-
Κατά τη διάρκεια της διαμονής μου στη Γλασκώβη, δεν έχασα την ευκαιρία να επισκεφτώ και το Μουσείο Μεταφορών που βρίσκεται εκεί και δεν κρύβω ότι μελαγχόλησα στην σκέψη ότι άνετα μπορούσαμε να έχουμε και εμείς κάτι τέτοιο, αλλά προτιμήσαμε να τα κάνουμε παλιοσίδερα. Προσοχή, δεν μιλάω για κάποιες αξιόλογες προσπάθειες ιδιωτών ή κάποιων μεμονωμένων υπηρεσιών (πχ ΑΛΜΑΝ ή μουσείο ΟΣΕ), αλλά για μια συγκεντρωτική προσπάθεια, δημόσιου χαρακτήρα, στην οποία θα μαζευόταν υλικό απ' όλη την Ελλάδα και θα γινόταν η ανάλογη ταξινόμηση.
Το συγκεκριμένο μουσείο δεν είχε να κάνει μόνο με αυτοκίνητα, ή για να ακριβολογήσω, μόνο με αυτοκίνητα δεν είχε να κάνει, ίσως να ήταν και η μειοψηφία εκεί μέσα... Ότι έχει να κάνει με μεταφορές ήταν εκεί... Αυτοκίνητα (από τα πρώτα ατμοκίνητα μέχρι σύγχρονα και από απλά ΙΧ, μέχρι ασθενοφόρα, περιπολικά και μονοθέσια F1 και παράλληλα αφιερώματα στην εξέλιξη της ασφάλειας κτλ), μοτοσυκλέτες (όλη σχεδόν η ιστορία της μοτοσυκλέτας, με ειδική αναφορά στις μοτοσυκλέτες dirt-track!), ποδήλατα (από τα ξύλινα, χωρίς πετάλια μέχρι τα ανθρακονημάτινα αγωνιστικά), τραίνα (ολόκληρους συρμούς είχε μέσα!), λεωφορεία, άμαξες, πλοία (Μια τεράστια αίθουσα με δεκάδες μοντέλα πλοίων σε κλίμακα, κάποια από τα οποία, πχ υπερωκεάνεια, ξεπέρναγαν τα 10 μέτρα σε μήκος. Respect σε αυτούς που τα συναρμολόγησαν! ), ό,τι μπορεί να σκεφτεί κανείς ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν μεταφορικό μέσον, ακόμα και παιδικά καρότσια!!!
Και δεν είναι μόνο αυτά... υπήρχαν αίθουσες προβολής με ντοκυμαντέρ αφιερωμένα σε ποικίλα θέματα, υπήρχαν αίθουσες διαμορφωμένες πχ σε δρόμους πλακόστρωτους-εποχής με «καταστήματα» εκατέρωθεν και αυτοκίνητα πάνω τους, υπήρχε ακόμα και αναπαράσταση παλιού σταθμού του Μετρό!!! (Παρεπιπτόντως η Γλασκώβη ήταν η 2η ή η 3η πόλη στην Ευρώπη που απέκτησε Μετρό...)
Το μόνο άσχημο είναι ότι κάποια από τα εκθέματα σου έδιναν την εντύπωση του στριμωγμένου, πράγμα βέβαια αναπόφευκτο... Ο χώρος δεν ήταν μικρός, κάθε άλλο, αλλά η γκάμα που κάλυπτε ήταν τεράστια, οπότε μοιραία υπήρχε κάποιο μικρό ζόρι...
Περιττό να σας πω ότι η είσοδος στο Μουσείο ήταν ΔΩΡΕΑΝ!!!
Μερικά links...
http://www.clyde-valley.com/Glasgow/transmus.htm
http://www.rampantscotland.com/visit/blvisittransport.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Museum_of_Transport,_Glasgow
http://www.glasgow-guesthouse.net/transport_museum.htm
Ορίστε και φωτος για να πάρετε μια ιδέα, επιτέλους μετά από τόσους μήνες αξιώθηκα να τις ποστάρω...
Το συγκεκριμένο μάλιστα είναι ατμοκίνητο! Και θηριώδες...
2 μικρά με ιστορία... Izetta και Messerschmitt...
Renault 8... αφιερωμένο στους Ρενάκηδες (sic) του φόρουμ...
Haldane sports car... Στην ουσία ένα Austin Healey made in Scotland, φτιαγμένο το 1994.
Και βεβαίως μια 911 Turbo... Ουδέν σχόλιον...
Μονοθέσιο F1 με ποιου άλλου το όνομα πάνω από του Jackie Stewart..?
Μερικές μοτό από τα πρώτα τους βήματα, μέχρι σήμερα...
Και βεβαίως παλιότερες και νεότερες μοτό των dirt tracks...
...συνεχίζεται...
-
Κατά τη διάρκεια της διαμονής μου στη Γλασκώβη, δεν έχασα την ευκαιρία να επισκεφτώ και το Μουσείο Μεταφορών που βρίσκεται εκεί και δεν κρύβω ότι μελαγχόλησα στην σκέψη ότι άνετα μπορούσαμε να έχουμε και εμείς κάτι τέτοιο, αλλά προτιμήσαμε να τα κάνουμε παλιοσίδερα. Προσοχή, δεν μιλάω για κάποιες αξιόλογες προσπάθειες ιδιωτών ή κάποιων μεμονωμένων υπηρεσιών (πχ ΑΛΜΑΝ ή μουσείο ΟΣΕ), αλλά για μια συγκεντρωτική προσπάθεια, δημόσιου χαρακτήρα, στην οποία θα μαζευόταν υλικό απ' όλη την Ελλάδα και θα γινόταν η ανάλογη ταξινόμηση.
Το συγκεκριμένο μουσείο δεν είχε να κάνει μόνο με αυτοκίνητα, ή για να ακριβολογήσω, μόνο με αυτοκίνητα δεν είχε να κάνει, ίσως να ήταν και η μειοψηφία εκεί μέσα... Ότι έχει να κάνει με μεταφορές ήταν εκεί... Αυτοκίνητα (από τα πρώτα ατμοκίνητα μέχρι σύγχρονα και από απλά ΙΧ, μέχρι ασθενοφόρα, περιπολικά και μονοθέσια F1 και παράλληλα αφιερώματα στην εξέλιξη της ασφάλειας κτλ), μοτοσυκλέτες (όλη σχεδόν η ιστορία της μοτοσυκλέτας, με ειδική αναφορά στις μοτοσυκλέτες dirt-track!), ποδήλατα (από τα ξύλινα, χωρίς πετάλια μέχρι τα ανθρακονημάτινα αγωνιστικά), τραίνα (ολόκληρους συρμούς είχε μέσα!), λεωφορεία, άμαξες, πλοία (Μια τεράστια αίθουσα με δεκάδες μοντέλα πλοίων σε κλίμακα, κάποια από τα οποία, πχ υπερωκεάνεια, ξεπέρναγαν τα 10 μέτρα σε μήκος. Respect σε αυτούς που τα συναρμολόγησαν! ), ό,τι μπορεί να σκεφτεί κανείς ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν μεταφορικό μέσον, ακόμα και παιδικά καρότσια!!!
Και δεν είναι μόνο αυτά... υπήρχαν αίθουσες προβολής με ντοκυμαντέρ αφιερωμένα σε ποικίλα θέματα, υπήρχαν αίθουσες διαμορφωμένες πχ σε δρόμους πλακόστρωτους-εποχής με «καταστήματα» εκατέρωθεν και αυτοκίνητα πάνω τους, υπήρχε ακόμα και αναπαράσταση παλιού σταθμού του Μετρό!!! (Παρεπιπτόντως η Γλασκώβη ήταν η 2η ή η 3η πόλη στην Ευρώπη που απέκτησε Μετρό...)
Το μόνο άσχημο είναι ότι κάποια από τα εκθέματα σου έδιναν την εντύπωση του στριμωγμένου, πράγμα βέβαια αναπόφευκτο... Ο χώρος δεν ήταν μικρός, κάθε άλλο, αλλά η γκάμα που κάλυπτε ήταν τεράστια, οπότε μοιραία υπήρχε κάποιο μικρό ζόρι...
Περιττό να σας πω ότι η είσοδος στο Μουσείο ήταν ΔΩΡΕΑΝ!!!
Μερικά links...
http://www.clyde-valley.com/Glasgow/transmus.htm
http://www.rampantscotland.com/visit/blvisittransport.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Museum_of_Transport,_Glasgow
http://www.glasgow-guesthouse.net/transport_museum.htm
Ορίστε και φωτος για να πάρετε μια ιδέα, επιτέλους μετά από τόσους μήνες αξιώθηκα να τις ποστάρω...
Το συγκεκριμένο μάλιστα είναι ατμοκίνητο! Και θηριώδες...
2 μικρά με ιστορία... Izetta και Messerschmitt...
Renault 8... αφιερωμένο στους Ρενάκηδες (sic) του φόρουμ...
Haldane sports car... Στην ουσία ένα Austin Healey made in Scotland, φτιαγμένο το 1994.
Και βεβαίως μια 911 Turbo... Ουδέν σχόλιον...
Μονοθέσιο F1 με ποιου άλλου το όνομα πάνω από του Jackie Stewart..?
Μερικές μοτό από τα πρώτα τους βήματα, μέχρι σήμερα...
Και βεβαίως παλιότερες και νεότερες μοτό των dirt tracks...
...συνεχίζεται...
-
Κατά τη διάρκεια της διαμονής μου στη Γλασκώβη, δεν έχασα την ευκαιρία να επισκεφτώ και το Μουσείο Μεταφορών που βρίσκεται εκεί και δεν κρύβω ότι μελαγχόλησα στην σκέψη ότι άνετα μπορούσαμε να έχουμε και εμείς κάτι τέτοιο, αλλά προτιμήσαμε να τα κάνουμε παλιοσίδερα. Προσοχή, δεν μιλάω για κάποιες αξιόλογες προσπάθειες ιδιωτών ή κάποιων μεμονωμένων υπηρεσιών (πχ ΑΛΜΑΝ ή μουσείο ΟΣΕ), αλλά για μια συγκεντρωτική προσπάθεια, δημόσιου χαρακτήρα, στην οποία θα μαζευόταν υλικό απ' όλη την Ελλάδα και θα γινόταν η ανάλογη ταξινόμηση.
Το συγκεκριμένο μουσείο δεν είχε να κάνει μόνο με αυτοκίνητα, ή για να ακριβολογήσω, μόνο με αυτοκίνητα δεν είχε να κάνει, ίσως να ήταν και η μειοψηφία εκεί μέσα... Ότι έχει να κάνει με μεταφορές ήταν εκεί... Αυτοκίνητα (από τα πρώτα ατμοκίνητα μέχρι σύγχρονα και από απλά ΙΧ, μέχρι ασθενοφόρα, περιπολικά και μονοθέσια F1 και παράλληλα αφιερώματα στην εξέλιξη της ασφάλειας κτλ), μοτοσυκλέτες (όλη σχεδόν η ιστορία της μοτοσυκλέτας, με ειδική αναφορά στις μοτοσυκλέτες dirt-track!), ποδήλατα (από τα ξύλινα, χωρίς πετάλια μέχρι τα ανθρακονημάτινα αγωνιστικά), τραίνα (ολόκληρους συρμούς είχε μέσα!), λεωφορεία, άμαξες, πλοία (Μια τεράστια αίθουσα με δεκάδες μοντέλα πλοίων σε κλίμακα, κάποια από τα οποία, πχ υπερωκεάνεια, ξεπέρναγαν τα 10 μέτρα σε μήκος. Respect σε αυτούς που τα συναρμολόγησαν! ), ό,τι μπορεί να σκεφτεί κανείς ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν μεταφορικό μέσον, ακόμα και παιδικά καρότσια!!!
Και δεν είναι μόνο αυτά... υπήρχαν αίθουσες προβολής με ντοκυμαντέρ αφιερωμένα σε ποικίλα θέματα, υπήρχαν αίθουσες διαμορφωμένες πχ σε δρόμους πλακόστρωτους-εποχής με «καταστήματα» εκατέρωθεν και αυτοκίνητα πάνω τους, υπήρχε ακόμα και αναπαράσταση παλιού σταθμού του Μετρό!!! (Παρεπιπτόντως η Γλασκώβη ήταν η 2η ή η 3η πόλη στην Ευρώπη που απέκτησε Μετρό...)
Το μόνο άσχημο είναι ότι κάποια από τα εκθέματα σου έδιναν την εντύπωση του στριμωγμένου, πράγμα βέβαια αναπόφευκτο... Ο χώρος δεν ήταν μικρός, κάθε άλλο, αλλά η γκάμα που κάλυπτε ήταν τεράστια, οπότε μοιραία υπήρχε κάποιο μικρό ζόρι...
Περιττό να σας πω ότι η είσοδος στο Μουσείο ήταν ΔΩΡΕΑΝ!!!
Μερικά links...
http://www.clyde-valley.com/Glasgow/transmus.htm
http://www.rampantscotland.com/visit/blvisittransport.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Museum_of_Transport,_Glasgow
http://www.glasgow-guesthouse.net/transport_museum.htm
Ορίστε και φωτος για να πάρετε μια ιδέα, επιτέλους μετά από τόσους μήνες αξιώθηκα να τις ποστάρω...
Το συγκεκριμένο μάλιστα είναι ατμοκίνητο! Και θηριώδες...
2 μικρά με ιστορία... Izetta και Messerschmitt...
Renault 8... αφιερωμένο στους Ρενάκηδες (sic) του φόρουμ...
Haldane sports car... Στην ουσία ένα Austin Healey made in Scotland, φτιαγμένο το 1994.
Και βεβαίως μια 911 Turbo... Ουδέν σχόλιον...
Μονοθέσιο F1 με ποιου άλλου το όνομα πάνω από του Jackie Stewart..?
Μερικές μοτό από τα πρώτα τους βήματα, μέχρι σήμερα...
Και βεβαίως παλιότερες και νεότερες μοτό των dirt tracks...
...συνεχίζεται...
-
... και συνεχίζουμε
Τα πάντα είχε ο μπαξές...
Ποδήλατα (citastak, o παράδεισός σου... )...
το συγκεκριμένο ήταν ειδικά σχεδιασμένο για γυναίκες, για να μπορούν να κάνουν άνετα, φορώντας φούστα!!!
Αγωνιστικό τίγκα στο ανθρακόνημα...
...ακόμα και τουρμπίνα από το διάσημο Concorde... Τη συγκεκριμένη μάλιστα την χρησιμοποιούσαν για δοκιμές, κατά τη διάρκεια των οποίων έριχναν πουλιά μέσα (!!!) για να δουν πώς και πόσο θα επηρρεαστεί... Μάλιστα είχε και μερικά πτερύγια σπασμένα και για του λόγου το αληθές την είχαν κόψει και καλύψει με διάφανο υλικό για να βλέπουμε το εσωτερικό της...
Αυτά τα... λίγα (στην κυριολεξία) είχα να σας δείξω, για όλο το μουσείο δεν έφτανε 500άρα κάρτα μνήμης...
Και γυρνάμε λοιπόν στο αρχικό ερώτημα: Εμείς πότε?
Πάντως όποιος τύχει να πάει Γλασκώβη, να μην παραλείψει να το επισκευτεί... Εκεί μέσα είναι παράδεισος!!!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
...ακόμα και τουρμπίνα από το διάσημο Concorde... Τη συγκεκριμένη μάλιστα την χρησιμοποιούσαν για δοκιμές, κατά τη διάρκεια των οποίων έριχναν πουλιά μέσα (!!!) για να δουν πώς και πόσο θα επηρρεαστεί...Αυτό μη σε εκπλήσσει. Είναι από τις πλέον στάνταρ δαδικασίες πιστοποίησης μιας τουρμπίνας. Αναρρόφηση πουλιών συμβαίνει αρκετά συχνά και θέτει σε κίνδυνο την πτήση.
Θα σε εξέπληττα αν σου έλεγα επίσης ότι ακόμα και ένα μικρό πουλάκι να χτυπήσει φτερό αεροπλάνου μπορεί να του επιφέρει σοβαρή βλάβη; -
Γειά σας,
...γιατί εμείς, είμαστε απασχολημένοι με το να δημιουργούμε ...'παράγκες', λαμογιές, κομπίνες και άλλα παρόμοια ... που δεν μπορούν να γίνουν εκθέματα Μουσείου !!
Οι άνθρωποι έξω δημιουργούν και προβάλλουν την όποια εξέληξη, για να δείξουν στους νεώτερους και να τους παραδειγματίσουν, εμείς καταστρέφουμε (αφού δεν συντηρούμε ούτε καταδεικνύουμε) αυτά για τα οποία υπερηφανευόμαστε, ...τι να λέμε τώρα...
Πάντως , αντίστοιχα Μουσεία, έχω συναντήσει στο Μόναχο (το Ντόϊτσε Μιουζίεμ) και στην Λουκέρνη (Ελβετία), νομίζω Μεταφορών και Τεχνολογίας.Φιλικά
Μάξιμος
-
Άμα πιάσουμε τα ''γιατί όχι και εμείς'' θα βρούμε 1.000.000 πράγματα. Επειδή λέμε για Σκωτία εδώ έχουν επίσης για αξιοθέατα τα αποστακτήρια. Εμείς άραγε δε μπορούσαμε να έχουμε με τόσα που φτιάχνουμε?μπορούσαμε αλλά τι να κάνουμε εντάξει....έχουμε το ''sunny weather''
Επισκέφτηκα πρόσφατα την Γκλασκώβη αλλά δε πρόλαβα να πάω σε αυτό το μουσείο αλλά μιας και θα είμαι εδώ μέχρι Οκτώβρη θα το επισκεφτώ σίγουρα τώρα ειδικά που πήρα και μια γεύση.Πολύ ωράιο......
-
Το έχω επισκευτεί αμέσως μετά τα εγκαίνια του (τον καιρό των σπουδών) και απ'ότι βλέπω ανανεώνεται συνέχεια. είχα πάει 2-3 φορές αφού ήταν δίπλα στο Πανεπιστήμιο. Πράγματι πολύ καλή δουλειά.
Γενικά οι Βρετανοί φτάχνουν μουσεία από το τίποτα. Στη Loch Ness ύπάρχει όλόκληρο μουσείο για το 'τέρας' της λίμνης με μία και μοναδική φωτογραφία και όλο το υπόλοιπο είναι από τις έρευνες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια. Σε κάθε κάστρο έχουν μουσείο με 5-10 παλιά έπιπλα και περιγραφή ενός τρόπου ζωής μίας άλλης εποχής.Εμείς δεν το έχουμε στο DNA μας. Ούτε μουσείο της Ακρόπολης, που είναι και το πλέον αναγνωρίσιμο ελληνικό σύμβολο, δεν υπάρχει ολοκληρωμένο.
Υπάρχει βέβαια και η ιδιωτική πρωτοβουλία, αλλά πρέπει να έχεις τρέλα. -
Και δημόσια πρωτοβουλία υπάρχει Κώστα... Έχει φτιάξει και ο ΟΣΕ μουσείο τραίνων... Το θέμα είναι να μπορούσε να γίνει ένα ενιαίο μουσείο μεταφορών... Αλλά άντε να συνεννοηθούν μεταξύ τους όλες οι υπηρεσίες μετά...
Πάντως και αυτό το μουσείο είχε μια δόση ιδιωτικής πρωτοβουλίας, κάποια από τα αυτοκίνητα ήταν δωρεά πολιτών...
Δεν ξέρω σε τι κατάσταση ήταν όταν είχες πάει, πάντως εγώ τώρα θα το χαρακτήριζα υπερπλήρες...
-
Τι ρωτάς γιατί ;;
αφού είμαστε άχρηστοι.... δεν φταίει το DNΑ μας αλλά οι αλήτες που ψηφίζουμε
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Γενικά οι Βρετανοί φτάχνουν μουσεία από το τίποτα. Στη Loch Ness ύπάρχει όλόκληρο μουσείο για το 'τέρας' της λίμνης με μία και μοναδική φωτογραφία και όλο το υπόλοιπο είναι από τις έρευνες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια. Σε κάθε κάστρο έχουν μουσείο με 5-10 παλιά έπιπλα και περιγραφή ενός τρόπου ζωής μίας άλλης εποχής.Εμείς δεν το έχουμε στο DNA μας. Ούτε μουσείο της Ακρόπολης, που είναι και το πλέον αναγνωρίσιμο ελληνικό σύμβολο, δεν υπάρχει ολοκληρωμένο.
Είναι θέμα γνώσης, προτεραιοτήτων, οργάνωσης, και όχι DNA (υποθέτω αναφέρθηκε ως σχήμα λόγου). Δυστυχώς αυτά λείπουν από την Ελλάδα. Το να φτιαχτεί ένα μουσείο είναι μια επιστήμη, δεν αρκεί να στοιβάξουμε μερικά εκθέματα σε μερικά δωμάτια. Είναι κρίμα να βλέπεις ότι ακόμα και τα ωραιότερα μουσεία της Ελλάδας, με τα εντυπωσιακότερα εκθέματα, υπολείπονται κατά πολύ των μουσείων του εξωτερικού σε θέματα σχεδιασμού.
Και φυσικά είναι και θέμα παιδείας: ο μέσος Έλληνας, σε πόσα μουσεία πηγαίνει το χρόνο; Πόσοι άνθρωποι πηγαίνουν στο μουσείο την Κυριακή αντί για την καφετέρια; Μια μέρα τον περασμένο Οκτώβρη, που ήταν και αργία, πήγα στο Mediterranean Cosmos, το μεγάλο εμπορικό που μόλις είχε ανοίξει. Τα μαγαζιά μέσα ήταν όλα κλειστά, αφού ήταν αργία, αλλά γινόταν χαμός από κόσμο που είχε πάει για βόλτα. Ουρές για να φτάσεις στο πάρκιν, και το πάρκιν φίσκα! 'Εκανα τη βόλτα μου, με χάλασε λίγο η έντονη αμερικανιά, και είπα για αντίδοτο να πάω στο Τεχνολογικό Μουσείο που είναι ακριβώς απέναντι. Στο πάρκιν είχε 5 αυτοκίνητα. Αν δε μου είχε πει ο φύλακας ότι είναι ανοικτό θα είχα φύγει. Μπήκα μέσα και έμεινα σα χαζός: απίστευτο κτίριο, πολύ εντυπωσιακά θεάματα, εξομοιωτής, πλανητάριο... Κι όμως όλος ο κόσμος είχε πάει να δει τις μισοτελειωμένες βιτρίνες του εμπορικού απέναντι... Πώς να είναι βιώσιμα έτσι τα μουσεία;
-
Μην πατε μακρια...
Δειτε τι εγινε με τα studio της πρωιν COLUMBIA στην Αθηνα...
Ολη η ιστορια της Ελληνικης μουσικης ειχε ηχογραφηθει εκει και ο κυριος Βουλγαρακης και οι ομοιοι του - ανεξαρτητος κοματος - υπεγραψαν να το γκρεμισουν...
Χρειαζεται να πεις κατι περισσοτερο?
Συγνωμη για το offtopic αλλα δεν αντεξα να μην το πω!
Φιλε taurus φανταστικες οι φωτο σου σε ευχαριστουμε παρα πολυ!
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Τι ρωτάς γιατί ;;αφού είμαστε άχρηστοι.... δεν φταίει το DNΑ μας αλλά οι αλήτες που ψηφίζουμε
Και η ψήφος μας παράγωγο του DNA μας είναι.
-
Ο χρήστης Nikolas K έγραψε:
...ακόμα και τουρμπίνα από το διάσημο Concorde... Τη συγκεκριμένη μάλιστα την χρησιμοποιούσαν για δοκιμές, κατά τη διάρκεια των οποίων έριχναν πουλιά μέσα (!!!) για να δουν πώς και πόσο θα επηρρεαστεί...
Αυτό μη σε εκπλήσσει. Είναι από τις πλέον στάνταρ δαδικασίες πιστοποίησης μιας τουρμπίνας. Αναρρόφηση πουλιών συμβαίνει αρκετά συχνά και θέτει σε κίνδυνο την πτήση.
Θα σε εξέπληττα αν σου έλεγα επίσης ότι ακόμα και ένα μικρό πουλάκι να χτυπήσει φτερό αεροπλάνου μπορεί να του επιφέρει σοβαρή βλάβη;εδώ ολόκληρο Κολούμπια διαλύθηκε από ...τρίμματα αφρού, ολόκληρα πουλιά δε θα είναι πρόβλημα;
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Γενικά οι Βρετανοί φτάχνουν μουσεία από το τίποτα. Στη Loch Ness ύπάρχει όλόκληρο μουσείο για το 'τέρας' της λίμνης με μία και μοναδική φωτογραφία και όλο το υπόλοιπο είναι από τις έρευνες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια. Σε κάθε κάστρο έχουν μουσείο με 5-10 παλιά έπιπλα και περιγραφή ενός τρόπου ζωής μίας άλλης εποχής.
Εμείς δεν το έχουμε στο DNA μας. Ούτε μουσείο της Ακρόπολης, που είναι και το πλέον αναγνωρίσιμο ελληνικό σύμβολο, δεν υπάρχει ολοκληρωμένο.
Είναι θέμα γνώσης, προτεραιοτήτων, οργάνωσης, και όχι DNA (υποθέτω αναφέρθηκε ως σχήμα λόγου). Δυστυχώς αυτά λείπουν από την Ελλάδα. Το να φτιαχτεί ένα μουσείο είναι μια επιστήμη, δεν αρκεί να στοιβάξουμε μερικά εκθέματα σε μερικά δωμάτια. Είναι κρίμα να βλέπεις ότι ακόμα και τα ωραιότερα μουσεία της Ελλάδας, με τα εντυπωσιακότερα εκθέματα, υπολείπονται κατά πολύ των μουσείων του εξωτερικού σε θέματα σχεδιασμού.
Και φυσικά είναι και θέμα παιδείας: ο μέσος Έλληνας, σε πόσα μουσεία πηγαίνει το χρόνο; Πόσοι άνθρωποι πηγαίνουν στο μουσείο την Κυριακή αντί για την καφετέρια; Μια μέρα τον περασμένο Οκτώβρη, που ήταν και αργία, πήγα στο Mediterranean Cosmos, το μεγάλο εμπορικό που μόλις είχε ανοίξει. Τα μαγαζιά μέσα ήταν όλα κλειστά, αφού ήταν αργία, αλλά γινόταν χαμός από κόσμο που είχε πάει για βόλτα. Ουρές για να φτάσεις στο πάρκιν, και το πάρκιν φίσκα! 'Εκανα τη βόλτα μου, με χάλασε λίγο η έντονη αμερικανιά, και είπα για αντίδοτο να πάω στο Τεχνολογικό Μουσείο που είναι ακριβώς απέναντι. Στο πάρκιν είχε 5 αυτοκίνητα. Αν δε μου είχε πει ο φύλακας ότι είναι ανοικτό θα είχα φύγει. Μπήκα μέσα και έμεινα σα χαζός: απίστευτο κτίριο, πολύ εντυπωσιακά θεάματα, εξομοιωτής, πλανητάριο... Κι όμως όλος ο κόσμος είχε πάει να δει τις μισοτελειωμένες βιτρίνες του εμπορικού απέναντι... Πώς να είναι βιώσιμα έτσι τα μουσεία;
Ασε τους ε΄χω δει και τους Αγγλάρες πόση διάθεση για σοβαρά πράγματα έχουν μόλις βγεί ο ήλιος για πάνω από μισή ώρα....
Η λύση είναι απλή.Τεχνητή βροχή 360 μέρες το χρόνο στην Ελλάδα
Moυσείο μεταφορών στην Γλασκώβη. Γιατί όχι και εμείς..?