Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έχουνε διαφορά οι χοάνες?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Έχουνε διαφορά οι χοάνες?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    12
    101
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      b-tm-n last edited by

      Θέλω να πάρω μία χοάνη Pipercross(σφουγγαρένια) και βλέπω στο site της εταιρείας πως βγάζει για κάθε μοντέλο άλλο κωδικό χοάνης.Ξέρετε μήπως αν,εκτός από τη διαφορά που μπορεί να έχει η μία χοάνη από την άλλη στην τοποθέτηση,και γι'αυτό υπάρχει και ο διαφορετικός κωδικός λογικά,υπάρχει κάποια διαφορά στην λειτουργία τους.Δηλαδή μπορώ να βάλω μια χοάνη που βγαίνει για άλλο αμάξι,αν αυτή μπορεί να τοποθετηθεί στην πεταλούδα μου εννοείται,ή έχουν καποια άλλη διαφορά εκτός από αυτή της τοποθέτησης?

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • B
        b-tm-n last edited by

        Θέλω να πάρω μία χοάνη Pipercross(σφουγγαρένια) και βλέπω στο site της εταιρείας πως βγάζει για κάθε μοντέλο άλλο κωδικό χοάνης.Ξέρετε μήπως αν,εκτός από τη διαφορά που μπορεί να έχει η μία χοάνη από την άλλη στην τοποθέτηση,και γι'αυτό υπάρχει και ο διαφορετικός κωδικός λογικά,υπάρχει κάποια διαφορά στην λειτουργία τους.Δηλαδή μπορώ να βάλω μια χοάνη που βγαίνει για άλλο αμάξι,αν αυτή μπορεί να τοποθετηθεί στην πεταλούδα μου εννοείται,ή έχουν καποια άλλη διαφορά εκτός από αυτή της τοποθέτησης?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          b-tm-n last edited by

          Θέλω να πάρω μία χοάνη Pipercross(σφουγγαρένια) και βλέπω στο site της εταιρείας πως βγάζει για κάθε μοντέλο άλλο κωδικό χοάνης.Ξέρετε μήπως αν,εκτός από τη διαφορά που μπορεί να έχει η μία χοάνη από την άλλη στην τοποθέτηση,και γι'αυτό υπάρχει και ο διαφορετικός κωδικός λογικά,υπάρχει κάποια διαφορά στην λειτουργία τους.Δηλαδή μπορώ να βάλω μια χοάνη που βγαίνει για άλλο αμάξι,αν αυτή μπορεί να τοποθετηθεί στην πεταλούδα μου εννοείται,ή έχουν καποια άλλη διαφορά εκτός από αυτή της τοποθέτησης?

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • K
            koutsou last edited by

            καλυτερο θα ηταν να βαλεις την χοανη με τον κωδικο που σου δινει η εταιρεια.Αυτες δουλευουν αναλογα με το τυπο του κινητηρα.Κανε μια δυναμομετρηση μαζι με την χοανη να δεις αν αυξηθηκε η δυναμη η μονο ο θορυβος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • B
              b-tm-n last edited by

              Ο χρήστης koutsou έγραψε:
              καλυτερο θα ηταν να βαλεις την χοανη με τον κωδικο που σου δινει η εταιρεια.Αυτες δουλευουν αναλογα με το τυπο του κινητηρα.Κανε μια δυναμομετρηση μαζι με την χοανη να δεις αν αυξηθηκε η δυναμη η μονο ο θορυβος.

              Όντως δουλεύουν με τον τύπο του κινητήρα ή αυτό είναι ψιλομούφα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                b-tm-n last edited by

                Ναι αν και δεν εννοώ τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα,μάλλον έχεις δίκιο στο σκεπτικό σου.Ευχαριστώ παιδιά

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • J
                  jim01 last edited by

                  Αυτο που ξερω ειναι οτι παιζει ρολο εκτος απο την παροχη που μπορει να δωσει η χωανη (χοντρικα το μεγεθος της), το σχημα της, και οι σωληνωσεις. Για αυτο επιλεγω πάντα κιτ φιλτροχωάνης (περα απο την αξιοπιστια). Όλα ειναι φυσική των ρευστων. και η λεπτομερεια παιζει τον ρολο της.

                  Αρα, η γνωμη μου ειναι οτι χωάνη απο χωάνη διαφερει, ακομα και αν ειναι για ιδιες ιπποδυνάμεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης koutsou έγραψε:
                    Κανε μια δυναμομετρηση μαζι με την χοανη να δεις αν αυξηθηκε η δυναμη η μονο ο θορυβος.

                    Μόνο στο θόρυβο και ίσως μια μικρή διαφορά στο δυναμόμετρο μπορεί να δεις. Γιατί αν μετρήσεις 0-100 δεν θα δεις καμία διαφορά σε χρόνο ότι χοάνη και να βάλεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • B
                      bts last edited by

                      Ο χρήστης jim01 έγραψε:
                      Αυτο που ξερω ειναι οτι παιζει ρολο εκτος απο την παροχη που μπορει να δωσει η χωανη (χοντρικα το μεγεθος της), το σχημα της, και οι σωληνωσεις. Για αυτο επιλεγω πάντα κιτ φιλτροχωάνης (περα απο την αξιοπιστια). Όλα ειναι φυσική των ρευστων. και η λεπτομερεια παιζει τον ρολο της.

                      Αρα, η γνωμη μου ειναι οτι χωάνη απο χωάνη διαφερει, ακομα και αν ειναι για ιδιες ιπποδυνάμεις

                      Αν θυμάμαι καλά, η K&N ανέφερε στο site της ότι για δύο φιλτροχοάνες ίδιου εμβαδού επιφάνειας φιλτραρίσματος, η παχύτερη έχει καλύτερη ροϊκότητα. Βέβαια, μεγαλύτερη φιλτροχοάνη δεν σημαίνει και καλύτερη, ειδικά για μικρούς κινητήρες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • B
                        b-tm-n last edited by

                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                        Κανε μια δυναμομετρηση μαζι με την χοανη να δεις αν αυξηθηκε η δυναμη η μονο ο θορυβος.

                        Μόνο στο θόρυβο και ίσως μια μικρή διαφορά στο δυναμόμετρο μπορεί να δεις. Γιατί αν μετρήσεις 0-100 δεν θα δεις καμία διαφορά σε χρόνο ότι χοάνη και να βάλεις.

                        Το ξέρω οτι δε θα χω καλύτερες επιδόσεις απλά αναζητώ να δώσω έναν καλύτερο ήχο στο μοτέρ μου.Αυτή τη βδομάδα θα το υπερκυβίσω από 1400 σε 1800 και θα ήθελα να ακούγεται και λίγο πιο ωραία,αν και μπορεί να σας ακουστεί λίγο καγκουριά αυτό..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          leonp last edited by

                          Όσον αφορά τα εσωτερικά μέρη σε μερικούς κινητήρες γίνεται αυτό αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί να το κάνεις αφού στοιχίζει πολύ περισσότερο. Εκτός αν βρεις ένα 1800 που πάγωσε το χειμώνα και έσπασε το μπλοκ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Ο χρήστης b@tm@n έγραψε:
                            Αυτή τη βδομάδα θα το υπερκυβίσω από 1400 σε 1800 και θα ήθελα να ακούγεται και λίγο πιο ωραία,αν και μπορεί να σας ακουστεί λίγο καγκουριά αυτό..

                            corolla?

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • B
                              b-tm-n last edited by

                              Έχω ένα MG Zr 105,είναι μία καλή λύση ο υπερκυβισμός στα μοτέρ μας,αφού αλλάζοντας τα εμβολοχιτώνια,το στρόφαλο,τις μπιέλες και επαναπρογραμματίζοντας τον εγκέφαλο μπορούμε να το κάνουμε 1800.Έχω ήδη πάρει τα απαραίτητα ανταλλακτικά από Αγγλία και τώρα θα μπω συνεργείο μες τη βδομάδα για να κάνω τη μετατροπή(όχι εγώ βέβαια).Είχα σκεφτεί να αλλάξω όλο τον κινητήρα γιατί λογικά θα ναι πιο απλή η μετατροπή αλλά επειδή έμαθα πως για να μαστε 100% σίγουροι για το νέο κινητήρα πρέπει να τον ανοίξουμε για να δούμε σε τί κατάσταση είναι,αποφάσισα να κάνω τον υπερκυβισμό γιατί θα ξέρω σε τί κατάσταση είναι το καπάκι κτλ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr