-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Kαι να συμπληρώσω ότι στις 991 S, στις μεν χειροκίνητες είναι στάνταρ το μπλοκέ, στις δε PDK απλώς δεν μπαίνει.
Αντ' αυτού, υπάρχει 'ηλεκτρονικό μπλοκέ' , δηλαδή επιλεκτική ασύμμετρη επέμβαση των πίσω φρένων, στο πλαίσιο του συστήματος 'Porsche Torque Vectoring - Plus'. To PTV υπάρχει όμως ούτως ή άλλως και στις χειροκίνητες 991S.@αρτ911:
Να σε ρωτήσω κάτι που σε είχα ρωτήσει με πμ, το οποίο πιθανόν παράπεσε:
Μήπως ξέρεις ή μπορείς να μάθεις θετικά αν βγάζει η Φερόντο τακάκια DS 2500 για την 997.2 S; Για την 997.1S βγάζει σίγουρα, αλλά η 997.2S έχει φρένα διαφορετικά, αν θυμάμαι....κατι ξερω απο πριν ο μπαγασας, που προτιμω τα χειροκινητα...
Παντως για να συνεχισω και εγω, απο την φορα του coyot, σε καποια ξενα δημοσιευματα διαβαζω γενικως οτι
το PDCC (porsche dynamic chassis control) αξιζει(?) μονο για συχνη χρηση σε trackdays, (λογω του οτι με αυτο το συστημα εχει κριθει οτι βελτιωνονται οι χρονοι) αλλα γενικοτερα οτι αφαιρει λιγο απο την
αισθηση, σε οτι αφορα το πατημα της... -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Kαι να συμπληρώσω ότι στις 991 S, στις μεν χειροκίνητες είναι στάνταρ το μπλοκέ, στις δε PDK απλώς δεν μπαίνει.
Αντ' αυτού, υπάρχει 'ηλεκτρονικό μπλοκέ' , δηλαδή επιλεκτική ασύμμετρη επέμβαση των πίσω φρένων, στο πλαίσιο του συστήματος 'Porsche Torque Vectoring - Plus'. To PTV υπάρχει όμως ούτως ή άλλως και στις χειροκίνητες 991S.@αρτ911:
Να σε ρωτήσω κάτι που σε είχα ρωτήσει με πμ, το οποίο πιθανόν παράπεσε:
Μήπως ξέρεις ή μπορείς να μάθεις θετικά αν βγάζει η Φερόντο τακάκια DS 2500 για την 997.2 S; Για την 997.1S βγάζει σίγουρα, αλλά η 997.2S έχει φρένα διαφορετικά, αν θυμάμαι.Δεν είμαι βέβαιος, αλλά μπορώ να μάθω. Δεν έχω βάλει ποτέ σε 997.2S παρά μόνο τα εργοστασιακά
-
To PASM ειναι στανταρ στην 997s mk1?
Μιλησα με ενα παιδι που ειχε μια s cabrio και μου πε οτι το χε πληρωσει εξτρα -
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
To PASM ειναι στανταρ στην 997s mk1?
Μιλησα με ενα παιδι που ειχε μια s cabrio και μου πε οτι το χε πληρωσει εξτραΌλες οι 997S & 4S το είχαν στανταρ.
-
Μία κάπως 'χαζή' ερώτηση: Ποιό (ή μήπως ποιά?) είναι το πιο διαδεδομένο forum για τα αυτοκίνητα porsche στην Ελλάδα?
Θα ήθελα να συλλέξω πληροφορίες σχετικά με κάποιο όχημα που με ενδιαφέρει. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μία κάπως 'χαζή' ερώτηση: Ποιό (ή μήπως ποιά?) είναι το πιο διαδεδομένο forum για τα αυτοκίνητα porsche στην Ελλάδα?
Θα ήθελα να συλλέξω πληροφορίες σχετικά με κάποιο όχημα που με ενδιαφέρει.Mπορεις να ξεκινησεις και απο εδω. Υπαρχουν καμποσοι χρηστες στο παρον forum (οπως ο D-jet, coyot, art911 και αλλοι...) με ευρεια και εξειδικευμενη γνωση γυρω απο αρκετα μοντελα της Porsche...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Μία κάπως 'χαζή' ερώτηση: Ποιό (ή μήπως ποιά?) είναι το πιο διαδεδομένο forum για τα αυτοκίνητα porsche στην Ελλάδα?
Θα ήθελα να συλλέξω πληροφορίες σχετικά με κάποιο όχημα που με ενδιαφέρει.Mπορεις να ξεκινησεις και απο εδω. Υπαρχουν καμποσοι χρηστες στο παρον forum (οπως ο D-jet, coyot, art911 και αλλοι...) με ευρεια και εξειδικευμενη γνωση γυρω απο αρκετα μοντελα της Porsche...
Γρηγόρη,
έχει αρχίσει να ωριμάζει η σκέψη για την αλλαγή του οχήματος (είναι όμως λίγο πρώιμη ακόμα - αρχίζω να βάζω τα + και τα - όσο αναφορά την αλλαγή οχήματος κτλ). Δεν γνωρίζω ακόμα το πότε και το πώς, μιας και παίζουν κάποιοι προσωπικοί παράγοντες.Δεν ξέρω τι στοιχεία χρειάζεται κάποιος για να βοηθήσει. Ας γράψω πρώτα τις δικές μου σκέψεις:
-
Αρχικά να πω πως με προβληματίζει πολύ το κόστος χρήσης και μετακίνησης. Διάφοροι (μάλλον άσχετοι όμως και απλώς μαντεύουν) με έχουν φοβίσει όσο αναφορά το κόστος των service ή ακόμα και το κόστος αλλαγής συμπλέκτη (αν και ιδεατά θα ήθελα ένα PDK κι ας μην έχω ακούσει διθυραμβικά σχόλια, προσωπικά μου αρέσουν τα αυτόματα κιβώτια με διπλό συμπλέκτη).
-
Ας πούμε επίσης ότι μία ένδειξη για το τι κατανάλωση έχει το όχημα, θα ήταν καλό ώστε να έχω μία αίσθηση ως προς το άμεσο κόστος μετακίνησης (Βενζίνη).
-
Επιπλέον...τι γίνεται όσο αναφορά το ταξίδι? Τώρα έχω ένα Α3 sportback, και επειδή κάνω αρκετά ταξίδια, δε θέλω το αμάξι να γίνει πιο 'σκληρόπυρηνικό' στην εθνική γιατί...θα 'βρίζω' μετά
Να σημειώσω ότι ενδιαφέρομαι κυρίως για carrera 911, γιατί σε 2-3 χρόνια θα έρθει το πρώτο 'κουτσούβελο', οπότε κάπως πρέπει να χωράμε έστω και στριμωγμένα.
Τέλος, βλέπω διάφορες αγγελίες από διάφορες χρονιές στις 911 που παίζουν και έχω 'προβληματιστεί' για το αν αξίζει πχ να πάρει κάποιος την 'S' έκδοση ή όχι, αν αξίζει να έχει ρυθμιζόμενη ανάρτηση από το εργοστάσιο κτλ.
Αυτά ως πρώτες απορίες.
-
-
@Κάβουρας
Μια 997 C2 είναι ότι πρέπει.Αν και μεταχειρισμένη μπορεί να βρεθεί και S με τα ίδια χρήματα.Προτίμησε με tiptronic και ας το θάβουν οι δημοσιογράφοι.Είναι εξαιρετικό.
Πιό ειδικός είναι ο art911 να σε ενημερώσει αφού έχει και το καλύτερο μαγαζί για Porsche και σε πωλήσεις αλλά και σε τεχνική υποστήριξη.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Να σημειώσω ότι ενδιαφέρομαι κυρίως για carrera 911, γιατί σε 2-3 χρόνια θα έρθει το πρώτο 'κουτσούβελο', οπότε κάπως πρέπει να χωράμε έστω και στριμωγμένα.
Η κατοχή μιας Porsche δεν συνάδει με κουτσούβελα νομίζω... Το πιθανότερο είναι να πάρει παράταση η τεκνοποίηση κάποια χρόνια, ενώ και η αλλαγή συντρόφου (σε σχέση 1 προς πολλά... ) δεν πρέπει ν' αποκλείεται...
Οι τιμές είναι χώμα πάντως και αν αντέχεις τα τέλη και τα τεκμήρια, μπορείς να βρεις απίστευτα αυτοκίνητα. Αν μπορείς, κάντο το βήμα.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πιό ειδικός είναι ο art911 να σε ενημερώσει αφού έχει και το καλύτερο μαγαζί για Porsche και σε πωλήσεις αλλά και σε τεχνική υποστήριξη.Καλύτερος από το γνωστό συνεργείο?
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Να σημειώσω ότι ενδιαφέρομαι κυρίως για carrera 911, γιατί σε 2-3 χρόνια θα έρθει το πρώτο 'κουτσούβελο', οπότε κάπως πρέπει να χωράμε έστω και στριμωγμένα.
Η κατοχή μιας Porsche δεν συνάδει με κουτσούβελα νομίζω... Το πιθανότερο είναι να πάρει παράταση η τεκνοποίηση κάποια χρόνια, ενώ και η αλλαγή συντρόφου (σε σχέση 1 προς πολλά... ) δεν πρέπει ν' αποκλείεται...
Οι τιμές είναι χώμα πάντως και αν αντέχεις τα τέλη και τα τεκμήρια, μπορείς να βρεις απίστευτα αυτοκίνητα. Αν μπορείς, κάντο το βήμα.
Χτές είδα μια με παιδικό καθισμάτακι στο πίσω κάθισμα και τον μπόμπιρα χαμογελαστό
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Γρηγόρη,
έχει αρχίσει να ωριμάζει η σκέψη για την αλλαγή του οχήματος (είναι όμως λίγο πρώιμη ακόμα - αρχίζω να βάζω τα + και τα - όσο αναφορά την αλλαγή οχήματος κτλ). Δεν γνωρίζω ακόμα το πότε και το πώς, μιας και παίζουν κάποιοι προσωπικοί παράγοντες.Δεν ξέρω τι στοιχεία χρειάζεται κάποιος για να βοηθήσει. Ας γράψω πρώτα τις δικές μου σκέψεις:
- Αρχικά να πω πως με προβληματίζει πολύ το κόστος χρήσης και μετακίνησης. Διάφοροι (μάλλον άσχετοι όμως και απλώς μαντεύουν) με έχουν φοβίσει όσο αναφορά το κόστος των service ή ακόμα και το κόστος αλλαγής συμπλέκτη (αν και ιδεατά θα ήθελα ένα PDK κι ας μην έχω ακούσει διθυραμβικά σχόλια, προσωπικά μου αρέσουν τα αυτόματα κιβώτια με διπλό συμπλέκτη).
Αυτος κατα την δικη μου εκτιμηση ειναι και ο σημαντικοτερος παραγοντας επιλογης ή οχι ενος ειδικης κατηγοριας αυτοκινητου οπως ειναι μια Porsche 911...
Στα του συμπλεκτη, παροτι ειναι γνωστο, οτι ειμαι 'αρρωστος' με τα καλα χειροκινητα, και μεχρι στιγμης δεν εχει πεσει στα χερια μου καποιο PDK, εντουτοις, απο ολοκληρο τον ειδικο ξενο/εγχωριο τυπο στην πλειοψηφια του, το συγκεκριμενο, και ειδικα στην τελευταια του εκδοση στα νεα μοντελα, λεγεται οτι ειναι καταπληκτικο, ειτε στην αυτοματη, ειτε χειροκινητη λειτουργια...-
Ας πούμε επίσης ότι μία ένδειξη για το τι κατανάλωση έχει το όχημα, θα ήταν καλό ώστε να έχω μία αίσθηση ως προς το άμεσο κόστος μετακίνησης (Βενζίνη).
-
Επιπλέον...τι γίνεται όσο αναφορά το ταξίδι? Τώρα έχω ένα Α3 sportback, και επειδή κάνω αρκετά ταξίδια, δε θέλω το αμάξι να γίνει πιο 'σκληρόπυρηνικό' στην εθνική γιατί...θα 'βρίζω' μετά
Να σημειώσω ότι ενδιαφέρομαι κυρίως για carrera 911, γιατί σε 2-3 χρόνια θα έρθει το πρώτο 'κουτσούβελο', οπότε κάπως πρέπει να χωράμε έστω και στριμωγμένα.
Εξαρταται για ποια γενια 911 μιλας? Tην G-wagen (74'-89') την 964 (89'-92') την 993 (93'-95') την 996 (96'-04') ή την 997 (05'-11') ? Η καθε γενια εχει διαφορετικα μοτερ, οι πιο προσφατες και 'απλες' εκδοσεις ειναι συνηθως και οι λιγοτερο βενζινοβορες, ακομα και ετσι ομως, μια μεση καταναλωση γυρω στα 12-14λιτρα να την θεωρεις δεδομενη...
Οσο για την ανεση, οι entry level εκδοσεις τουλαχιστον, με τις βασικες/εργοστασιακες διαστασεις τροχων, προσφερουν μια καλη ισορροπια μεταξυ ανεσης και σπορ οδικης συμπεριφορας...Οποτε μπορεις να εστιασεις εκει...Τέλος, βλέπω διάφορες αγγελίες από διάφορες χρονιές στις 911 που παίζουν και έχω 'προβληματιστεί' για το αν αξίζει πχ να πάρει κάποιος την 'S' έκδοση ή όχι, αν αξίζει να έχει ρυθμιζόμενη ανάρτηση από το εργοστάσιο κτλ.
Αυτά ως πρώτες απορίες.
Προσωπικα, απο μια αρκετα καλη οδηγικη επαφη που ειχα με μια 997 ΜΚΙ S , παροτι θεωρουσα την αναρτηση της 'οπως πρεπει' για την δυναμη-φιλοσοφια του αυτοκινητου, (στην νορμαλ θεση ) σε μεγαλες αποστασεις μου φανηκε ελαφρως κουραστικη, -με τις 19αρες- σε συνδυασμο και με τον σχετικα αυξημενο θορυβο. Η 'απλη' 997, με τις στανταρ 18αρες, θεωρω οτι θα ειναι μια πιο ισορροπημενη προταση, εφοσον θα προκειται για κυριο μεσο μετακινησης ή/και θα μεταφερεις και την υπολοιπη οικογενεια...
Αν με ρωταγες πχ, ποια θα επελεγα, ως εργενης φυσικα και θα πηγαινα με κλειστα ματια στην S. Ομως για συνεχη-καθημερινη μετακινηση, και με προορισμο αυτου ως 'οικογενειακο' θα κοιταζα μαλλον κατι αλλο...Παντως ζητα και τα φωτα των χρηστων που σου ανεφερα πιο πανω. Ενας απο αυτους απ' οσο γνωριζω εχει 997 ΜΚ2 GTS (coyot) και οι υπολοιποι, αν οχι ολοι κατοχοι καποιας Porsche, εχουν αρκετες γνωσεις και μπορουν να τοποθετηθουν επ' αυτου...
-
Αρχικά θα σου έλεγα οτι αν έχεις παιδι,με την 911 μονο βόλτες θα μπορείς να πας. Ταξίδια δε γίνετε.
Δε θα χωράει με τίποτα Όλα αυτά που χρειάζεται ένα παιδι. Επίσης για μεγάλα ταξίδια θα είναι λίγο κουραστικές οι αναρτήσεις και ο θόρυβος απο τη μηχανή.
Βέβαια η εποχή αυτη είναι πολυ καλη λόγω χαμηλών τιμών,οπότε η καλλίτερη λύση θα ήταν να κρατήσεις και το a3 για τις μετακινήσεις της οικογενειας.Ποσα χρόνια το έχεις;Ρωτάω για να δώσω ποτέ θα αρχίσει να μειώνεται το τεκμήριο. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πιό ειδικός είναι ο art911 να σε ενημερώσει αφού έχει και το καλύτερο μαγαζί για Porsche και σε πωλήσεις αλλά και σε τεχνική υποστήριξη.
Καλύτερος από το γνωστό συνεργείο?
Το γνωστό συνεργείο είναι Θεσσαλονίκη.....
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
@Κάβουρας
Μια 997 C2 είναι ότι πρέπει.Αν και μεταχειρισμένη μπορεί να βρεθεί και S με τα ίδια χρήματα.Προτίμησε με tiptronic και ας το θάβουν οι δημοσιογράφοι.Είναι εξαιρετικό.Πιό ειδικός είναι ο art911 να σε ενημερώσει αφού έχει και το καλύτερο μαγαζί για Porsche και σε πωλήσεις αλλά και σε τεχνική υποστήριξη.
@sv2,
Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου.
Μιας και αρκετά ως πολύ αδαής όσο αναφορά τις Porsche 911, η 997 C2 είναι η προτελευταία στην παραγωγή? (για να κατατοπιστώ βρε αδερφέ )Επίσης πιστεύω ότι θα με βοηθούσε στην τελική(?) επιλογή ένα test drive, αν και δεν ξέρω αν παίζει κάτι τέτοιο, όταν πχ audi-vw-opel κτλ (εταιρίες που ήμουν σοβαρός υποψήφιος αγοραστής ή αγόρασα τελικά το αμάξι μου από αυτούς) για να σου δώσουν το αμάξι για (έστω) 1-2 ώρες μόνος σου (για Σ/Κ δεν το συζητώ καν ), πρέπει να έχεις γνωστό/φίλο τον C.O. της αντιπροσωπείας ή δεν ξέρω κι εγώ ποιόν άλλο.
Δε με ενδιαφέρει να το 'σκίσω' σε κάποια στροφοδιαδρομή (άλλωστε είναι ένα ξένο αμάξι!!!). Η επιτάχυνση-επιβράδυνση-στρίψιμο-κτλΘέλω όμως να το ζήσω στην καθημερινή απλή μετακίνηση, ίσως να το βγάλω και μία 'εθνική' σε μία απλή διαδρομή 'Αθήνα-Χαλκίδα-Αθήνα'.
Και ο λόγος που δε με νοιάζει τόσο η στροφοδιαδρομή είναι πως είμαι σίγουρος πως θα είναι καλύτερο οδηγικά από το ταπεινό Α3 που έχω και οδηγώ σήμερα.Η κατοχή μιας Porsche δεν συνάδει με κουτσούβελα νομίζω... Το πιθανότερο είναι να πάρει παράταση η τεκνοποίηση κάποια χρόνια, ενώ και η αλλαγή συντρόφου (σε σχέση 1 προς πολλά... ) δεν πρέπει ν' αποκλείεται...
Οι τιμές είναι χώμα πάντως και αν αντέχεις τα τέλη και τα τεκμήρια, μπορείς να βρεις απίστευτα αυτοκίνητα. Αν μπορείς, κάντο το βήμα.
Χτές είδα μια με παιδικό καθισμάτακι στο πίσω κάθισμα και τον μπόμπιρα χαμογελαστό
Το να αλλάξω την σύντροφο είναι ένα σοβαρό θέμα προς συζήτηση δηλαδή?
Πέραν της πλάκας, θέμα οικονομικό (τέλη, ασφάλειες) δεν τίθεται (ακόμα τουλάχιστον γιατί δεν ξέρουμε και που βαδίζουμε ).
Όσο αναφορά τα παιδιά, να πω ότι τα ανέφερα κυρίως γιατί έχω 'απορρίψει' τις 2θέσιες.
Με τα τέκνα δεν νομίζω να είναι πρόβλημα το ότι δεν χωράνε 'μεγάλα παιδιά' στο πίσω κάθισμα, καθώς όταν το πρώτο παιδί γίνει πάνω από 6-7-8 ετών, ε...ήδη η μεταχειρισμένη 911 (2ετίας ας πούμε σήμερα που θα αγόραζα) θα είναι ήδη 11 ετών, οπότε θα έχει έρθει η ώρα της επόμενης αλλαγής.
Δεν ξέρω αν εγώ το βλέπω λάθος.Βέβαια τώρα τελευταία (και μιλάω ειλικρινά), βλέπω όλο και περισσότερους μπαμπάδες με 2 παιδιά (το ένα 12-13 ετών και το άλλο γύρω στα 9-10). Δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε μένα ή εγώ μόνο τα παρατηρώ. (μήπως μου στέλνει σήμα ο παντοδύναμος? )
Γι' αυτό θα ήθελα να το πάρω το αμάξι για 1-2 ώρες. Θα κάνω και τα απαραίτητα tests με το παιδί του κουμπάρου μου. ( )Τώρα...και με τα 'μπαγκάζια' επίσης δεν ξέρω τι παίζει. Σκεπτόμενος πως ήδη με τα 340lt του Α3 μου φαίνονται υπερ-αρκετά για 2 άτομα, έχοντας τα ίδια στην 911 (Βέβαια αυτός είναι ο χώρος αποσκευών στην νέα), δεν θα έχω πρόβλημα.
Σημαντικός παράγοντας που όντως δεν ανέφερα: προσωπικά ενδιαφέρομαι για μία 911 το πολύ ως 5 ετών και το πολύ ως 45-50.000km (αυτά τα προαναφερθέντα νούμερα είναι αυστηρό 'ταβάνι').
Ποσό 'ταβάνι' δε θέλω να πω αυτή τη στιγμή μιας και είμαι σε αρχικό στάδιο ψαξίματος. Ας υποθέσουμε προς το παρόν ότι το αρχικό κόστος αγοράς μας είναι αδιάφορο.
Ο λόγος που έχω επικεντρωθεί στο κόστος μετακίνησης, χρήσης και ίσως και πιθανών προβλημάτων (μηχανικών πχ που θα χρειαστεί να πληρώσω αν εμφανιστούν) είναι γιατί δεν με πειράζει να δώσω στην αρχή ένα αρκετά μεγάλο ποσό. Δε θέλω όμως να αγοράσω ένα αμάξι που μετά να λυπάμαι να το μετακινήσω γιατί δεν ήμουν προετοιμασμένος για τα απορρέοντα έξοδα αυτού (service, κατανάλωση, τακάκια, αλλαγή συμπλέκτη κτλ)@Kostis20
Το Α3 το έχω από το 2008 με αρκετό (για να μην πω σχεδόν όλο τον) έξτρα εξοπλισμό (είμαι λίγο extra-κιας ) που μπορεί να βάλει κάποιος, οπότε η αλλαγή οχήματος θα είναι ένα μεγάλο βήμα για μένα. Ειδικά όταν 'φεύγεις' από κάτι συμβατικό και πας σε ένα όχημα όπως αυτό για το οποιό ενδιαφέρομαι.
Να κρατήσω το Α3 και να έχω και την 911, αποκλείεται ως ενδεχόμενο για διαφόρους λόγους (κυρίως θέμα τεκμηρίου αφού δεν αντέχω να στηρίξω και τα 3.6lt-?- του νέου οχήματος και τα 1.8lt του παλιού για μεγάλο διάστημα). -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πιό ειδικός είναι ο art911 να σε ενημερώσει αφού έχει και το καλύτερο μαγαζί για Porsche και σε πωλήσεις αλλά και σε τεχνική υποστήριξη.
Καλύτερος από το γνωστό συνεργείο?
Το γνωστό συνεργείο είναι Θεσσαλονίκη.....
Για άλλο λέμε τότε.
-
Καβουρας
Πως γινεται να λες απ τη μια οτι δεν εχεις οικονομικο θεμα αλλα απ την αλλη κοιτας κοστος αγορας, καταναλωσεις, κοστη παγιας συντηρησης και τυχον μηχανικων βλαβων?
Αυτα τα αυτοκινητα απευθυνονται σε ανθρωπους που δεν νοιαζονται για τετοιες ''λεπτομερειες'' διοτι τους περισσευουν....ειναι αυτο που λεμε για τα μεταξωτα βρακια
Και σιγουρα δεν υπαρχει μετρο συγκρισης με το ταπεινο σου Α3. Φιλικα παντα....Εγω θα κοιταζα και για 996 turbo αλλα ισως σου πεφτει λιγο παλια -
Ο χρήστης heras έγραψε:
ΚαβουραςΠως γινεται να λες απ τη μια οτι δεν εχεις οικονομικο θεμα αλλα απ την αλλη κοιτας κοστος αγορας, καταναλωσεις, κοστη παγιας συντηρησης και τυχον μηχανικων βλαβων?
Αυτα τα αυτοκινητα απευθυνονται σε ανθρωπους που δεν νοιαζονται για τετοιες ''λεπτομερειες'' διοτι τους περισσευουν....ειναι αυτο που λεμε για τα μεταξωτα βρακια
Και σιγουρα δεν υπαρχει μετρο συγκρισης με το ταπεινο σου Α3. Φιλικα παντα....Εγω θα κοιταζα και για 996 turbo αλλα ισως σου πεφτει λιγο παλιαΦίλε Χερά,
αν και δεν έχω καμία υποχρέωση να απαντήσω στο ερώτημά σου, να σου πω ότι έχω αρκετή οικονομική άνεση αυτή τη στιγμή ώστε άνετα να μπορέσω για να αγοράσω το συγκεκριμένο όχημα καινούριο και να το συντηρήσω σήμερα ακόμα κι αν καίει 30lt/100km.
Ο προβληματισμός μου είναι πως από τη στιγμή που ζούμε στο...Ελληνικό κράτος που αυτή τη στιγμή δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει αύριο ή σε 3 μήνες, προσωπικά θεωρώ λογικό να μην θέλω να αυξήσω τρομερά τα 'τρέχοντα' έξοδα ή τελοσπάντων να τα αυξήσω τόσο ώστε να τα θεωρώ εγώ λογικά (συνειδητοποιημένη επιλογή δηλαδή και όχι να κάνεις την επιλογή και να δεις μετά τι θα σου 'ξημερώσει' και να πας 'ψάχνοντας').
Τα λεφτά δεν είναι τελείωτα ακόμα και γι'αυτόν που βγάζει 100.000€ το χρόνο (γιατί προφανώς η ζωή δεν είναι μόνο το αυτοκίνητο).Από τη στιγμή μάλιστα που δεν έχω αίσθηση για το κόστος αυτών των αυτοκινήτων, δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό να ρωτήσει κανείς για τα κόστη?
Αν η απορία σου είναι γιατί θέλω να πάρω μεταχειρισμένο είναι γιατί σύμφωνα με τη δική μου λογική θέλω να κάνω μία πιο συνετή επιλογή, καταναλώνοντας λιγότερο κεφάλαιο. (αν τελικά όλα πάνε στραβά με αυτό το κ@λοκράτος, καλύτερα να 'κάψεις' 40.000€ παρά να 'κάψεις' 70-80-90.000€ )
Δεν ξέρω πώς φαντάζεσαι εσύ την χρήση ενός τέτοιου οχήματος, αλλά για μένα θα είναι ένα αμάξι που θα πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλειά μου, θα πηγαίνω τις βόλτες μου, θα πηγαίνω στο supermarket όταν η αρραβωνιαστικά μου δεν μπορεί κοκ, κάνοντας τα ίδια πράγματα που κάνω και με το Α3 και όχι ένα αμάξι που θα το έχω στο γκαράζ και θα το βάζω μπροστά μόνο για να πάω βόλτες με τους φιλους μου. (είμαι κατά της χρήσης 2ου αυτοκινήτου ως αυτοκίνητο πόλης, αλλά αυτό το θέμα ξεφεύγει από το συγκεκριμένο topic)
Προσωπικά όλες αυτές οι ερωτήσεις που έθεσα και έγραψα για μένα είναι το ίδιο λογικές ερωτήσεις με αυτές που θα έκανε ο οποιοσδήποτε πχ θα ήθελα να αγοράσει ένα Α3 και προσωπικά μετά χαράς θα του απαντούσα.
Τέλος, από τη στιγμή που μιλάμε για μεταχειρισμένο, γιατί να μην κοιτάξει κάποιος να αποφύγει να πάρει ένα μοντέλο που είναι γνωστό ότι είναι πιο...ζημιάρικο ή εμφανίζει χαζές βλάβες ή...δεν ξέρω κι εγώ τι?? Δε νομίζω να βρίσκει κανείς τα λεφτά στο δρόμο ή σε κάποιο πηγάδι.
-
Κάβουρα με τη μαμά τους την κυρία καβουρίνα που βγαίνει τσάρκα με το σπάρο στη Ραφήνα το χεις συζητήσει;
Παίζει και το παρακάτω ενδεχόμενο...
-
Eννοειται S....εννοειται manual...
Porsche Forum