-
Αφορμή για αυτό το thread αποτέλεσε μια διαφήμιση της γνωστής αλυσίδας ηλεκτρικών ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ. Με αφορμή την περίοδο των γενικών εκπτώσεων στο λιανεμπόριο που βαίνει προς το επίσημο τέλος της, η εν λόγω αλυσίδα κυκλοφόρησε ένα διαφημιστικό φυλλάδιο με τις τελευταίες *μεγάλες προσφορές της *, όπου εντύπωση μου προκάλεσε αυτό που υπάρχει στην τελευταία σελίδα του φυλλαδίου εντός πλαισίου. Γράφει λοιπόν: ΣΧΕΣΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ, κι από κάτω υπάρχουν οι 3 παράγοντες που κατά το τμήμα marketing της εταιρείας, στοιχειοθετούν αυτή τη σχέση: 1) Εγγύηση χαμηλής τιμής, 2) Εγγύηση αποθεμάτων 3) Total support. Σε ότι αφορά το πρώτο απλά προσωπικά σημειώνω πως μέχρι και πριν λίγους μήνες πολλές φορές τσεκάροντας αντίστοιχα φυλλάδια της συγκεκριμένης αλυσίδας με προσφορές (κατ αυτούς) τύχαινε να βρω τα ίδια ακριβώς προιόντα (μερικά από τα διαφημιζόμενα) σε σαφώς χαμηλότερες τιμές για ίδιο τρόπο πληρωμής (μετρητοίς) σε άλλες ανταγωνιστικές αλυσίδες ηλεκτρικών..Οπότε αυτό ας μη το σχολιάσω περαιτέρω. Το πιο εντυπωσιακό κατ εμέ είναι το στοιχείο Νο 2 που προανέφερα, όπου στο ίδιο φυλλάδιο κάτω από το **Εγγύηση αποθεμάτων **, διευκρινίζεται ότι: Τώρα όλα τα προιόντα που διαφημίζουμε είναι διαθέσιμα , με ψιλά πάντα γράμματα... Τώρα τι να υποθέσει κάποιος; Ούτε λίγο ούτε πολύ το εν λόγω κειμενάκι μας λέει πως κατά το παρελθόν (πιθανότατα) υπήρξαν από την ίδια εταιρεία προσφορές - φαντάσματα...Καταλαβαίνετε, το Χ προιόν σε εξευτελιστική τιμή, μόνο που όταν πάμε να το αγοράσουμε...δυστυχώς εξαντλήθηκε...κι ας μην υπήρξε ποτέ πωλούμενο στη διαφημιζόμενη τιμή, άρα παραπλανητική διαφήμιση (πλέον ο όρος τείνει να αντικατασταθεί, ως ντεμοντέ από τους μαρκετίστες, με τον όρο επιθετικό marketing...). Βλέπουμε λοιπόν φίλοι μου, πόσο στυγνό και ξεδιάντροπο έχει γίνει το λιανεμπόριο όπως δυστυχώς το κατάντησαν πολλοί μεγάλοι (και λιγότερο μεγάλοι ενίοτε) του χώρου. Το ερώτημα που τίθεται είναι: Εμείς ως καταναλωτές τι κάνουμε μπροστά σε όλα αυτά; Κωφεύουμε; Παρακολουθούμε αμήχανα κι όπου μας βγάλει; Μποικοτάρουμε συστηματικά αγοράζοντας μόνο τα εντελώς απαραίτητα προς ζην; Απαιτούμε από την πολιτική ηγεσία να ασκήσει μέσω των ελεγκτικών μηχανισμών της τους προσήκοντες ελέγχους και να πατάξει (λέμε τώρα) τα όποια φαινόμενα χειραγώγησης αγοράς-εξαπάτησης; Κάθε άποψη δεκτή. Καταλαβαίνω φυσικά και καταλαβαίνουμε όλοι μας πως το παράδειγμα της συγκεκριμένης αλυσίδας είναι καθαρά ενδεικτικό της γενικότερης κατάστασης της αγοράς. Πιθανότατα κι άλλες αλυσίδες ηλεκτρικών, αλλά και super markets κλπ χρησιμοποιούν αντίστοιχες μεθόδους. Απλά το θέτω σαν αφετηρία για συζήτηση-ανταλλαγή απόψεων, περιστατικών που λίγο πολύ όλοι μας έχουμε ζήσει ως καταναλωτές. Θα ήθελα μέσα από το θέμα αυτό να ανταλλάξουμε απόψεις και εμπειρίες γιατί πραγματικά παιδιά η γνώση είναι δύναμη και συνειδητοποιημένος καταναλωτής είναι ο ενημερωμένος καταναλωτής.
Για να μη δημιουργώ εντυπώσεις για την ελληνική αγορά μόνο, απλά αναφέρω πως σε επαγγελματικό μου ταξίδι στη Γερμανία προ 2ετίας, φαινόμενα διαφημίσεων προιόντων όπου κάποια διαφημιζόμενα προιόντα (κράχτες) απλά δεν υπήρχαν προς πώληση, συνάντησα (προς μεγάλη μου έκπληξη), σε 2 μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών (η μία εξ αυτών μάλιστα έχει ανοίξει τελευταία υποκατάστημα και στην Αθήνα ευαγγελιζόμενη την επανάσταση στο λιανεμπόριο-θα τους έκλεινε όλους ...)
-
Αφορμή για αυτό το thread αποτέλεσε μια διαφήμιση της γνωστής αλυσίδας ηλεκτρικών ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ. Με αφορμή την περίοδο των γενικών εκπτώσεων στο λιανεμπόριο που βαίνει προς το επίσημο τέλος της, η εν λόγω αλυσίδα κυκλοφόρησε ένα διαφημιστικό φυλλάδιο με τις τελευταίες *μεγάλες προσφορές της *, όπου εντύπωση μου προκάλεσε αυτό που υπάρχει στην τελευταία σελίδα του φυλλαδίου εντός πλαισίου. Γράφει λοιπόν: ΣΧΕΣΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ, κι από κάτω υπάρχουν οι 3 παράγοντες που κατά το τμήμα marketing της εταιρείας, στοιχειοθετούν αυτή τη σχέση: 1) Εγγύηση χαμηλής τιμής, 2) Εγγύηση αποθεμάτων 3) Total support. Σε ότι αφορά το πρώτο απλά προσωπικά σημειώνω πως μέχρι και πριν λίγους μήνες πολλές φορές τσεκάροντας αντίστοιχα φυλλάδια της συγκεκριμένης αλυσίδας με προσφορές (κατ αυτούς) τύχαινε να βρω τα ίδια ακριβώς προιόντα (μερικά από τα διαφημιζόμενα) σε σαφώς χαμηλότερες τιμές για ίδιο τρόπο πληρωμής (μετρητοίς) σε άλλες ανταγωνιστικές αλυσίδες ηλεκτρικών..Οπότε αυτό ας μη το σχολιάσω περαιτέρω. Το πιο εντυπωσιακό κατ εμέ είναι το στοιχείο Νο 2 που προανέφερα, όπου στο ίδιο φυλλάδιο κάτω από το **Εγγύηση αποθεμάτων **, διευκρινίζεται ότι: Τώρα όλα τα προιόντα που διαφημίζουμε είναι διαθέσιμα , με ψιλά πάντα γράμματα... Τώρα τι να υποθέσει κάποιος; Ούτε λίγο ούτε πολύ το εν λόγω κειμενάκι μας λέει πως κατά το παρελθόν (πιθανότατα) υπήρξαν από την ίδια εταιρεία προσφορές - φαντάσματα...Καταλαβαίνετε, το Χ προιόν σε εξευτελιστική τιμή, μόνο που όταν πάμε να το αγοράσουμε...δυστυχώς εξαντλήθηκε...κι ας μην υπήρξε ποτέ πωλούμενο στη διαφημιζόμενη τιμή, άρα παραπλανητική διαφήμιση (πλέον ο όρος τείνει να αντικατασταθεί, ως ντεμοντέ από τους μαρκετίστες, με τον όρο επιθετικό marketing...). Βλέπουμε λοιπόν φίλοι μου, πόσο στυγνό και ξεδιάντροπο έχει γίνει το λιανεμπόριο όπως δυστυχώς το κατάντησαν πολλοί μεγάλοι (και λιγότερο μεγάλοι ενίοτε) του χώρου. Το ερώτημα που τίθεται είναι: Εμείς ως καταναλωτές τι κάνουμε μπροστά σε όλα αυτά; Κωφεύουμε; Παρακολουθούμε αμήχανα κι όπου μας βγάλει; Μποικοτάρουμε συστηματικά αγοράζοντας μόνο τα εντελώς απαραίτητα προς ζην; Απαιτούμε από την πολιτική ηγεσία να ασκήσει μέσω των ελεγκτικών μηχανισμών της τους προσήκοντες ελέγχους και να πατάξει (λέμε τώρα) τα όποια φαινόμενα χειραγώγησης αγοράς-εξαπάτησης; Κάθε άποψη δεκτή. Καταλαβαίνω φυσικά και καταλαβαίνουμε όλοι μας πως το παράδειγμα της συγκεκριμένης αλυσίδας είναι καθαρά ενδεικτικό της γενικότερης κατάστασης της αγοράς. Πιθανότατα κι άλλες αλυσίδες ηλεκτρικών, αλλά και super markets κλπ χρησιμοποιούν αντίστοιχες μεθόδους. Απλά το θέτω σαν αφετηρία για συζήτηση-ανταλλαγή απόψεων, περιστατικών που λίγο πολύ όλοι μας έχουμε ζήσει ως καταναλωτές. Θα ήθελα μέσα από το θέμα αυτό να ανταλλάξουμε απόψεις και εμπειρίες γιατί πραγματικά παιδιά η γνώση είναι δύναμη και συνειδητοποιημένος καταναλωτής είναι ο ενημερωμένος καταναλωτής.
Για να μη δημιουργώ εντυπώσεις για την ελληνική αγορά μόνο, απλά αναφέρω πως σε επαγγελματικό μου ταξίδι στη Γερμανία προ 2ετίας, φαινόμενα διαφημίσεων προιόντων όπου κάποια διαφημιζόμενα προιόντα (κράχτες) απλά δεν υπήρχαν προς πώληση, συνάντησα (προς μεγάλη μου έκπληξη), σε 2 μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών (η μία εξ αυτών μάλιστα έχει ανοίξει τελευταία υποκατάστημα και στην Αθήνα ευαγγελιζόμενη την επανάσταση στο λιανεμπόριο-θα τους έκλεινε όλους ...)
-
Αφορμή για αυτό το thread αποτέλεσε μια διαφήμιση της γνωστής αλυσίδας ηλεκτρικών ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ. Με αφορμή την περίοδο των γενικών εκπτώσεων στο λιανεμπόριο που βαίνει προς το επίσημο τέλος της, η εν λόγω αλυσίδα κυκλοφόρησε ένα διαφημιστικό φυλλάδιο με τις τελευταίες *μεγάλες προσφορές της *, όπου εντύπωση μου προκάλεσε αυτό που υπάρχει στην τελευταία σελίδα του φυλλαδίου εντός πλαισίου. Γράφει λοιπόν: ΣΧΕΣΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ, κι από κάτω υπάρχουν οι 3 παράγοντες που κατά το τμήμα marketing της εταιρείας, στοιχειοθετούν αυτή τη σχέση: 1) Εγγύηση χαμηλής τιμής, 2) Εγγύηση αποθεμάτων 3) Total support. Σε ότι αφορά το πρώτο απλά προσωπικά σημειώνω πως μέχρι και πριν λίγους μήνες πολλές φορές τσεκάροντας αντίστοιχα φυλλάδια της συγκεκριμένης αλυσίδας με προσφορές (κατ αυτούς) τύχαινε να βρω τα ίδια ακριβώς προιόντα (μερικά από τα διαφημιζόμενα) σε σαφώς χαμηλότερες τιμές για ίδιο τρόπο πληρωμής (μετρητοίς) σε άλλες ανταγωνιστικές αλυσίδες ηλεκτρικών..Οπότε αυτό ας μη το σχολιάσω περαιτέρω. Το πιο εντυπωσιακό κατ εμέ είναι το στοιχείο Νο 2 που προανέφερα, όπου στο ίδιο φυλλάδιο κάτω από το **Εγγύηση αποθεμάτων **, διευκρινίζεται ότι: Τώρα όλα τα προιόντα που διαφημίζουμε είναι διαθέσιμα , με ψιλά πάντα γράμματα... Τώρα τι να υποθέσει κάποιος; Ούτε λίγο ούτε πολύ το εν λόγω κειμενάκι μας λέει πως κατά το παρελθόν (πιθανότατα) υπήρξαν από την ίδια εταιρεία προσφορές - φαντάσματα...Καταλαβαίνετε, το Χ προιόν σε εξευτελιστική τιμή, μόνο που όταν πάμε να το αγοράσουμε...δυστυχώς εξαντλήθηκε...κι ας μην υπήρξε ποτέ πωλούμενο στη διαφημιζόμενη τιμή, άρα παραπλανητική διαφήμιση (πλέον ο όρος τείνει να αντικατασταθεί, ως ντεμοντέ από τους μαρκετίστες, με τον όρο επιθετικό marketing...). Βλέπουμε λοιπόν φίλοι μου, πόσο στυγνό και ξεδιάντροπο έχει γίνει το λιανεμπόριο όπως δυστυχώς το κατάντησαν πολλοί μεγάλοι (και λιγότερο μεγάλοι ενίοτε) του χώρου. Το ερώτημα που τίθεται είναι: Εμείς ως καταναλωτές τι κάνουμε μπροστά σε όλα αυτά; Κωφεύουμε; Παρακολουθούμε αμήχανα κι όπου μας βγάλει; Μποικοτάρουμε συστηματικά αγοράζοντας μόνο τα εντελώς απαραίτητα προς ζην; Απαιτούμε από την πολιτική ηγεσία να ασκήσει μέσω των ελεγκτικών μηχανισμών της τους προσήκοντες ελέγχους και να πατάξει (λέμε τώρα) τα όποια φαινόμενα χειραγώγησης αγοράς-εξαπάτησης; Κάθε άποψη δεκτή. Καταλαβαίνω φυσικά και καταλαβαίνουμε όλοι μας πως το παράδειγμα της συγκεκριμένης αλυσίδας είναι καθαρά ενδεικτικό της γενικότερης κατάστασης της αγοράς. Πιθανότατα κι άλλες αλυσίδες ηλεκτρικών, αλλά και super markets κλπ χρησιμοποιούν αντίστοιχες μεθόδους. Απλά το θέτω σαν αφετηρία για συζήτηση-ανταλλαγή απόψεων, περιστατικών που λίγο πολύ όλοι μας έχουμε ζήσει ως καταναλωτές. Θα ήθελα μέσα από το θέμα αυτό να ανταλλάξουμε απόψεις και εμπειρίες γιατί πραγματικά παιδιά η γνώση είναι δύναμη και συνειδητοποιημένος καταναλωτής είναι ο ενημερωμένος καταναλωτής.
Για να μη δημιουργώ εντυπώσεις για την ελληνική αγορά μόνο, απλά αναφέρω πως σε επαγγελματικό μου ταξίδι στη Γερμανία προ 2ετίας, φαινόμενα διαφημίσεων προιόντων όπου κάποια διαφημιζόμενα προιόντα (κράχτες) απλά δεν υπήρχαν προς πώληση, συνάντησα (προς μεγάλη μου έκπληξη), σε 2 μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών (η μία εξ αυτών μάλιστα έχει ανοίξει τελευταία υποκατάστημα και στην Αθήνα ευαγγελιζόμενη την επανάσταση στο λιανεμπόριο-θα τους έκλεινε όλους ...)
-
O υγιής ανταγωνισμός όταν οι καταναλωτές είναι συνειδητοποιημένοι και συμπεριφέρονται ως τέτοιοι και όχι ως ζώα.
-
οι παραπλανητικες διαφημισεις ειναι στανταρ για
- αλυσιδες ηλεκτρονικων
- εταιριες κινητης
- αντιπροσωπειες αυτοκινητων
καταστρεψτε ο,τι μπορειτε απο τα παρακατω:
πεταξτε πετρες σε μια τραπεζα
βαλτε βομβα σε μια ασφαλιστικη
οργανωστε ληστειες σε μεγαλες αλυσιδεςβιβα λα ρεβολουσιον
...απατεωνες διαφοροι....
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
O υγιής ανταγωνισμός όταν οι καταναλωτές είναι συνειδητοποιημένοι και συμπεριφέρονται ως τέτοιοι και όχι ως ζώα.Ακριβώς! Οπότε, ... λειτουργεί άψογα.
βιβα λα ρεβολουθιον
-
Δεν υπάρχει 'υγιής' ανταγωνισμός. Ολα είναι ανεκτά στο κυνήγι του κέρδους. Απλά, για μικρό χρονικό διάστημα, ο καταναλωτής μπορεί να βρει ένα είδος σε μια λογική τιμή, μέχρι να κλείσει ο ανταγωνιστής και να πληρώσει τα σπασμένα στις επόμενες αγορές του. Δυστυχώς!
-
Οι 'αλυσιδες' γνωρίζουν το επίπεδο (;) των καταναλωτών που απευθύνονται , την ανυπαρξία του κράτους, το 'ποιόν' και των άλλων ανταγωνιστών τους και όλα αυτά (μαζί και άλλα που δεν είπα) συμβάλλουν στη διαιώνιση του φαύλου κύκλου...
Οσο είμαστε Ντουβάρια, ΕΤΣΙ θα μας αντιμετωπίζουν - και Καλά θα κάνουν!
-
Εικονα εξω απο το media markt:
Ζευγος σουργελων με τζιπ τσεροκι σπρωχνουν καροτσι με τεσσερεις τηλεορασεις και 7 ντι βι ντι που εκεινη τη μερα ειχε σαν προσφορα η το καταστημα εναντι 89 και 29 ευρω αν θυμαμαι καλα.
Και μετα μου λετε για συνειδητοποιημενους καταναλωτες....
Αλλο παραδειγμα πιο σχετικο με το χωρο που ειμαστε:
Βαζουμε τη ταδε κατοσταρα παρα το οτι ειναι 10-30 λεπτα απο την αλλη κατοσταρα μονο και μονο επειδη ειναι ΒΡ/ΕΚΟ κλπ.
-
Για το πρωτο:
αν αυτο εγινε οταν πρωτοανοιξε το Media Markt, οπου οντως ειχε ξεφτυλε τιμες για 2-3 προιοντα, τι σου λεει οτι απο τις 4 TV και τα 7 DVD τα 2 και 6 αντιστοιχα δεν θα πανε ή για δωρα, ή προς πωληση ενα μηνα μετα σε τιμη ακριβοτερη απο αυτην της αγορας? Οταν αγοραζεις 5 πραγματα στην τιμη τους ενος, ειναι οντως τοσο χαζο να παρεις 5 και μετα βλεπεις τι τα κανεις?
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Ζευγος σουργελων με τζιπ τσεροκι σπρωχνουν καροτσι με τεσσερεις τηλεορασεις και 7 ντι βι ντι που εκεινη τη μερα ειχε σαν προσφορα η το καταστημα εναντι 89 και 29 ευρω αν θυμαμαι καλα.Και μετα μου λετε για συνειδητοποιημενους καταναλωτες....
Χμμμμ όταν πετυχαίνω καμμιά τέτοια προσφορά, ομολογώ ότι την αρπάω κι εγώ.
Παράδειγμα: Κατά καιρούς το Lidl είχε διάφορα χρήσιμα από ποδηλατικό εξοπλισμό, στο 1/3 ή το 1/4 της τιμής των 'σοβαρών' καταστημάτων της 3ης Σεπτεμβρίου. Ε τότε, όχι μόνο πήρα πράμα για μένα, αλλά πήρα και έξτρα για φίλους μου!!!
Θα ήμουν πιο συνειδητοποιημένος αν πήγαινα στα καταστήματα και έδινα το πριμ για τον αντίστοιχο έμπορο και την αναγραφόμενη μάρκα;
Επίσης πρόσφατα αγόρασα 2 καταπληκτικά VoIP τηλέφωνα από προσφορά της Linksys στο 1/3 της επίσημης τιμής τους... Μπορώ να σου πω εκ των υστέρων ότι έπρεπε να πάρω κι άλλο ένα.
Συνειδητοποιημένος για μένα σημαίνει να εκμεταλλεύομαι και τέτοιες προσφορές που παρουσιάζονται μία στις τόσες, για λόγους προώθησης των προϊόντων τους.
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
O υγιής ανταγωνισμός όταν οι καταναλωτές είναι συνειδητοποιημένοι και συμπεριφέρονται ως τέτοιοι και όχι ως ζώα.
Ακριβώς! Οπότε, ... λειτουργεί άψογα.
βιβα λα ρεβολουθιον
κ ομως αγαπητε ililia ειναι ρεβολουσιον. ΜΟΝΟ στην ισπανια και σε συγκεκριμενες περιοχες λενε το C 'Θ' σε ολη την λατινικη αμερικη και ισπανια το 'C' προφερεται ως Σ[/code]
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Εικονα εξω απο το media markt:Ζευγος σουργελων με τζιπ τσεροκι σπρωχνουν καροτσι με τεσσερεις τηλεορασεις και 7 ντι βι ντι που εκεινη τη μερα ειχε σαν προσφορα η το καταστημα εναντι 89 και 29 ευρω αν θυμαμαι καλα.
Και μετα μου λετε για συνειδητοποιημενους καταναλωτες....
Αλλο παραδειγμα πιο σχετικο με το χωρο που ειμαστε:
Βαζουμε τη ταδε κατοσταρα παρα το οτι ειναι 10-30 λεπτα απο την αλλη κατοσταρα μονο και μονο επειδη ειναι ΒΡ/ΕΚΟ κλπ.
Εγω δεν θεωρώ ότι Δεν ήταν συνειδητοποιημένοι. Το αντίθετο.
Αν δεν αγοράζουμε από τον φθηνώτερο τότε δεν υπάρχει λόγος να πέσουν οι τιμές...
Επίσης, και για την βενζίνη που λες, και πάλι είναι θέμα επιλογής, γιατί εφ'όσον οι τάδε εταιρείες σε έχουν πείσει ότι με 10 λεπτά παραπάνω θα είσαι σίγουρος για την ποιότητα της βενζίνης και εσύ τελικά τους εμπιστεύεσαι τότε είναι λογικό να είναι και ακριβώτερες. Αν έσύ και ενα μεγάλο μέρος της αγοράς, πίστευε ότι τα 10 λεπτά παραπάνω είναι άχρηστα γιατί όλες οι βενζίνες ίδιες είναι (και έτσι είναι) , οπότε έβαζες από τις άλλες εταιρείες, τότε τα 10 λεπτά παραπάνω μπορεί να γίνοταν 5 ή και λιγότερα... -
Αν εξαιρεσουμε τα ψιλα γραμματα πιστευω πως οποιος προσφερει την καλυτερη αντιστοιχεια τιμης-ποιοτητας-service αυτος θα επικρατησει.
Εμενα με ενδιαφερει να μην με κλεβουν, δηλαδη θεμιτος ανταγωνισμος: ελατε να συνενοηθουμε στις τιμες και να μαμησουμε τον καταναλωτη.....
αθεμιτος ανταγωνισμος: ωωωωπα μας βγηκε καποιος στην πιατσα και σπαει τις τιμες.....εεεε εγω τοτε θελω τον 'αθεμιτο ανταγωνισμο' -
Ο χρήστης FlowerPower έγραψε:
βιβα λα ρεβολουθιον
κ ομως αγαπητε ililia ειναι ρεβολουσιον. ΜΟΝΟ στην ισπανια και σε συγκεκριμενες περιοχες λενε το C 'Θ' σε ολη την λατινικη αμερικη και ισπανια το 'C' προφερεται ως Σ
Καλά που μου το είπες, να προσέχω την προφορά μου όταν πάω στη Λατινική Αμερική. Πάντως, πιο ενδιαφέρον μου ακούγεται με θήτα.
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
βιβα λα ρεβολουθιον
κ ομως αγαπητε ililia ειναι ρεβολουσιον. ΜΟΝΟ στην ισπανια και σε συγκεκριμενες περιοχες λενε το C 'Θ' σε ολη την λατινικη αμερικη και ισπανια το 'C' προφερεται ως Σ
Καλά που μου το είπες, να προσέχω την προφορά μου όταν πάω στη Λατινική Αμερική. Πάντως, πιο ενδιαφέρον μου ακούγεται με θήτα.
αν πας στη λατινικη αμερικη για να προσεχεις την προφορα σου, μην πας καθολου
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
βιβα λα ρεβολουθιον
κ ομως αγαπητε ililia ειναι ρεβολουσιον. ΜΟΝΟ στην ισπανια και σε συγκεκριμενες περιοχες λενε το C 'Θ' σε ολη την λατινικη αμερικη και ισπανια το 'C' προφερεται ως Σ
Καλά που μου το είπες, να προσέχω την προφορά μου όταν πάω στη Λατινική Αμερική. Πάντως, πιο ενδιαφέρον μου ακούγεται με θήτα.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα λατινοαμερικάνικα ισπανικά είναι παλιότερη 'έκδοση' από τα ισπανικά της Ισπανίας.
Στην Ισπανία το 'σ' αντικαταστάθηκε από το 'θ', για χάρη ενός ψευδού βασιλιά που δεν μπορούσε να το προφέρει!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Στην Ισπανία το 'σ' αντικαταστάθηκε από το 'θ', για χάρη ενός ψευδού βασιλιά που δεν μπορούσε να το προφέρει!
Πλάκα κανεις!
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Στην Ισπανία το 'σ' αντικαταστάθηκε από το 'θ', για χάρη ενός ψευδού βασιλιά που δεν μπορούσε να το προφέρει!
Πλάκα κανεις!
Έτσι μου είπαν όταν πήγα στην Ισπανία! Λες να έλεγε ψέμματα ο ξεναγός;
-
Περί μάρκετινγκ...
Με κάνουν και γελάω ορισμένα σλόγκαν που χρησιμοποιούν αλυσίδες πολυκαταστημάτων κάτω από το όνομά τους - του στυλ 'ΑΠΑΥΤΟΠΟΥΛΟΣ: ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΟΛΑ!' (ευτυχώς που μας το θύμισες ότι τα θέλουμε όλα, το είχαμε ξεχάσει τόσο καιρό...)
Καταναλωτική συνείδηση-Ανταγωνισμός-Παραπλανητική διαφήμιση.