-
Εχω ακουσει πολλα και εχω διαβασει πολλα σχετικα με το παραπανω ερωτημα.
Παρακαλω μπορει να μου ξεκαθαρισει καποιος σε ενα αυτοκινητο με ποιο κιβωτιο επιτυγχανεις καλυτερη ρυμουλκηση και οταν εννοω καλυτερη εννοω με λιγοτερες καταπονησεις για το αυτ/το και πιο ομαλη ρυμουλκηση.
Επισης με δεδομενο οτι αφου μιλαμε για το ιδιο αυτ/το με την ιδια ροπη και τον ιδιο κινητηρα ποτε επιτυγχανουμε μεγαλυτερα φορτια ρυμουλκησης με αυτοματο κιβωτιο η με χειροκινητο.
Εχω μπερδευτει πραγματικα καθως αλλοι κατασκευαστες στα site τους αναφερουν φοτρια ρυμουλκησης μεγαλυτερα με χειροκινητο και αλλοι το αντιθετο.
Τελικα τι ισχυει.
Αν υπαρχει αναλογο ερωτημα στο forum συγχωρεστε με αλλα δεν το βρηκα οσο και αν εψαξα. -
Εχω ακουσει πολλα και εχω διαβασει πολλα σχετικα με το παραπανω ερωτημα.
Παρακαλω μπορει να μου ξεκαθαρισει καποιος σε ενα αυτοκινητο με ποιο κιβωτιο επιτυγχανεις καλυτερη ρυμουλκηση και οταν εννοω καλυτερη εννοω με λιγοτερες καταπονησεις για το αυτ/το και πιο ομαλη ρυμουλκηση.
Επισης με δεδομενο οτι αφου μιλαμε για το ιδιο αυτ/το με την ιδια ροπη και τον ιδιο κινητηρα ποτε επιτυγχανουμε μεγαλυτερα φορτια ρυμουλκησης με αυτοματο κιβωτιο η με χειροκινητο.
Εχω μπερδευτει πραγματικα καθως αλλοι κατασκευαστες στα site τους αναφερουν φοτρια ρυμουλκησης μεγαλυτερα με χειροκινητο και αλλοι το αντιθετο.
Τελικα τι ισχυει.
Αν υπαρχει αναλογο ερωτημα στο forum συγχωρεστε με αλλα δεν το βρηκα οσο και αν εψαξα. -
Εχω ακουσει πολλα και εχω διαβασει πολλα σχετικα με το παραπανω ερωτημα.
Παρακαλω μπορει να μου ξεκαθαρισει καποιος σε ενα αυτοκινητο με ποιο κιβωτιο επιτυγχανεις καλυτερη ρυμουλκηση και οταν εννοω καλυτερη εννοω με λιγοτερες καταπονησεις για το αυτ/το και πιο ομαλη ρυμουλκηση.
Επισης με δεδομενο οτι αφου μιλαμε για το ιδιο αυτ/το με την ιδια ροπη και τον ιδιο κινητηρα ποτε επιτυγχανουμε μεγαλυτερα φορτια ρυμουλκησης με αυτοματο κιβωτιο η με χειροκινητο.
Εχω μπερδευτει πραγματικα καθως αλλοι κατασκευαστες στα site τους αναφερουν φοτρια ρυμουλκησης μεγαλυτερα με χειροκινητο και αλλοι το αντιθετο.
Τελικα τι ισχυει.
Αν υπαρχει αναλογο ερωτημα στο forum συγχωρεστε με αλλα δεν το βρηκα οσο και αν εψαξα. -
Έχω ρυμουλκήσει και με αυτόματο και με χειροκίνητο. Προτιμώ χειροκίνητο σαφώς. Το αυτόματο δείχνει να ζορίζει υπερβολικά το συμπλέκτη στις αλλαγές. Είναι χαρακτηριστικό ότι πρόλαβε να μου μυρίσει ο συμπλέκτης σε διαδρομή Αθήνα - Πάτρα, δηλαδή μόλις 200+ χιλιόμετρα. Με το χειροκίνητο, πρόβλημα κανένα, ακόμα και μετά από 2000-2500 χιλιόμετρα σερί.
Για τι αυτοκίνητο και τι ρυμουλκούμενο μιλάμε?
-
Ευχαριστω krus
Μιλαμε για cherokee 3.7 auto ολικο βαρος ρυμουλκησης 2 τονους -
Krusenstern τι εννοείς ζορίζεται ο συμπλέκτης στο αυτόματο?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Krusenstern τι εννοείς ζορίζεται ο συμπλέκτης στο αυτόματο?Σαν να τον κρατάει πατιναρισμένο για λίγο στα ανεβάσματα, ειδικά στις ανηφόρες. Σε Hyundai Galloper (το θυμάται κανένας?) μύριζε σε κάθε αλλαγή, και το αυτοκίνητο ήταν σχεδόν καινούριο.
Επίσης, με το χειροκίνητο είναι πιο πολύ στο χέρι (και το πόδι) του οδηγού το πώς θα οδηγηθεί το αυτοκίνητο. Είναι πιο εύκολο να έχεις την σχέση που θέλεις και την κατανάλωση που θέλεις. Δεν είναι λίγες οι φορές που το αυτόματο κάνει κατέβασμα που δεν χρειάζεσαι, όταν πατήσεις λίγο γκάζι παραπάνω.
Κάτι ακόμα: το αυτόματο καταπονεί περισσότερο τον κοτσαδόρο και την άρθρωση του τρέιλερ, γιατί οι αλλαγές του είναι πιο απότομες από μια καλή χειροκίνητη αλλαγή (κατέβασμα με συγχρονισμό στροφών πχ.).
Με cherokee δεν έχω ρυμουλκήσει πάντως.
-
Ανάλογα με το αυτοκίνητο. Συνήθως τα αυτόματα κιβώτια δεν μπορούν να ρυμουλκήσουν μεγάλα φορτία γιατί υπερθερμαίνεται το λάδι τους (χρειάζονται έξτρα ψυγείο λαδιού εκτός από αυτό στο ψυγείο). Τα μεγάλα όμως αμερικάνικα SUV έχουν μεγαλύτερη ικανότητα ρυμούλκησης με αυτόματο κιβώτιο παρά με χειροκίνητο κιβώτιο.
Μη ρυμουλκείτε με αυτόματα κιβώτια αν δεν βάλετε εξωτερικό (δεύτερο) ψυγείο λαδιού στο σαζμάν. Τα καλύτερα είναι stacked (όπως τα καλοριφέρ με φέτες) και όχι αυτά που μοιάζουν με το συμπυκνωτή (ψυγείο) του a/c - π.χ. μάρκα Long tru-cool.
http://stores.ebay.com/MURPHY-AUTOMOTIV ... esstQQtZkmΑν το λάδι στο αυτόματο σαζμάν υπερθερμανθεί ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ το σαζμάν και το καμμένο λάδι έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστική μυρωδιά - δύο αλλαγές λαδιού αμέσως (δεν αδειάζει όλο).
-
Ένα 4x4 με αυτόματο υπερτερεί σε εκτός δρόμου καταστάσης. ΙΚΕ, ανέλυσέ μας το τεχνικά, σε παρακαλώ, γιατί δυσκολεύομαι. Για να το λέει μπαρμπα-Σάμπας όμως...
-
Σαφώς καλύτερη ρυμούλκηση με χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο γιαλαντζί!!! (δηλαδή κλασικό κιβώτιο με μηχανισμό για αυτόματες αλλαγές ταχυτήτων).
Αν είναι ανάγκη να γίνει ρυμούλκηση με αυτόματο κλασικό κιβώτιο ποτέ με τον μοχλό στο D!!!! Πάντα με επιλεγμένη την πρώτη για εκκίνηση και κατόπιν Δευτέρα για να πιάσει κάποια ταχύτητα το όχημα με το ρυμουλκό. Κατόπιν στο D για να συνεχιστεί η κίνηση. Η ίδια διαδικασία σε κάθε σταμάτα ξεκίνα. -
Το αυτόματο σε εκτός δρόμου έχει το πλεονέκτημα της ομαλής μετάδοσης (όταν με το πιο απότομο χειροκίνητο μπορείς να σπινάρεις και να κολλήσεις), της μη φθοράς του συμπλέκτη όταν πας πολύ αργά-προσεκτικά και κυρίως την πολύ μεγαλύτερη διαθέσιμη ροπή (λόγω της ύπαρξης μετατροπέα ροπής που πρακτικά είναι πολλαπλασιαστής ροπής) για δύσκολα σημεία.
Για το λόγο αυτό, τη μεγάλη ροπή στην εκκίνηση, μερικά αυτόματα μπορούν και να ρυμουλκούν περισσότερο βάρος από τα χειροκίνητα. -
Το ίδιο: Αν καταφέρεις να κολλήσεις βαθιά και τους 4 τροχούς στην άμμο, τότε θα εκτιμήσεις τη μεγάλη ροπή στην εκκίνηση που δίνει το αυτόματο κιβώτιο (ο μετατροπέας ροπής) καθώς δεν θα βρωμοκοπάει ο συμπλέκτης μέχρι να το ξεκολλήσεις.
-
¨Είναι γεγονός ότι σε ρυμούλκηση σε σαθρά εδάφη είναι το αυτόματο καλύτερο πάντα με προεπιλεγμένη την πρώτη ταχύτητα. Πουθενά αλλού όμως.
Χειροκινητο vs Αυτοματο κιβωτιο για Ρυμουλκηση