-
Πάντα είχα μια απορία. Με το δικό μου 1.25 κυβικών αυτοκίνητο και με 100άρα βενζίνη και ιδίως τώρα το καλοκαίρι μπορώ και κινούμαι σβέλτα (αρκεί να είμαι μέχρι 100-110 χμ/ω) και να έχω κατανάλωση γύρω στα 6 με 6.5 λίτρα στα 100 χμ, πάντα για εκτός πόλης οδήγηση, επαρχιακό δίκτυο ή / και εθνικές οδούς (χωρίς κλιματισμό και με 1 άτομο ακόμα).
Τι γίνεται αν έχεις π.χ. όμως το Golf GTi? Μπορείς να κινηθείς σε ρυθμούς όμοιους με το (π.χ.) Φιέστα (επιταχύνοντας αργά, αλλάζοντας σχετικά νωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο, με μετριασμένη ταχύτητα) και να έχεις παρόμοια κατανάλωση?
Θα μπορούσε να μου πει δηλαδή κάποιος τι καίει 'στιγμιαία' ένας 2λιτρος τούρμπο με 80, 100, 120 και 140 χμ/ω με 'σταθερές συνθήκες' (ισιάδα, σταθερό γκάζι, φορτίο όπως αναφέρθηκα πάνω...) ??
Ευχαριστώ..
-
Πάντα είχα μια απορία. Με το δικό μου 1.25 κυβικών αυτοκίνητο και με 100άρα βενζίνη και ιδίως τώρα το καλοκαίρι μπορώ και κινούμαι σβέλτα (αρκεί να είμαι μέχρι 100-110 χμ/ω) και να έχω κατανάλωση γύρω στα 6 με 6.5 λίτρα στα 100 χμ, πάντα για εκτός πόλης οδήγηση, επαρχιακό δίκτυο ή / και εθνικές οδούς (χωρίς κλιματισμό και με 1 άτομο ακόμα).
Τι γίνεται αν έχεις π.χ. όμως το Golf GTi? Μπορείς να κινηθείς σε ρυθμούς όμοιους με το (π.χ.) Φιέστα (επιταχύνοντας αργά, αλλάζοντας σχετικά νωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο, με μετριασμένη ταχύτητα) και να έχεις παρόμοια κατανάλωση?
Θα μπορούσε να μου πει δηλαδή κάποιος τι καίει 'στιγμιαία' ένας 2λιτρος τούρμπο με 80, 100, 120 και 140 χμ/ω με 'σταθερές συνθήκες' (ισιάδα, σταθερό γκάζι, φορτίο όπως αναφέρθηκα πάνω...) ??
Ευχαριστώ..
Γίνεται οικονομική οδήγηση με 2λιτρο TFSi?