-
Ανοιγω το τοπικ αυτο απλα για καταγραφη των Ελληνικων προσπαθειων στον τομεα του αυτοκινητου
το Aletis της TWT το οποιο βασιζοταν σε μηχανικα μερη VW (αν θυμαμαι καλα)
επισης μια ακομη προσπαθεια ειναι αυτη της tropical για ενα οχημα (γιατι αυτοκινητο δεν το λες) υδρογονου
αυτο του Χοιδα μονο το εχω ακουστα αλλα δεν μπορεσα να βρω κατι παραπανω (μερικοι λενε 'If its not on the Internet it isn't true')
Θυμαμαι (για την ακριβεια δεν θυμαμαι) μια ακομη
Edit (το βρηκα)
τα δημιουργηματα του Βασιλειου Σκαβα τα Scavas 1, 2 και 3
-
Ανοιγω το τοπικ αυτο απλα για καταγραφη των Ελληνικων προσπαθειων στον τομεα του αυτοκινητου
το Aletis της TWT το οποιο βασιζοταν σε μηχανικα μερη VW (αν θυμαμαι καλα)
επισης μια ακομη προσπαθεια ειναι αυτη της tropical για ενα οχημα (γιατι αυτοκινητο δεν το λες) υδρογονου
αυτο του Χοιδα μονο το εχω ακουστα αλλα δεν μπορεσα να βρω κατι παραπανω (μερικοι λενε 'If its not on the Internet it isn't true')
Θυμαμαι (για την ακριβεια δεν θυμαμαι) μια ακομη
Edit (το βρηκα)
τα δημιουργηματα του Βασιλειου Σκαβα τα Scavas 1, 2 και 3
-
Ανοιγω το τοπικ αυτο απλα για καταγραφη των Ελληνικων προσπαθειων στον τομεα του αυτοκινητου
το Aletis της TWT το οποιο βασιζοταν σε μηχανικα μερη VW (αν θυμαμαι καλα)
επισης μια ακομη προσπαθεια ειναι αυτη της tropical για ενα οχημα (γιατι αυτοκινητο δεν το λες) υδρογονου
αυτο του Χοιδα μονο το εχω ακουστα αλλα δεν μπορεσα να βρω κατι παραπανω (μερικοι λενε 'If its not on the Internet it isn't true')
Θυμαμαι (για την ακριβεια δεν θυμαμαι) μια ακομη
Edit (το βρηκα)
τα δημιουργηματα του Βασιλειου Σκαβα τα Scavas 1, 2 και 3
-
Automotive Engineering Projects του Παν/μιου Πατρας:
http://www.mech.upatras.gr/~chondros/AutomEngng.htmlE 240 Rio electric car:
http://www.mech.upatras.gr/~chondros/E240Rio.htmlScavas 3:
-
Mην ξεχναμε και το 126!!!
Επισης, πριν καπου μια 20ετια 2 φιλοι εκατσαν και εφτιαξαν 2 (μονο) αυτοκινητα τα οποια αφου πουληθηκαν σε ιδιωτες ξαναβρεθηκαν πεταμενα κατα τυχη απο τους δημιουργους τους οι οποιο τα ξαναπηραν και τα κρατησαν στο γκαραζ τους.
Δυστυχως δεν θυμαμαι καθολου τα ονοματα τους, ουτε πώς ειχαν ονομαστει τα αυτοκινητα. Ειχα διαβασει για την προσπαθεια τους σε ενα περιοδικο.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Mην ξεχναμε και το 126!!!Εννοείς τα ηλεκτροκινούμενα;
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Mην ξεχναμε και το 126!!!
Εννοείς τα ηλεκτροκινούμενα;
Τα Fiatακια βρε συ, το 126 και το 127. Ελληνικα δεν ηταν;
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Mην ξεχναμε και το 126!!!
Εννοείς τα ηλεκτροκινούμενα;
Τα Fiatακια βρε συ, το 126 και το 127. Ελληνικα δεν ηταν;
Δε νομίζω να ήταν Ελληνικά.
Ίσως ήταν Ελληνικά τα mini scout 127 (Αν μπορώ να το πω, ο πρόγονος του Fiorino).
-
Κοίτα να δεις που υπάρχει και ολόκληρη κατηγορία στη Wikipedia...
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:M ... _of_Greece
-
Koιτα ρε παιδι μου...και τωρα σχεδον τιποτα .Κριμα
-
Πωπω δηλαδη αυτά τα τρίκυκλα Soulis που έβλεπα μικρός ήταν Ελληνικά???
Κρίμα που δεν είχαν παραπέρα εξέλιξη και πλεον δεν υπάρχουν...
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Κοίτα να δεις που υπάρχει και ολόκληρη κατηγορία στη Wikipedia...http://en.wikipedia.org/wiki/Category:M ... _of_Greece
Όπως αναφέρει σε αυτή τη σελίδα, οι πιό πολλές απο αυτές τις εταιρείες δεν μπορούσαν να βγάλουν τα αυτοκίνητα στην παραγωγή λόγω γραφειοκρατικών προβλημάτων.
Πραγματικά τραγικό
-
Scavas 3:
[/quote]
Ένα τέτοιο έχω δει 3-4 φορές παρκαρισμένο σε ένα στενό στην Ηλιούπολη......πέρασα από δίπλα αλλα δεν μπόρεσα να καταλάβω τι μάρκα είναι Έφυγα βιαστικά γιατί είνα ιήρεμη γειτονιά με μονοκατοικίες....μην βγει κανείς με καραμπίνα, νομίζοντας ότι πάω να το κλέψω
Αύριο θα ξαναπεράσω να το χαζέψω!
-
Απλα πανεμορφο!!!!
Προσεξτε τη κοκκινη Alfa στο βαθος.
Σε κανει να σκεφτεσαι τι θα μπορουσαμε να παραγουμε.
Και αν δεχτουμε οτι στα επιβατηγα οχηματα η Ελλαδα ειναι (ηταν) μια μικρη αγορα που δε μπορουσε να συντηρησει εγχωρια παραγωγη, δεν υπηρχε κανενας απολυτως λογος να καταστρεψουμε τη Βιομηχανια παραγωγης Αμαξωματων, και επαγγελματικων οχηματων.Για ακομα μια φορα η ευνοια προς συγκεκριμενες επαγγελματικες ομαδες, η λανθασμενη εννοια κοινωνικης και αναπτυξιακης πολιτικης, η εμμονη της πολιτικης ηγεσιας αλλα και του λαου για προσωρινα κερδη χωρις να κοιταμε το αυριο μας οδηγουν να κοιταμε μελαγχολικα το παρελθον και τις χαμενες ευκαιριες...
Ποιος ο λογος να αγοραστουν οταν δημιουργηθηκε η ΕΑΣ τα ουγγρικα Ιkarus??
Ποιος ο λογος να εισαγουμε τρολλε'υ' απο τη Ρωσια??
Ποιος ο λογος να εισαγουμε τρακτερ Belarus, IMT, Ursus, Universal??Ολα τα παραπανω ηταν Ανατολικης προελευσης και πληρωθηκαν με το συστημα clearing.
Σε μεγαλο ποσοστο δηλαδη εγινε ανταλλαγη αγροτικων προ'ι'οντων.
Ακομα μια φορα λοιπον αντι να ενθαρρυνουμε τους αγροτες για ποιοτικη παραγωγη και αναπτυξη νεων καλλιεργειων βρηκαμε τον ευκολο τροπο:
Εκμεταλλευομενοι τη ζητηση αγροτικων προ'ι'οντων στις χωρες αυτες, δωσαμε δουλεια στα εργοστασια τους κλεινοντας τα δικα μας.
Ετσι ομως ειχαμε ευχαριστημενους και τους αγροτες που πουλουσαν οτι σαπιλα ειχαν (νατα τα ψηφακια) και τους μεσαζοντες στο συστημα clearing (νατο και το χρημα υπο τη μορφη οικονομικης ενισχυσης των κομματων και των κομματαρχαιων).
Και οταν (και αυτο) το παστοψαρο τελειωσε, παλι οι αγροτες στους δρομους και καποια εργοστασια κλειστα και δωστου οι διαδηλωσεις και παρε και την 'Αλλαγη', και να κατι πειναλεοι 'μουσατοι' μπροσταρηδες στους 'αγροτες εργατες και φοιτητες'....Και μετα ηρθαν οι μελισσες -σορρυ- ο 'σοσιαλισμος'.
Στο ονομα μιας δηθεν σοσιαλιστικης πολιτικης, καταργηθηκαν εκει γυρω στο πρωτο μισο της δεκαετιας του 80, τα τελευταια μετρα προστασιας της εγχωριας Βιομηχανικης παραγωγης.
Οι κακοι βιομηχανοι του τυπου Σαρακακη, Φωστηροπουλου Κοντογουρη, με συγκεκριμενα μετρα -καταργηση φοροελαφρυνσεων, εισαγωγη μεταχειρισμενων και καθε ειδους σαπιλας απο την Ευρωπη της οποιας αρχισαμε να ξεκοκκαλιζουμε τα ECU κλπ- αλλα και τη συνδρομη των διαφορων λογης μουσατων 'συνδικαλιστων', δεχτηκαν 'καιριο' πληγμα:Εκλεισαν τις παραγωγικες τους μοναδες, συνεχισαν να κονομανε απο εμπορικες δραστηριοτητες, και απολαμβαναν τα κερδη που ειχαν αποκομησει απο το clearing...
Παει και η ΒΙΑΜΑΞ, κατω και η ΜΕΒΕΑ, ο Κοντογουρης με τη ΝΑΜΚΟ τα μαζεψαν και πηγαν Βουλγαρια, ο Σαρακακης επικεντρωθηκε στα Μιτσουμπισι και τα Χοντα, ο Θεοχαρακης τα βροντηξε κατω αφου εφαγε και τη κατραπακιά της αποσυρσης, η Πιρελλι πηγε Τουρκια, η Γκουντγιαρ σε αλλες πολιτειες και εμεινε η (κρατικη τοτε) ΕΛΒΟ να φταιχνει στρατιωτικα οχηματα με κρατικες επιδοτησεις...
Aυτη που τη πληρωσε για αλλη μια φορα δηλαδη, ηταν η Ελληνικη Βιομηχανια και οι απλοι εργαζομενοι σε αυτην.
Απο τους (αξιους) μηχανικους, και τους (εμπνευσμενους) σχεδιαστες μεχρι τους ελασματουργους και τους απλους εργατες... -
Eίμαι απογοητευμένος...
Μεγάλωσα βλέποντας από κοντά πολλά από τα αυτοκίνητα των εταιρειών που είδα στο en.wikipedia.org και διαπιστώνω ότι η Ελλάδα δυστυχώς ξεπουλήθηκε.
Πλέον ούτε καρφίτσες δεν φτιάχνουμε.
Φαίνεται ότι η χώρα μας βολεύει για τον υπόλοιπο πλανήτη να είναι δοκιμαστής και καταναλωτής προϊόντων.Εχουμε ξεφύγει εντελώς ... http://www.skywalker.gr/careers/interservcheck11.htm
Κάποιος μου έλεγε πριν από 10 χρόνια ότι την Ελλάδα την σπρώχνουν να έχει οικονομικούς πόρους μόνο από την παροχή υπηρεσιών, παντός τύπου!
υ.γ. Πάντως νομίζω ότι όλα αυτά είναι φυσιολογικά αν κρίνω από την συμπεριφορά της πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού. Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά ...
-
Τι ψαχνεις να βρεις...
Ο προηγουμενος πρωθυπουργος ειχε πει στη ΔΕΘ οτι η Ελλαδα πρεπει να κατευθυνθει στο να ειναι 'παροχος υπηρεσιων' καθως δεν εχει μελλον στο Βιομηχανικο τομεα.
Ο ιδιος δλδ ελεγε οτι καλυτερα να ειμαστε γκαρσονια και να εχουμε ενοικιαζομενα δωματια, παρα να κανουμε προσπαθειες σε αλλους τομεις...
Αυτα ηταν τα ονειρα του για την Ελλαδα!!! Βεβαια τωρα ο ιδιος ειναι στα αζητητα, αλλα αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα.
-
Καπου διαβασα για ελληνικο buggy (διαφημιση σε εφημεριδα η περιοδικο)
σε ανταγωνιστικη τιμη, με ανταγωνιστικες επιδοσεις και εξοπλισμο ( oργανα, μιζα, φωτα και φωτα ομιχλης αν θυμαμαι καλα, φυσικα cage & buckets κλπ)δε θυμαμαι αυτη τη στιγμη ακριβως, ουτε ονομα ουτε λοιπα στοιχεια. (θα το κοιταξω και θα ποσταρω)
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...Κάποιος μου έλεγε πριν από 10 χρόνια ότι την Ελλάδα την σπρώχνουν να έχει οικονομικούς πόρους μόνο από την παροχή υπηρεσιών, παντός τύπου! .....Mακαρι να γινοταν αυτο αγαπητε μου και ας ακουγαμε αυτους που μας σπρωχνουν στην παροχη υπηρεσιων...
Απο τη παροχη υπηρεσιων ζει το Λουξεμβουργο ας πουμε ή η Κυπρος και η Μαλτα.
Δε νομιζω να τα πανε ασχημα ως οικονομιες αλλα και στο επιπεδο της διαβιωσης.Εμεις ομως θεωρουμε παροχη υπηρεσιων το 18χρονο τσογλανο που νομιζει οτι επιασε τον Πάπα απο τα @@ επειδη δουλευει στη ταδε in καφετερια της οποιας ο ιδιοκτητης επειδη κρεμασε δυο πανια στους τοιχους εστρωσε και 3 μετρα πλακα Καρυστου εβαλε και δυο μουρατες καρεκλες, χρεωνει το καφε μισο μεροκαμματο, ή ο καθε γιδαρης βουτηξε την επιδοτηση εστησε 10 δωματια με ελλενιτ και τσιμεντολιθους, εφτιαξε τη παλια στερνα πισινα και χρεωνει τον αχυρωνα σε τιμες Λαγονησι Γκραντ Ρισορτ....
-
Μην τα ρίχνουμε σε άλλους για τα μαυρα χάλια που έχουμε.
Η Ελλάδα πνίγεται από την γραφειοκρατεία και την έλλειψη αναπτυξιακής πολιτικής και για αυτό φταίμε μόνο εμείς και οι αλήτες που ψηφίζουμε
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
...Κάποιος μου έλεγε πριν από 10 χρόνια ότι την Ελλάδα την σπρώχνουν να έχει οικονομικούς πόρους μόνο από την παροχή υπηρεσιών, παντός τύπου! .....
Mακαρι να γινοταν αυτο αγαπητε μου και ας ακουγαμε αυτους που μας σπρωχνουν στην παροχη υπηρεσιων...
Απο τη παροχη υπηρεσιων ζει το Λουξεμβουργο ας πουμε ή η Κυπρος και η Μαλτα.
Δε νομιζω να τα πανε ασχημα ως οικονομιες αλλα και στο επιπεδο της διαβιωσης.Εμεις ομως θεωρουμε παροχη υπηρεσιων το 18χρονο τσογλανο που νομιζει οτι επιασε τον Πάπα απο τα @@ επειδη δουλευει στη ταδε in καφετερια της οποιας ο ιδιοκτητης επειδη κρεμασε δυο πανια στους τοιχους εστρωσε και 3 μετρα πλακα Καρυστου εβαλε και δυο μουρατες καρεκλες, χρεωνει το καφε μισο μεροκαμματο, ή ο καθε γιδαρης βουτηξε την επιδοτηση εστησε 10 δωματια με ελλενιτ και τσιμεντολιθους, εφτιαξε τη παλια στερνα πισινα και χρεωνει τον αχυρωνα σε τιμες Λαγονησι Γκραντ Ρισορτ....
Oταν κάποιος μιλάει και έχει ιδέες ας φροντίσει πρώτα να υπάρχει και το σωστό περιβάλλον ώστε να μπορεί να πραγματοποιήσει αυτό που σκέφτεται, είτε αυτό λέγεται υπηρεσίες, είτε αυτό λέγεται προϊόν (άλλωστε και η υπηρεσία είναι προϊόν) είτε οτιδήποτε άλλο.
Είναι ποτέ δυνατόν να βάλει κάποιος 'ειδήμων' μία άγρια φυλή της Αφρικής να παράγει αυτοκίνητο χωρίς να ξέρει τι είναι αυτό το κουτί με τους τροχούς? Μάλλον όχι ... Πρέπει πρώτα να έχει καλύψει κάποιες άλλες απαιτήσεις και νομίζω ότι η πρώτη απαίτηση είναι η σωστή παιδεία.
Από την παροχή υπηρεσιών ζουν πολλές χώρες, όπως και αυτές που αναφέρεις όμως δεν νομίζω ότι μπορούν να συγκριθούν με την Ελλάδα, ειδικά χώρες που έχουν πολύ χαμηλό πληθυσμό και ως επί το πλείστον η οικονομία τους είναι εξαρτώμενη από κάποια μεγάλη χώρα ή χώρες.
Τέλος πάντων η συζήτηση ξεφεύγει, είναι τεράστια, ίσως και άσκοπη, οπότε ας το αφήσουμε εδώ
υ.γ. για να μην ξεχνιώμαστε έρχονται και οι εκλογές (δημοτικές) οπότε ως δια μαγείας όλοι οι Ελληνες θα ξεχάσουν τα προβλήματά τους και θα πάνε να ψηφίσουν. Σιγά μη χάσουν το μεγάλο αυτό πανηγύρι ...
Made in Greece