-
Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:
Φίλοι μου ξεχάσατε κάτι.......είμαστε στο 2013....
Η σύγκριση Τζαγκ με Πόρσε θα μπορούσε(;) να γίνει πριν 40 χρόνια.
Ξεπεσμένο ,σακάτη αριστοκράτη θυμίζει πλέον η Τζαγκ.Είμαστε λίγο μπαρμπάδες μωρε...
-
το p6 στην πατρίδα του ηταν 3.5 V8, πριν από αυτό δε, αν δεις τα μοντέλα, θα σου πέσουν τα αυτιά από πολυτέλεια...
Από την εξίσωση λείπουν και μερικά ακόμη στοιχεία. Η τιμές που πιάνουν τα Τζάγκουαρ εκείνης της εποχής (φίφτις-σίξτις κυρίως) είναι μεγαλύτερες από αντίστοιχα Ρόβερ (και Χάμπερ). Και ναι, ότι έκανε το έκανε μόνη της τότε, ενώ η Ρόβερ είχε αμερικάνικο δεκανίκι στα Βε8, και η Χάμπερ σε διάφορα πράγματα αν και λιγότερο.
Μπορεί λοιπόν κάποιο Ρόβερ ή κάποιο Χάμπερ να είχε καλύτερες ραφές στην ταπετσαρία ή καλύτερο τασάκι από π.χ. ένα ΜΚΙΙ, στην πορεία αυτά δεν τα βοήθησαν και πολύ να κρατήσουν τιμές και σε καμμία περίπτωση να χτίσουν και το ίματζ της άλλης.
Αυτές είναι οι διαφορές που κάνουν στα μάτια μου την Τζαγκ ανώτερη των υπόλοιπων δύο. Άσχετα με αυτά πιστεύω ότι είναι κατώτερη της σημερινής Πόρσε σε ειδικό βάρος. -
-
Δε βλεπω την ωρα να δω τη νεα 911 Turbo S
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
:offtopicviii:Ελα ρε Bill... λιγό....
Μπορεί λοιπόν κάποιο Ρόβερ ή κάποιο Χάμπερ να είχε καλύτερες ραφές στην ταπετσαρία ή καλύτερο τασάκι από π.χ. ένα ΜΚΙΙ, στην πορεία αυτά δεν τα βοήθησαν και πολύ να κρατήσουν τιμές και σε καμμία περίπτωση να χτίσουν και το ίματζ της άλλης.
E, ναι, αυτό ακριβώς... οι jaguar, ως πιο σπορτίβικες σχεδιστικά τους βοήθησαν και δημιούργησαν icons (μέσα από τη διαφήμιση από τον ειδικό τύπο και τους κύκλους των ιστορικών, εκεί που παραδοσιακά οι αγγλάρες έχουν το πάνω χέρι) και είδαμε τις τιμές να εκτοξεύονται στο Θεό μέσα σε μια δεκαετία...γενικά μαγειρεύονται πολύ οι τιμές, ειδικά στα παλιότερα αυτοκίνητα και εκεί η κάθε εθνική σχολή προσπαθεί να επιβάλλει τα δικά της πρότυπα (είναι μια ολόκληρη βιομηχανία από πίσω - Στην Ευρώπη είναι κάποια εκατομμύρια και οι τζίροι από μαγαζάκια, περιοδικά, μαντράδες κλπ κλπ αρκετά σοβαροί για να αγνοηθούν).
Κάπου φταίει και το γεγονός ότι άρχισαν να πέφτουν οι στόκοι που μπήκαν άρον αρον πριν 20 χρόνια στα σαπάκια και ξεσκαρτάρησε λίγο η δεξαμενή...
-
http://www.hemmings.com/hsx/stories/200 ... ture1.html
for the fun of it
Επίσης, δείτε άλλη μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα 911... υπάρχει μία αυθεντική στη χώρα μας κιόλας.
http://www.911clubsport.freeservers.com/about.html -
Πρώτοι στα πιπίνια αλλά και στους Μαθουσάλες!!
http://www.fleetbusiness.com/pdf/DD7.pdf -
http://www.youtube.com/watch?v=fvy_zNzoHNc
ZOMBIE.... -
http://www.youtube.com/watch?v=PZxC-knQmkM
Mου κάνει εντύπωση που του το αφήσανε... -
Η ανεξάρτητη δημοσιογραφία πρέπει να βραβεύεται...
-
Ενδιαφέρον οδοιπορικό στο Πήλιο με ένα (κατά τα φαινόμενα) πολύ καλό 911 4S
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3320478/ -
Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:
Ενδιαφέρον οδοιπορικό στο Πήλιο με ένα (κατά τα φαινόμενα) πολύ καλό 911 4S
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3320478/Γιατί δεν έχει πινακίδες?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ενδιαφέρον οδοιπορικό στο Πήλιο με ένα (κατά τα φαινόμενα) πολύ καλό 911 4S
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3320478/Γιατί δεν έχει πινακίδες?
Δεν τις διεθεσε η A U T O F I R M A
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ενδιαφέρον οδοιπορικό στο Πήλιο με ένα (κατά τα φαινόμενα) πολύ καλό 911 4S
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3320478/Γιατί δεν έχει πινακίδες?
Θα είχαν σίγουρα το ΔΟΚ μαζί τους,στο πορτ μπαγκάζ φυσικά.
-
Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:
Ενδιαφέρον οδοιπορικό στο Πήλιο με ένα (κατά τα φαινόμενα) πολύ καλό 911 4S
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3320478/Γιατί δεν έχει πινακίδες?
Θα είχαν σίγουρα το ΔΟΚ μαζί τους,στο πορτ μπαγκάζ φυσικά.
Φίλου ήταν αυτή......πουλήθηκε πρόσφατα (την γνώρισα από το ρολ μπαρ και την μαύρη οροφή) .Πάντα είχε πινακίδες.Προφανώς τις έβγαλε ο μαντράς.
-
γαματη η μαύρη οροφή.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ενδιαφέρον οδοιπορικό στο Πήλιο με ένα (κατά τα φαινόμενα) πολύ καλό 911 4S
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3320478/Γιατί δεν έχει πινακίδες?
Θα είχαν σίγουρα το ΔΟΚ μαζί τους,στο πορτ μπαγκάζ φυσικά.
Φίλου ήταν αυτή......πουλήθηκε πρόσφατα (την γνώρισα από το ρολ μπαρ και την μαύρη οροφή) .Πάντα είχε πινακίδες.Προφανώς τις έβγαλε ο μαντράς.
Καλή τιμή,εάν ισχύουν τα στοιχεία της αγγελίας.
-
Στη δεκαετία του 1980 όταν η Porsche συνεργάστηκε με τη SEAT για την εξέλιξη μοντέλων όπως του πρώτου Ίμπιζα και των ...περίφημων **κινητήρων 'System Porsche' **, υπήρχε και ένα κοινό πρότζεκτ για την παραγωγή μικρών roadster: το Porsche 984 (προπομπός της Boxster) και το SEAT Junior.
Porsche 984, a midengined roadster concept that was being developed 1984--1987. An early ancestor of the Boxster, so to say. The project was killed when the dollar crisis occurred, just like many other car models that Porsche had in pipeline.
Δεν υπάρχουν πλέον σήμερα εκτενείς αναφορές στη συνεργασία της εποχής εκείνης μεταξύ SEAT και Porsche, αφού αφ'ενός δεν περιποιεί τιμή για την Porsche (ξενέρωμα) και αφ' ετέρου είναι προτιμότερο η αναφορά στους κινητήρες των SEAT με την επιγραφή 'System Porsche' να φαντάζει σαν ανέκδοτο (βολικό).
Η Porsche πάντως μια χαρά δέχθηκε τότε όχι απλά και μόνο να πάρει λεφτά για την εξέλιξη των κινητήρων 'System Porsche' αλλά και εισέπραττε και συγκεκριμένο ποσό (ανά αυτοκίνητο της SEAT που πωλούνταν) με τους κινητήρες συτούς απλά επειδή με την επιγραφή 'System Porsche' θα γινόταν χρήση του brand name της.
Άλλοι καιροί, όταν τα πράγματα ήταν πιο στριμ@κ@λα και υπήρχε ανάγκη ρευστού...
-
Τριχες Πορσε
-
ειχε βοηθησει και στην εξελιξη του μοτερ του Λαντα Σαμαρα.
Porsche Forum