Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τεχνολογία με ουσία ή απλά για θέματα marketing;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τεχνολογία με ουσία ή απλά για θέματα marketing;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    8
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Αφορμή για την ερώτηση αυτή είναι το άρθρο στο τεύχος Ιουλίου της ΒΜW 320Si.Χαρακτηριστικά στις βελτιώσεις που έγιναν στον κινητήρα για να αυξήσει την ιπποδύναμη του από τους 150 ίππους στους 173 αναφέρεται η αντικατάσταση του ηλεκτρονικού γκαζιού με συμβατικό (ντίζα – πεταλούδα) και του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος οδήγησης των βαλβίδων Valvetronic. Μάλιστα αναφέρει ότι οι ανωτέρω αλλαγές μαζί με μερικές ακόμα έδωσαν στον κινητήρα ένα πιο άγριο και σπορτίφ χαρακτήρα καθώς και μια σημαντική αύξηση της ισχύος.
      Την ποιότητα και απόδοση των κινητήρων του κατασκευαστή την ξέρουμε και οι πάμπολλοι τίτλοι ανά τον κόσμο το επιβεβαιώνουν. Γιατί όμως επιλέγει ως βελτίωση την κατάργηση των πολυδιαφημισμένων ηλεκτρονικών του καινοτομιών και την υιοθέτηση κλασικών μηχανικών λύσεων;
      Μην ξεχνάμε ότι κάθε αύξηση της πολυπλοκότητας πέρα από το κόστος αυξάνει και την πιθανότητα αστοχίας. Μάλλον τα τμήματα marketing έχουν άλλη άποψη!!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        emmanoyhl last edited by

        Αφορμή για την ερώτηση αυτή είναι το άρθρο στο τεύχος Ιουλίου της ΒΜW 320Si.Χαρακτηριστικά στις βελτιώσεις που έγιναν στον κινητήρα για να αυξήσει την ιπποδύναμη του από τους 150 ίππους στους 173 αναφέρεται η αντικατάσταση του ηλεκτρονικού γκαζιού με συμβατικό (ντίζα – πεταλούδα) και του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος οδήγησης των βαλβίδων Valvetronic. Μάλιστα αναφέρει ότι οι ανωτέρω αλλαγές μαζί με μερικές ακόμα έδωσαν στον κινητήρα ένα πιο άγριο και σπορτίφ χαρακτήρα καθώς και μια σημαντική αύξηση της ισχύος.
        Την ποιότητα και απόδοση των κινητήρων του κατασκευαστή την ξέρουμε και οι πάμπολλοι τίτλοι ανά τον κόσμο το επιβεβαιώνουν. Γιατί όμως επιλέγει ως βελτίωση την κατάργηση των πολυδιαφημισμένων ηλεκτρονικών του καινοτομιών και την υιοθέτηση κλασικών μηχανικών λύσεων;
        Μην ξεχνάμε ότι κάθε αύξηση της πολυπλοκότητας πέρα από το κόστος αυξάνει και την πιθανότητα αστοχίας. Μάλλον τα τμήματα marketing έχουν άλλη άποψη!!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Αφορμή για την ερώτηση αυτή είναι το άρθρο στο τεύχος Ιουλίου της ΒΜW 320Si.Χαρακτηριστικά στις βελτιώσεις που έγιναν στον κινητήρα για να αυξήσει την ιπποδύναμη του από τους 150 ίππους στους 173 αναφέρεται η αντικατάσταση του ηλεκτρονικού γκαζιού με συμβατικό (ντίζα – πεταλούδα) και του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος οδήγησης των βαλβίδων Valvetronic. Μάλιστα αναφέρει ότι οι ανωτέρω αλλαγές μαζί με μερικές ακόμα έδωσαν στον κινητήρα ένα πιο άγριο και σπορτίφ χαρακτήρα καθώς και μια σημαντική αύξηση της ισχύος.
          Την ποιότητα και απόδοση των κινητήρων του κατασκευαστή την ξέρουμε και οι πάμπολλοι τίτλοι ανά τον κόσμο το επιβεβαιώνουν. Γιατί όμως επιλέγει ως βελτίωση την κατάργηση των πολυδιαφημισμένων ηλεκτρονικών του καινοτομιών και την υιοθέτηση κλασικών μηχανικών λύσεων;
          Μην ξεχνάμε ότι κάθε αύξηση της πολυπλοκότητας πέρα από το κόστος αυξάνει και την πιθανότητα αστοχίας. Μάλλον τα τμήματα marketing έχουν άλλη άποψη!!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Το συγκεκριμένο παράδειγμα δεν είναι χαρακτηριστικό. Στην 320 Si η BMW θέλησε να ομολογκάρει ορισμένα εξαρτήματα για το WTCC.
            Για τον κινητήρα και για τους συγκεκριμένους αγώνες έχει βρεί ότι με το όριο των 8500 σαλ. έπρεπε να αλλάξει η διάμετρος/διαδρομή ,να καταργηθεί το Valvetronic για αξιοπιστία αλλά και γιατί δε είναι απολύτως απαραίτητο , όπως να καταργηθεί και το ηλεκτρονικό γκάζι και να μπεί μεγαλύτερη πεταλούδα για απλότητα , ιπποδύναμη και αξιοπιστία.
            Εδώ λοιπόν δεν είναι μέγιστης σημασίας η ομαλότητα της καμπύλης ροπής στις χαμηλές στροφές , ούτε η οικονομία ούτε τα καυσαέρια. Ηθελαν να έχουν απόδοση και αξιοπιστία σε ένα συγκεκριμένο εύρος στροφών.

            Για την ερώτηση ..... Τεχνολογία με ουσία ή απλά για θέματα marketing;...
            Πιστεύω ότι πάνε μαζί , δλδ. κάθε τεχνολογικό επίτευγμα ενός κατασκευαστή το τμήμα marketing (σωστά) σπεύδει να το εκμεταλευτεί. Σε αυτά τα επίπεδα των τεχνολογικών ιδεών και εφαρμογών δεν νομίζω ότι πέφτει λόγος στο τμήμα marketing ώστε να καθοδηγήσει την παραγωγή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funkyreverend last edited by

              Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
              Πιστεύω ότι πάνε μαζί , δλδ. κάθε τεχνολογικό επίτευγμα ενός κατασκευαστή το τμήμα marketing (σωστά) σπεύδει να το εκμεταλευτεί. Σε αυτά τα επίπεδα των τεχνολογικών ιδεών και εφαρμογών δεν νομίζω ότι πέφτει λόγος στο τμήμα marketing ώστε να καθοδηγήσει την παραγωγή.

              Kαι εγώ μια από τα ίδια. Τα τμήματα marketing έχουν περισσότερο λόγο σε άλλες περιπτώσεις, κυρίως στη μαζική παραγωγή ενώ στις πιο 'κλειστές' περιπτώσεις, το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης είναι ο αρχηγός και το marketing ακολουθεί.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                Το συγκεκριμένο παράδειγμα δεν είναι χαρακτηριστικό. Στην 320 Si η BMW θέλησε να ομολογκάρει ορισμένα εξαρτήματα για το WTCC.
                Για τον κινητήρα και για τους συγκεκριμένους αγώνες έχει βρεί ότι με το όριο των 8500 σαλ. έπρεπε να αλλάξει η διάμετρος/διαδρομή ,να καταργηθεί το Valvetronic για αξιοπιστία αλλά και γιατί δε είναι απολύτως απαραίτητο , όπως να καταργηθεί και το ηλεκτρονικό γκάζι και να μπεί μεγαλύτερη πεταλούδα για απλότητα , ιπποδύναμη και αξιοπιστία.
                Εδώ λοιπόν δεν είναι μέγιστης σημασίας η ομαλότητα της καμπύλης ροπής στις χαμηλές στροφές , ούτε η οικονομία ούτε τα καυσαέρια. Ηθελαν να έχουν απόδοση και αξιοπιστία σε ένα συγκεκριμένο εύρος στροφών.

                Για την ερώτηση ..... Τεχνολογία με ουσία ή απλά για θέματα marketing;...
                Πιστεύω ότι πάνε μαζί , δλδ. κάθε τεχνολογικό επίτευγμα ενός κατασκευαστή το τμήμα marketing (σωστά) σπεύδει να το εκμεταλευτεί. Σε αυτά τα επίπεδα των τεχνολογικών ιδεών και εφαρμογών δεν νομίζω ότι πέφτει λόγος στο τμήμα marketing ώστε να καθοδηγήσει την παραγωγή.

                Φίλε Βασίλη τα ίδια λέμε με άλλα λόγια!
                Δηλαδή είναι καλύτερα να έχεις πολυπλοκότερα ακριβότερα και με μειωμένη αξιοπιστία εξαρτήματα από άλλα ποιο απλά οικονομικότερα και ποιο αξιόπιστα; Ποιος τα επιβάλει; Οι μηχανικοί ή τα τμήματα marketing; Το όριο στροφών και η ειδική κατασκευή είναι ένα θέμα αλλά δεν αλλάζουν την ουσία για μένα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                  Φίλε Βασίλη τα ίδια λέμε με άλλα λόγια!
                  Δηλαδή είναι καλύτερα να έχεις πολυπλοκότερα ακριβότερα και με μειωμένη αξιοπιστία εξαρτήματα από άλλα ποιο απλά οικονομικότερα και ποιο αξιόπιστα; Ποιος τα επιβάλει; Οι μηχανικοί ή τα τμήματα marketing; Το όριο στροφών και η ειδική κατασκευή είναι ένα θέμα αλλά δεν αλλάζουν την ουσία για μένα.

                  Φίλε Μάνο, ξεχνάς έναν σημαντικό παράγοντα. Τα ηλεκτρονικά κάνουν τη ζωή των καθημερινών οδηγών απλούστερη. Και επειδή οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ως κύριο target group τον καθημερινό οδηγό (δεν μιλάμε για super cars τώρα, έτσι; ), είναι λογική η πρακτική τους να φορτώνουν τα αμάξια με ηλεκτρονικά. Το ηλεκτρονικό γκάζι ας πούμε, γλιτώνει τα αμάξια από 'μπουκώματα'. Ξέρεις τι φόρτο εργασίας θα είχαν οι αντιπροσωπείες όταν κάθε μέρα πήγαιναν 10 κυρ-Φάνηδες (απ' τη διαφήμιση της Vodafone) με παράπονα ότι 'άναψε το λαμπάκι του κινητήρα', τη στιγμή που το μόνο που χρειάζεται το αμάξι είναι ένα 'βαρβάτο' άνοιγμα για να καθαρίσει; Μένω στο ηλεκτρονικό γκάζι. Δες την κατανάλωση καυσίμου... Έχει φτάσει το πετρέλαιο εκεί που έχει φτάσει, πώς θα σου φαινόταν ακόμα 2-3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα; Χμμμ, όχι και τόσο καλή ιδέα, ε;

                  Εμάς μπορεί όλα αυτά να μας φαίνονται περιττά και ίσως να είναι, , οι αυτοκινητοβιομηχανίες όμως δεν έχουν -ευτυχώς- μόνο εμάς στο μυαλό τους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

                    Το συγκεκριμένο παράδειγμα δεν είναι χαρακτηριστικό. Στην 320 Si η BMW θέλησε να ομολογκάρει ορισμένα εξαρτήματα για το WTCC.
                    Για τον κινητήρα και για τους συγκεκριμένους αγώνες έχει βρεί ότι με το όριο των 8500 σαλ. έπρεπε να αλλάξει η διάμετρος/διαδρομή ,να καταργηθεί το Valvetronic για αξιοπιστία αλλά και γιατί δε είναι απολύτως απαραίτητο , όπως να καταργηθεί και το ηλεκτρονικό γκάζι και να μπεί μεγαλύτερη πεταλούδα για απλότητα , ιπποδύναμη και αξιοπιστία.
                    Εδώ λοιπόν δεν είναι μέγιστης σημασίας η ομαλότητα της καμπύλης ροπής στις χαμηλές στροφές , ούτε η οικονομία ούτε τα καυσαέρια. Ηθελαν να έχουν απόδοση και αξιοπιστία σε ένα συγκεκριμένο εύρος στροφών.

                    Για την ερώτηση ..... Τεχνολογία με ουσία ή απλά για θέματα marketing;...
                    Πιστεύω ότι πάνε μαζί , δλδ. κάθε τεχνολογικό επίτευγμα ενός κατασκευαστή το τμήμα marketing (σωστά) σπεύδει να το εκμεταλευτεί. Σε αυτά τα επίπεδα των τεχνολογικών ιδεών και εφαρμογών δεν νομίζω ότι πέφτει λόγος στο τμήμα marketing ώστε να καθοδηγήσει την παραγωγή.

                    Φίλε Βασίλη τα ίδια λέμε με άλλα λόγια!
                    Δηλαδή είναι καλύτερα να έχεις πολυπλοκότερα ακριβότερα και με μειωμένη αξιοπιστία εξαρτήματα από άλλα ποιο απλά οικονομικότερα και ποιο αξιόπιστα; Ποιος τα επιβάλει; Οι μηχανικοί ή τα τμήματα marketing; Το όριο στροφών και η ειδική κατασκευή είναι ένα θέμα αλλά δεν αλλάζουν την ουσία για μένα.

                    Eξαρτάται από τη σχεδίαση και το κόστος.
                    Σε ένα αυτοκίνητο πόλης των 10-12Κ το κόστος περιορίζει τη χρήση καινοτόμων μηχανολογικών εφαρμογών. Αντίθετα σε πιο ακριβά αυτοκίνητα βλέπουμε να γίνεται χρήση αυτών των τεχνολογιών.

                    Η αξιοπιστία είναι ένα ζητούμενο με διαφορετικούς στόχους ανά περίπτωση.
                    Στα αγωνιστικά θέλεις αξιοπιστία για ορισμένο αριθμό χλμ. και (υψηλών)στροφών. Στα επιβατικά θέλεις αξιοπιστία για πολλά χλμ. , ταυτόχρονα όμως θέλεις και οικονομία - μείωση καυσαερίων - ροπή - ποιότητα λειτουργίας και πολλά άλλα , σε ένα 'καθημερινό εύρος' στροφών.
                    Η έρευνα λοιπόν προχωρά και βρίσκει καινούργιες ιδέες για να συνδιάσει όλα αυτά. Αν λοιπόν αυτές οι ιδέες πετυχαίνουν το στόχο τους και ικανοποιούν εμάς -τους πελάτες- είναι ότι καλύτερο ... πιστεύω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Βασίλη καταλαβαίνω μέσω ποιας οπτικής γωνίας λες ότι λες. Επίσης είναι ευρέως γνωστό ότι κάθε νέα τεχνολογία πρώτα μπαίνει στα αυτοκίνητα υψηλού κόστους στα οποία δίνει τεχνολογική υπεροχή πριν η ευρεία παραγωγή ρίξει το κόστος και μπορέσει η τεχνολογία αυτή να περάσει και σε ποιο καθημερινά αυτοκίνητα. Δεν ξέρω όμως. Πολλές φορές μου δίνεται η εντύπωση ότι κάποια πράγματα γίνονται για να γίνονται ενώ απλούστερες λύσεις έχουν αντίστοιχα ή και καλύτερα αποτελέσματα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr