-
Κάθε πόσα χλμ αλλάζετε λάδια
-
Κάθε πόσα χλμ αλλάζετε λάδια
-
Κάθε πόσα χλμ αλλάζετε λάδια
-
Στο 106 μου κάθε 5000χλμ
Όταν είχα το Getz κάθε 7500 -
Eγω στο ιμπιζα και στο μινι καθε 7500.Στο ιμπιζα γιατι τοσο λεεi to manual και στο μινι το αποφασισα μονος μου .Δεν ακολοθω την ενδειξη.
-
10.000 στο Accent (ημισυνθετικά).
Ανά 1 έτος στο Astra (έτυχε να έχει κάνει 11.000 την πρώτη φορά που τα άλλαξα προληπτικά, θα έχει 21.000 σε λίγο καιρό που θα τα ξαναλλάξω στο service). Πάντως για πάνω από 15.000 δεν θα τα αφήσω με τίποτα (συνθετικά). -
10000
-
Δεν έχω στάνταρ ρυθμό αλλαγής του λιπαντικού. Εξαρτάται από το λιπαντικό, εμένα, τον καιρό... Στην πράξη, παρακολουθώ την λειτουργία του κινητήρα μου και την κατάσταση-συμπεριφορά του λιπαντικού. Όταν μου δείξει ότι κουράστηκε (ακουστικά σε 1η φάση και οπτικά σε 2η) μπαίνω στην φάση αλλαγής λαδιού.
Αλλαγή ανά 3-4 μήνες με TOTAL/ELF/IGOL 5W40 και πολύ ήταν (ανεξαρτήτως χιλιομέτρων φυσικά). Τώρα με τα AMSOIL πάω για πρώτη φορά να χτυπήσω το 6μηνο. Θα δείξει αναλόγως. Μετά τους 6μήνες δεν σκοπεύω να το κρατήσω, το θεωρώ υπερβολή...
Το AMSOIL AFL 5W40 το έβαλα εδώ και σχεδόν 3.5 μήνες και 4500χλμ (συμπλήρωσα 100ml στα 3500χλμ) και εξακολουθεί να δείχνει όπως μετά τα πρώτα 1000χλμ (υπόψιν ότι ο κινητήρας μου ήταν πάντα καθαρός χωρίς κατάλοιπα - έχει μεγάλη σημασία στην μακροζωία του λιπαντικού) και ο κινητήρας ακούγεται όπως την 1η εβδομάδα!!! Αυτό το πράγμα αν δεν το έβλεπα δεν θα το πίστευα και ομολογώ ότι παρότι βασιζόμουν στους ισχυρισμούς της AMSOIL εν τούτοις θεωρούσα ότι κάπου υπερέβαλλε. Κι όμως, μέχρι σήμερα η θεωρία της συνεχίζει να επιβεβαιώνεται...Αλλαγή φίλτρου ΠΑΝΤΟΤΕ!
-
Κατά τα γνωστά, οπότε προτείνει ο κατασκευαστής. Με το GTI ούτε απ' έξω δεν έχω περάσει από συνεργείο στο 10μηνο
στο Fabia κάθε 15/ ή 1 χρόνο άλλαζα και στο Uno κάθε 20, όπως πρότεινε η Fiat εν έτη 1991
-
Παλιότερα με τα ημισυνθετικά κάθε 7500. Τώρα ποια με τα συνθετικά κάθε 10000. Πάντως αν το αμάξι κινείτε περισσότεροι εντός πόλης με πολλές εκκινήσεις καλό είναι να αλλάζονται συχνότερα και να μην εξαντλούνται τα όρια του κατασκευαστή. Ο κατασκευαστής πάντα παίρνει ένα μεγάλο μέσο όρο. Αν αποκλίνουμε από αυτόν καλό είναι να μην υπερβάλουμε.
-
Motul 300V κάθε 7500 χλμ.
-
ford mondeo 1,8 κάθε 20000 χλμ .τωρα έχω 118000 χλμ , 5 αλλαγές.
Λάδια συνθετικά της ford. -
Total 7000 ( ημισυνθετικά ) κάθε 7500χλμ ( περίπου στο εξάμηνο ) ποτέ δεν κάτσανε πάνω από 12 μήνες.
Ουσιαστικά ακολουθώ της οδηγίες της Citroen. -
Ανα εξάμηνο περίπου έχοντας διανύσει 8-9.000 χλμ.
-
Οποτε λεει ο κατασκευαστης (20Κ ή 1χρ), αρα καθε χρονο στην περιπτωση μου.
ΥΓ. Και ο κατασκευαστης λεει:
Αλλάζετε το λάδι του κινητήρα πιο συχνά από ό,τι προβλέπει ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ [20Κ ή ενας χρονος] σε περίπτωση που το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται σε μια από τις ακόλουθες ακραίες συνθήκες λειτουργίας:
- Ρυμούλκηση τροχόσπιτου.
- Σε χωματόδρομους.
- Συχνή χρήση σε μικρές διαδρομές (κάτω των 7-8 χιλιομέτρων) με εξωτερική θερμοκρασία κάτω του μηδενός.
- Με κινητήρα που λειτουργεί συχνά στο ρελαντί ή που διανύει μεγάλες αποστάσεις με χαμηλή ταχύτητα (π.χ. μισθωμένο όχημα ή παράδοση πόρτα πόρτα ή σε περίπτωση μακράς ακινησίας).
-
Στην Αμαζόνα κάθε χρόνο (20w-50), κάνει όλα κι' όλα 1000-1200 χλμ.
Στο παλιό καλό Audi 80 cc (20w-50) , κάθε 5000 χλμ , έκανε περίπου 20000 χλμ το χρόνο και παραδόθηκε στην αντιπροσωπεία , με περίπου ...μισό εκατ. χλμ , και κατανάλωση 0,5 λιτρα / 1000 χλμ , έναντι 500 ευρώ, όταν ήρθε το Α3.
Στο καινούργιο λοιπόν , 2,0 TFsi , ακολούθησα δική μου τακτική:
πρώτη αλλαγή , στα 2700 χλμ .
(εδώ άρχισε και το ...italian tunning )
δεύτερη αλλαγή , στα 7500 χλμ
τρίτη αλλαγή στα 15000 χλμ
τέταρτη αλλαγή στα 22500 χλμ .
Αναφέρομαι σε ενδείξεις κοντέρ , λιπαντικό 0w-30 και σε ΚΑΘΕ αλλαγή ΚΑΙ φίλτρο .
Το αυτοκίνητο , μετά απο 1 χρόνο έχει 23000 χλμ και δεν καταναλώνει σταγόνα λιπαντικού , και έχει μπεί σε ρουτίνα λάδι +φίλτρο κάθε 7500 , άσχετα τι λέει η Audi !Αποστόλης.
-
Εγώ στο ibizaki αλλάζω λάδια κάθε 3500-4000 χλμ.Έτσι το έκανα από την αρχή που το πήρα.
Όταν παρήγγειλα το καινούργιο μου είπαν ότι θέλει αλλαγη στις 20000 χλμ!!!! Νομίζω ότι είναι υπερβολικά πολλά..... -
αλλαγή μεταξύ 5000-7500 πάντα λάδι συνθετικό
5-40 ή 0-40 (peugeot 106 Rallye 16V) -
Ανήκω στην κατηγορία '5000
-
Γύρω στις 10.000 χλμ. Άλλες φορές 8 και 9, άλλες 12.
Κάθε πόσα χλμ αλλάζετε λάδια