-
Φαντάζομαι ειναι ενα θέμα το οποίο απασχολεί τους περισσότερούς μας καθημερινά.
Πόσοι απο εμάς δεν έχουμε φάει ώρες να κάνουμε γύρους για να βρούμε μια ρημάδα θέση να παρκάρουμε το αυτοκίνητό μας;
Διάβασα στο ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ για την πρόθεση της τροχαίας να αυξήσει τα μέτρα κατά του παράνομου παρκαρίσματος.
Σαν ιδέα ειναι σωστή - π.χ. ο λαλάκας που έχει παρκάρει σε θέση ανάπηρου ή σε στροφή λεωφορείου αξίζει γερό πρόστιμο.
Παρ' όλα αυτά, όλοι ξέρουμε οτι το κίνητρο των οργάνων της τροχαίας δεν εινια η αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού, αλλα η αύξηση των εσόδων του κράτους.
Κακά τα ψέματα, οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) έχουμε σε κάποια φάση παρκάρει σε πεζοδρόμιο ή σε σημείο που απαγορεύεται. Δεν συζητάω κάν για τυπικότητες του ΚΟΚ (π.χ. ορισμένα μέτρα μακριά απο το φανάρι κ.λ.π.). Και φυσικά δεν γίνεται να κάνουμε αλλιώς - έχει π.χ. υπολογισθεί απο το Μετσόβειο οτι απο το κέντρο της Αθήνας μόνο λείπουν 5-6000 θέσεις παρκαρίσματος.
Οση ώρα κάποιος ψάχνει να παρκάρει, καίει άδικα βενζίνη (φυσικός πόρος) και προσθέτει στο κυκλοφοριακό. Πιστεύω λοιπόν οτι χρειάζεται μια επαναθεώρηση του τί ακριβώς θεωρείται παράνομο παρκάρισμα.
Παράδειγμα απο την Πάτρα: στον δρόμο πάνω απο το σπίτι μου, υπάρχει ενα εγκαταλελλειμένο κτίριο, που μπροστά του το πεζοδρόμιο έχει ύψος 2-3 εκατοστά και ειναι σε τραγική κατάσταση - άνθρωπος δεν περνάει απο εκει, έχει χόρτα κ.λ.π. Χωράει άνετα 2 αυτοκίνητα. Παρ' όλα αυτά αν αφήσεις το αμάξι εκεί θεωρείται παρκάρισμα σε πεζοδρόμιο και συνήθως τα παρκαρισμένα τρώνε κλήσεις 67 ευρώ.
Στην Πάτρα επίσης, σχεδόν κατα μήκος όλων των μεγάλων δρόμων υπάρχει κίτρινη γραμμή και σήματα απαγόρευσης παρκαρίσματος (π.χ. επι της Κορύνθου). Φυσικά κανείς δεν τα τηρεί, μιας και δεν έχουν επίπτωση στην κυκλοφορία και επειδή πολύ απλά ΔΕΝ υπάρχει χώρος μέσα στην πόλη.
Πιστεύω πως σε περιπτώσεις που το παρκαρισμένο ΔΕΝ δημιουργεί πρόβλημα στη κυκλοφορία (π.χ. μείωση λωρίδων, πάνω σε στροφή λεωφορείου κ.λ.π.), ΔΕΝ τρώει παρα ενα μικρό μέρος του πεζοδρομίου (εκτός απο οδηγός ειμαι και πεζός, και πιστέψτε με, δεν με ενοχλεί καθόλου να ειναι 30-40 εκατοστά το αμάξι πάνω σε πλατύ πεζοδρόμιο) και φυσικά δεν τρώει θέση για άτομο με ειδικές ανάγκες, τότε πολύ απλά το παρκάρισμα δεν θα πρέπει να θεωρείται παράνομο.
Εσείς τι λέτε επι του θέματος;
-
Φαντάζομαι ειναι ενα θέμα το οποίο απασχολεί τους περισσότερούς μας καθημερινά.
Πόσοι απο εμάς δεν έχουμε φάει ώρες να κάνουμε γύρους για να βρούμε μια ρημάδα θέση να παρκάρουμε το αυτοκίνητό μας;
Διάβασα στο ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ για την πρόθεση της τροχαίας να αυξήσει τα μέτρα κατά του παράνομου παρκαρίσματος.
Σαν ιδέα ειναι σωστή - π.χ. ο λαλάκας που έχει παρκάρει σε θέση ανάπηρου ή σε στροφή λεωφορείου αξίζει γερό πρόστιμο.
Παρ' όλα αυτά, όλοι ξέρουμε οτι το κίνητρο των οργάνων της τροχαίας δεν εινια η αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού, αλλα η αύξηση των εσόδων του κράτους.
Κακά τα ψέματα, οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) έχουμε σε κάποια φάση παρκάρει σε πεζοδρόμιο ή σε σημείο που απαγορεύεται. Δεν συζητάω κάν για τυπικότητες του ΚΟΚ (π.χ. ορισμένα μέτρα μακριά απο το φανάρι κ.λ.π.). Και φυσικά δεν γίνεται να κάνουμε αλλιώς - έχει π.χ. υπολογισθεί απο το Μετσόβειο οτι απο το κέντρο της Αθήνας μόνο λείπουν 5-6000 θέσεις παρκαρίσματος.
Οση ώρα κάποιος ψάχνει να παρκάρει, καίει άδικα βενζίνη (φυσικός πόρος) και προσθέτει στο κυκλοφοριακό. Πιστεύω λοιπόν οτι χρειάζεται μια επαναθεώρηση του τί ακριβώς θεωρείται παράνομο παρκάρισμα.
Παράδειγμα απο την Πάτρα: στον δρόμο πάνω απο το σπίτι μου, υπάρχει ενα εγκαταλελλειμένο κτίριο, που μπροστά του το πεζοδρόμιο έχει ύψος 2-3 εκατοστά και ειναι σε τραγική κατάσταση - άνθρωπος δεν περνάει απο εκει, έχει χόρτα κ.λ.π. Χωράει άνετα 2 αυτοκίνητα. Παρ' όλα αυτά αν αφήσεις το αμάξι εκεί θεωρείται παρκάρισμα σε πεζοδρόμιο και συνήθως τα παρκαρισμένα τρώνε κλήσεις 67 ευρώ.
Στην Πάτρα επίσης, σχεδόν κατα μήκος όλων των μεγάλων δρόμων υπάρχει κίτρινη γραμμή και σήματα απαγόρευσης παρκαρίσματος (π.χ. επι της Κορύνθου). Φυσικά κανείς δεν τα τηρεί, μιας και δεν έχουν επίπτωση στην κυκλοφορία και επειδή πολύ απλά ΔΕΝ υπάρχει χώρος μέσα στην πόλη.
Πιστεύω πως σε περιπτώσεις που το παρκαρισμένο ΔΕΝ δημιουργεί πρόβλημα στη κυκλοφορία (π.χ. μείωση λωρίδων, πάνω σε στροφή λεωφορείου κ.λ.π.), ΔΕΝ τρώει παρα ενα μικρό μέρος του πεζοδρομίου (εκτός απο οδηγός ειμαι και πεζός, και πιστέψτε με, δεν με ενοχλεί καθόλου να ειναι 30-40 εκατοστά το αμάξι πάνω σε πλατύ πεζοδρόμιο) και φυσικά δεν τρώει θέση για άτομο με ειδικές ανάγκες, τότε πολύ απλά το παρκάρισμα δεν θα πρέπει να θεωρείται παράνομο.
Εσείς τι λέτε επι του θέματος;
Σκέψεις πάνω στο πρόβλημα παρκαρίσματος