-
Ισως η κλασσικοτερη επιλογη του 40αρη+ σημερα, που εχει καποια λεφτα και θελει να παρει ενα αυτοκινητο, με καποιες μικρες απαιτησεις σε χωρους -κυριως επιβατων ( 2+ 2 θεσεις ).
Οι αγοραστες του, κυριως ατομα αυτης της ηλικιας, το διαλεγουν κυριως για την αιγλη της φιρμας, στα αλλα ομως ενδεχεται να μη μεινουν τοσο ικανοποιημενοι. Αυτο, θα το δουμε παρακατω.προς mods: εαν πιστευετε οτι το θεμα πρεπει να μετακινηθει στο mercedes forum, παρακαλεισθε οπως το μεταφερετε. Παρ'ολα αυτα, του αφιερωνω ενα ολοκληρο θεμα και δεν το εγραψα εκει εξ'αρχης, λογω της μεγαλης ζητησης στην Ελλαδα του συγκεκριμενου μοντελου, που σχεδον διαλεγεται απο μια μεριδα αγοραστων που ειναι αποφασισμενοι, με κλειστα ματια
Ο αδελφικος μου φιλος που το αγορασε, ενα τσιγαρο πλεον πριν τα πρωτα -αντα, δηλαδη εκτος του συνηθισμενου ταργκετ γκρουπ του αυτοκινητου, πετυχημενος επαγγελματιας και ανεξαρτητος, το πηρε για τους γνωστους λογους, συν για το κυρος που του ειναι μεχρι ενα σημειο απαραιτητο λογω του επαγγελματος του.
Τωρα το εχω εγω, και θα το κρατησω για δυο μερες ακομα, ενω θα μπορω να το παιρνω πολλες φορες.
Θα εχω βγαλει περισσοτερα συμπερασματα φυσικα, αλλα ηδη θα γραψω μερικα που μπορει να ενδιαφερουν καποιον υποψηφιο αγοραστη, οσο πιο αντικειμενικα μπορω.H πρωτη αισθηση, με το που το κοιτας, ειναι θετικη. το desing ειναι σε καλο επιπεδο, για μια βαρετη γερμανικη φιρμα. Η εισοδος στο εσωτερικο, αφηνει επισης πολυ καλες εντυπωσεις. Η πορτα κλεινει βαρια, το παραθυρο ανεβοκατεβαινει ψαρωτικα, και η θεση οδηγησης ειναι καλη για μερσεντες. τα υλικα δειχνουν πολυ ποιοτικα, ενω οπτικα δε μου κολλαει το ρολόι στα οργανα του καντραν.
τα χειριστηρια του κλιματισμου και του r/cd ειναι βολικα, ενω ειναι θετικο οτι καταφερα να τα δουλεψω σχετικα ευκολα, χωρις να εχω ιδεα.
η θηκη μπορει να ξενιζει λιγακι οπτικα κατω απ'το ηχοσυστημα και να χαλαει λιγακι την ολη εικονα χλιδης, ειναι ομως πολυ βολικη και θα ελεγα απαραιτητη σ'ενα τοσο ακριβο αμαξι, που δεν εχει σκοπο την οδηγικη διασκεδαση.
Οι χωροι για τους 4 επιβατες, προς μεγαλη μου εκπληξη, ειναι επαρκεις, ενω το πορτ-παγκαζ πολυ μεγαλυτερο απ'αυτο που φανταζομουν. τα καθισματα φυσικα ανοιγουν και σπανε βολικα, για να κουβαλησεις καποιο στενομακρο αντικειμενοη πρωτη αισθηση λοιπον, με τον κοσμο των αισθησεων και κυριως της αφης και της ορασης, ειναι θετικη. τα πλαστικα, το δερμα και γενικα ο διακοσμος, σε κανουν να αισθανεσαι οτι βρισκεσαι σ'ενα πολυ καλο αυτοκινητο, και μαλιστα ομορφο.
Τί γινεται ομως οταν βαλεις μπροστα, με το 'παραξενο' κλειδι, που στην ουσια δεν εχει κλειδι και ξεκινησεις; Εκει αρχιζουν τα παρατραγουδα. Πρωτα ψαχνεις το χειροφρενο, τελικα βρισκεις το μοχλο στα αριστερα σου, και αν το χρησιμοποιησεις 2-3 φορες, αν σταματησεις σε 2-3 σημεια, αρχιζεις να το συνηθιζεις. Αυτο που δε θα σε χαλασει καθολου, ειναι το τραβηγμα του χειροφρενου, ή μαλλον το πατημα, γιατι αυτο βρισκεται στο ποδι σου, αριστερα απ'το γκαζι, ενα μικρο πενταλ που πατας και ριχνει αγκυρα το αυτοκινητο. Ειναι αρκετα βολικο, ομως ισως μπερδευτεις στην αρχη μερικες φορες με το ποιο απο τα δυο δενει το χειροφρενο και με το ποιο λυνει.
Πιανεις το τιμονι και το γυρνας για να ξεκινησεις. Και ενω το κρατας... αναρωτιεσαι: ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ; ΟΕΟ; Το τιμονι, εκτος απο υπερβολικα, αστεια μαλακο, ειναι και τοσο ανυπαρκτο σε αισθηση, που ισως το μονο που χρησιμευει ειναι οτι εχει εναν αεροσακο μεσα. Αθλιο, απαισιο, χαλια, αισχος, ντροπη και ονειδος! Μιλαμε, το κατι αλλο. Προβλεπω η Mερσεντες, στην επομενη CLK να μην εχει καν τιμονι, αφου ειναι εντελως ΑΧΡΗΣΤΟ. Οκ, το ξεπερνας αυτο και συνεχιζεις, λιγο μανουριασμενος. Απο τη 2α, σε καθε πατημα του γκαζιου, το αυτοκινητο ανοιγει πολυ περισσοτερο απ'οσο περιμενεις για κατι τοσο βαρυ. Φυσικα, δε βαζει φωτια στο δρομο. Ομως μπορει να κινηθει .. ας πουμε σβελτα, αρκει να μιλαμε για ευθειες, γιατι στις αλλαγες πορειας, στις στροφες, δινει μια βαρια αισθηση και μια.. ανασφαλεια να το πω; ισως ακουστω υπερβολικος. Δε δειχνει να πολυ-γουσταρει παντως.
Οπως εγραψα πριν, τα παντα, εκτος απο ομορφα, ειναι και πολυ σωστα, εργονομικα τοποθετημενα και οι διακοπτες βολευουν. ΤΑ ΠΑΝΤΑ; Εκτος απ'τον ηλιθιο, απαραδεχτο εργονομικα αυτοματο πιλοτο, οπου το χερι μου πηγαινε αυτοματα οταν ηθελα να αναψω φλας, γιατι ειναι διπλα απο το διακοπτη του φλας. Θα το ονομαζα, χοντρη γκαφα της Μερσεντες, για να μην το πω ΜΑΛΑΚΙΑ. Πολλες φορες αναψα φλας με τον... αυτοματο πιλοτο ( ειναι ορατος στην πρωτη εικονα ), και τη μια τον εθεσα και σε λειτουργια καταλαθος. Λιγο επικινδυνο μπορει να γινει το γεγονος οτι μπορει να τεθει σε λειτουργια αθελα σου, περισσοτερο επικινδυνο μπορει να γινει επειδη ηθελες να αναψεις φλας, και αντι γι'αυτο εθεσες σε λειτουργια τον αυτοματο πιλοτο. Εν τελει, ειναι σε εντελως λαθος σημειο, που το χερι παει αυτοματα για το φλας. Γνωμη μου ειναι πως θα επρεπε να ειναι κατω απ'το διακοπτη του φλας, και οχι πανω. Το χερι σου, εκει που ειναι, φτανει πιο ευκολα και πιο κοντα στον αυτοματο πιλοτο παρα στο φλας, και ετσι ασυναισθητα παει το χερι μονο του. Ισως να'ναι αυτος ενας λογος που πολλοι ιδιοκτητες του συγκεκριμενου αυτοκινητου εχουν καταργησει τη χρηση φλας. Ισως να μη φταιει αυτο, και να'ναι απλα μαλακες. Δεν ειναι εκει ομως το θεμα, οποτε παμε παρακατω.
Ευλογα αναρωτιεσαι, ποσο μπορει να καιει αυτο το ανοιγμα, οταν βυθιζεις το πενταλ σε 2ες, 3ες, 4ες και ουτω καθ'εξης, ωστε να αναγκασεις το βαρυ αυτοκινητο να .. φυγει. Φανταζομαι, αρκετα. Θα εχω την ευκαιρια να γραψω γι'αυτο τις επομενες ημερες.
Τα φρενα ειναι αρκετα δυνατα, φαινεται ομως να εχουν μια -μικρη νεκρη διαδρομη, και να πιανουν λιγο αποτομα. Ειναι δυνατα παντως, δε γνωριζω σε αριθμους, σε αισθηση ομως ειναι.Και η οδηγικη διασκεδαση; Οι παντες, οι στροφες, τα κωλιδια;
Δε γαμεις ρε φιλε.. βαριεσαι.
ακομα και να μπορει να κανει κατι, δεν εχεις καμια ορεξη να δοκιμασεις να βαλεις το παχος της, τη βαρεμαρα και τη νωχελικοτητα της κατω, σε τετοιες περιπετειες.
Το παραδοξο ειναι πως δεν θα το ελεγα σε καμια περιπτωση ανετο. Ειναι αρκετα σκληροτερο απ'οτι θα περιμενε καποιος, εως πολυ σκληρο για καποιον 50αρη που φανταζεται αυτο το αμαξι ως το υπερ-ανετο, οτι 'δε θα καταλαβαινει τιποτα επειδη ειναι μερσεντες', χωρις ομως να σου δινει και σπορ αισθηση σε αληθινες συνθηκες οδηγησης, ενω ενα τεστ ντραιβ στην παραλιακη απο Πειραια μεχρι και τη διχαλα για Συγγρου-Γλυφαδα, στην αριστερη λωριδα στο σημειο που εχει τα σαμαρια και με την εξωφρενικη ταχυτητα των 140χλμ/ωρα, ισως εκανε καποιους αγοραστες να αναθεωρησουν, αν ειναι ταγμενοι, φανατικοι της ανεσης. Εγω παντως, σ'εκεινο το σημειο, αναρωτηθηκα: Μα πως καταφερανε, να ειναι και σκληρο και να χοροπηδαει σε τετοια σημεια (οκ, δεν εχουμε και τους καλυτερους δρομους.. ετερον εκατερον ), και να μη δινει 'σπορ' αισθηση;:hmmm:Αυτα προς το παρον. Ο,τι θυμαμαι θα συμπληρωνω.
Επισης, δεχομαι ερωτησεις , αν γνωριζω κατι να βοηθησω
Αν μπορουσα με δυο λογια να πω τις πρωτες μου εντυπωσεις. Η πρωτη αισθηση, και η αισθηση του εσωτερικου, πολυ θετικη.
Η αισθηση οδηγησης..
ο,τι πρεπει για υπνο, με την ηχομονωση και το κλιμα.
Ευχαριστω για το χρονο σας. -
Ισως η κλασσικοτερη επιλογη του 40αρη+ σημερα, που εχει καποια λεφτα και θελει να παρει ενα αυτοκινητο, με καποιες μικρες απαιτησεις σε χωρους -κυριως επιβατων ( 2+ 2 θεσεις ).
Οι αγοραστες του, κυριως ατομα αυτης της ηλικιας, το διαλεγουν κυριως για την αιγλη της φιρμας, στα αλλα ομως ενδεχεται να μη μεινουν τοσο ικανοποιημενοι. Αυτο, θα το δουμε παρακατω.προς mods: εαν πιστευετε οτι το θεμα πρεπει να μετακινηθει στο mercedes forum, παρακαλεισθε οπως το μεταφερετε. Παρ'ολα αυτα, του αφιερωνω ενα ολοκληρο θεμα και δεν το εγραψα εκει εξ'αρχης, λογω της μεγαλης ζητησης στην Ελλαδα του συγκεκριμενου μοντελου, που σχεδον διαλεγεται απο μια μεριδα αγοραστων που ειναι αποφασισμενοι, με κλειστα ματια
Ο αδελφικος μου φιλος που το αγορασε, ενα τσιγαρο πλεον πριν τα πρωτα -αντα, δηλαδη εκτος του συνηθισμενου ταργκετ γκρουπ του αυτοκινητου, πετυχημενος επαγγελματιας και ανεξαρτητος, το πηρε για τους γνωστους λογους, συν για το κυρος που του ειναι μεχρι ενα σημειο απαραιτητο λογω του επαγγελματος του.
Τωρα το εχω εγω, και θα το κρατησω για δυο μερες ακομα, ενω θα μπορω να το παιρνω πολλες φορες.
Θα εχω βγαλει περισσοτερα συμπερασματα φυσικα, αλλα ηδη θα γραψω μερικα που μπορει να ενδιαφερουν καποιον υποψηφιο αγοραστη, οσο πιο αντικειμενικα μπορω.H πρωτη αισθηση, με το που το κοιτας, ειναι θετικη. το desing ειναι σε καλο επιπεδο, για μια βαρετη γερμανικη φιρμα. Η εισοδος στο εσωτερικο, αφηνει επισης πολυ καλες εντυπωσεις. Η πορτα κλεινει βαρια, το παραθυρο ανεβοκατεβαινει ψαρωτικα, και η θεση οδηγησης ειναι καλη για μερσεντες. τα υλικα δειχνουν πολυ ποιοτικα, ενω οπτικα δε μου κολλαει το ρολόι στα οργανα του καντραν.
τα χειριστηρια του κλιματισμου και του r/cd ειναι βολικα, ενω ειναι θετικο οτι καταφερα να τα δουλεψω σχετικα ευκολα, χωρις να εχω ιδεα.
η θηκη μπορει να ξενιζει λιγακι οπτικα κατω απ'το ηχοσυστημα και να χαλαει λιγακι την ολη εικονα χλιδης, ειναι ομως πολυ βολικη και θα ελεγα απαραιτητη σ'ενα τοσο ακριβο αμαξι, που δεν εχει σκοπο την οδηγικη διασκεδαση.
Οι χωροι για τους 4 επιβατες, προς μεγαλη μου εκπληξη, ειναι επαρκεις, ενω το πορτ-παγκαζ πολυ μεγαλυτερο απ'αυτο που φανταζομουν. τα καθισματα φυσικα ανοιγουν και σπανε βολικα, για να κουβαλησεις καποιο στενομακρο αντικειμενοη πρωτη αισθηση λοιπον, με τον κοσμο των αισθησεων και κυριως της αφης και της ορασης, ειναι θετικη. τα πλαστικα, το δερμα και γενικα ο διακοσμος, σε κανουν να αισθανεσαι οτι βρισκεσαι σ'ενα πολυ καλο αυτοκινητο, και μαλιστα ομορφο.
Τί γινεται ομως οταν βαλεις μπροστα, με το 'παραξενο' κλειδι, που στην ουσια δεν εχει κλειδι και ξεκινησεις; Εκει αρχιζουν τα παρατραγουδα. Πρωτα ψαχνεις το χειροφρενο, τελικα βρισκεις το μοχλο στα αριστερα σου, και αν το χρησιμοποιησεις 2-3 φορες, αν σταματησεις σε 2-3 σημεια, αρχιζεις να το συνηθιζεις. Αυτο που δε θα σε χαλασει καθολου, ειναι το τραβηγμα του χειροφρενου, ή μαλλον το πατημα, γιατι αυτο βρισκεται στο ποδι σου, αριστερα απ'το γκαζι, ενα μικρο πενταλ που πατας και ριχνει αγκυρα το αυτοκινητο. Ειναι αρκετα βολικο, ομως ισως μπερδευτεις στην αρχη μερικες φορες με το ποιο απο τα δυο δενει το χειροφρενο και με το ποιο λυνει.
Πιανεις το τιμονι και το γυρνας για να ξεκινησεις. Και ενω το κρατας... αναρωτιεσαι: ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ; ΟΕΟ; Το τιμονι, εκτος απο υπερβολικα, αστεια μαλακο, ειναι και τοσο ανυπαρκτο σε αισθηση, που ισως το μονο που χρησιμευει ειναι οτι εχει εναν αεροσακο μεσα. Αθλιο, απαισιο, χαλια, αισχος, ντροπη και ονειδος! Μιλαμε, το κατι αλλο. Προβλεπω η Mερσεντες, στην επομενη CLK να μην εχει καν τιμονι, αφου ειναι εντελως ΑΧΡΗΣΤΟ. Οκ, το ξεπερνας αυτο και συνεχιζεις, λιγο μανουριασμενος. Απο τη 2α, σε καθε πατημα του γκαζιου, το αυτοκινητο ανοιγει πολυ περισσοτερο απ'οσο περιμενεις για κατι τοσο βαρυ. Φυσικα, δε βαζει φωτια στο δρομο. Ομως μπορει να κινηθει .. ας πουμε σβελτα, αρκει να μιλαμε για ευθειες, γιατι στις αλλαγες πορειας, στις στροφες, δινει μια βαρια αισθηση και μια.. ανασφαλεια να το πω; ισως ακουστω υπερβολικος. Δε δειχνει να πολυ-γουσταρει παντως.
Οπως εγραψα πριν, τα παντα, εκτος απο ομορφα, ειναι και πολυ σωστα, εργονομικα τοποθετημενα και οι διακοπτες βολευουν. ΤΑ ΠΑΝΤΑ; Εκτος απ'τον ηλιθιο, απαραδεχτο εργονομικα αυτοματο πιλοτο, οπου το χερι μου πηγαινε αυτοματα οταν ηθελα να αναψω φλας, γιατι ειναι διπλα απο το διακοπτη του φλας. Θα το ονομαζα, χοντρη γκαφα της Μερσεντες, για να μην το πω ΜΑΛΑΚΙΑ. Πολλες φορες αναψα φλας με τον... αυτοματο πιλοτο ( ειναι ορατος στην πρωτη εικονα ), και τη μια τον εθεσα και σε λειτουργια καταλαθος. Λιγο επικινδυνο μπορει να γινει το γεγονος οτι μπορει να τεθει σε λειτουργια αθελα σου, περισσοτερο επικινδυνο μπορει να γινει επειδη ηθελες να αναψεις φλας, και αντι γι'αυτο εθεσες σε λειτουργια τον αυτοματο πιλοτο. Εν τελει, ειναι σε εντελως λαθος σημειο, που το χερι παει αυτοματα για το φλας. Γνωμη μου ειναι πως θα επρεπε να ειναι κατω απ'το διακοπτη του φλας, και οχι πανω. Το χερι σου, εκει που ειναι, φτανει πιο ευκολα και πιο κοντα στον αυτοματο πιλοτο παρα στο φλας, και ετσι ασυναισθητα παει το χερι μονο του. Ισως να'ναι αυτος ενας λογος που πολλοι ιδιοκτητες του συγκεκριμενου αυτοκινητου εχουν καταργησει τη χρηση φλας. Ισως να μη φταιει αυτο, και να'ναι απλα μαλακες. Δεν ειναι εκει ομως το θεμα, οποτε παμε παρακατω.
Ευλογα αναρωτιεσαι, ποσο μπορει να καιει αυτο το ανοιγμα, οταν βυθιζεις το πενταλ σε 2ες, 3ες, 4ες και ουτω καθ'εξης, ωστε να αναγκασεις το βαρυ αυτοκινητο να .. φυγει. Φανταζομαι, αρκετα. Θα εχω την ευκαιρια να γραψω γι'αυτο τις επομενες ημερες.
Τα φρενα ειναι αρκετα δυνατα, φαινεται ομως να εχουν μια -μικρη νεκρη διαδρομη, και να πιανουν λιγο αποτομα. Ειναι δυνατα παντως, δε γνωριζω σε αριθμους, σε αισθηση ομως ειναι.Και η οδηγικη διασκεδαση; Οι παντες, οι στροφες, τα κωλιδια;
Δε γαμεις ρε φιλε.. βαριεσαι.
ακομα και να μπορει να κανει κατι, δεν εχεις καμια ορεξη να δοκιμασεις να βαλεις το παχος της, τη βαρεμαρα και τη νωχελικοτητα της κατω, σε τετοιες περιπετειες.
Το παραδοξο ειναι πως δεν θα το ελεγα σε καμια περιπτωση ανετο. Ειναι αρκετα σκληροτερο απ'οτι θα περιμενε καποιος, εως πολυ σκληρο για καποιον 50αρη που φανταζεται αυτο το αμαξι ως το υπερ-ανετο, οτι 'δε θα καταλαβαινει τιποτα επειδη ειναι μερσεντες', χωρις ομως να σου δινει και σπορ αισθηση σε αληθινες συνθηκες οδηγησης, ενω ενα τεστ ντραιβ στην παραλιακη απο Πειραια μεχρι και τη διχαλα για Συγγρου-Γλυφαδα, στην αριστερη λωριδα στο σημειο που εχει τα σαμαρια και με την εξωφρενικη ταχυτητα των 140χλμ/ωρα, ισως εκανε καποιους αγοραστες να αναθεωρησουν, αν ειναι ταγμενοι, φανατικοι της ανεσης. Εγω παντως, σ'εκεινο το σημειο, αναρωτηθηκα: Μα πως καταφερανε, να ειναι και σκληρο και να χοροπηδαει σε τετοια σημεια (οκ, δεν εχουμε και τους καλυτερους δρομους.. ετερον εκατερον ), και να μη δινει 'σπορ' αισθηση;:hmmm:Αυτα προς το παρον. Ο,τι θυμαμαι θα συμπληρωνω.
Επισης, δεχομαι ερωτησεις , αν γνωριζω κατι να βοηθησω
Αν μπορουσα με δυο λογια να πω τις πρωτες μου εντυπωσεις. Η πρωτη αισθηση, και η αισθηση του εσωτερικου, πολυ θετικη.
Η αισθηση οδηγησης..
ο,τι πρεπει για υπνο, με την ηχομονωση και το κλιμα.
Ευχαριστω για το χρονο σας. -
Ισως η κλασσικοτερη επιλογη του 40αρη+ σημερα, που εχει καποια λεφτα και θελει να παρει ενα αυτοκινητο, με καποιες μικρες απαιτησεις σε χωρους -κυριως επιβατων ( 2+ 2 θεσεις ).
Οι αγοραστες του, κυριως ατομα αυτης της ηλικιας, το διαλεγουν κυριως για την αιγλη της φιρμας, στα αλλα ομως ενδεχεται να μη μεινουν τοσο ικανοποιημενοι. Αυτο, θα το δουμε παρακατω.προς mods: εαν πιστευετε οτι το θεμα πρεπει να μετακινηθει στο mercedes forum, παρακαλεισθε οπως το μεταφερετε. Παρ'ολα αυτα, του αφιερωνω ενα ολοκληρο θεμα και δεν το εγραψα εκει εξ'αρχης, λογω της μεγαλης ζητησης στην Ελλαδα του συγκεκριμενου μοντελου, που σχεδον διαλεγεται απο μια μεριδα αγοραστων που ειναι αποφασισμενοι, με κλειστα ματια
Ο αδελφικος μου φιλος που το αγορασε, ενα τσιγαρο πλεον πριν τα πρωτα -αντα, δηλαδη εκτος του συνηθισμενου ταργκετ γκρουπ του αυτοκινητου, πετυχημενος επαγγελματιας και ανεξαρτητος, το πηρε για τους γνωστους λογους, συν για το κυρος που του ειναι μεχρι ενα σημειο απαραιτητο λογω του επαγγελματος του.
Τωρα το εχω εγω, και θα το κρατησω για δυο μερες ακομα, ενω θα μπορω να το παιρνω πολλες φορες.
Θα εχω βγαλει περισσοτερα συμπερασματα φυσικα, αλλα ηδη θα γραψω μερικα που μπορει να ενδιαφερουν καποιον υποψηφιο αγοραστη, οσο πιο αντικειμενικα μπορω.H πρωτη αισθηση, με το που το κοιτας, ειναι θετικη. το desing ειναι σε καλο επιπεδο, για μια βαρετη γερμανικη φιρμα. Η εισοδος στο εσωτερικο, αφηνει επισης πολυ καλες εντυπωσεις. Η πορτα κλεινει βαρια, το παραθυρο ανεβοκατεβαινει ψαρωτικα, και η θεση οδηγησης ειναι καλη για μερσεντες. τα υλικα δειχνουν πολυ ποιοτικα, ενω οπτικα δε μου κολλαει το ρολόι στα οργανα του καντραν.
τα χειριστηρια του κλιματισμου και του r/cd ειναι βολικα, ενω ειναι θετικο οτι καταφερα να τα δουλεψω σχετικα ευκολα, χωρις να εχω ιδεα.
η θηκη μπορει να ξενιζει λιγακι οπτικα κατω απ'το ηχοσυστημα και να χαλαει λιγακι την ολη εικονα χλιδης, ειναι ομως πολυ βολικη και θα ελεγα απαραιτητη σ'ενα τοσο ακριβο αμαξι, που δεν εχει σκοπο την οδηγικη διασκεδαση.
Οι χωροι για τους 4 επιβατες, προς μεγαλη μου εκπληξη, ειναι επαρκεις, ενω το πορτ-παγκαζ πολυ μεγαλυτερο απ'αυτο που φανταζομουν. τα καθισματα φυσικα ανοιγουν και σπανε βολικα, για να κουβαλησεις καποιο στενομακρο αντικειμενοη πρωτη αισθηση λοιπον, με τον κοσμο των αισθησεων και κυριως της αφης και της ορασης, ειναι θετικη. τα πλαστικα, το δερμα και γενικα ο διακοσμος, σε κανουν να αισθανεσαι οτι βρισκεσαι σ'ενα πολυ καλο αυτοκινητο, και μαλιστα ομορφο.
Τί γινεται ομως οταν βαλεις μπροστα, με το 'παραξενο' κλειδι, που στην ουσια δεν εχει κλειδι και ξεκινησεις; Εκει αρχιζουν τα παρατραγουδα. Πρωτα ψαχνεις το χειροφρενο, τελικα βρισκεις το μοχλο στα αριστερα σου, και αν το χρησιμοποιησεις 2-3 φορες, αν σταματησεις σε 2-3 σημεια, αρχιζεις να το συνηθιζεις. Αυτο που δε θα σε χαλασει καθολου, ειναι το τραβηγμα του χειροφρενου, ή μαλλον το πατημα, γιατι αυτο βρισκεται στο ποδι σου, αριστερα απ'το γκαζι, ενα μικρο πενταλ που πατας και ριχνει αγκυρα το αυτοκινητο. Ειναι αρκετα βολικο, ομως ισως μπερδευτεις στην αρχη μερικες φορες με το ποιο απο τα δυο δενει το χειροφρενο και με το ποιο λυνει.
Πιανεις το τιμονι και το γυρνας για να ξεκινησεις. Και ενω το κρατας... αναρωτιεσαι: ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ; ΟΕΟ; Το τιμονι, εκτος απο υπερβολικα, αστεια μαλακο, ειναι και τοσο ανυπαρκτο σε αισθηση, που ισως το μονο που χρησιμευει ειναι οτι εχει εναν αεροσακο μεσα. Αθλιο, απαισιο, χαλια, αισχος, ντροπη και ονειδος! Μιλαμε, το κατι αλλο. Προβλεπω η Mερσεντες, στην επομενη CLK να μην εχει καν τιμονι, αφου ειναι εντελως ΑΧΡΗΣΤΟ. Οκ, το ξεπερνας αυτο και συνεχιζεις, λιγο μανουριασμενος. Απο τη 2α, σε καθε πατημα του γκαζιου, το αυτοκινητο ανοιγει πολυ περισσοτερο απ'οσο περιμενεις για κατι τοσο βαρυ. Φυσικα, δε βαζει φωτια στο δρομο. Ομως μπορει να κινηθει .. ας πουμε σβελτα, αρκει να μιλαμε για ευθειες, γιατι στις αλλαγες πορειας, στις στροφες, δινει μια βαρια αισθηση και μια.. ανασφαλεια να το πω; ισως ακουστω υπερβολικος. Δε δειχνει να πολυ-γουσταρει παντως.
Οπως εγραψα πριν, τα παντα, εκτος απο ομορφα, ειναι και πολυ σωστα, εργονομικα τοποθετημενα και οι διακοπτες βολευουν. ΤΑ ΠΑΝΤΑ; Εκτος απ'τον ηλιθιο, απαραδεχτο εργονομικα αυτοματο πιλοτο, οπου το χερι μου πηγαινε αυτοματα οταν ηθελα να αναψω φλας, γιατι ειναι διπλα απο το διακοπτη του φλας. Θα το ονομαζα, χοντρη γκαφα της Μερσεντες, για να μην το πω ΜΑΛΑΚΙΑ. Πολλες φορες αναψα φλας με τον... αυτοματο πιλοτο ( ειναι ορατος στην πρωτη εικονα ), και τη μια τον εθεσα και σε λειτουργια καταλαθος. Λιγο επικινδυνο μπορει να γινει το γεγονος οτι μπορει να τεθει σε λειτουργια αθελα σου, περισσοτερο επικινδυνο μπορει να γινει επειδη ηθελες να αναψεις φλας, και αντι γι'αυτο εθεσες σε λειτουργια τον αυτοματο πιλοτο. Εν τελει, ειναι σε εντελως λαθος σημειο, που το χερι παει αυτοματα για το φλας. Γνωμη μου ειναι πως θα επρεπε να ειναι κατω απ'το διακοπτη του φλας, και οχι πανω. Το χερι σου, εκει που ειναι, φτανει πιο ευκολα και πιο κοντα στον αυτοματο πιλοτο παρα στο φλας, και ετσι ασυναισθητα παει το χερι μονο του. Ισως να'ναι αυτος ενας λογος που πολλοι ιδιοκτητες του συγκεκριμενου αυτοκινητου εχουν καταργησει τη χρηση φλας. Ισως να μη φταιει αυτο, και να'ναι απλα μαλακες. Δεν ειναι εκει ομως το θεμα, οποτε παμε παρακατω.
Ευλογα αναρωτιεσαι, ποσο μπορει να καιει αυτο το ανοιγμα, οταν βυθιζεις το πενταλ σε 2ες, 3ες, 4ες και ουτω καθ'εξης, ωστε να αναγκασεις το βαρυ αυτοκινητο να .. φυγει. Φανταζομαι, αρκετα. Θα εχω την ευκαιρια να γραψω γι'αυτο τις επομενες ημερες.
Τα φρενα ειναι αρκετα δυνατα, φαινεται ομως να εχουν μια -μικρη νεκρη διαδρομη, και να πιανουν λιγο αποτομα. Ειναι δυνατα παντως, δε γνωριζω σε αριθμους, σε αισθηση ομως ειναι.Και η οδηγικη διασκεδαση; Οι παντες, οι στροφες, τα κωλιδια;
Δε γαμεις ρε φιλε.. βαριεσαι.
ακομα και να μπορει να κανει κατι, δεν εχεις καμια ορεξη να δοκιμασεις να βαλεις το παχος της, τη βαρεμαρα και τη νωχελικοτητα της κατω, σε τετοιες περιπετειες.
Το παραδοξο ειναι πως δεν θα το ελεγα σε καμια περιπτωση ανετο. Ειναι αρκετα σκληροτερο απ'οτι θα περιμενε καποιος, εως πολυ σκληρο για καποιον 50αρη που φανταζεται αυτο το αμαξι ως το υπερ-ανετο, οτι 'δε θα καταλαβαινει τιποτα επειδη ειναι μερσεντες', χωρις ομως να σου δινει και σπορ αισθηση σε αληθινες συνθηκες οδηγησης, ενω ενα τεστ ντραιβ στην παραλιακη απο Πειραια μεχρι και τη διχαλα για Συγγρου-Γλυφαδα, στην αριστερη λωριδα στο σημειο που εχει τα σαμαρια και με την εξωφρενικη ταχυτητα των 140χλμ/ωρα, ισως εκανε καποιους αγοραστες να αναθεωρησουν, αν ειναι ταγμενοι, φανατικοι της ανεσης. Εγω παντως, σ'εκεινο το σημειο, αναρωτηθηκα: Μα πως καταφερανε, να ειναι και σκληρο και να χοροπηδαει σε τετοια σημεια (οκ, δεν εχουμε και τους καλυτερους δρομους.. ετερον εκατερον ), και να μη δινει 'σπορ' αισθηση;:hmmm:Αυτα προς το παρον. Ο,τι θυμαμαι θα συμπληρωνω.
Επισης, δεχομαι ερωτησεις , αν γνωριζω κατι να βοηθησω
Αν μπορουσα με δυο λογια να πω τις πρωτες μου εντυπωσεις. Η πρωτη αισθηση, και η αισθηση του εσωτερικου, πολυ θετικη.
Η αισθηση οδηγησης..
ο,τι πρεπει για υπνο, με την ηχομονωση και το κλιμα.
Ευχαριστω για το χρονο σας. -
σ'ενα τοσο ακριβο αμαξι, που δεν εχει σκοπο την οδηγικη διασκεδαση.
Αυτο δεν αναιρει ολο το ποστ σου οσον αφορα την οδηγηση? Εισαι λιγο αδικος παντως επειδη το αμαξι το εχω οδηγησει και εγω και δεν εχω ακριβως την ιδια αποψη.
Τί γινεται ομως οταν βαλεις μπροστα, με το 'παραξενο' κλειδι, που στην ουσια δεν εχει κλειδι και ξεκινησεις; Εκει αρχιζουν τα παρατραγουδα. Πρωτα ψαχνεις το χειροφρενο, τελικα βρισκεις το μοχλο στα αριστερα σου, και αν το χρησιμοποιησεις 2-3 φορες, αν σταματησεις σε 2-3 σημεια, αρχιζεις να το συνηθιζεις. Αυτο που δε θα σε χαλασει καθολου, ειναι το τραβηγμα του χειροφρενου, ή μαλλον το πατημα, γιατι αυτο βρισκεται στο ποδι σου, αριστερα απ'το γκαζι, ενα μικρο πενταλ που πατας και ριχνει αγκυρα το αυτοκινητο. Ειναι αρκετα βολικο, ομως ισως μπερδευτεις στην αρχη μερικες φορες με το ποιο απο τα δυο δενει το χειροφρενο και με το ποιο λυνει.
Εμενα μου αρεσει το κλειδι και μαλιστα δεν ειναι η πρωτη φορα που εχει λανσαρει τετοιο ειδους κλειδιου η Μερκ. Μια χαρα ειναι κατα τη γνωμη μου και πιο ασφαλες που λειτουργει με λειζερ. Δευτερον, ΠΑΝΤΑ η Μερκ δεν ειχε χειροφρενο αλλα ποδοφρενο επισης για λογους ασφαλειας. Η μονη μερκ που εχει κανονικο-κλασσικο χειροφρενο ειναι η καινουργια SLK. Ειχα παλιοτερα προσπαθησει με την παλια C που ειχε ο πατερας μου να κανω -χειροφρενο- και μπλοκαραν ολα Οι Μερκες δεν ειναι για χειροφρενα εκτος απο την SLK...
-
Ωραίο ποστάκι
Πες στον δικό σου, το επόμενο που θα πάρει να το οδηγήσει πρώτα
-
007
δεν ειπα οτι ειναι κακο το ποδοφρενο. το εντελως αντιθετο ειπα, αν διαβασεις.
απλα ειπα οτι αν δεν εισαι συνηθισμενος, και εγω δεν ειμαι συνηθισμενος να οδηγαω μερσεντες, ψαχνεσαι
ουτε ειπα οτι ειναι κακο το κλειδιπαιδια πληζ μη βγαζετε δικα σας συμπερασματα, ο,τι εγραψα το εγραψα ευθεως, κ επισης δεν ειπα ποτε οτι ειμαι ειδικος. καλο ειναι να υπαρχουν αντιθετες αποψεις για να γινει συζητηση και διαλογος
εμενα μου φανηκε λιγακι βαρετο στην οδηγηση, βαρυ και με ενοχλητικο τιμονι. ισως φταιει το αυτοκινητο μου, που ειναι μιατα, δηλαδη κατι τελειως διαφορετικο.@τραβελερ. αυτος ειναι πολυ ευτυχισμενος με το αμαξι που πηρε. ειναι αρκετα νεος για να μην κοπαναει πολυ γι'αυτον, ενω οι επιδοσεις του ειναι επαρκεις, και δεν ξερει και να οδηγαει
ελπιζω μονο να μη διαβασει το φορουμοκ, ξερει να οδηγαει, απλα εχει διαφορετικα κριτηρια, αυτο ειν'ολο
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Οπως εγραψα πριν, τα παντα, εκτος απο ομορφα, ειναι και πολυ σωστα, εργονομικα τοποθετημενα και οι διακοπτες βολευουν. ΤΑ ΠΑΝΤΑ; Εκτος απ'τον ηλιθιο, απαραδεχτο εργονομικα αυτοματο πιλοτο, οπου το χερι μου πηγαινε αυτοματα οταν ηθελα να αναψω φλας, γιατι ειναι διπλα απο το διακοπτη του φλας. Θα το ονομαζα, χοντρη γκαφα της Μερσεντες, για να μην το πω ΜΑΛΑΚΙΑ. Πολλες φορες αναψα φλας με τον... αυτοματο πιλοτο ( ειναι ορατος στην πρωτη εικονα ), και τη μια τον εθεσα και σε λειτουργια καταλαθος. Λιγο επικινδυνο μπορει να γινει το γεγονος οτι μπορει να τεθει σε λειτουργια αθελα σου, περισσοτερο επικινδυνο μπορει να γινει επειδη ηθελες να αναψεις φλας, και αντι γι'αυτο εθεσες σε λειτουργια τον αυτοματο πιλοτο. Εν τελει, ειναι σε εντελως λαθος σημειο, που το χερι παει αυτοματα για το φλας. Γνωμη μου ειναι πως θα επρεπε να ειναι κατω απ'το διακοπτη του φλας, και οχι πανω. Το χερι σου, εκει που ειναι, φτανει πιο ευκολα και πιο κοντα στον αυτοματο πιλοτο παρα στο φλας, και ετσι ασυναισθητα παει το χερι μονο του. Ισως να'ναι αυτος ενας λογος που πολλοι ιδιοκτητες του συγκεκριμενου αυτοκινητου εχουν καταργησει τη χρηση φλας. Ισως να μη φταιει αυτο, και να'ναι απλα μαλακες.
Το μοναδικο σημειο στο οποιο θα διαφωνησω και μαλιστα εντονως...
Κατηγορηματικα θα πω, πως το προβλημα ειναι του χρηστη και οχι της εργονομιας. Ο συγκεκριμενος διακοπτης ειναι βαλμενος σε πολυ καλο και ορατο σημειο (να δω πως θα το εβρισκες αμα το εβαζαν εκει που προτεινεις). Μαλιστα ειναι αρκετα ποιο ψηλα και ποιο πισω απο τον σαφεστατα τεραστιο διακοπτη τον φλας. Το χερι ΔΕΝ ειναι δυνατο να παει εκει απο λαθος... παρα ισως απο συνηθεια σε αλλο αμαξι.4 χρονια ουδεποτε εκανα λαθος με το συγκεκριμενο χειριστηριο... ουτε καν ο πατερας μου που ειναι και καποιας ηλικιας.
Κατα τα αλλα... οπως τα ειπες...
-
Φιλτατε ουτε εγω ειπα το αντιθετο. Μια χαρα καταλαβα τι ελεγες στο ποστ σου. Απλα σχολιασα τα λεγομενα σου. Δεν ειπα οτι ειπες κατι κακο. Επισης παντα μα παντα οταν παιρνεις καινουργιο αμαξι σου κανουνε demonstration του πως λειτουργουν ολα στο αμαξι.
-
Αυτο εχει τον νεο κινητηρα ή τον 160αρη?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Οπως εγραψα πριν, τα παντα, εκτος απο ομορφα, ειναι και πολυ σωστα, εργονομικα τοποθετημενα και οι διακοπτες βολευουν. ΤΑ ΠΑΝΤΑ; Εκτος απ'τον ηλιθιο, απαραδεχτο εργονομικα αυτοματο πιλοτο, οπου το χερι μου πηγαινε αυτοματα οταν ηθελα να αναψω φλας, γιατι ειναι διπλα απο το διακοπτη του φλας. Θα το ονομαζα, χοντρη γκαφα της Μερσεντες, για να μην το πω ΜΑΛΑΚΙΑ. Πολλες φορες αναψα φλας με τον... αυτοματο πιλοτο ( ειναι ορατος στην πρωτη εικονα ), και τη μια τον εθεσα και σε λειτουργια καταλαθος. Λιγο επικινδυνο μπορει να γινει το γεγονος οτι μπορει να τεθει σε λειτουργια αθελα σου, περισσοτερο επικινδυνο μπορει να γινει επειδη ηθελες να αναψεις φλας, και αντι γι'αυτο εθεσες σε λειτουργια τον αυτοματο πιλοτο. Εν τελει, ειναι σε εντελως λαθος σημειο, που το χερι παει αυτοματα για το φλας. Γνωμη μου ειναι πως θα επρεπε να ειναι κατω απ'το διακοπτη του φλας, και οχι πανω. Το χερι σου, εκει που ειναι, φτανει πιο ευκολα και πιο κοντα στον αυτοματο πιλοτο παρα στο φλας, και ετσι ασυναισθητα παει το χερι μονο του. Ισως να'ναι αυτος ενας λογος που πολλοι ιδιοκτητες του συγκεκριμενου αυτοκινητου εχουν καταργησει τη χρηση φλας. Ισως να μη φταιει αυτο, και να'ναι απλα μαλακες.
Το μοναδικο σημειο στο οποιο θα διαφωνησω και μαλιστα εντονως...
Κατηγορηματικα θα πω, πως το προβλημα ειναι του χρηστη και οχι της εργονομιας. Ο συγκεκριμενος διακοπτης ειναι βαλμενος σε πολυ καλο και ορατο σημειο (να δω πως θα το εβρισκες αμα το εβαζαν εκει που προτεινεις). Μαλιστα ειναι αρκετα ποιο ψηλα και ποιο πισω απο τον σαφεστατα τεραστιο διακοπτη τον φλας. Το χερι ΔΕΝ ειναι δυνατο να παει εκει απο λαθος... παρα ισως απο συνηθεια σε αλλο αμαξι.4 χρονια ουδεποτε εκανα λαθος με το συγκεκριμενο χειριστηριο... ουτε καν ο πατερας μου που ειναι και καποιας ηλικιας.
δεκτο. ειναι πολυ πιθανο να ειναι δικο μου το προβλημα.
δεν ξερω ομως ρε γμτ, ισως ειναι επειδη ο αλλος διακοπτης (του φλας ντε ) ειναι κρυμμενος.. και μου φαινεται οτι ο διακοπτης του αυτοματου ειναι πιο κοντα στο χερι, ισως το βλεπεις και με την ακρη του ματιου... δεν ξερω. ισως φταιω κι εγω.εγω την πατησα παντως αρκετες φορες, μεχρι που μετα το σκεφτομουν πριν στριψω-αναψω φλας..
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Αυτο εχει τον νεο κινητηρα ή τον 160αρη?1.800 K 163 αλογα
-
Επειδη σκεφτομαι να βγαλω κ να ανεβασω κ αλλες φωτογραφιες, πειτε μου αν θελετε να δειτε κατι συγκεκριμενο.
-
Σούζες.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Επειδη σκεφτομαι να βγαλω κ να ανεβασω κ αλλες φωτογραφιες, πειτε μου αν θελετε να δειτε κατι συγκεκριμενο.Να μας δειξεις τι καταπληκτικες υποστροφες ριχνουν τα Mercedes σε κλειστες στροφες.... Θελουμε video να δειχνει την πορεια προς τα χωραφια...
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Σούζες.
καλο;
πολυ καλο!και
θα το παρω
-
Κωλιές,την pamela aderson στα νιατα της,παραλίες του Ιονίου
-
-
-
όταν τα γράφω για το τιμόνι...
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
@skyeΓνωστά εδώ και χρονια τα περι CLK μόνο τα περιοδικά δεν τα βλέπουν και οι αγοραστές όταν φθάνουν στην αντιπροσωπεία και ψωνίζουν με το σκεπτικό τι θα την σπάσει στο γείτονα!!!! Επίσης όσοι ενδιαφέρονται ας ψάξουν τι εστί after sales mercedes και με πόσο και τα ξαναλέμε!!!!
CLK 200 K, οδηγικες εντυπωσεις και οχι μονο