Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι τετραδιεύθυνσης...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι τετραδιεύθυνσης...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    38
    122
    631
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • kubiak
      kubiak last edited by

      §

      Είχα μία συζήτηση περί τετραδιεύθυνσης σήμερα και είπα μετά να ρίξω και μία ματιά στο forum μήπως έβρισκα καμιά σχετική συζήτηση...

      Η αναζήτηση δεν απέδωσε καρπούς οπότε είπα να ανοίξω ένα νέο θέμα για να μου λυθούν και κάποιες απορίες.

      Μία σύντομη αναζήτηση στο net απέφερε:

      Ο χρήστης [b έγραψε:
      ΜΙΚΡΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ - ΛΕΞΙΚΟ ΟΡΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ[/b:1224gkq3]':1224gkq3]**
      τετραδιεύθυνση : **Σύστημα διεύθυνσης που επενεργεί και στους τέσσερις τροχούς. Σκοπός του η βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και της ευελιξίας στα αυτοκίνητα που χρησιμοποιείται. Eμφανίστηκε την προηγούμενη δεκαετία σε κάποια μοντέλα παραγωγής (κυρίως ιαπωνικά) αλλά και σε κάποιες εκδόσεις για αγώνες ράλλυ (Mitsubishi Galant VR4). Tελευταία, η χρήση τέτοιων, ενεργητικών συστημάτων δείχνει να χάνει έδαφος, κυρίως εξαιτίας της πολυπλοκότητας και του μεγάλου κόστους τους. Aντίθετα, διευρύνεται η χρήση συστημάτων παθητικής τετραδιεύθυνσης, όπου οι γωνίες σύγκλισης των πίσω τροχών μεταβάλλονται προγραμματισμένα από την επενέργεια των δυνάμεων που ασκούνται στους τροχούς, την ώρα που στρίβει το αυτοκίνητο.
      **
      τετραδιεύθυνση (ενεργητική) : **Σε ελάχιστα αυτοκίνητα έχει τοποθετηθεί σύστημα αξόνων, που επιτρέπει στους πίσω τροχούς να κινηθούν σύμφωνα με τους μπροστινούς, ώστε να βοηθούν -κυρίως- στους επιτόπιους ελιγμούς.

      **τετραδιεύθυνση (παθητική) : **Η ικανότητα των πίσω τροχών του αυτοκινήτου να μπορούν να πάρουν κλίση ως προς τον διαμήκη άξονά τους, χωρίς να μεσολαβούν κάποιοι άξονες, αλλά η κίνηση αυτή να γίνεται μέσω των ελαστικών παρεμβυσμάτων της ανάρτησης.

      Οι απορίες μου είναι:

      1. Τετραδιεύθυνση εφαρμόζεται ανεξαρτήτως μετάδοσης;
        (πίσω/εμπρός/4Χ4)
      2. Πως ξεχωρίζουν τα συστήματα τετραδιεύθυνσης όπου οι πίσω τροχοί στρίβουν: α) όπως οι μπροστά, β) αντίθετα από τους μπροστά, γ) ανάλογα την περίπτωση;
        (θυμάμαι ότι το 405 που οδηγούσε ο Vatanen στο Piles Peak άνηκε στην τρίτη κατηγορία).
      3. Ενεργητική τετραδιεύθυνση εφαρμόζεται σε κανένα αυτοκίνητο παραγωγής (μαζικής ή περιορισμένης), σήμερα;
      4. Γνωρίζετε κανένα μοντέλο που να εφαρμόζεται παθητική τετραδιεύθυνση σήμερα;

      §

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • kubiak
        kubiak last edited by

        §

        Είχα μία συζήτηση περί τετραδιεύθυνσης σήμερα και είπα μετά να ρίξω και μία ματιά στο forum μήπως έβρισκα καμιά σχετική συζήτηση...

        Η αναζήτηση δεν απέδωσε καρπούς οπότε είπα να ανοίξω ένα νέο θέμα για να μου λυθούν και κάποιες απορίες.

        Μία σύντομη αναζήτηση στο net απέφερε:

        Ο χρήστης [b έγραψε:
        ΜΙΚΡΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ - ΛΕΞΙΚΟ ΟΡΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ[/b:1224gkq3]':1224gkq3]**
        τετραδιεύθυνση : **Σύστημα διεύθυνσης που επενεργεί και στους τέσσερις τροχούς. Σκοπός του η βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και της ευελιξίας στα αυτοκίνητα που χρησιμοποιείται. Eμφανίστηκε την προηγούμενη δεκαετία σε κάποια μοντέλα παραγωγής (κυρίως ιαπωνικά) αλλά και σε κάποιες εκδόσεις για αγώνες ράλλυ (Mitsubishi Galant VR4). Tελευταία, η χρήση τέτοιων, ενεργητικών συστημάτων δείχνει να χάνει έδαφος, κυρίως εξαιτίας της πολυπλοκότητας και του μεγάλου κόστους τους. Aντίθετα, διευρύνεται η χρήση συστημάτων παθητικής τετραδιεύθυνσης, όπου οι γωνίες σύγκλισης των πίσω τροχών μεταβάλλονται προγραμματισμένα από την επενέργεια των δυνάμεων που ασκούνται στους τροχούς, την ώρα που στρίβει το αυτοκίνητο.
        **
        τετραδιεύθυνση (ενεργητική) : **Σε ελάχιστα αυτοκίνητα έχει τοποθετηθεί σύστημα αξόνων, που επιτρέπει στους πίσω τροχούς να κινηθούν σύμφωνα με τους μπροστινούς, ώστε να βοηθούν -κυρίως- στους επιτόπιους ελιγμούς.

        **τετραδιεύθυνση (παθητική) : **Η ικανότητα των πίσω τροχών του αυτοκινήτου να μπορούν να πάρουν κλίση ως προς τον διαμήκη άξονά τους, χωρίς να μεσολαβούν κάποιοι άξονες, αλλά η κίνηση αυτή να γίνεται μέσω των ελαστικών παρεμβυσμάτων της ανάρτησης.

        Οι απορίες μου είναι:

        1. Τετραδιεύθυνση εφαρμόζεται ανεξαρτήτως μετάδοσης;
          (πίσω/εμπρός/4Χ4)
        2. Πως ξεχωρίζουν τα συστήματα τετραδιεύθυνσης όπου οι πίσω τροχοί στρίβουν: α) όπως οι μπροστά, β) αντίθετα από τους μπροστά, γ) ανάλογα την περίπτωση;
          (θυμάμαι ότι το 405 που οδηγούσε ο Vatanen στο Piles Peak άνηκε στην τρίτη κατηγορία).
        3. Ενεργητική τετραδιεύθυνση εφαρμόζεται σε κανένα αυτοκίνητο παραγωγής (μαζικής ή περιορισμένης), σήμερα;
        4. Γνωρίζετε κανένα μοντέλο που να εφαρμόζεται παθητική τετραδιεύθυνση σήμερα;

        §

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • kubiak
          kubiak last edited by

          §

          Είχα μία συζήτηση περί τετραδιεύθυνσης σήμερα και είπα μετά να ρίξω και μία ματιά στο forum μήπως έβρισκα καμιά σχετική συζήτηση...

          Η αναζήτηση δεν απέδωσε καρπούς οπότε είπα να ανοίξω ένα νέο θέμα για να μου λυθούν και κάποιες απορίες.

          Μία σύντομη αναζήτηση στο net απέφερε:

          Ο χρήστης [b έγραψε:
          ΜΙΚΡΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ - ΛΕΞΙΚΟ ΟΡΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ[/b:1224gkq3]':1224gkq3]**
          τετραδιεύθυνση : **Σύστημα διεύθυνσης που επενεργεί και στους τέσσερις τροχούς. Σκοπός του η βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και της ευελιξίας στα αυτοκίνητα που χρησιμοποιείται. Eμφανίστηκε την προηγούμενη δεκαετία σε κάποια μοντέλα παραγωγής (κυρίως ιαπωνικά) αλλά και σε κάποιες εκδόσεις για αγώνες ράλλυ (Mitsubishi Galant VR4). Tελευταία, η χρήση τέτοιων, ενεργητικών συστημάτων δείχνει να χάνει έδαφος, κυρίως εξαιτίας της πολυπλοκότητας και του μεγάλου κόστους τους. Aντίθετα, διευρύνεται η χρήση συστημάτων παθητικής τετραδιεύθυνσης, όπου οι γωνίες σύγκλισης των πίσω τροχών μεταβάλλονται προγραμματισμένα από την επενέργεια των δυνάμεων που ασκούνται στους τροχούς, την ώρα που στρίβει το αυτοκίνητο.
          **
          τετραδιεύθυνση (ενεργητική) : **Σε ελάχιστα αυτοκίνητα έχει τοποθετηθεί σύστημα αξόνων, που επιτρέπει στους πίσω τροχούς να κινηθούν σύμφωνα με τους μπροστινούς, ώστε να βοηθούν -κυρίως- στους επιτόπιους ελιγμούς.

          **τετραδιεύθυνση (παθητική) : **Η ικανότητα των πίσω τροχών του αυτοκινήτου να μπορούν να πάρουν κλίση ως προς τον διαμήκη άξονά τους, χωρίς να μεσολαβούν κάποιοι άξονες, αλλά η κίνηση αυτή να γίνεται μέσω των ελαστικών παρεμβυσμάτων της ανάρτησης.

          Οι απορίες μου είναι:

          1. Τετραδιεύθυνση εφαρμόζεται ανεξαρτήτως μετάδοσης;
            (πίσω/εμπρός/4Χ4)
          2. Πως ξεχωρίζουν τα συστήματα τετραδιεύθυνσης όπου οι πίσω τροχοί στρίβουν: α) όπως οι μπροστά, β) αντίθετα από τους μπροστά, γ) ανάλογα την περίπτωση;
            (θυμάμαι ότι το 405 που οδηγούσε ο Vatanen στο Piles Peak άνηκε στην τρίτη κατηγορία).
          3. Ενεργητική τετραδιεύθυνση εφαρμόζεται σε κανένα αυτοκίνητο παραγωγής (μαζικής ή περιορισμένης), σήμερα;
          4. Γνωρίζετε κανένα μοντέλο που να εφαρμόζεται παθητική τετραδιεύθυνση σήμερα;

          §

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            montecarlo last edited by

            Πάθητική τετραδιευθυνση έχουν όλα τα όχηματα με Multilink αφού ο πέμπτος σύνδεσμος είναι ακριβώς για αυτό το λόγο.

            Peugeot 306 και Alfa GTV (931) ήταν από τα πρώτα οχήματα με εκτεταμένη χρήση παθητικής τετραδιευθηνσης

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              techadmin admin last edited by

              1. ναι, δεν έχει σχέση με το που είναι η μετάδοση, υπάρχουν και παραδείγματα εφαρμογής για κάθε είδος.

              2)Σε όλες τις εφαρμογές που έχω υπ'όψιν μου ισχύει το γ), δηλαδή κατα περίπτωση. Αν δεν έστριβαν κατα περίπτωση το αυτοκίνητο θα ήταν είτε πολύ επικύνδηνο (σε υψηλές ταχύτητες) είτε πολύ δυσκίνητο (σε χαμηλές) ή και τα δύο (παντού ). Το θέμα του πόσο και πως στρίβουν οι πίσω τροχοί και σε ποιά περίπτωση είναι όλη η ουσία, υπάρχουν πολλά συστήματα ανάλογα την εφαρμογή, άλλα μηχανικά, άλλα ηλεκτρουδραυλικά και απο γωνία λίγων μοιρών έως και σχεδόν όσο και η γωνία των εμπρός τροχών.

              1. Σήμερα δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο μοντέλο παραγωγής με ενεργητική τετραδιεύθηνση, ίσως να μου διαφευγει. Τα τελευταία θα πρέπει να ήταν τα Skyline R34 και Prelude.

              4)Σχεδόν όλα τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν παθητική τετραδιευθηνση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kostis20 last edited by

                Για μενα την πιο καλη και ψαγμενη τετραδιευθυνση την ειχε η GTV.Ειχαν καταφερει απιστευτα πραγματα.Ηταν μια παθητικη τετραδιευθυνση που δουλευε σαν ενεργητικη...Βεβαια απαιτουσε να υπαρχει καποιος υποτυπωδης συντελεστης τριβης στο οδοστρωμα για να λειτουργησει σωστα,πραγμα που στην Ελλαδα ειναι ειδος υπο εξαφανιση αλλα παρ'ολα αυτα το αμαξι κρατουσε καταπληκτικα.Βαζω και μερικες φωτο για μια ιδεα...Aπλα αναφερω οτι μολις αρχιζε να στριβει το αυτοκινητο και μολις αρχιζε να παιρνει κλιση οι δυναμεις που αναπτυσσονταν απο τους βραχιονες της αναρτησης εστριβαν τους πισω τροχους αντιθετα με τους μπροστινους ,ωστε να αυξηθει η ευελιξια αλλα και η αποκριση του τιμονιου.Στη συνεχεια οι τροχοι εστριβαν προς την ιδια κατευθυνση με τους μπροστα για μεγαλυτερη σταθεροτητα.Και ολα αυτα με απολυτως 'παθητικο' τροπο...To κακο ηταν οτι ηταν λιγο ευαισθητη και συχνα -πυκνα εχρηζε επισκευης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                  3) Ενεργητική τετραδιεύθυνση εφαρμόζεται σε κανένα αυτοκίνητο παραγωγής (μαζικής ή περιορισμένης), σήμερα;

                  Παλιά Honda Prelude (αυτό που είχε ο Setright). Η τετραδιεύθυνση δεν ήταν πολύ δημοφιλής (έξτρα) και σταμάτησε να προσφέρεται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                    4)Σχεδόν όλα τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν παθητική τετραδιευθηνση.

                    Ανεξαρτήτως τύπου ανάρτησης (λ.χ. πολλαπλών συνδέσμων, ημιάκαμπτος άξονας) πίσω;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ανεξαρτήτως τύπου (σχεδόν έστω) μπορεί να υπάρχει λειτουργία παθητικής τετραδιεύθηνσης. Οι πολλαπλοί σύνδεσμοι άλλωστε αυτό το σκοπό έχουν άλλωστε.

                      Σε ημιάκαμπτο άξονα ή υστερούντες βραχίονες οι ελαστικές βάσεις χρησιμοποιούνται για την ελεγχόμενη απόκλιση των τροχών.

                      πχ το Citroen ZX όταν είχε πρωτοβγεί είχε πολύ έντονη τη λειτουργία αυτή, έτσι ανέφεραν τα τεστ των περιοδικών τουλάχιστον.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                        πχ το Citroen ZX όταν είχε πρωτοβγεί είχε πολύ έντονη τη λειτουργία αυτή, έτσι ανέφεραν τα τεστ των περιοδικών τουλάχιστον.

                        '... σε σημείο να νομίζεις ότι το πίσω μέρος έχει ήδη αρχίσει να γλιστράει, ενώ αυτό απλώς διορθώνει την τροχιά του...'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Για το ΖΧ είχα ακούσει ότι η παθητική τετραδιεύθυνση κατέστρεφε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε γρήγορη οδήγηση και η Σιτροέν την κατήργησε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sp0 last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                            Για το ΖΧ είχα ακούσει ότι η παθητική τετραδιεύθυνση κατέστρεφε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε γρήγορη οδήγηση και η Σιτροέν την κατήργησε.

                            Μάλλον λάθος σε πληροφόρησαν....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • kubiak
                              kubiak last edited by

                              §

                              Πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες, ευχαριστώ πάρα πολύ!
                              Όπως φαίνεται δεν γνώριζα τίποτα για την κατάσταση σήμερα...

                              §

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

                                Για το ΖΧ είχα ακούσει ότι η παθητική τετραδιεύθυνση κατέστρεφε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε γρήγορη οδήγηση και η Σιτροέν την κατήργησε.

                                Μάλλον λάθος σε πληροφόρησαν....

                                Υπάρχουν αγωνιζόμενοι που διατηρούν τα χαρακτηριστικά της παθητικής τετραδιεύθυνσης (ελαστικές βάσεις);

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                  1. Ενεργητική τετραδιεύθυνση εφαρμόζεται σε κανένα αυτοκίνητο παραγωγής (μαζικής ή περιορισμένης), σήμερα;

                                  Παλιά Honda Prelude (αυτό που είχε ο Setright). Η τετραδιεύθυνση δεν ήταν πολύ δημοφιλής (έξτρα) και σταμάτησε να προσφέρεται.

                                  Επίσης στο 626, στο Mitsubishi 3000GT, στα 300ΖΧ, στα Skyline με HICAS κλπ. κλπ.

                                  Τώρα πλέον δεν υπάρχει όχημα που να έχει ενεργητική τετραδιεύθυνση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Επισης τετραδιευθυνση ειχε το MAZDA MX-6 , ,μερικα 929, τo Mitsubishi Galant και oρισμενες celica που δεν εισηχθησαν στην Ευρωπη μαλλον.
                                    Βρηκα ενα σχεδιαγραμμα για την τετραδιευθυνση του PRELUDE.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Και η BMW 850i είχε ενεργητική τετραδιεύθηνση, ίσως να ήταν και το μόνο ευρωπαικό επιβατικό παραγωγής με ανάλογο σύστημα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • R
                                        ratanplan last edited by

                                        Όντως τα περισσότερο σημερινά αυτοκίνητα έχουν χαρακτηριστικά παθητικής 4διεύθυνσης!

                                        Ενεργητική 4διεύθυνση έχουν οι μεγάλες μπουλντόζες! Caterpilar κλπ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          sp0 last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                          Για το ΖΧ είχα ακούσει ότι η παθητική τετραδιεύθυνση κατέστρεφε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε γρήγορη οδήγηση και η Σιτροέν την κατήργησε.

                                          Μάλλον λάθος σε πληροφόρησαν....

                                          Υπάρχουν αγωνιζόμενοι που διατηρούν τα χαρακτηριστικά της παθητικής τετραδιεύθυνσης (ελαστικές βάσεις);

                                          Βεβαίως!!!! Ειδικά στο Group N ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αντικατάσταση των ελαστικών συνδέσμων με άλλους είτε από τεφλόν είτε από αλουμίνιο....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dog80 last edited by

                                            Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                                            Όντως τα περισσότερο σημερινά αυτοκίνητα έχουν χαρακτηριστικά παθητικής 4διεύθυνσης!

                                            Ενεργητική 4διεύθυνση έχουν οι μεγάλες μπουλντόζες! Caterpilar κλπ

                                            Ίσως κάποιες μικρές μπουλντόζες γιατί στις μεγάλες δέν στρίβουν καθόλου ούτε οι μπρός ούτε οι πίσω τροχοί. Έχουν δύο έμβολα που περιστρέφουν ολόκληρο το μπροστινό σύστημα (μαζί με το φτυάρι).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr