-
Το συμπαθέστατο έως και όμορφο Airflite http://www.hyts.hu/autok/chrysler/=airflite/chrysler_=airflite_e7.jpg έπεσε θύμα βιασμού.
Έτσι προήλθε το νέο Serbring, εγγονάκι του όμορφου Stratus. Απο το κακό στο χειρότερο. Μετά το μέτριο και αδιάφορο προηγούμενο Sebring και την κάπως οριακή βελτίωσή του με το f/l η Chrysler μας δίνει αυτό το έκτρωμα. Το 'μα καλά, τι σκέφτονταν;' έρχεται με τη μία στο μυαλό του καθενός. Το 'να το χαίρεστε' στους ανθρώπους της Mercedes ακολουθεί κατα πόδας.
enjoy!
-
Το συμπαθέστατο έως και όμορφο Airflite http://www.hyts.hu/autok/chrysler/=airflite/chrysler_=airflite_e7.jpg έπεσε θύμα βιασμού.
Έτσι προήλθε το νέο Serbring, εγγονάκι του όμορφου Stratus. Απο το κακό στο χειρότερο. Μετά το μέτριο και αδιάφορο προηγούμενο Sebring και την κάπως οριακή βελτίωσή του με το f/l η Chrysler μας δίνει αυτό το έκτρωμα. Το 'μα καλά, τι σκέφτονταν;' έρχεται με τη μία στο μυαλό του καθενός. Το 'να το χαίρεστε' στους ανθρώπους της Mercedes ακολουθεί κατα πόδας.
enjoy!
-
Το συμπαθέστατο έως και όμορφο Airflite http://www.hyts.hu/autok/chrysler/=airflite/chrysler_=airflite_e7.jpg έπεσε θύμα βιασμού.
Έτσι προήλθε το νέο Serbring, εγγονάκι του όμορφου Stratus. Απο το κακό στο χειρότερο. Μετά το μέτριο και αδιάφορο προηγούμενο Sebring και την κάπως οριακή βελτίωσή του με το f/l η Chrysler μας δίνει αυτό το έκτρωμα. Το 'μα καλά, τι σκέφτονταν;' έρχεται με τη μία στο μυαλό του καθενός. Το 'να το χαίρεστε' στους ανθρώπους της Mercedes ακολουθεί κατα πόδας.
enjoy!
-
Οι φωτο leaked χτες, ειπα να τις βαλω εδω αλλα επηδει ηταν τοσο ασχημο τεμπελιασα.
http://www.acurazine.com/forums/showthr ... 612&page=3
-
Μου θυμίζει αυτό:
αλλά με περισσότερες ρίγες.
Η Chrysler έχει καλές ιδέες στα εκθεσιακά της πρωτότυπα οι οποίες μπερδέυονται μέχρι να φτάσουν την γραμμή παραγωγής, πχ Crossfire.
-
Μη σου πω αυτό (ειδικά στη μούρη):
-
Φωτιστικά από πόλο;
-
Chrysler reveals Sebring Convertible at L.A. Show - - By KEVIN A. WILSON - - Source: Autoweek
Chrysler’s latest Sebring, the convertible version, made its debut at the Los Angeles auto show. Make that convertible “versions”—there are three, each using the same folding-top mechanism but with a choice of vinyl, cloth or hardtop in ascending order of price.
“We’ve sold more Sebring convertibles in the past 10 years than any competitor has sold convertibles,” says Larry Lyons, vice president for Chrysler front-drive products.
A lot of those cars went into Sun Belt rental fleets, which are likely to line up for the base model, with vinyl top and 2.4-liter four-cylinder power.
The appeal of this true four-seat convertible extends well beyond fleet customers, though. Cloth and retractable hardtop models will be offered on the Touring (with 2.7-liter V6) and Limited (3.5-liter V6) editions. Customers can mix and match trim levels and top coverings.
Mechanically, the car parallels the Sebring sedan (“Beauty is Skin-Deep,” Nov. 27). The hood, front fenders, grille and fascia are the same as those on the sedan, as are the taillights. Everything in between differs. Most significantly, the convertible—although a two-door—is three inches longer than the sedan, using a longer rear floorpan to allow for the folding-roof mechanism and cargo area behind it. Two golf bags—the carry variety, not big pro bags—fit in the trunk behind the folded roof.
Use of high-strength steel, frame stiffening in the widened rockers (including a structural beam through the doorsill), a cross-car beam and beefier A-pillars, Chrysler claims, give the new model 245 percent better torsional rigidity and 125 percent more resistance to bending, compared with the previous convertible.
The top, manufactured by Karmann and delivered to Chrysler’s Sterling Heights, Michigan, assembly plant, drops with a push of a dashboard button—29 seconds with the hardtop, 24 seconds with the cloth or vinyl roof.
There’s enough legroom in the back for a six-foot-tall adult to be comfortable. Compared with the older model, the car is three inches taller, and the passenger seating position is higher.
A new option is a screen-type wind blocker that covers the backseat and reduces buffeting in the front… Chrysler says the device reduces front-seat noise by 10 dB at 87 mph.
Production begins in the first quarter of 2007 so cars should start showing up at dealerships in the spring.
http://i14.tinypic.com/2u9icmd.jpg
http://www.autoblog.com/media/2006/11/ch008_005se.jpg
http://cwimg.sv.publicus.com/apps/pbcsi ... 4&MaxW=800
-
Ρε σεις τι σας φταινε τα Χιουνταϊ και τα συγκρινετε με τις Αμερικανικες megaσκατουλες??
2007 Chrysler Sebring