Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    [Διάσπαση] Περί διπλών ψαλιδιών, κατανομής βάρους κτλ.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. [Διάσπαση] Περί διπλών ψαλιδιών, κατανομής βάρους κτλ.
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1
    11
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babbis last edited by

      Το παρόν θέμα προέρχεται από διάσπαση του RX8 club & forum

      (Moderator nass)

      Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
      Παιδιά καλημέρα.... επειδή σκέφτομαι να αλλάξω σιγά σιγά το XSARA VTS που έχω και μέσα στις επιλογές μου είναι το RX-8 με τα 192 άλογα... θα ήθελα την γνώμη σας ....
      Η κατανάλωση αν είναι όντως στα 15lt/km δεν με ενδιαφέρει.

      Με προβληματίζει το γεγονός ότι οι μάντρες είναι γεμάτες από RX-8......

      Λοιπόν φίλε άκου πως έχω αντιλιφθεί εγώ τα πράγματα.

      Το rx8 ίσως είναι από τα πιο καλοστημένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Έχει στιβαρό πλαίσιο , τις σωστές αναρτήσεις (ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ), xαμηλό κέντρο βάρους, και ένα δυνατό και κυρίως ελαφρύ μοτέρ, το οποίο λόγο του στροφαρίσματος σε εμπνέει για σπορ οδήγηση.

      Παρόλο κουπέ, προσφέρει πολλές ανέσεις με 2 πραγματικές πίσω θέσεις, και χώρο αποσκευών αξιοπρεπή για κουπέ.

      Έχει εντυπωσιακό σχήμα, και τραβάει τα βλέμματα.

      Το κυριότερο είναι ότι θα χαμογελάς κάθε φορά που θα πηγαίνεις ταξίδια.

      Είναι πολύ φθινό γι'αυτά που προσφέρει.

      ΑΛΛΑ!!!!

      Πρέπει να καταλάβεις ότι δεν είναι plug n play όπως πχ ένα golf GTI ή μια celica TS.

      O λόγος που βλέπεις πολλά σε μάντρες (εγώ δεν έχω δει πολλά βέβαια) δεν είναι τα κυβικά, για όνομα του Θεού.

      Ο λόγος είναι η όχι καλή αξιοπιστία σύμφωνα με τους ίδιους τους χρήστες στο φόρουμ τους (rx8club.gr), το γεγονός ότι ο wankel απαιτεί κάποιο 'rebuild' μετά από 100000+χλμ και άσχετα του τι λέει η mazda δεν μπορείς έυκολα να τον εμπιστευτείς όπως ένα παλινδρομικό. Ίσως ένα RX8 το πουλήσεις εύκολα στα 30000χλμ, αλλά εαν είναι στα 100000χλμ μόνο ένας ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΣ θα στο πάρει.

      Επίσης να ξέρεις ότι ακόμα και αν λες ότι δεν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση, το ρχ πίνει τα κέρατά του. Θα δεις ότι όταν φύγει ο ενθουσιασμός θα αρχίσεις να εκνευρίζεσαι. Θα έχεις πρόβλημα με την κατανάλωση λαδιού πολύ έντονο, και θα πρέπει να τα ελέγχεις κάθε 1000χλμ και ίσως να συμπηρώνεις. Τέλος το flooding ίσως να σου σπάσει τα νεύρα. Η MAZDA έβγαλε update για τον εγκέφαλο, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο λύνει το πρόβλημα.

      Οι περισσότεροι στο φόρουμ έχουν πάρει και 2ο αμάξι για την πόλη. Αυτό πρέπει να το συνυπολογίσιες στην αρχική τιμή.

      Δλδ εαν ένα GTi έχει 30000

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        babbis last edited by

        Το παρόν θέμα προέρχεται από διάσπαση του RX8 club & forum

        (Moderator nass)

        Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
        Παιδιά καλημέρα.... επειδή σκέφτομαι να αλλάξω σιγά σιγά το XSARA VTS που έχω και μέσα στις επιλογές μου είναι το RX-8 με τα 192 άλογα... θα ήθελα την γνώμη σας ....
        Η κατανάλωση αν είναι όντως στα 15lt/km δεν με ενδιαφέρει.

        Με προβληματίζει το γεγονός ότι οι μάντρες είναι γεμάτες από RX-8......

        Λοιπόν φίλε άκου πως έχω αντιλιφθεί εγώ τα πράγματα.

        Το rx8 ίσως είναι από τα πιο καλοστημένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Έχει στιβαρό πλαίσιο , τις σωστές αναρτήσεις (ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ), xαμηλό κέντρο βάρους, και ένα δυνατό και κυρίως ελαφρύ μοτέρ, το οποίο λόγο του στροφαρίσματος σε εμπνέει για σπορ οδήγηση.

        Παρόλο κουπέ, προσφέρει πολλές ανέσεις με 2 πραγματικές πίσω θέσεις, και χώρο αποσκευών αξιοπρεπή για κουπέ.

        Έχει εντυπωσιακό σχήμα, και τραβάει τα βλέμματα.

        Το κυριότερο είναι ότι θα χαμογελάς κάθε φορά που θα πηγαίνεις ταξίδια.

        Είναι πολύ φθινό γι'αυτά που προσφέρει.

        ΑΛΛΑ!!!!

        Πρέπει να καταλάβεις ότι δεν είναι plug n play όπως πχ ένα golf GTI ή μια celica TS.

        O λόγος που βλέπεις πολλά σε μάντρες (εγώ δεν έχω δει πολλά βέβαια) δεν είναι τα κυβικά, για όνομα του Θεού.

        Ο λόγος είναι η όχι καλή αξιοπιστία σύμφωνα με τους ίδιους τους χρήστες στο φόρουμ τους (rx8club.gr), το γεγονός ότι ο wankel απαιτεί κάποιο 'rebuild' μετά από 100000+χλμ και άσχετα του τι λέει η mazda δεν μπορείς έυκολα να τον εμπιστευτείς όπως ένα παλινδρομικό. Ίσως ένα RX8 το πουλήσεις εύκολα στα 30000χλμ, αλλά εαν είναι στα 100000χλμ μόνο ένας ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΣ θα στο πάρει.

        Επίσης να ξέρεις ότι ακόμα και αν λες ότι δεν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση, το ρχ πίνει τα κέρατά του. Θα δεις ότι όταν φύγει ο ενθουσιασμός θα αρχίσεις να εκνευρίζεσαι. Θα έχεις πρόβλημα με την κατανάλωση λαδιού πολύ έντονο, και θα πρέπει να τα ελέγχεις κάθε 1000χλμ και ίσως να συμπηρώνεις. Τέλος το flooding ίσως να σου σπάσει τα νεύρα. Η MAZDA έβγαλε update για τον εγκέφαλο, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο λύνει το πρόβλημα.

        Οι περισσότεροι στο φόρουμ έχουν πάρει και 2ο αμάξι για την πόλη. Αυτό πρέπει να το συνυπολογίσιες στην αρχική τιμή.

        Δλδ εαν ένα GTi έχει 30000

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr