλα το δικαίωμα στη ζωή και στην ασφαλή κίνηση μας. Μην αφήνεις να σε τρομάζουν. Καλύτερα αγγαρεία παρά σε χάρβαλο αμάξι βάζοντας σε κίνδυνο την δική σου ζωή αλλά και των συναδέλφων σου. -
Στο στρατηγείο στον Τίρναβο είχαν φέρει ένα καινούριο τέτοιο (του κουτιού).
Αυτόματο, με το καινούριο ταμπλό και τιμόνι, με επιπλέον αερισμό του κινητήρα…Αυτό που είχα εγώ στον Έβρο ήταν από τα παλιά.
1999 μοντέλο.Αλλά ήταν από άλλο πλανήτη… δεν καταλάβαινε τον Χριστό του!
-
EMMANOYHL
ναι εγώ είμαι ο οδηγός. Εντάξει οδηγείται, αλλά ποτέ δε ξέρεις, εδώ και το δικό μου μπορεί να με προδώσει που λέει ο λόγος. Δε το πιέζω πολύ γιατί ξέρω ότι είναι παλιό κι έχει προβλήματα και στη μονάδα εδώ δε μπορούν να κάνουν κ πολλά αλλά δε φταίνε οι άνθρωποι. Είναι η οργάνωση έτσι... -
GD240 με κινητήρα 290. Το ποιο γρήγορο της μονάδας, και όχι μονο. Το οδηγουσα για 5 μήνες σχεδόν, αποκλειστικα . τρέλα με κορδέλα...αχ περασμένα μεγαλεία...
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
ναι εγώ είμαι ο οδηγός. Εντάξει οδηγείται, αλλά ποτέ δε ξέρεις, εδώ και το δικό μου μπορεί να με προδώσει που λέει ο λόγος. Δε το πιέζω πολύ γιατί ξέρω ότι είναι παλιό κι έχει προβλήματα και στη μονάδα εδώ δε μπορούν να κάνουν κ πολλά αλλά δε φταίνε οι άνθρωποι. Είναι η οργάνωση έτσι...Εκτός από αυτά που σε συμβουλεύει ο Εμμανουήλ νομίζω ότι υπάρχει συγκεκριμένο όριο ταχύτητας με το οποίο πρέπει να κινήσει.
Όριο που είναι αρκετά χαμηλό για να σε βάλει σε οποιοδήποτε κίνδυνο .Αν τώρα ο συνοδηγός σου είναι γαλονάς και σε υποχρεώσει να πάς γρήγορα τότε πρώτον αυτός έχει ολόκληρη την ευθύνη ότι και αν συμβεί και δεύτερον βγαίνεις παραπονούμενως και τον κανονίζουν μετά.
-
Καλά με γυρνάς 5-6 χρόνια πίσω.....
Συνάδελφος οδηγός και εγώ....με ένα τρκαρισματάκι στο ενεργητικό μου λόγω χάλια φρένων.
Το καλό ήταν ότι πριν βγω κίνηση το είχα αναφέρει στον αξ. γραφείου κινήσεως (τον κανονικό όχι το έφεδρο λόχια) και μου λέει έλα μωρέ εντάξει πήγαινε σιγά! Καλά λέω στα @@ μου, παίρνω τον υποδικα συνοδηγό -τον πηγαινα κάπου- βγαίνουμε απο την πύλη κα ιαρχίζει τα -άντε πιο γρηγορα- -θα αργήσουμε- -πάτα το λίγο ντε- -κολοφάνταρα στον ορχο ξέρεται να μαλακίζεσται μπροστα μας το πεζεται κυρίες- κλπ, του απανταω δεν έχω φρένα, και αν χρειαστεί να φρενάρω θα βρεθούμε εκει πάνω και του δείχνω το μπαλκόνι μιας πολυκατοικίας του Γουδίου. Έλα ρε μου λέει που δεν έχεις φρένα.....Αλήθεια του λέω μια πιάνουν 2 δεν πιάνουν (θέλανε τρομπάρισμα για να πιάσουν) καλά καλά μου λέει πήγαινε σβέλτα αλλά σιγά , μέα στην κίνηση ακούμπησα τον μπροστινό μου με λιγότερο απο 5 χλμ/ω και του έσπασα το φανάρι (ένα τρανσπόρτερ είχε) τέλος πάντων το παλικάρι ήταν οδηγός στο στρατό έδειξε κατανόηση του έδωσα 10.000 δρχ μετά απο 3-4 μέρες να πάρει ένα άλλο φανάρι ιμιτασιόν να βάλει να μην μπλέξουμε με στρατονομίες κλπ. Όταν γυρίσαμε στη μονάδα εμένα ούτε που με ακουμπήσανε τον αξ. γραφείου κινήσεως του ρίξανε 3 μέρες φυλακή.
Αυτή τη στιγμή αν συναίβεναι πάλι δεν θα έβγαινα κίνηση....τότε είμουνα 20 χρονών και όπως και να το κάνεις κουβαλούσα πολύ περισσότερη μαλακία απο ότι τώρα
Το καλήτερο που έχεις να κάνεις ειδικά για τα φρένα είναι να πας στη μονάδα συντηρήσεως και να κάτσεις μαζί τους να κάνετε συντήρηση στα φρένα (όπως άλλωστε είσα ιυποχρεωμένος)
Παραπονούμενος αν θες βγες, για την κατάσταση του οχήματος.....αν βγεις εναντίον αξιωματικού......δεν ξέρω πόσο θα καλοπεράσεις μετά
Για να επανέλθουμε σε σένα. Πριν από κάθε δρομολόγιο εκδίδεται εντολή δελτίο κίνησης. Εκεί πρέπει να γράφεις τα προβλήματα που έχει το αμάξι όταν κάνεις την ημερήσια επιθεώρηση. Γράψε τα και βάλε μετά τον υπεύθυνο κίνησης να βάλει υπογραφή όπως προβλέπεται. Για να δούμε θα την βάλει;
Η διαταγή κινήσεως εκδίδεται κάθε μέρα μία για κάθε όχημα η οποία έχει υπογραφή του διοικητή και ενός τεχνήτη (πολλές φορές αντί για τεχνήτη υπογράφει ο αξ. γραφείου κινησεως) κοινώς υπογράφει ότι το τζιπ είναι οκ για να κυκλοφορεί.....χώρος για παρατηρήσεις δεν υπάρχει.
Επίσης ο συνοδηγός έχει συνηπευθυνότητα στο τρακάρισμα 50% αν θυμάμαι καλά εκτός στρατοπέδου και πολύ περισσότερο εντός στρατοπέδου, γι'αύτό το λόγο οι συνοδηγοί είναι πάντα (έτσι πρέπει τουλάχιστον) υπαξιωματικοί και άνω, ώστε να σε 'διατάζουν' και να μην κάνεις του κεφαλιού σου.
-
Οι μαλακίες του ΕΣ... Είμουν τυτόχρονα τεχνίτης υπηρεσίας και σκοπός και μου φέρναν την δοαταγή κίνησης να την υπογράψω στην σκοπιά...
-
ε ρε τι μου θυμιζεις... ιστοριες και ιστοριες με αυτα τα τζιπ...φυσικα το 290 ηταν για μας ονειρο...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ε ρε τι μου θυμιζεις... ιστοριες και ιστοριες με αυτα τα τζιπ...φυσικα το 290 ηταν για μας ονειρο...Τι 240 ρε νέοι.... τέτοιο είχε μόνο ο διοικητής. Μ37 (Καναδέζα η αυθεντική)
-
εδώ παίδες ούτε τεχνίτες έχει ούτε τπτ. Κανείς όμως δεν απάντησε στην ερώτηση από τεχνικής απόψεως
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Η διαταγή κινήσεως εκδίδεται κάθε μέρα μία για κάθε όχημα η οποία έχει υπογραφή του διοικητή και ενός τεχνήτη (πολλές φορές αντί για τεχνήτη υπογράφει ο αξ. γραφείου κινησεως) κοινώς υπογράφει ότι το τζιπ είναι οκ για να κυκλοφορεί.....χώρος για παρατηρήσεις δεν υπάρχει.
Επίσης ο συνοδηγός έχει συνηπευθυνότητα στο τρακάρισμα 50% αν θυμάμαι καλά εκτός στρατοπέδου και πολύ περισσότερο εντός στρατοπέδου, γι'αύτό το λόγο οι συνοδηγοί είναι πάντα (έτσι πρέπει τουλάχιστον) υπαξιωματικοί και άνω, ώστε να σε 'διατάζουν' και να μην κάνεις του κεφαλιού σου.
Η διαταγή δελτίο κίνησης εκδίδεται κάθε μέρα αλλά στο όνομα συγκεκριμένου οδηγού και δεν έχει δικαίωμα κανένας άλλος να το οδηγήσει. Αν ανέβει άλλος εκδίδεται εκ νέου η φόρμα.
Χώρος για παρατηρήσεις πάντα υπάρχει και στο έντυπο αλλά είναι υποχρέωση επίσης του οδηγού να μην κάνει υποχωρήσεις!!! Καλύτερα να σε τρέξουν αν σε τρέξουν παρά να μην απολυθείς ποτέ!!! Αν είναι δυνατόν να λέμε τέτοια πράγματα. Δυστυχώς πολλοί δεν το κάνουν γιατί όπως είπε ο φίλος μας όταν είσαι 18 ή 20 κουβαλάς πολλά περισσότερα αλλά όχι σίγουρα πολύ λογική σε συνδυασμό πάντα με την θητεία και την νοοτροπία του φαντάρου.Ο συνοδηγός ή ο αρχαιότερος; Επιβαίνων αν είναι πανω από ένας έχει συγκεκριμένες ευθύνες αλλά δεν υποκαθιστούν τις ευθύνες του οδηγού. Φυσικά δεν υπάρχει πουθενά σε διαταγή αυτό το 50% ή άλλο ποσοστό. Έχει όμως και αυτός κυρώσεις σίγουρα πειθαρχικές όμως μόνο.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
εδώ παίδες ούτε τεχνίτες έχει ούτε τπτ. Κανείς όμως δεν απάντησε στην ερώτηση από τεχνικής απόψεωςΓια αρχή πρέπει να γίνει μια καλή εξαέρωση στα φρένα.
Αν είναι πολύ στραβές οι δισκόπλακες μπορεί να απομακρύνουν τα τακάκια από τον δίσκο οπότε να έχει νεκρή αίσθηση στην αρχή τις διαδρομής το πεντάλ. Αλλά για εξαέρωση το κόβω το θέμα. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Η διαταγή κινήσεως εκδίδεται κάθε μέρα μία για κάθε όχημα η οποία έχει υπογραφή του διοικητή και ενός τεχνήτη (πολλές φορές αντί για τεχνήτη υπογράφει ο αξ. γραφείου κινησεως) κοινώς υπογράφει ότι το τζιπ είναι οκ για να κυκλοφορεί.....χώρος για παρατηρήσεις δεν υπάρχει.
Επίσης ο συνοδηγός έχει συνηπευθυνότητα στο τρακάρισμα 50% αν θυμάμαι καλά εκτός στρατοπέδου και πολύ περισσότερο εντός στρατοπέδου, γι'αύτό το λόγο οι συνοδηγοί είναι πάντα (έτσι πρέπει τουλάχιστον) υπαξιωματικοί και άνω, ώστε να σε 'διατάζουν' και να μην κάνεις του κεφαλιού σου.
Η διαταγή δελτίο κίνησης εκδίδεται κάθε μέρα αλλά στο όνομα συγκεκριμένου οδηγού και δεν έχει δικαίωμα κανένας άλλος να το οδηγήσει. Αν ανέβει άλλος εκδίδεται εκ νέου η φόρμα.
Χώρος για παρατηρήσεις πάντα υπάρχει και στο έντυπο αλλά είναι υποχρέωση επίσης του οδηγού να μην κάνει υποχωρήσεις!!! Καλύτερα να σε τρέξουν αν σε τρέξουν παρά να μην απολυθείς ποτέ!!! Αν είναι δυνατόν να λέμε τέτοια πράγματα. Δυστυχώς πολλοί δεν το κάνουν γιατί όπως είπε ο φίλος μας όταν είσαι 18 ή 20 κουβαλάς πολλά περισσότερα αλλά όχι σίγουρα πολύ λογική σε συνδυασμό πάντα με την θητεία και την νοοτροπία του φαντάρου.Ο συνοδηγός ή ο αρχαιότερος; Επιβαίνων αν είναι πανω από ένας έχει συγκεκριμένες ευθύνες αλλά δεν υποκαθιστούν τις ευθύνες του οδηγού. Φυσικά δεν υπάρχει πουθενά σε διαταγή αυτό το 50% ή άλλο ποσοστό. Έχει όμως και αυτός κυρώσεις σίγουρα πειθαρχικές όμως μόνο.
Σε καμία μονάδα που υπηρέτησα δεν άλλαζε η δ.κινήσεως αν άλλαζε ο οδηγός (αν γινότανε παράτυπα δεν το ξέρω) το μόνο που έπρεπε να κάνουμε ήταν να αλλάζουμε το όνομα σε ένα βιβλιαράκι που είχε μέσα το τσιπ, σα βιβλίο μεταβολών και να βάζουμε το δικό μας όνομα.....να τ οχρεωθούμε δλδ εμείς...ένα τζιπ σε μια μέρα μπορεί να άλλαζε 4-5 φορές οδηγό.....εναλάξ διότι είμασταν μόνο 2 και αυτό δεν ξέρω κατα πόσο ήταν παράνομο και αν έπρεπε να υπογράψει ο δικας.
Χώρο για παρατηρησεις από τον οδηγό είμαι 99% σίγουρος πως δεν υπάρχει, για τις παραχωρήσεις έχεις δίκιο, αλλά λίγο το νεαρό της ιλικίας λίγο το ένα λίγο το άλλο...συμβαίνει!Λανθασμένα 100% αλλά συμβαίνει!
Αυτό για το 50% στο δρόμο (υπο προϋποθέσεις) μου το έχει πει ο δικας μου στη Ρόδο, όταν σε συγκεκριμένη διασταύρωση μου έλεγε μόνιμος λοχίας να περάσω (εγώ ήταν αδύνατο να δω), και εγώ δεν πέρναγα γιατί δεν τον εμπιστευόμουνα (όχι με την κακή έννοια) και το έμαθε ο δικας και μου είπε ότι αν μου πει πέρνα ο λοχίας και περάσω και πέσει πάνω μας αμάξι (απο την πλευρά του) έχει πάνω απο 50% ευθύνη (θ μου πείς ν γίνει το πολύνεκρο τράβα βρες το δίκιο σου....αν ζήσεις)....ή θα μου πεις το είδες πουθενά γραμμένο ή απλά στο είπε και το πίστεψες......τι να πώ όλα σχετικά είναι!Και αν ζήσεται και ο άλλος λέει εγώ δεν του είπα να περάσει.....χέσε μέσα!
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
εδώ παίδες ούτε τεχνίτες έχει ούτε τπτ. Κανείς όμως δεν απάντησε στην ερώτηση από τεχνικής απόψεωςΑν το πεντάλ είναι μαλακό και στο πρώτο πάτημα τερματίζει αλλά όταν το αφήσεις και το ξανά πατήσεις αμέσως σκληραίνει και σταματά αρκετά παραπάνω από το πάτωμα τότε είναι θέμα εξαέρωσης. Αν το πεντάλ όσο και να τρομπάρεις δεν σκληραίνει σχεδόν καθόλου αλλά απλά φυσάει τότε μιλάμε για ανάγκη επισκευής της αντλίας φρένων. Συνήθως αρκεί ένα σετ επισκευής από λαστιχάκια. Είναι εργασία εύκολη που κάθε τεχνικός με μικρή έστω εμπειρία μπορεί να την κάνει. Αν όμως έχει ψωριάσει εσωτερικά τότε πρέπει να αλλαχτεί. Επίσης εύκολη δουλειά. Μετά και από τις δυο περιπτώσεις θέλει αντικατάσταση υγρών φρένων και εξαέρωση για να λειτουργήσουν σωστά τα φρένα.
Α και κάτι ακόμα, προσοχή στις πιέσεις των ελαστικών. Είναι έτσι κι αλλιώς με υψηλό κέντρο βάρους, τα φορτώνεται με σκοπούς υψώνοντας το ακόμα περισσότερο, έχουν και άθλια αμορτισέρ, φαντάσου να έχει και μειωμένη πίεση αέρα πόσο ποιο εύκολα πλαγιάζει και τουμπάρει αν το φέρει η ανάγκη για απότομο ελιγμό!!! Ξέρεις πόσο έχουν τουμπάρει; Πολλά πάρα πολλά. -
Λάθος!!! Sorry
-
Φίλε ratanplan δεν ξέρω τι έντυπα χρησιμοποιεί ο ΣΞ αλλά εμείς (ΠΑ) έχουμε ειδικό χώρο στην φόρμα που βάζει ν εντός τετράγωνο ο οδηγός ότι τσέκαρε κάποια πράγματα και αμέσως μετά έχει χώρο για παρατηρήσεις. Μάλιστα για να βγει εντολή εργασίας για επισκευή αυτοκινήτου πρέπει να επισυναφτεί η φόρμα με την παρατήρηση!!!!
Επίσης εκτός των σημείων τσεκαρίσματος πριν το δρομολόγιο υπάρχουν σχετική χώροι για ελέγχους κατά και μετά το δρομολόγιο που και εκεί γράφονται παρατηρήσεις.
Από ότι καταλαβαίνω υπάρχουν διαφορές. Σε μας δεν νοείται μετακίνηση με άλλου όνομα και απλά χρέωση σε βιβλιαράκι!!!!
Όπως και να νάνε φίλε dmitspan να προσέχεις να μην κάνεις παραχωρήσεις στην ασφάλεια σου και μην φοβάσαι τίποτα. Σκέψου μόνο τις συνέπειες αν κάτι πάει στραβά. -
Καλά αεροπορία και Ναυτικό είναι αλλού, στο στρατο, αυτά είναι ψιλά γράμματα!
Περί τζιπ Mercedes GD 240